Ik reageer steeds later en minder uitgebreid en op sommige apps zelfs niet, maar als ze weer vraagt of ik kan afspreken de komende 2 weken en ik zeg nee, we kijken wel weer wanneer we kunnen, dan gaat zij weer zeggen dat zij dat juist wel probeert (en ik dus niet)...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:25 schreef hoink581 het volgende:
Langzaam maar zeker steeds minder op reageren en uiteindelijk in het geheel negeren. Dat werkt ook goed bij kutusers.
Neuk haar zusje.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:52 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ouders neuken is niet de oplossing jongeman
Haha echt?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan is TS gewoon een ordinaire aandachtshoer die het verhaaltje uit de OP omdraait, ik ontving precies dezelfde DM.
Blijf jij maar in die waan, dame.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:35 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Omg!! Dit is echt errrruuuuggg Whahahaahah is dit een nieuwe hype op fok? users die je onterecht beschuldigen van dm's sturen?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Klagen over mensen die de godganse dag willen afspreken en mij ondertussen wel wilde DM-aanbiedingen sturen over seksdates en weet ik het allemaal. Schaam je, gleufdier.
Hier exact hetzelfde.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan is TS gewoon een ordinaire aandachtshoer die het verhaaltje uit de OP omdraait, ik ontving precies dezelfde DM.
Ik krijg nu allemaal gejank op mijn DM.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:21 schreef chroestjov het volgende:
Hier exact hetzelfde.
Smerige spelletjes worden hier gespeeld.
Heeft Meloew die dm niet snel verwijderd? Bij deze geloof ik jullie allemaal niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:21 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
Hier exact hetzelfde.
Smerige spelletjes worden hier gespeeld.
Denk niet dat TS meloewa is.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:23 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Heeft Meloew die dm niet snel verwijderd? Bij deze geloof ik jullie allemaal niet.
oh zo, je loopt een beetje achter dan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:25 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nee klopt, maar bedoel dat Meloewa die dm's van chicks niet allang heeft verwijderd van hem.
Ik durf niet meer in mijn DM te kijken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik krijg nu allemaal gejank op mijn DM.
Geen gedeelde accounts hier.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:25 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nee klopt, maar bedoel dat Meloewa die dm's van chicks niet allang heeft verwijderd van hem.
O hahahaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh zo, je loopt een beetje achter dan.
Armand van Helden?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:27 schreef Laura.b het volgende:
O hahahalas wel iets van meerdere fok mannen, fotos van tieten enzo maar toen kreeg ik ineens een bedreiging van haar in mijn DM onder een mannennaam.
Bang was ik.
Vast aan het ovuleren die meid, zoveel DM's gestuurd dat ze nu al vergeten is hoeveel digipalen ze wil laden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik krijg nu allemaal gejank op mijn DM.
Ga jij er nog op in? Gemakkelijke sletjes zijn wel lekker, maar zodra ik wanhoop ruik dan hoeft het niet meer.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:29 schreef Panzermaus het volgende:
Vast aan het ovuleren die meid, zoveel DM's gestuurd dat ze nu al vergeten is hoeveel digipalen ze wil laden.Het gaat rond.
Makkelijk en wanhoop gaat toch vaak samen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ga jij er nog op in? Gemakkelijke sletjes zijn wel lekker, maar zodra ik wanhoop ruik dan hoeft het niet meer.
Nee man, laat haar maar.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ga jij er nog op in? Gemakkelijke sletjes zijn wel lekker, maar zodra ik wanhoop ruik dan hoeft het niet meer.
Ik denk dat het het eerder de sleur is.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:32 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Makkelijk en wanhoop gaat toch vaak samen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |