En, wat vind je er van? Ik moet wel even wennen, hele andere sound dan ik van ze gewoon benquote:
Als dat op het 4e album is is dat terechtquote:
hmm.... doet denken aan een hoop dreampop bands van nu, beetje BOY, beetje Warpaint, maar ook een beetje de oude Tegan and Sara of rustigere Eisley.... maar tegelijk ook allemaal net niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:21 schreef DeMessias het volgende:
Ik vind dit nummer wel goed, kwam onlangs op de radio voorbij
Nog vergelijkbare bands of nummers?
Oeh, ik vond ze al tegenvallen toen hun 1e album net uit wasquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als dat op het 4e album is is dat terecht
Lekker nummer hoor. Ik vind het niet heel erg anders hoor? Wild Beasts in ieder geval geweldige band, met weinig uitschieters maar ook weinig dieptepunten. Hele constante, relaxete, goed wegluisterende bandquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:23 schreef Arn0 het volgende:
[..]
En, wat vind je er van? Ik moet wel even wennen, hele andere sound dan ik van ze gewoon benMaar ze veranderen wel vaak van stijl. Smother vond ik toch wel goed, dus heb goede verwachtingen voor het nieuwe album. Smother is uit 2011, gek, had de indruk dat ik al eeuwen niets nieuws van ze gehoord had. Maar erg leuke band, kijk uit naar het nieuwe album en eventueel concert.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:39 schreef ranja het volgende:
[..]
Oeh, ik vond ze al tegenvallen toen hun 1e album net uit was
Ja, want deze demo was veel beter.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:39 schreef ranja het volgende:
[..]
Oeh, ik vond ze al tegenvallen toen hun 1e album net uit was
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, want deze demo was veel beter.
Mwah ik vind de White Lies dan meer op het symfonisch donkere geluid van Echo lijken. Overigens was die eerste LP echt heel leuk, van White Lies maar daarna werd het echt sléchtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:52 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik kende ze niet, was op Pukkelpop in 2002 en daar werden ze aangekondigd als 'Joy Division-achtig'. Dus heen... niet heel slecht maar ook niet boeiend, heb het een nummer of 5 volgehouden steeds wachtend op meer Joy Division invloeden
Maar dan nog altijd wel beter dan White Lies die (veel later) ook al als Joy Division kloon werden aangekondigd maar die sindsdien voor mij een mindere Interpol zijn
Toen hadden ze ook een hele goede liveshow. Daar is.. laten we zeggen, weinig van overgebleven.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:00 schreef Norrage het volgende:
Eerste White Lies was aardig, daarna was het echt helemaal verschrikkelijk. Dan toch liever Interpol
Heb met beide erg weinig. Maar toch liever White Lies voor mij.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:00 schreef Norrage het volgende:
Eerste White Lies was aardig, daarna was het echt helemaal verschrikkelijk. Dan toch liever Interpol
Antics had nog een nummer of 2, 3 die wel anders waren dan alles op TOTBL. Die 3e was wat lomer maar al weinig bijzonders. Die 4e was echt een draak.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:05 schreef brooklyndodger het volgende:
Interpol heeft een prima debuut plaat en heeft deze plaat 3 keer herhaald erna zonder ziel. Zelfs de almachtige David Pajo kon ze niet redden.
Trouwens als je niet weet wie David Pajo is en je de woorden postrock gebruik ga je schamen.
David Pajo is van (o.a.) Slint.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |