5 euro per week? Lucky bastard.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:28 schreef Fok-it het volgende:
1100 gulden, tering. Ik kreeg op mijn 12de 20 euro per maand zakgeld denk ik
bedanktquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:26 schreef supersof het volgende:
[..]
nog nooit zo'n mooir complete post van inso gezien
Dan nogquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mag het na 3 jaar sparen en heitjes voor karweitjes doen
Je hebt op je 12e geen uitgaven man
mwah gulden = euro tegenwoordigquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar dat is echt een stuk minder dan 1000 euro
niet misquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:28 schreef Fok-it het volgende:
1100 gulden, tering. Ik kreeg op mijn 12de 20 euro per maand zakgeld denk ik
Computer met 3 videokaarten en 2 voedingen, een USBstick en een draadloze computermuis.quote:
Hij zat al rond zijn 9de op FOK! he. In een tijd waar pedo's nog amper werden gecontroleerd online.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan nogDan heb je wel heul veel heitjes gedaan
lege flessen inwisselen, gras maaien , dozen stampen, helpen in de kas van de buurman met rotte tomaten en paprikas wegflikkeren , ect ectquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan nogDan heb je wel heul veel heitjes gedaan
Maar ik was echt een ramp met sparen vroeger.quote:
2 voedingen en 3 videokaarten?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Computer met 3 videokaarten en 2 voedingen, een USBstick en een draadloze computermuis.
En zometeen ga ik er 1300+ van maken en koop ik nog ongeveer 300 euro aan BTC.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij zat al rond zijn 9de op FOK! he. In een tijd waar pedo's nog amper werden gecontroleerd online.
Nee joh, het is om Bitcoin-achtige coins te minen, dat heb ik hard nodig!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
2 voedingen en 3 videokaarten?
Beetje overkill
Ah, dat soort heitjesquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij zat al rond zijn 9de op FOK! he. In een tijd waar pedo's nog amper werden gecontroleerd online.
Wel nice hoor als je dat dan al kan kopenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
lege flessen inwisselen, gras maaien , dozen stampen, helpen in de kas van de buurman met rotte tomaten en paprikas wegflikkeren , ect ect
anaaltje voor een kanaaltjequote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoop echt voor je dat het een goed investering isquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee joh, het is om Bitcoins te minen, dat heb ik hard nodig!
Ben je niet een beetje laat om bitcoins te minen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Computer met 3 videokaarten en 2 voedingen, een USBstick en een draadloze computermuis.
En zometeen ga ik er 1300+ van maken en koop ik nog ongeveer 300 euro aan BTC.
Ja was er ook erg trots op.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, dat soort heitjes
[..]
Wel nice hoor als je dat dan al kan kopen
ik denk ik 7kquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ik was echt een ramp met sparen vroeger.
Als ik goed kon sparen vroeger had ik nu al meer dan 10k gehad.
okay nice. Leuke review ookquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
http://www.cmstore.eu/others/cables/psu-splitter-20-4-pins
Zo wel.
En zo niet dan koop ik nog wat onderdelen en kan ik game feestjes geven omdat ik 4 computers heb.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik hoop echt voor je dat het een goed investering is
jij snap het tenminste.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was het waard toch. Zonder die ervaring was je nooit tot deze grootsheid gekomen.
Ja ik bedoelde altcoins, niet bitcoins.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:31 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ben je niet een beetje laat om bitcoins te minen?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En zo niet dan koop ik nog wat onderdelen en kan ik game feestjes geven omdat ik 4 computers heb.
Hoeveel kan je met die hardware minen met de huidige koers?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En zo niet dan koop ik nog wat onderdelen en kan ik game feestjes geven omdat ik 4 computers heb.
Zegt iemand die er totaal geen verstand van heeft.quote:
En nu?quote:
En had dan in 1 klap uitgevenquote:
Roflpantoffel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Crack kan jij breien?quote:
gewoon investerenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
gewoon alles uitgeven
inflatie is hoger dan de rente
En nog 5 andere die het zeggen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zegt iemand die er totaal geen verstand van heeft.
Verdiep je er eerst in, kom met argumenten ipv dat je zomaar je vooroordeel mening geeft.
Silly.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
gewoon alles uitgeven
inflatie is hoger dan de rente
Silly.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En had dan in 1 klap uitgeven
Nee, why?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Roflpantoffel.
[..]
Crack kan jij breien?
Hoeveel kan je er mee minen dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zegt iemand die er totaal geen verstand van heeft.
Verdiep je er eerst in, kom met argumenten ipv dat je zomaar je vooroordeel mening geeft.
Dat ligt eraan.quote:
Ik ga pannenkoeken bakken.quote:
Sparen sparen sparen, waarvoor?quote:
bijna 1kquote:
Geen verstand van, maar als ze gelijk hebben en het inderdaad een domme aankoop is kan hij nu zijn 1300 euro nog terugkrijgen.quote:
Niks. Op een hoop tranen bij Ezell na.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik spaar altijd, want ik ben zuinig
Ik toen ik thuis woonde. Toen ging ik uit huis en ging ik aan de meest nutteloze dingen mn geld spenderenquote:
Op je geld zitten vind ik pas silly als je nog zo jong bent als wij. Als je straks fulltime werkt heb je nog genoeg tijd om geld apart te zetten.quote:
dat kan ik toch nietquote:
geen soepquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat ligt eraan.
wil je het doorslikken of alleen op de tong houden?
luiquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga pannenkoeken bakken.
Naja, iemand anders bakt, ik eet.
maar dat is kant-en-klaar? en viesquote:
Ik heb pas een TV, PC, Auto gekochtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik toen ik thuis woonde. Toen ging ik uit huis en ging ik aan de meest nutteloze dingen mn geld spenderen
Wacht maar tot je een keer werkeloos raakt, dan ben je blij dat je een buffer opgebouwd hebtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Op je geld zitten vind ik pas silly als je nog zo jong bent als wij. Als je straks fulltime werkt heb je nog genoeg tijd om geld apart te zetten.
Nu staat op het lijstje een auto, daarna een nieuwe inrichting voor mijn dan wel appartementje en daarna voor vakanties, nieuwe laptop, dierenarts WEET IK 'T.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sparen sparen sparen, waarvoor?
Dan geef je wel veel uit of niet?quote:
Hoop je.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Op je geld zitten vind ik pas silly als je nog zo jong bent als wij. Als je straks fulltime werkt heb je nog genoeg tijd om geld apart te zetten.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee joh, het is om Bitcoin-achtige coins te minen, dat heb ik hard nodig!
Auchquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:34 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik heb pas een TV, PC, Auto gekochtbye bye 15k
Ik had ook een nieuwe laptop op het oog. Nu heb ik hemquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nu staat op het lijstje een auto, daarna een nieuwe inrichting voor mijn dan wel appartementje en daarna voor vakanties, nieuwe laptop, dierenarts WEET IK 'T.
swaquote:
Daar ken ik jou niet goed genoeg voorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De ironie was snel gespot gelukkig.
Ik weet niet precies welke van deze ik moet hebben, maar ongeveer 750 khash per kaart.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoeveel kan je met die hardware minen met de huidige koers?
ditquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is voorlopig niet van toepassing. Ik heb wel een buffertje hoor, maar ik ga niet dingen opzij zetten om maar wat geld apart te hebben.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wacht maar tot je een keer werkeloos raakt, dan ben je blij dat je een buffer opgebouwd hebt
Handigquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had ook een nieuwe laptop op het oog. Nu heb ik hem
Nu ben ik aan het sparen voor als ik deze zomer op kamers ga.
Alsof die er wel vestand van hebbenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En nog 5 andere die het zeggen.
Maar veel plezier met geld verbrassen man
Doet zeerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Auch
Ik een paar dagen geleden klerenT was geen 15k, maar wel een goed maandsalaris
Ik spaar toch ook niet 'om maar wat geld apart te hebben' ?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is voorlopig niet van toepassing. Ik heb wel een buffertje hoor, maar ik ga niet dingen opzij zetten om maar wat geld apart te hebben.
En hoe lang doe je met zo`n voeding?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik weet niet precies welke van deze ik moet hebben, maar ongeveer 750 khash per kaart.
3*750 = 2250 Khash/s
maar ik ga niet LTC of BTC minen maar veel verschillende coins, dus kan niet echt zeggen over per dag. Ik verwacht 10 tot 30 euro per dag.
Dat is ook de beste bestedingquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:36 schreef Ezell het volgende:
Mijn geld gaat nu zowat alleen naar vakantie.
geld moet rollenquote:
Ik wel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik spaar toch ook niet 'om maar wat geld apart te hebben' ?![]()
normale videokaarten leggen het toch enorm af tegen dit soort dingen http://www.butterflylabs.com/quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alsof die er wel vestand van hebben
wie betaalt de stroom?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik weet niet precies welke van deze ik moet hebben, maar ongeveer 750 khash per kaart.
3*750 = 2250 Khash/s
maar ik ga niet LTC of BTC minen maar veel verschillende coins, dus kan niet echt zeggen over per dag. Ik verwacht 10 tot 30 euro per dag.
Geen idee, zal vast wel paar jaar mee gaan, en die kosten toch maar 60 euro per stuk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En hoe lang doe je met zo`n voeding?
ja, want je bent een studentquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is voorlopig niet van toepassing. Ik heb wel een buffertje hoor, maar ik ga niet dingen opzij zetten om maar wat geld apart te hebben.
Wel fucking duur.quote:
Die baret was een goede aankoop.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben ook zuinig. Al koop ik af en toe wel goed belachelijke dingen als een baret.
Paar jaar? Dat lijkt me stug als je elke dag 24/7 mined.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geen idee, zal vast wel paar jaar mee gaan, en die kosten toch maar 60 euro per stuk.
Dat is ook heel vetquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:36 schreef Ezell het volgende:
Mijn geld gaat nu zowat alleen naar vakantie.
Maar wel mijn kant op.quote:
Nou en, andere kopen dure materiële stuff. Als je van reizen kan genieten moet je daar niet aan denken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wel fucking duur.
[..]
Die baret was een goede aankoop.
goede merken gaan wel een tijdje mee,quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Paar jaar? Dat lijkt me stug als je elke dag 24/7 mined.
Ja daar ga je al de fout in, met zulke dingen kun je wel Bitcoins minen, maar geen scryptbasedcoins zoals LTC, en zulke coins ga ik minen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:37 schreef Adames het volgende:
[..]
normale videokaarten leggen het toch enorm af tegen dit soort dingen http://www.butterflylabs.com/
Ik werk vanaf mijn 15e al minstens 8 uur per week, naast school/studie.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja, want je bent een student![]()
gelukkig werk je ook wel, dat maakt het nog goed
check die verkleedwinkel in delft eens man, maat had laatst zn apenpak voor 10quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt. Nu nog een konijnenpak en ik ben compleet
Oh ben je er ZO éénquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Enige dure dingen die ik koop zijn stripboeken
goedzoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik werk vanaf mijn 15e al minstens 8 uur per week, naast school/studie.
#haterskunnenverlaten
Waarom niet? Hoeft niet veel te kosten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat is ook heel vet
ik ben al twee jaar niet meer geweest
Doen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt. Nu nog een konijnenpak en ik ben compleet
Ik geef mijn geld verder alleen uit aan kleding en eten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou en, andere kopen dure materiële stuff. Als je van reizen kan genieten moet je daar niet aan denken.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
check die verkleedwinkel in delft eens man, maat had laatst zn apenpak voor 10
Ik kwam laatst in een stripwinkeltje en dat zijn toch wat aparte verschijningen die daar rondlopenquote:
als je in een tent of kut hotel gaat zitten niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom niet? Hoeft niet veel te kosten.
[..]
Doen.
[..]
Ik geef mijn geld verder alleen uit aan kleding en eten.
Dat komt overeen met het zijn van Belg. In Belgie heeft elke gehucht wel zijn eigen stripboekwinkel.quote:
Ben jij een The Big Bang Theory figuur?quote:
Thisiswhyiamsingle.jpgquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kwam laatst in een stripwinkeltje en dat zijn toch wat aparte verschijningen die daar rondlopen
Ah dus jij bent van de all-inclusive hotels?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als je in een tent of kut hotel gaat zitten niet.
Vakantie moet bestaan uit luxe, niet creperen en er nog voor betalen ook, als ik dat wou bleef ik wel thuis
Naja zal wel, ik heb niet zoveel verstand van voedingen, maar heb er anders nog niks over gehoord bij andere miners, en ze zijn toch goedkoop.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Paar jaar? Dat lijkt me stug als je elke dag 24/7 mined.
Heel veel mensen hebben me al vergeleken met Leonardquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben jij een The Big Bang Theory figuur?
is ook niet nodig, scrypt is slechts gemaakt om kleine thuiskaartjes ook nog iets van een kans te gevenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja daar ga je al de fout in, met zulke dingen kun je wel Bitcoins minen, maar geen scryptbasedcoins zoals LTC, en zulke coins ga ik minen.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heel veel mensen hebben me al vergeleken met Leonard
Ik schijn daar op te lijken.
Ja, maar niet om daar dan de hele dag op zn stoel te liggen enzoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah dus jij bent van de all-inclusive hotels?
Als je op 1 iemand van die groep moet lijken, het liefst Leonardquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
dit vraagt natuurlijk om picsquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, da's wel meteen een verschil met wat ik doe. Neem het liefst een van de goedkoopste accommodaties.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Vakantie moet bestaan uit luxe, niet creperen en er nog voor betalen ook, als ik dat wou bleef ik wel thuis
Hm, ik wil het nog altijd een keer doen hoor, 1 keer naar een all-inclusive super de luxe resortquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja, maar niet om daar dan de hele dag op zn stoel te liggen enzo
maar houd wel van een goed bed, flink veel luxe enzo, als ik na de hele dag wegzijn aankom
Ja, en met die scryptcoins kun je wel lekker verdienen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:41 schreef Adames het volgende:
[..]
is ook niet nodig, scrypt is slechts gemaakt om kleine thuiskaartjes ook nog iets van een kans te geven
Ik had het nooit gezien. Moest ik van een date dat gaan kijken bij haar thuis.quote:
Zon, zee, strand en kunnen stappen is genoeg voor mij. Met een appartement met stromend water.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Echt niet? TBBT is inderdaad geniaal.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had het nooit gezien. Moest ik van een date dat gaan kijken bij haar thuis.
Zij vond het hilarisch. Ik vond er niks aan.
kan daar niet meer tegen, zit ik me alleen maar kapot te ergeren over hoeveel relaxter t thuis wel niet is.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ok, da's wel meteen een verschil met wat ik doe. Neem het liefst een van de goedkoopste accommodaties.
Dat is die kerel die niet met meisjes kan praten toch?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je op 1 iemand van die groep moet lijken, het liefst Leonard
Ik ben meer een blanke Raj. Maar dan niet rijk.
Nee, sorry. 1 iemand hier heeft een pic van mij, een oude. En dat is voldoende.quote:
Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kan daar niet meer tegen, zit ik me alleen maar kapot te ergeren over hoeveel relaxter t thuis wel niet is.
vakantie moet ontspanning zijn, als ik me kut wil voelen ga ik wel werken
wmb hoeft het nog nieteens all incl te zijn, als het maar luxe is en ik lekker kan slapen ipv me zorgen maak over de beestjes in de kamer enzoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, ik wil het nog altijd een keer doen hoor, 1 keer naar een all-inclusive super de luxe resortVerder mag het gestolen worden. Veel te duur en onnodig.
Oeh, dan kom ik daar wel een keertje. Ga ik je spotten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:43 schreef Crack_ het volgende:
Hey, in mijn straat is ook zo'n gaar stripwinkeltje. Echt mega gaar. Ook van die typetjes.. wel aardig hoor (dat weet ik omdat het ook een kialapunt is)
Vond er niks aan, sorry.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt niet? TBBT is inderdaad geniaal.
Gast, kap ffquote:
kanjer eens heel snel een eindje opquote:
ik ook, toen ik 13 wasquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zon, zee, strand en kunnen stappen is genoeg voor mij. Met een appartement met stromend water.
ZIjn alleen maar auti`s daar.quote:
26quote:
een bed en stromend water is genoeg voor me, moet er niet aan denken om meer dan een half uur per dag op mijn kamer te zitten op vakantiequote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kan daar niet meer tegen, zit ik me alleen maar kapot te ergeren over hoeveel relaxter t thuis wel niet is.
vakantie moet ontspanning zijn, als ik me kut wil voelen ga ik wel werken
Daarom, ik deed t vroeger ook hoor, net als festivals enzo, tentje slapen, zuipen enzo.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
O ja, oké, dat is iets ouder dan ik ben.
eerste tekenen van vervalquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Daarom, ik deed t vroeger ook hoor, net als festivals enzo, tentje slapen, zuipen enzo.
nu vind ik er niets meer aan, geef mij maar een hotelkamer snachts waar ik lekker wakker word als ik een kater hbe
Daar was ik al jaren achter.quote:
Toch klinkt alles wel gericht naar uitgaan en drinkenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Daarom, ik deed t vroeger ook hoor, net als festivals enzo, tentje slapen, zuipen enzo.
nu vind ik er niets meer aan, geef mij maar een hotelkamer snachts waar ik lekker wakker word als ik een kater hbe
Alleen als ie drank op heeftquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is die kerel die niet met meisjes kan praten toch?
Dus jij zegt ook niks tegen het meisje achter de kassa?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alleen als ie drank op heeft
Dat is wel een Ezell-shirt pur sangquote:
quote:
Een leuke vakantie voor mij is wakker worden, chillen , leuke dingen doen (stad in , activiteiten, je kent het wel) dan lekker eten, en als er nog zin in een drankje doen savonds. Ben je met vrienden worden het veel drankjes, met je meisje een stuk minder maar dan zit je lekker ergens te genieten van het weer / locatie.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch klinkt alles wel gericht naar uitgaan en drinken![]()
Ik ben meer van cultuur snuiven en zoveel mogelijk dingen zien op vakantie
Aww.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alleen als ie drank op heeft
Ze wil je pijpen.quote:
Nee jij wel dan? Mij een beetje geld aftroggelen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dus jij zegt ook niks tegen het meisje achter de kassa?
Hapquote:
Het is dat dat shirt iets te lang is voor iemand van mijn formaat.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is wel een Ezell-shirt pur sang
Soms een random gesprekje mee voeren toch.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee jij wel dan? Mij een beetje geld aftroggelen.
Van wie ben jij nu weer een kloonquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:50 schreef Onderwerp het volgende:
fok it is toch naar Thailand geweest?
Klopt. Ken jij mij danquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:50 schreef Onderwerp het volgende:
fok it is toch naar Thailand geweest?
Spaart u ook koopzegels?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dus jij zegt ook niks tegen het meisje achter de kassa?
Dat was ook de enige bazige match van het event.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hap
Heb je die ufc van vorig weekend gekeken ?
laatste match was baas man
Hoe groot ben je?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het is dat dat shirt iets te lang is voor iemand van mijn formaat.
[..]
Soms een random gesprekje mee voeren toch.
Ik ben van niemand een kloon.quote:
Oh ik kwam hier een paar maanden terug een paar keer.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Ken jij mij dan![]()
Ik heb jou nog nooit gezien namelijk.
Enkel als ik voetbalplaatjes kan verkrijgen om deze vervolgens op Youtube uit te pakken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Soms een random gesprekje mee voeren toch.
Hoiquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Spaart u ook koopzegels?
nee
Wilt u de bon mee?
nee
Dat is waar.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat was ook de enige bazige match van het event.
Linkjequote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel als ik voetbalplaatjes kan verkrijgen om deze vervolgens op Youtube uit te pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |