Nog laatquote:
Nu gaat Jimbo z'n verhaal vertellen dat ie al op z'n 17e een appartement kon inrichten met meubels en een auto rijden.quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nu gaat Jimbo z'n verhaal vertellen dat ie al op z'n 17e een appartement kon inrichten met meubels en een auto rijden.
nee dat weet ik zelf ook wel maarik wil wel gezonder gaan etenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zit je te vissen naar ; maar je bent niet dik complimentjes ?
NOU ECHT NIET HE
Je haalt me in de war met iemand anders.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nu gaat Jimbo z'n verhaal vertellen dat ie al op z'n 17e een appartement kon inrichten met meubels en een auto rijden.
Heus deed jij voor je 13e al bedragen van 1000 euro op een dag uitgeven? Jij moet wel erg rijk zijn dan.quote:
Wel heel realistisch dan. Want ik stapte bijna uit bed omdat ik dacht dat ik moest kotsen maar toch blijven liggen en het hardnekkig proberen te laten verdwijnenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien heb je het wel gedroomd ja zou best kunnen
eet een appelquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:25 schreef supersof het volgende:
[..]
nee dat weet ik zelf ook wel maarik wil wel gezonder gaan eten
Jimbo gaat nu veel vlees voorstellen, wat jij vanzelfsprekend afslaat. Hierna zal Toto? een ander soort vleeswaren voorstellenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:25 schreef supersof het volgende:
[..]
nog nooit zo'n mooir complete post van inso gezienquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vlees is gezond!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:25 schreef supersof het volgende:
[..]
toen ik 12was kocht ik mn eerste pc. 1100 gulden was dat toen. heb ik 3 jaar voor gespaard, misschien zelf wel meerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heus deed jij voor je 13e al bedragen van 1000 euro op een dag uitgeven? Jij moet wel erg rijk zijn dan.
Die man met de jetpackquote:
Op je 12de had jij al zoveel spaargeld?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
toen ik 12was kocht ik mn eerste pc. 1100 gulden was dat toen. heb ik 3 jaar voor gespaard, misschien zelf wel meer
wat een dag was dat
alles beter dan tofu iigquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo gaat nu veel vlees voorstellen, wat jij vanzelfsprekend afslaat. Hierna zal Toto? een ander soort vleeswaren voorstellen
#Jomanda
Mijne was rond mijn 14de voor een marginale 600 euro.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
toen ik 12was kocht ik mn eerste pc. 1100 gulden was dat toen. heb ik 3 jaar voor gespaard, misschien zelf wel meer
wat een dag was dat
Maar dat is echt een stuk minder dan 1000 euroquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat een dag was dat
mag het na 3 jaar sparen en heitjes voor karweitjes doenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op je 12de had jij al zoveel spaargeld?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat een dag was dat
dat doe io thuis welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |