Daar ken ik jou niet goed genoeg voorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De ironie was snel gespot gelukkig.
Ik weet niet precies welke van deze ik moet hebben, maar ongeveer 750 khash per kaart.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoeveel kan je met die hardware minen met de huidige koers?
ditquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Op je geld zitten vind ik pas silly als je nog zo jong bent als wij. Als je straks fulltime werkt heb je nog genoeg tijd om geld apart te zetten.
Dat is voorlopig niet van toepassing. Ik heb wel een buffertje hoor, maar ik ga niet dingen opzij zetten om maar wat geld apart te hebben.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wacht maar tot je een keer werkeloos raakt, dan ben je blij dat je een buffer opgebouwd hebt
Handigquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had ook een nieuwe laptop op het oog. Nu heb ik hem
Nu ben ik aan het sparen voor als ik deze zomer op kamers ga.
Alsof die er wel vestand van hebbenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En nog 5 andere die het zeggen.
Maar veel plezier met geld verbrassen man
Doet zeerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Auch
Ik een paar dagen geleden klerenT was geen 15k, maar wel een goed maandsalaris
Ik spaar toch ook niet 'om maar wat geld apart te hebben' ?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is voorlopig niet van toepassing. Ik heb wel een buffertje hoor, maar ik ga niet dingen opzij zetten om maar wat geld apart te hebben.
En hoe lang doe je met zo`n voeding?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik weet niet precies welke van deze ik moet hebben, maar ongeveer 750 khash per kaart.
3*750 = 2250 Khash/s
maar ik ga niet LTC of BTC minen maar veel verschillende coins, dus kan niet echt zeggen over per dag. Ik verwacht 10 tot 30 euro per dag.
Dat is ook de beste bestedingquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:36 schreef Ezell het volgende:
Mijn geld gaat nu zowat alleen naar vakantie.
geld moet rollenquote:
Ik wel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik spaar toch ook niet 'om maar wat geld apart te hebben' ?![]()
normale videokaarten leggen het toch enorm af tegen dit soort dingen http://www.butterflylabs.com/quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alsof die er wel vestand van hebben
wie betaalt de stroom?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik weet niet precies welke van deze ik moet hebben, maar ongeveer 750 khash per kaart.
3*750 = 2250 Khash/s
maar ik ga niet LTC of BTC minen maar veel verschillende coins, dus kan niet echt zeggen over per dag. Ik verwacht 10 tot 30 euro per dag.
Geen idee, zal vast wel paar jaar mee gaan, en die kosten toch maar 60 euro per stuk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En hoe lang doe je met zo`n voeding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |