5 euro per week? Lucky bastard.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:28 schreef Fok-it het volgende:
1100 gulden, tering. Ik kreeg op mijn 12de 20 euro per maand zakgeld denk ik
bedanktquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:26 schreef supersof het volgende:
[..]
nog nooit zo'n mooir complete post van inso gezien
Dan nogquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mag het na 3 jaar sparen en heitjes voor karweitjes doen
Je hebt op je 12e geen uitgaven man
mwah gulden = euro tegenwoordigquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar dat is echt een stuk minder dan 1000 euro
niet misquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:28 schreef Fok-it het volgende:
1100 gulden, tering. Ik kreeg op mijn 12de 20 euro per maand zakgeld denk ik
Computer met 3 videokaarten en 2 voedingen, een USBstick en een draadloze computermuis.quote:
Hij zat al rond zijn 9de op FOK! he. In een tijd waar pedo's nog amper werden gecontroleerd online.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan nogDan heb je wel heul veel heitjes gedaan
lege flessen inwisselen, gras maaien , dozen stampen, helpen in de kas van de buurman met rotte tomaten en paprikas wegflikkeren , ect ectquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan nogDan heb je wel heul veel heitjes gedaan
Maar ik was echt een ramp met sparen vroeger.quote:
2 voedingen en 3 videokaarten?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Computer met 3 videokaarten en 2 voedingen, een USBstick en een draadloze computermuis.
En zometeen ga ik er 1300+ van maken en koop ik nog ongeveer 300 euro aan BTC.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij zat al rond zijn 9de op FOK! he. In een tijd waar pedo's nog amper werden gecontroleerd online.
Nee joh, het is om Bitcoin-achtige coins te minen, dat heb ik hard nodig!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
2 voedingen en 3 videokaarten?
Beetje overkill
Ah, dat soort heitjesquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij zat al rond zijn 9de op FOK! he. In een tijd waar pedo's nog amper werden gecontroleerd online.
Wel nice hoor als je dat dan al kan kopenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
lege flessen inwisselen, gras maaien , dozen stampen, helpen in de kas van de buurman met rotte tomaten en paprikas wegflikkeren , ect ect
anaaltje voor een kanaaltjequote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoop echt voor je dat het een goed investering isquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee joh, het is om Bitcoins te minen, dat heb ik hard nodig!
Ben je niet een beetje laat om bitcoins te minen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Computer met 3 videokaarten en 2 voedingen, een USBstick en een draadloze computermuis.
En zometeen ga ik er 1300+ van maken en koop ik nog ongeveer 300 euro aan BTC.
Ja was er ook erg trots op.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, dat soort heitjes
[..]
Wel nice hoor als je dat dan al kan kopen
ik denk ik 7kquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ik was echt een ramp met sparen vroeger.
Als ik goed kon sparen vroeger had ik nu al meer dan 10k gehad.
okay nice. Leuke review ookquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
http://www.cmstore.eu/others/cables/psu-splitter-20-4-pins
Zo wel.
En zo niet dan koop ik nog wat onderdelen en kan ik game feestjes geven omdat ik 4 computers heb.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik hoop echt voor je dat het een goed investering is
jij snap het tenminste.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was het waard toch. Zonder die ervaring was je nooit tot deze grootsheid gekomen.
Ja ik bedoelde altcoins, niet bitcoins.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:31 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ben je niet een beetje laat om bitcoins te minen?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En zo niet dan koop ik nog wat onderdelen en kan ik game feestjes geven omdat ik 4 computers heb.
Hoeveel kan je met die hardware minen met de huidige koers?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En zo niet dan koop ik nog wat onderdelen en kan ik game feestjes geven omdat ik 4 computers heb.
Zegt iemand die er totaal geen verstand van heeft.quote:
En nu?quote:
En had dan in 1 klap uitgevenquote:
Roflpantoffel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Crack kan jij breien?quote:
gewoon investerenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
gewoon alles uitgeven
inflatie is hoger dan de rente
En nog 5 andere die het zeggen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zegt iemand die er totaal geen verstand van heeft.
Verdiep je er eerst in, kom met argumenten ipv dat je zomaar je vooroordeel mening geeft.
Silly.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
gewoon alles uitgeven
inflatie is hoger dan de rente
Silly.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En had dan in 1 klap uitgeven
Nee, why?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Roflpantoffel.
[..]
Crack kan jij breien?
Hoeveel kan je er mee minen dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zegt iemand die er totaal geen verstand van heeft.
Verdiep je er eerst in, kom met argumenten ipv dat je zomaar je vooroordeel mening geeft.
Dat ligt eraan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |