kanjer eens heel snel een eindje opquote:
ik ook, toen ik 13 wasquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zon, zee, strand en kunnen stappen is genoeg voor mij. Met een appartement met stromend water.
ZIjn alleen maar auti`s daar.quote:
26quote:
een bed en stromend water is genoeg voor me, moet er niet aan denken om meer dan een half uur per dag op mijn kamer te zitten op vakantiequote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kan daar niet meer tegen, zit ik me alleen maar kapot te ergeren over hoeveel relaxter t thuis wel niet is.
vakantie moet ontspanning zijn, als ik me kut wil voelen ga ik wel werken
Daarom, ik deed t vroeger ook hoor, net als festivals enzo, tentje slapen, zuipen enzo.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
O ja, oké, dat is iets ouder dan ik ben.
eerste tekenen van vervalquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Daarom, ik deed t vroeger ook hoor, net als festivals enzo, tentje slapen, zuipen enzo.
nu vind ik er niets meer aan, geef mij maar een hotelkamer snachts waar ik lekker wakker word als ik een kater hbe
Daar was ik al jaren achter.quote:
Toch klinkt alles wel gericht naar uitgaan en drinkenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Daarom, ik deed t vroeger ook hoor, net als festivals enzo, tentje slapen, zuipen enzo.
nu vind ik er niets meer aan, geef mij maar een hotelkamer snachts waar ik lekker wakker word als ik een kater hbe
Alleen als ie drank op heeftquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is die kerel die niet met meisjes kan praten toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |