Ah dus jij bent van de all-inclusive hotels?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als je in een tent of kut hotel gaat zitten niet.
Vakantie moet bestaan uit luxe, niet creperen en er nog voor betalen ook, als ik dat wou bleef ik wel thuis
Naja zal wel, ik heb niet zoveel verstand van voedingen, maar heb er anders nog niks over gehoord bij andere miners, en ze zijn toch goedkoop.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Paar jaar? Dat lijkt me stug als je elke dag 24/7 mined.
Heel veel mensen hebben me al vergeleken met Leonardquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben jij een The Big Bang Theory figuur?
is ook niet nodig, scrypt is slechts gemaakt om kleine thuiskaartjes ook nog iets van een kans te gevenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja daar ga je al de fout in, met zulke dingen kun je wel Bitcoins minen, maar geen scryptbasedcoins zoals LTC, en zulke coins ga ik minen.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heel veel mensen hebben me al vergeleken met Leonard
Ik schijn daar op te lijken.
Ja, maar niet om daar dan de hele dag op zn stoel te liggen enzoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah dus jij bent van de all-inclusive hotels?
Als je op 1 iemand van die groep moet lijken, het liefst Leonardquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
dit vraagt natuurlijk om picsquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, da's wel meteen een verschil met wat ik doe. Neem het liefst een van de goedkoopste accommodaties.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Vakantie moet bestaan uit luxe, niet creperen en er nog voor betalen ook, als ik dat wou bleef ik wel thuis
Hm, ik wil het nog altijd een keer doen hoor, 1 keer naar een all-inclusive super de luxe resortquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja, maar niet om daar dan de hele dag op zn stoel te liggen enzo
maar houd wel van een goed bed, flink veel luxe enzo, als ik na de hele dag wegzijn aankom
Ja, en met die scryptcoins kun je wel lekker verdienen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:41 schreef Adames het volgende:
[..]
is ook niet nodig, scrypt is slechts gemaakt om kleine thuiskaartjes ook nog iets van een kans te geven
Ik had het nooit gezien. Moest ik van een date dat gaan kijken bij haar thuis.quote:
Zon, zee, strand en kunnen stappen is genoeg voor mij. Met een appartement met stromend water.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Echt niet? TBBT is inderdaad geniaal.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had het nooit gezien. Moest ik van een date dat gaan kijken bij haar thuis.
Zij vond het hilarisch. Ik vond er niks aan.
kan daar niet meer tegen, zit ik me alleen maar kapot te ergeren over hoeveel relaxter t thuis wel niet is.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ok, da's wel meteen een verschil met wat ik doe. Neem het liefst een van de goedkoopste accommodaties.
Dat is die kerel die niet met meisjes kan praten toch?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je op 1 iemand van die groep moet lijken, het liefst Leonard
Ik ben meer een blanke Raj. Maar dan niet rijk.
Nee, sorry. 1 iemand hier heeft een pic van mij, een oude. En dat is voldoende.quote:
Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kan daar niet meer tegen, zit ik me alleen maar kapot te ergeren over hoeveel relaxter t thuis wel niet is.
vakantie moet ontspanning zijn, als ik me kut wil voelen ga ik wel werken
wmb hoeft het nog nieteens all incl te zijn, als het maar luxe is en ik lekker kan slapen ipv me zorgen maak over de beestjes in de kamer enzoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, ik wil het nog altijd een keer doen hoor, 1 keer naar een all-inclusive super de luxe resortVerder mag het gestolen worden. Veel te duur en onnodig.
Oeh, dan kom ik daar wel een keertje. Ga ik je spotten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:43 schreef Crack_ het volgende:
Hey, in mijn straat is ook zo'n gaar stripwinkeltje. Echt mega gaar. Ook van die typetjes.. wel aardig hoor (dat weet ik omdat het ook een kialapunt is)
Vond er niks aan, sorry.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt niet? TBBT is inderdaad geniaal.
Gast, kap ffquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |