ja, want je bent een studentquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is voorlopig niet van toepassing. Ik heb wel een buffertje hoor, maar ik ga niet dingen opzij zetten om maar wat geld apart te hebben.
Wel fucking duur.quote:
Die baret was een goede aankoop.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben ook zuinig. Al koop ik af en toe wel goed belachelijke dingen als een baret.
Paar jaar? Dat lijkt me stug als je elke dag 24/7 mined.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geen idee, zal vast wel paar jaar mee gaan, en die kosten toch maar 60 euro per stuk.
Dat is ook heel vetquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:36 schreef Ezell het volgende:
Mijn geld gaat nu zowat alleen naar vakantie.
Maar wel mijn kant op.quote:
Nou en, andere kopen dure materiële stuff. Als je van reizen kan genieten moet je daar niet aan denken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wel fucking duur.
[..]
Die baret was een goede aankoop.
goede merken gaan wel een tijdje mee,quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Paar jaar? Dat lijkt me stug als je elke dag 24/7 mined.
Ja daar ga je al de fout in, met zulke dingen kun je wel Bitcoins minen, maar geen scryptbasedcoins zoals LTC, en zulke coins ga ik minen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:37 schreef Adames het volgende:
[..]
normale videokaarten leggen het toch enorm af tegen dit soort dingen http://www.butterflylabs.com/
Ik werk vanaf mijn 15e al minstens 8 uur per week, naast school/studie.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja, want je bent een student![]()
gelukkig werk je ook wel, dat maakt het nog goed
check die verkleedwinkel in delft eens man, maat had laatst zn apenpak voor 10quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt. Nu nog een konijnenpak en ik ben compleet
Oh ben je er ZO éénquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Enige dure dingen die ik koop zijn stripboeken
goedzoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik werk vanaf mijn 15e al minstens 8 uur per week, naast school/studie.
#haterskunnenverlaten
Waarom niet? Hoeft niet veel te kosten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat is ook heel vet
ik ben al twee jaar niet meer geweest
Doen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt. Nu nog een konijnenpak en ik ben compleet
Ik geef mijn geld verder alleen uit aan kleding en eten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou en, andere kopen dure materiële stuff. Als je van reizen kan genieten moet je daar niet aan denken.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
check die verkleedwinkel in delft eens man, maat had laatst zn apenpak voor 10
Ik kwam laatst in een stripwinkeltje en dat zijn toch wat aparte verschijningen die daar rondlopenquote:
als je in een tent of kut hotel gaat zitten niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom niet? Hoeft niet veel te kosten.
[..]
Doen.
[..]
Ik geef mijn geld verder alleen uit aan kleding en eten.
Dat komt overeen met het zijn van Belg. In Belgie heeft elke gehucht wel zijn eigen stripboekwinkel.quote:
Ben jij een The Big Bang Theory figuur?quote:
Thisiswhyiamsingle.jpgquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kwam laatst in een stripwinkeltje en dat zijn toch wat aparte verschijningen die daar rondlopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |