Dus jij zegt ook niks tegen het meisje achter de kassa?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alleen als ie drank op heeft
Dat is wel een Ezell-shirt pur sangquote:
quote:
Een leuke vakantie voor mij is wakker worden, chillen , leuke dingen doen (stad in , activiteiten, je kent het wel) dan lekker eten, en als er nog zin in een drankje doen savonds. Ben je met vrienden worden het veel drankjes, met je meisje een stuk minder maar dan zit je lekker ergens te genieten van het weer / locatie.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch klinkt alles wel gericht naar uitgaan en drinken![]()
Ik ben meer van cultuur snuiven en zoveel mogelijk dingen zien op vakantie
Aww.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alleen als ie drank op heeft
Ze wil je pijpen.quote:
Nee jij wel dan? Mij een beetje geld aftroggelen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dus jij zegt ook niks tegen het meisje achter de kassa?
Hapquote:
Het is dat dat shirt iets te lang is voor iemand van mijn formaat.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is wel een Ezell-shirt pur sang
Soms een random gesprekje mee voeren toch.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee jij wel dan? Mij een beetje geld aftroggelen.
Van wie ben jij nu weer een kloonquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:50 schreef Onderwerp het volgende:
fok it is toch naar Thailand geweest?
Klopt. Ken jij mij danquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:50 schreef Onderwerp het volgende:
fok it is toch naar Thailand geweest?
Spaart u ook koopzegels?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dus jij zegt ook niks tegen het meisje achter de kassa?
Dat was ook de enige bazige match van het event.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hap
Heb je die ufc van vorig weekend gekeken ?
laatste match was baas man
Hoe groot ben je?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het is dat dat shirt iets te lang is voor iemand van mijn formaat.
[..]
Soms een random gesprekje mee voeren toch.
Ik ben van niemand een kloon.quote:
Oh ik kwam hier een paar maanden terug een paar keer.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Ken jij mij dan![]()
Ik heb jou nog nooit gezien namelijk.
Enkel als ik voetbalplaatjes kan verkrijgen om deze vervolgens op Youtube uit te pakken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Soms een random gesprekje mee voeren toch.
Hoiquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Spaart u ook koopzegels?
nee
Wilt u de bon mee?
nee
Dat is waar.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat was ook de enige bazige match van het event.
Linkjequote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel als ik voetbalplaatjes kan verkrijgen om deze vervolgens op Youtube uit te pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |