Niet alleen racistisch, zelfs antisemitisch.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:06 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je ziet echt niet dat je een racistische opmerking maakte in het vorige topic ?
Jaja... ouderwetse jodenhaters kunnen trots zijn op je.
Dat geouwehoer van hem ben ik beu, minderwaardig zijn over mijn beroep over mij als persoon? Dan kan ik ook minderwaardig doen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:06 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je ziet echt niet dat je een racistische opmerking maakte in het vorige topic ?
Jaja... ouderwetse jodenhaters kunnen trots zijn op je.
Die kaart kan wat mij betreft in de prullenbak gezien waht zijn posts.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet alleen racistisch, zelfs antisemitisch.
Er zijn meer joden dan alleen waht.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Die kaart kan wat mij betreft in de prullenbak gezien waht zijn posts.
Scheld hem dan gewoon uit.... lul, kwal.... kloothommel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat geouwehoer van hem ben ik beu, minderwaardig zijn over mijn beroep over mij als persoon? Dan kan ik ook minderwaardig doen.
Is dat zo? volgens mij valt dat heel erg mee.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:21 schreef arjan1112 het volgende:
Betyar je kan je wel boos gaan maken over nog veel meer users er zijn er zoveel die minderwaardig doen over vakmensen...
Het is al tientallen jaren een trend in de maatschappij om neer te kijken op vakmensen
Bankiers, niet te vergeten. Of ambtenaren.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:24 schreef Tem het volgende:
Mensen kijken voornamelijk neer op managers. En daar is niets mis mee.
Directeuren van woningbouwcorporaties krijgen er eveneens flink van langs.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:29 schreef waht het volgende:
Piloten, artsen. Ze moesten zich diep schamen.
Dat terwijl accountants doorgaans de schuldigen zijn, ook in de bouwsector.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Directeuren van woningbouwcorporaties krijgen er eveneens flink van langs.
In de vastgoedsector zijn het altijd de externen die schuldig zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:31 schreef waht het volgende:
[..]
Dat terwijl accountants doorgaans de schuldigen zijn, ook in de bouwsector.
Die staan hier dan ook helemaal los van.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er zijn meer joden dan alleen waht.
Ik heb niks tegen joden, enkel de versie zoals waht hier verkondigd.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:21 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Scheld hem dan gewoon uit.... lul, kwal.... kloothommel.
Nu laat je zien ( telkens) dat je zelf een vieze denkwijze hebt.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Leugens, ik heb immer het volk gediend.
Met een kast van Ikea heb je die problemen dan ook niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Toevallig.
Was vorige week, deurtje van een kast zijn behoorlijk krom getrokken. Nu moet ik nieuwe maken. Heb ze meegenomen en hier trokken ze weer recht. Luchtvochtigheid is mooi kut voor dit soort deurtjes.
Dat is dan ook spaanplaat.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:15 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Met een kast van Ikea heb je die problemen dan ook niet.
Als je voldoende zelfrespect hebt hoeft dat geen enkel probleem te zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat geouwehoer van hem ben ik beu, minderwaardig zijn over mijn beroep over mij als persoon? Dan kan ik ook minderwaardig doen.
Jij moet filosoof worden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:17 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Als je voldoende zelfrespect hebt hoeft dat geen enkel probleem te zijn.
Je kan alleen maar kwaad worden als iemand minderwaardig doet over je persoon of beroep als je dat ergens zelf ook vindt. Waht speelt in op dat zelfbeeld. Wees tevreden over jezelf dan kan niemand je raken.quote:
Je was zelf met de kerst anders ook beneden elk peil bezig...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:34 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Je kan alleen maar kwaad worden als iemand minderwaardig doet over je persoon of beroep als je dat ergens zelf ook vindt. Waht speelt in op dat zelfbeeld. Wees tevreden over jezelf dan kan niemand je raken.
Waar is kerst anders voor?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je was zelf met de kerst anders ook beneden elk peil bezig...
Dat vind ik niet. Ik duidde op een algemeen bekend probleem op Facebook. Ik begrijp dan ook niet waar al die ophef vandaan kwam.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je was zelf met de kerst anders ook beneden elk peil bezig...
Een Filosoof ben je of ben je niet. Het kan niet aangeleerd worden.quote:
Je begon over stichting Martijn e.d. Dat soort gedrag is hier geheel ongewenst en wanneer je niet compleet achterlijk bent weet je ook donders goed dat je fout zat. De volgende keer vlieg je er net zo hard weer af.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:42 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat vind ik niet. Ik duidde op een algemeen bekend probleem op Facebook. Ik begrijp dan ook niet waar al die ophef vandaan kwam.
Zoek op Google maar eens op pedofielen en Facebook. Ik heb gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je begon over stichting Martijn e.d. Dat soort gedrag is hier geheel ongewenst en wanneer je niet compleet achterlijk bent weet je ook donders goed dat je fout zat. De volgende keer vlieg je er net zo hard weer af.
Het ging om de opmerkingen die je maakte. Maar de waarschuwing lijkt me overduidelijk. Gedraag je of donder op.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:44 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Zoek op Google maar eens op pedofielen en Facebook. Ik heb gewoon gelijk.
Lees die draad nog maar eens terug. Ik verwacht nog verontschuldigingen van je.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het ging om de opmerkingen die je maakte. Maar de waarschuwing lijkt me overduidelijk. Gedraag je of donder op.
Dat vond ik ook.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:51 schreef Disana het volgende:
De manier waarop er over pedofilie werd gepost nadat betyar een foto van zijn kinderen had gepost, vond ik onkies en suggestief. De indruk werd gewekt dat bet zijn kinderen aan het pimpen was.
Dat is de toon van deze sc. Betyar zei dat zijn vrouw alle foto's van de kinderen op Facebook plempte. Zijn vrouw heeft haar Facebook wijd open staan. Iedereen kan meekijken. Mijn opmerking sneed hout.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:51 schreef Disana het volgende:
De manier waarop er over pedofilie werd gepost nadat betyar een foto van zijn kinderen had gepost, vond ik onkies en suggestief. De indruk werd gewekt dat bet zijn kinderen aan het pimpen was.
Jij kijkt op de FB van mijn vrouwquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:56 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat is de toon van deze sc. Betyar zei dat zijn vrouw alle foto's van de kinderen op Facebook plempte. Zijn vrouw heeft haar Facebook wijd open staan. Iedereen kan meekijken. Mijn opmerking sneed hout.
Ik kreeg niet de indruk dat jij en waht goede bedoelingen hadden met jullie 'waarschuwingen'. Het leek voornamelijk bedoeld om betyar in een kwaad daglicht te zetten en hem te sarren. Misschien allemaal niet zo bedoeld, maar het kwam heel naar over.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:56 schreef Paper_Tiger het volgende:
Dat is de toon van deze sc. Betyar zei dat zijn vrouw alle foto's van de kinderen op Facebook plempte. Zijn vrouw heeft haar Facebook wijd open staan. Iedereen kan meekijken. Mijn opmerking sneed hout.
Ik keek eerst op die van jou.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Jij kijkt op de FB van mijn vrouw![]()
Wat leuk!
Dat was wel zo bedoeld, net zoals waht vandaag weer deed waardoor ik over de schreef ging.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kreeg niet de indruk dat jij en waht goede bedoelingen hadden met jullie 'waarschuwingen'. Het leek voornamelijk bedoeld om betyar in een kwaad daglicht te zetten en hem te sarren. Misschien allemaal niet zo bedoeld, maar het kwam heel naar over.
Bet gaat zelf over zijn privacy en die van zijn gezin. De waarschuwingen kwamen niet oprecht over.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:56 schreef waht het volgende:
Paper_Tiger benoemde enkel een feit. Doe maar niet zo schijnheilig alsof privacy jullie niets uitmaakt.
Het was geheel in de stijl van zijn eigen posts. Ik bedoel er niks mee.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kreeg niet de indruk dat jij en waht goede bedoelingen hadden met jullie 'waarschuwingen'. Het leek voornamelijk bedoeld om betyar in een kwaad daglicht te zetten en hem te sarren. Misschien allemaal niet zo bedoeld, maar het kwam heel naar over.
Een waarschuwing kan ook in een dosis sarcasme verpakt zitten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Bet gaat zelf over zijn privacy en die van zijn gezin. De waarschuwingen kwamen niet oprecht over.
Tja, al mijn gegevens zijn op Fok! gewoon aan te klikken, ik zie het probleem niet. Ik heb niks te verbergen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Bet gaat zelf over zijn privacy en die van zijn gezin. De waarschuwingen kwamen niet oprecht over.
Dezelfde reden dat jij op zoek ging naar wie ik was. Ik bel je rustig een keer om van het voorjaar te gaan vissen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:00 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
De reden daarvoor is? Je kan me ook gewoon bellen hoor.
Het smoesje is goed maar het praatje deugt niet....quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:00 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Een waarschuwing kan ook in een dosis sarcasme verpakt zitten.
Ik kan de deur niet uit om een krant te kopen (als die er nog is), want ik zit te wachten op een mannetje voor de verwarming.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:58 schreef De_Guidance het volgende:
Even Friek zijn stuk lezen, de titel belooft al veel goeds!
Ik ben gewoon een nieuwsgierige hond.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:01 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dezelfde reden dat jij op zoek ging naar wie ik was. Ik bel je rustig een keer om van het voorjaar te gaan vissen.
Natuurlijk was het ook om een reactie van jou los te weken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:02 schreef betyar het volgende:
[..]
Het smoesje is goed maar het praatje deugt niet....
Nee, het kwam gewoon onsmakelijk over.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:00 schreef Paper_Tiger het volgende:
Een waarschuwing kan ook in een dosis sarcasme verpakt zitten.
Ik ook. Afgesproken. We gaan van het voorjaar bij jou vissen.....quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:02 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een nieuwsgierige hond.![]()
Vissen? Altijd goed.
Ik lees m nu gratis in de bieb.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan de deur niet uit om een krant te kopen (als die er nog is), want ik zit te wachten op een mannetje voor de verwarming.
Onzin.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, het kwam gewoon onsmakelijk over.
In welke krant staat dat artikel?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:03 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik lees m nu gratis in de bieb.
Dat kan en mag. Op de Dommel?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:03 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik ook. Afgesproken. We gaan van het voorjaar bij jou vissen.....
Ik ben een echte allemansvriend.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:05 schreef arjan1112 het volgende:
dat mag jij niet weten paper tiger. ik ook niet, alleen de vriendjes van friek
Jij bent hier degene die anderen verontschuldigingen aan moet bieden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:54 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Lees die draad nog maar eens terug. Ik verwacht nog verontschuldigingen van je.
Oh, dat was heel bewust zo bedoeld. En totaal onwenselijk. De ban was naar mijn idee nog bescheiden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn indruk was ook dat het kwaadaardig was bedoeld. De ban was op zijn plaats.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:15 schreef 99.999 het volgende:
Oh, dat was heel bewust zo bedoeld. En totaal onwenselijk. De ban was naar mijn idee nog bescheiden.
Jij bent slim genoeg om te weten dat je hiermee rechtstreeks op een verbanning af ging.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:17 schreef waht het volgende:
Lekker boeiend hoe het over komt.
Anders ga je dat even voor iedereen invullen.
Gezien de vele eerdere scheldkanonnades was ik toch enigszins verrast.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Jij bent slim genoeg om te weten dat je hiermee rechtstreeks op een verbanning af ging.
Ik ook. Het woord willekeur kwam in me op.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:29 schreef waht het volgende:
[..]
Gezien de vele eerdere scheldkanonnades was ik toch enigszins verrast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |