Ik heb niks uitgedeeld, u vraagt en krijgt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:17 schreef waht het volgende:
Hihi, wel uitdelen en niet kunnen incasseren. Je bent een wijf, Hongaartje.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:19 schreef 99.999 het volgende:
Betyar en waht, gedraag jullie eens. Stel kleuters.
Als je hier serieus mee bent is het nog sneuer...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Niet echt. Ik ben vrij serieus naar hem toe.
Correct, ik ga met het niveau van waht mee.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als je hier serieus mee bent is het nog sneuer...
Welnee, ik benoem enkel algemeenheden. Die arme Hongaar mist kennelijk de zelfbeheersing die je hier moet hebben.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:24 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De waarschuwing geldt zeer zeker ook voor jou.
Toch wel. Je bent verdomme net terug van een ban. Klein kind.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:26 schreef waht het volgende:
[..]
Welnee, ik benoem enkel algemeenheden. Die arme Hongaar mist kennelijk de zelfbeheersing die je hier moet hebben.
Ik stel voor dat we deze kwestie beslissen middels een duel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:28 schreef 99.999 het volgende:
Ofwel het is nu afgelopen met dat gekut tussen jullie twee.
Niet zo huilen man.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Toch wel. Je bent verdomme net terug van een ban. Klein kind.
ik waarschuw jullie toch beidenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:36 schreef waht het volgende:
De TT is verder prima natuurlijk. Moet allemaal kunnen om die simpele timmermongool niet te laten janken.
Dat is wel zijn intentie. Maar goed, hij gaat dan zelf mee.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:37 schreef arjan1112 het volgende:
Timmermongool? Zit je hem uit te lokken nazi taal uit te slaan zodat ie een ban krijgt ofzo?
De TT allitereert tenminste.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:36 schreef waht het volgende:
De TT is verder prima natuurlijk. Moet allemaal kunnen om die simpele timmermongool niet te laten janken.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:52 schreef waht het volgende:
Niet meer dan logisch overigens, dom werk verdient een lage beloning.
Dat vraagt natuurlijk om een net zo'n trieste reactie. Alleen jammer dat ik mezelf heb verlaagd tot het niveau van dit figuur.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:59 schreef waht het volgende:
[..]
Nederlandse vaklieden moeten naar beneden bijstellen, voordeel van de EU.
Middels is een Germanisme, zeer gepast.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we deze kwestie beslissen middels een duel.
En dat voor een Vitesse-titel. (Ha, weer alliteratie.)quote:
Hij vindt waarschijnlijk dat jij begon met. "VAEquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:42 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
Dat vraagt natuurlijk om een net zo'n trieste reactie. Alleen jammer dat ik mezelf heb verlaagd tot het niveau van dit figuur.![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hij vindt waarschijnlijk dat jij begon met "VAE".
Nee, het begon 2000 jaar geleden en eindigt nooit.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hij vindt waarschijnlijk dat jij begon met. "VAE".
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we deze kwestie beslissen middels een duel.
Wiens opdrachtgever zei dit vanochtend ook?quote:
Toevallig.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:56 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wiens opdrachtgever zei dit vanochtend ook?
Eensquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat zou wel een enorme domme verklaring zijn.
Oud zeer.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:52 schreef waht het volgende:
[..]
Nee, het begon 2000 jaar geleden en eindigt nooit.
Njah, geld verdienen met spotprenten in WW2. Is trouwens toch al langer bekend na het onderzoek van nabestaande van hem?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:58 schreef Pokkelmans het volgende:
Goh, die Willy Vandersteen blijkt tóch een antisemiet te zijn geweest?
Reya.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:09 schreef arjan1112 het volgende:
een woord dat begint met een 'R' en de betekenis van Dictator heeft?
POL / Benaming "Een persoon aan de macht"
Roodbol.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:09 schreef arjan1112 het volgende:
een woord dat begint met een 'R' en de betekenis van Dictator heeft?
POL / Benaming "Een persoon aan de macht"
2005 beldequote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:13 schreef Webschip het volgende:
Moet je eens proberen met media player een audio CD te branden.
Jeetje die dit verzonnen heeft.
Ze willen mijn stufi terug.quote:
Het is toch werkelijk een godgeklaagd.quote:
Was een opmerking naar aanleiding van de TT, maar hij blijkt dus inderdaad een antisemiet te zijn geweestquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Njah, geld verdienen met spotprenten in WW2. Is trouwens toch al langer bekend na het onderzoek van nabestaande van hem?
Dit is een troll, toch?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:16 schreef Webschip het volgende:
En die programmeurs krijgen een megasalaris.
Ze horen eerder in een gesticht thuis.
Begrijp daar echt niks van.
Niet weer, alsjeblieft.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:16 schreef Webschip het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:05 schreef Jaaaaa het volgende:
Om mijn moeder even te vertellen hoe zij zich in huis gedraagt.
Nee, had dat woord paar maand geleden gehoord/opgezocht en ben het vergeten. Ik kan niet functioneren zolang ik niet weet welk woord het is
Afgekeurd. Burn-out.quote:
Jij bent niet de enige gebruiker, beste EG.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:16 schreef Webschip het volgende:
De ergonomie van een stoeptegel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:24 schreef waht het volgende:
[..]
Jij bent niet de enige gebruiker, beste EG.
Tja, volgens mij is een CDtje branden nu niet direct bijzonder ingewikkeld. Misschien iets minder star denken?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:25 schreef Webschip het volgende:
[..]
De ergonomie van een stoeptegel.
Maar ja, dat is de maat der dingen. De omgekeerde wereld.
Werkelijk, ik snap daar echt niks van.
Zo zou het moeten zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tja, volgens mij is een CDtje branden nu niet direct bijzonder ingewikkeld. Misschien iets minder star denken?
Draai nog graag CD's. Maar zelden gebrande exemplarenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:50 schreef remlof het volgende:
Ik speel nooit meer cd's. Alleen nog maar Spotify tegenwoordig
Je ziet echt niet dat je een racistische opmerking maakte in het vorige topic ?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb niks uitgedeeld, u vraagt en krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |