Roodbol.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:09 schreef arjan1112 het volgende:
een woord dat begint met een 'R' en de betekenis van Dictator heeft?
POL / Benaming "Een persoon aan de macht"
2005 beldequote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:13 schreef Webschip het volgende:
Moet je eens proberen met media player een audio CD te branden.
Jeetje die dit verzonnen heeft.
Ze willen mijn stufi terug.quote:
Het is toch werkelijk een godgeklaagd.quote:
Was een opmerking naar aanleiding van de TT, maar hij blijkt dus inderdaad een antisemiet te zijn geweestquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Njah, geld verdienen met spotprenten in WW2. Is trouwens toch al langer bekend na het onderzoek van nabestaande van hem?
Dit is een troll, toch?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:16 schreef Webschip het volgende:
En die programmeurs krijgen een megasalaris.
Ze horen eerder in een gesticht thuis.
Begrijp daar echt niks van.
Niet weer, alsjeblieft.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:16 schreef Webschip het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:05 schreef Jaaaaa het volgende:
Om mijn moeder even te vertellen hoe zij zich in huis gedraagt.
Nee, had dat woord paar maand geleden gehoord/opgezocht en ben het vergeten. Ik kan niet functioneren zolang ik niet weet welk woord het is
Afgekeurd. Burn-out.quote:
Jij bent niet de enige gebruiker, beste EG.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:16 schreef Webschip het volgende:
De ergonomie van een stoeptegel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:24 schreef waht het volgende:
[..]
Jij bent niet de enige gebruiker, beste EG.
Tja, volgens mij is een CDtje branden nu niet direct bijzonder ingewikkeld. Misschien iets minder star denken?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:25 schreef Webschip het volgende:
[..]
De ergonomie van een stoeptegel.
Maar ja, dat is de maat der dingen. De omgekeerde wereld.
Werkelijk, ik snap daar echt niks van.
Zo zou het moeten zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tja, volgens mij is een CDtje branden nu niet direct bijzonder ingewikkeld. Misschien iets minder star denken?
Draai nog graag CD's. Maar zelden gebrande exemplarenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:50 schreef remlof het volgende:
Ik speel nooit meer cd's. Alleen nog maar Spotify tegenwoordig
Je ziet echt niet dat je een racistische opmerking maakte in het vorige topic ?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb niks uitgedeeld, u vraagt en krijgt.
Niet alleen racistisch, zelfs antisemitisch.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:06 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je ziet echt niet dat je een racistische opmerking maakte in het vorige topic ?
Jaja... ouderwetse jodenhaters kunnen trots zijn op je.
Dat geouwehoer van hem ben ik beu, minderwaardig zijn over mijn beroep over mij als persoon? Dan kan ik ook minderwaardig doen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:06 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je ziet echt niet dat je een racistische opmerking maakte in het vorige topic ?
Jaja... ouderwetse jodenhaters kunnen trots zijn op je.
Die kaart kan wat mij betreft in de prullenbak gezien waht zijn posts.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet alleen racistisch, zelfs antisemitisch.
Er zijn meer joden dan alleen waht.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Die kaart kan wat mij betreft in de prullenbak gezien waht zijn posts.
Scheld hem dan gewoon uit.... lul, kwal.... kloothommel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat geouwehoer van hem ben ik beu, minderwaardig zijn over mijn beroep over mij als persoon? Dan kan ik ook minderwaardig doen.
Is dat zo? volgens mij valt dat heel erg mee.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:21 schreef arjan1112 het volgende:
Betyar je kan je wel boos gaan maken over nog veel meer users er zijn er zoveel die minderwaardig doen over vakmensen...
Het is al tientallen jaren een trend in de maatschappij om neer te kijken op vakmensen
Bankiers, niet te vergeten. Of ambtenaren.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:24 schreef Tem het volgende:
Mensen kijken voornamelijk neer op managers. En daar is niets mis mee.
Directeuren van woningbouwcorporaties krijgen er eveneens flink van langs.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:29 schreef waht het volgende:
Piloten, artsen. Ze moesten zich diep schamen.
Dat terwijl accountants doorgaans de schuldigen zijn, ook in de bouwsector.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Directeuren van woningbouwcorporaties krijgen er eveneens flink van langs.
In de vastgoedsector zijn het altijd de externen die schuldig zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:31 schreef waht het volgende:
[..]
Dat terwijl accountants doorgaans de schuldigen zijn, ook in de bouwsector.
Die staan hier dan ook helemaal los van.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er zijn meer joden dan alleen waht.
Ik heb niks tegen joden, enkel de versie zoals waht hier verkondigd.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:21 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Scheld hem dan gewoon uit.... lul, kwal.... kloothommel.
Nu laat je zien ( telkens) dat je zelf een vieze denkwijze hebt.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Leugens, ik heb immer het volk gediend.
Met een kast van Ikea heb je die problemen dan ook niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Toevallig.
Was vorige week, deurtje van een kast zijn behoorlijk krom getrokken. Nu moet ik nieuwe maken. Heb ze meegenomen en hier trokken ze weer recht. Luchtvochtigheid is mooi kut voor dit soort deurtjes.
Dat is dan ook spaanplaat.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:15 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Met een kast van Ikea heb je die problemen dan ook niet.
Als je voldoende zelfrespect hebt hoeft dat geen enkel probleem te zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat geouwehoer van hem ben ik beu, minderwaardig zijn over mijn beroep over mij als persoon? Dan kan ik ook minderwaardig doen.
Jij moet filosoof worden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:17 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Als je voldoende zelfrespect hebt hoeft dat geen enkel probleem te zijn.
Je kan alleen maar kwaad worden als iemand minderwaardig doet over je persoon of beroep als je dat ergens zelf ook vindt. Waht speelt in op dat zelfbeeld. Wees tevreden over jezelf dan kan niemand je raken.quote:
Je was zelf met de kerst anders ook beneden elk peil bezig...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:34 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Je kan alleen maar kwaad worden als iemand minderwaardig doet over je persoon of beroep als je dat ergens zelf ook vindt. Waht speelt in op dat zelfbeeld. Wees tevreden over jezelf dan kan niemand je raken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |