quote:
Pinoquote:
En het vorige topic kwam je nietquote:
Wel lekker makkelijkquote:Op maandag 6 januari 2014 23:20 schreef Fopje het volgende:
Wat een leuke TT's kunnen jullie verzinnen zeg.
quote:
quote:
Ja dat vond ik ook welquote:Op maandag 6 januari 2014 23:20 schreef Fopje het volgende:
Wat een leuke TT's kunnen jullie verzinnen zeg.
Okequote:
Goed hoor! Met jou?quote:
Primaquote:
Uuuh, mijn UI of wat bedoel je?quote:Op maandag 6 januari 2014 23:22 schreef LittleBrownie het volgende:
Pino, ik heb trouwens wel pics van je gezien.
Mooiquote:Op maandag 6 januari 2014 23:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Prima
[..]
Uuuh, mijn UI of wat bedoel je?
Moet je je buik maar niet eten.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:25 schreef essnhills het volgende:
Hmm, ik begin nu onophoudelijk te boeren. Meestal een goed teken als m'n buik niet lekker is
Ik wil eigenlijk een gemene opmerking maken, maar dat doe ik nietquote:
Ik heb genoeg vrienden.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:28 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk een gemene opmerking maken, maar dat doe ik niet
Ik zeg toch niksquote:
Weet je wel hoe lekker mijn buik is?quote:Op maandag 6 januari 2014 23:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Moet je je buik maar niet eten.
Zwarte theequote:Op maandag 6 januari 2014 23:30 schreef Rezania het volgende:
Ik ging een half uur geleden thee zetten, helemaal vergeten, nu is hij zo zwart als koffie.
Janeway, Tom en Harry dus gelukkig wel.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
tuvok, la forge en picard tellen niet mee
Je moet ook zoute popcorn etenquote:Op maandag 6 januari 2014 23:38 schreef Rezania het volgende:
Beetje jammer dat er weinig smaak aan de magnetronpopcorn zit, hij is niet overgoten in suiker.
Aight tik hem aan.quote:
Dit is wat jij nodig hebt voor je zere buikje:quote:Op maandag 6 januari 2014 23:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zwarte thee![]()
ohnee dat grapje was een andere SC
quote:Op maandag 6 januari 2014 23:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Dit is wat jij nodig hebt voor je zere buikje:
[ afbeelding ]
Kijk ik automatisch in 1080p. Spoel ik even door om te kijken wat voor muziek het is.quote:
Dat was gewoon een typoquote:
Vergeven en genoteerd.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:56 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dat was gewoon een typo
Lt.Surge is een baas.
En die TT is nog wel zo uitnodigendquote:
Het gaat om de intentie, dus je moet 'm alsnog pakken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:03 schreef Lt.Surge het volgende:
* Lt.Surge kijkt & z'n bank staat er nog.
hf dus!
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij mag gewoon mooi blijven zitten wezen. Meer dan voldoende.
Staat niet in m'n contract.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Het gaat om de intentie, dus je moet 'm alsnog pakken.
Ik had tot voor kort hetzelfde contract en bij stond het er wel in. En dat je elke maand een FOK!ster naar keuze mag uitzoeken voor een spannende DM-sessie. Bij jou niet dus?quote:
Nope, nope.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had tot voor kort hetzelfde contract en bij stond het er wel in. En dat je elke maand een FOK!ster naar keuze mag uitzoeken voor een spannende DM-sessie. Bij jou niet dus?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nope, nope.
De enige DM's die ik krijg gaan van:
''hallo, slotje plz'' en ''sterf onterecht slotje plz''.
Het is wachten op de eerste aanslag op een FOK! mod.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nope, nope.
De enige DM's die ik krijg gaan van:
''hallo, slotje plz'' en ''sterf onterecht slotje plz''.
Neen. Dan kan ik mijn kans op promotie wel vergetenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Morgen meteen Yvonne DMen voor een contract upgrade!
Kies mij. Kies mij.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het is wachten op de eerste aanslag op een FOK! mod.
Je moet wel voor jezelf opkomen hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:09 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Neen. Dan kan ik mijn kans op promotie wel vergeten
Kom, drie sterretjes maken je niet meteen een FOK!beroemdheidquote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
mensen die niet weten van mijn fok hossel reputatie
Zou het dan niet code geel zijn? Omdat lemon?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:12 schreef Lt.Surge het volgende:
Code rood: er is een gemene lemon aan het lurken.
* Lt.Surge doet het geluid van een sirene na.
Zelfs zonder drie sterretjes bbyquote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Kom, drie sterretjes maken je niet meteen een FOK!beroemdheid
So deep.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:13 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Zou het dan niet code geel zijn? Omdat lemon?
Neen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:13 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Zou het dan niet code geel zijn? Omdat lemon?
echter nu wel een vaste relatie dus geen hossels voor mijquote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay, dan ben ik alsnog onder de indruk.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
echter nu wel een vaste relatie dus geen hossels voor mij
HOE HEB JE HAAR AAN DIE KETTING GEKREGEN DAN?!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
echter nu wel een vaste relatie dus geen hossels voor mij
Link mij maar even, want ik ben lui.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Moet je even een topic van gister teruglezen
Verliefd worden enzquote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
HOE HEB JE HAAR AAN DIE KETTING GEKREGEN DAN?!
AHAHAHAHAHAHAHA
Je moeder is bruin.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Neen.
Aan alle comments te merken moet het code bruin zijn.
Zit mobiel. Gewoon de onz-sc, die "Nee." En een klein stukje in t topic ervoor.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Link mij maar even, want ik ben lui.
Beter come je helemaal niet meer back.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:16 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Je moeder is bruin.
Ik ben niet zo goed in comebacks rond dit tijdstip.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze is inderdaad betoverend, Amarantha.
Hahaha, zal ik weer op je grammatica gaan letten?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:17 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Beter come je helemaal niet meer back.
AHAHAHAHAHAHAHA
Ik zou het niet weten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze is inderdaad betoverend, Amarantha.
Gaarne.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:18 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hahaha, zal ik weer op je grammatica gaan letten?
Speciaal ben je zeker.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:18 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Gaarne.
Dan voel ik me altijd een beetje speciaal.
Hahaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet dan? Elke vrouw met een kitten in de FoBo is betoverend wat mij betreft.
Ik zal eens in je back komen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:17 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Beter come je helemaal niet meer back.
AHAHAHAHAHAHAHA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
owja nu weet ik het weer. was er zelf ook bijquote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zit mobiel. Gewoon de onz-sc, die "Nee." En een klein stukje in t topic ervoor.
Ohquote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
owja nu weet ik het weer. was er zelf ook bij
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zal eens in je back komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
Haha, het is een kat hè dus er moet gewoon netjes open gedaan worden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:20 schreef Amarantha het volgende:
Huisgenoot der kat staat al minstens een half uur bij de deur te blerrenMaar die kat kan gewoon naar baasjes kamer via het raam wat daar open staat (kwam ze ook vandaan)
Speciaal voor je gezocht. Want ik heb geen idee wie het is.quote:
Ach ze kan blijven miauwen, doe de deur toch niet openquote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha, het is een kat hè dus er moet gewoon netjes open gedaan worden.
Candice Swanepoel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Speciaal voor je gezocht. Want ik heb geen idee wie het is.
De mijne liggen hier lekker naast me op de bank te dromenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach ze kan blijven miauwen, doe de deur toch niet openKan ook niet want kat mag hier niet alleen achterblijven
Ik las Lizzie McGuirequote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:24 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ah, ik begrijp dat je een Lizzie Velasquez beter vindt?
En die herken je ook gewoon zo?quote:
Liever een chick met donkerder haar en iets meer vetjes.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:24 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ah, ik begrijp dat je een Lizzie Velasquez beter vindt?
Ja, natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En die herken je ook gewoon zo?
Man, ik ben al blij dat ik mezelf herken in de spiegel elke dag.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
met haar ogen natuurlijk huehuehuehue
Yup!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:26 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk.
Ik neem aan dat je een vriendin hebt die aan al je wensen voldoet?
Die Candice is wel een gratenpakhuis, ja.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Liever een chick met donkerder haar en iets meer vetjes.
Ik snap 'mquote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:27 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Je hebt het internet dus niet nodig om aan je trekken te komen?
haha trekken en komen
Classic.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:32 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik weet een mop. Twee tetten in een envelop!
HAHAHAHAHA!
Geen glimlach.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Je bent de enige PSVer met drie sterren.
Good for you.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:30 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik snap 'm
Yay!
En neen. Dat is niet nodig.
dat kan beter toch!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:32 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik weet een mop. Twee tetten in een envelop!
HAHAHAHAHA!
Ik durf het niet aanquote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:33 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Good for you.
Nou ja, aangezien je er niet mee bekend bent, raad ik je aan om eens te zoeken op "furry yiff".
Ben jij een rapper?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:34 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nee, want monster van Less Noch.
Ik doe ook maar wat.
oke moest lachenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:34 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nee, want monster van Less Noch.
Ik doe ook maar wat.
Oh ok, het klonk als 4chan rotzooi.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:35 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dat is zo'n groep modellen, die Candice is daar ook onderdeel van.
En daarna een lapper.quote:
Nee, zoek maar op.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:36 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh ok, het klonk als 4chan rotzooi.
Tot drie uur, doorgaans.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:38 schreef Strani het volgende:
Tot hoe laat blijft deze SC normaal zo'n beetje actief?
Ik rijm als een baasquote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En daarna een lapper.
Want, je pakt een lapje en zo.
Nee? Nevermind
Ik ook hoor.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
mijn vriendin kijkt dit, dat is dan wel de enige terechte klacht dan
Dwaas. Met een kop als een kaas.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:41 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik rijm als een baas
Kies nimmer het pad van de haas
Doe alles in een waas
Plankvaas
ik keek het vroegah. Ondertussen als 92482 personen doodgegaan en ludo en dat wijf dat niet ouder lijkt te worden 39482 keer uit en aan gegaan.quote:
Ik ben er tot +- 06:30.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:41 schreef Bitterlemon het volgende:
We kunnen ook gewoon langer doorgaan.
Ik stem voor. Ik weet niet of ik al een stem heb hier, maar voor het geval dat.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:41 schreef Bitterlemon het volgende:
We kunnen ook gewoon langer doorgaan.
Ach, wij kijken het puur om mensen uit te lachen. En ondertussen denken we dan stiekem; ''was ons leven maar zo''quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik keek het vroegah. Ondertussen als 92482 personen doodgegaan en ludo en dat wijf dat niet ouder lijkt te worden 39482 keer uit en aan gegaan.
Ik keek het ook jaren. Maar het begon zichzelf zo te herhalen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik keek het vroegah. Ondertussen als 92482 personen doodgegaan en ludo en dat wijf dat niet ouder lijkt te worden 39482 keer uit en aan gegaan.
Recht door het kippengaasquote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dwaas. Met een kop als een kaas.
Ik raas, als een wilde kano op de maas.
Liever niet zeg. In GTST heb je 75% kans om binnen een jaar door een moord of ongeval om het leven te komen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ach, wij kijken het puur om mensen uit te lachen. En ondertussen denken we dan stiekem; ''was ons leven maar zo''
Hou oud was je toen je begon met kijken?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:44 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben na meer dan 14 jaar eindelijk gestopt met het kijken van GTST
We zijn de nieuwe Lange F. en Boos B.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:44 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Recht door het kippengaas
Al wenend van het relaas
Nu moet ik woorden van verzinnen naas
Koptaas
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik stem voor. Ik weet niet of ik al een stem heb hier, maar voor het geval dat.
Ik keek het sowieso toen ik 10 was.. denk 9 ofzoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Hou oud was je toen je begon met kijken?
A. mag niet van gf.quote:
Dat denk ik niet nee.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En je gaat niet eerst even slapen ofzo?
Zeker nog nooit in Enschede geweest hé?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Liever niet zeg. In GTST heb je 75% kans om binnen een jaar door een moord of ongeval om het leven te komen.
Ah okay.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik keek het sowieso toen ik 10 was.. denk 9 ofzo
Rijmen met Raichu is niet zo simpelquote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
We zijn de nieuwe Lange F. en Boos B.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat denk ik niet nee.
[..]
Zeker nog nooit in Enschede geweest hé?
* Strani valt stil.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:47 schreef Lt.Surge het volgende:
Oh even roken.
Wel blijven posten he mensen.
Dan heb ik zo wat te lezen.
Stiekem mag allesquote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
A. mag niet van gf.
B. Het is koud buiten.
C. De enige dans die ik kan is de robot.
Haha mooi zo, zijn m'n kwaliteiten eindelijk eens ergens goed voorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:47 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Als ex-GC-mod en moraalridder zit je hier goed.
Als je maar niet kunt slapen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha mooi zo, zijn m'n kwaliteiten eindelijk eens ergens goed voor
Dayumquote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:47 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Rijmen met Raichu is niet zo simpel
Niet relevant, keiharde wimpel
AABB voor de eckte eckte
Kom in de zandbak m'n ego beveckte
#freestyle
Dat bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel eens doorheen gereden en inderdaad ternauwernood overleefd!
Diertjesquote:
en die kerel die dan ook gewoon met die dieren zo dichtbij komt. Blijkbaar is hij een dieren fluisteraar.quote:
Maaaaaaaaaaaanden niet gedaan.quote:
Ik nooitquote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Maaaaaaaaaaaanden niet gedaan.
Of jaren, idk. Tijd geleden iig.
Enjoy!
Meh, zo lig ik ook regelmatig met 1 van m'n katten. Geen probleem.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
en die kerel die dan ook gewoon met die dieren zo dichtbij komt. Blijkbaar is hij een dieren fluisteraar.
Mwah.. niet perse ofzoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Worden mannen aantrekkelijker als je joints rookt?
Weet niet maar ik DENK het laatste..quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:04 schreef FL_Freak het volgende:
Droom je eigenlijk als je in een coma ligt of is het net zoals dat je slaapt zonder bewustzijn (zonder het dromen dus)?
Ik coma het eerste.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet niet maar ik DENK het laatste..
meh engquote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet niet maar ik DENK het laatste..
Meh, je mist niet bijzonder veel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Al 14 jaar 18, maar nooit interesse in gehad eigenlijk.
Je bent 32?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Al 14 jaar 18, maar nooit interesse in gehad eigenlijk.
Ligt dat dan aan jou, of aan de vloei?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:06 schreef Amarantha het volgende:
Wtf al 2 vloeitjes kapot gescheurd achter elkaar
Wel een paar dingetjes gehad, maar in de laatste tien jaar niks. Ik drink zelfs bijna geen alcohol meer.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:06 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Meh, je mist niet bijzonder veel.
Het is geen salvia oid
Assie en Badriaanquote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:52 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dayum![]()
#swag # yolo
Rich boiis met hun groene polo.
Ik doe alleen die dingen van de straat
Net zoals die clown en die fakking acrobaat
BAM!
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel een paar dingetjes gehad, maar in de laatste tien jaar niks. Ik drink zelfs bijna geen alcohol meer.
Nee, ik was Hay Day aan het spelen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:07 schreef Lt.Surge het volgende:
WEDDEN DAT DIE LEMON GEWOON WACHT TOT IK EEN FOUTJE MAAK IN MIJN SPELLING EN DAN INEENS *PLOP* ''HAHAHAHA SURGE FOUTJE HAHAHAHAHA'' DOET?!
of je zegt dankjewelquote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:06 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Er staat geen verbod op inderdaad.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:08 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nee, ik was Hay Day aan het spelen.
Wow wat een pure skillquote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:07 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Assie en Badriaan
Rollen met hun waggie in de Vondellaan
Dit tweede deel heeft niets met het eerste te maken
Moederneukend hoeslaken
Dat is meer dan een kwartier geleden!quote:
Liever niet mang, ben niet van die zijdequote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:08 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wow wat een pure skill
dikker dan een eckte xtc-pil
Lekker liggen samen met z'n twee
Je weet wat ik bedoel, kom maar hier ok.
T en D rijmen is lelijkquote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:11 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Liever niet mang, ben niet van die zijde
In je strakke broekje op de heide
Lekker djensen, lekker fout
Midden in het overvolle hoerwoud
dayum daar ging m'n mooie hosselquote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:11 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Liever niet mang, ben niet van die zijde
In je strakke broekje op de heide
Lekker djensen, lekker fout
Midden in het overvolle hoerwoud
Haha. Jij bent dus een jaar of 23, 24?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nou ik vind het wel tof dat ik me niet meer oud voel
Haha ja ik was het even vergetenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:09 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat is meer dan een kwartier geleden!
En neen o.ó
24quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha. Jij bent dus een jaar of 23, 24?
Meh valt mee, vanaf 9 uur vanmorgen denk ik.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ja ik was het even vergetenMaar dan ben je vet lang wakker?
Ik ben nog ouder, dus ik kan je zeker nu wel uit m'n hoofd zetten?!quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:16 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
De klanken zijn gelijk
Nieuwbouw-woonwijk
Nog eentje, omdat kan het
Ga nou maar gewoon naar bed
Duitsersquote:
Duitsquote:
Waar is je flowquote:Op dinsdag 7 januari 2014 03:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
dayum daar ging m'n mooie hossel
en ik had al zo'n natte mossel.
Ik ben nu aan het typen,
ik weet niet meer wat, dus niet meer zo rijmen en miepen.
plz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |