Tot drie uur, doorgaans.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:38 schreef Strani het volgende:
Tot hoe laat blijft deze SC normaal zo'n beetje actief?
Ik rijm als een baasquote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En daarna een lapper.
Want, je pakt een lapje en zo.
Nee? Nevermind
Ik ook hoor.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
mijn vriendin kijkt dit, dat is dan wel de enige terechte klacht dan
Dwaas. Met een kop als een kaas.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:41 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik rijm als een baas
Kies nimmer het pad van de haas
Doe alles in een waas
Plankvaas
ik keek het vroegah. Ondertussen als 92482 personen doodgegaan en ludo en dat wijf dat niet ouder lijkt te worden 39482 keer uit en aan gegaan.quote:
Ik ben er tot +- 06:30.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:41 schreef Bitterlemon het volgende:
We kunnen ook gewoon langer doorgaan.
Ik stem voor. Ik weet niet of ik al een stem heb hier, maar voor het geval dat.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:41 schreef Bitterlemon het volgende:
We kunnen ook gewoon langer doorgaan.
Ach, wij kijken het puur om mensen uit te lachen. En ondertussen denken we dan stiekem; ''was ons leven maar zo''quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik keek het vroegah. Ondertussen als 92482 personen doodgegaan en ludo en dat wijf dat niet ouder lijkt te worden 39482 keer uit en aan gegaan.
Ik keek het ook jaren. Maar het begon zichzelf zo te herhalen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik keek het vroegah. Ondertussen als 92482 personen doodgegaan en ludo en dat wijf dat niet ouder lijkt te worden 39482 keer uit en aan gegaan.
Recht door het kippengaasquote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dwaas. Met een kop als een kaas.
Ik raas, als een wilde kano op de maas.
Liever niet zeg. In GTST heb je 75% kans om binnen een jaar door een moord of ongeval om het leven te komen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ach, wij kijken het puur om mensen uit te lachen. En ondertussen denken we dan stiekem; ''was ons leven maar zo''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |