quote:
Pinoquote:
En het vorige topic kwam je nietquote:
Wel lekker makkelijkquote:Op maandag 6 januari 2014 23:20 schreef Fopje het volgende:
Wat een leuke TT's kunnen jullie verzinnen zeg.
quote:
quote:
Ja dat vond ik ook welquote:Op maandag 6 januari 2014 23:20 schreef Fopje het volgende:
Wat een leuke TT's kunnen jullie verzinnen zeg.
Okequote:
Goed hoor! Met jou?quote:
Primaquote:
Uuuh, mijn UI of wat bedoel je?quote:Op maandag 6 januari 2014 23:22 schreef LittleBrownie het volgende:
Pino, ik heb trouwens wel pics van je gezien.
Mooiquote:Op maandag 6 januari 2014 23:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Prima
[..]
Uuuh, mijn UI of wat bedoel je?
Moet je je buik maar niet eten.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:25 schreef essnhills het volgende:
Hmm, ik begin nu onophoudelijk te boeren. Meestal een goed teken als m'n buik niet lekker is
Ik wil eigenlijk een gemene opmerking maken, maar dat doe ik nietquote:
Ik heb genoeg vrienden.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:28 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk een gemene opmerking maken, maar dat doe ik niet
Ik zeg toch niksquote:
Weet je wel hoe lekker mijn buik is?quote:Op maandag 6 januari 2014 23:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Moet je je buik maar niet eten.
Zwarte theequote:Op maandag 6 januari 2014 23:30 schreef Rezania het volgende:
Ik ging een half uur geleden thee zetten, helemaal vergeten, nu is hij zo zwart als koffie.
Janeway, Tom en Harry dus gelukkig wel.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
tuvok, la forge en picard tellen niet mee
Je moet ook zoute popcorn etenquote:Op maandag 6 januari 2014 23:38 schreef Rezania het volgende:
Beetje jammer dat er weinig smaak aan de magnetronpopcorn zit, hij is niet overgoten in suiker.
Aight tik hem aan.quote:
Dit is wat jij nodig hebt voor je zere buikje:quote:Op maandag 6 januari 2014 23:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zwarte thee![]()
ohnee dat grapje was een andere SC
quote:Op maandag 6 januari 2014 23:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Dit is wat jij nodig hebt voor je zere buikje:
[ afbeelding ]
Kijk ik automatisch in 1080p. Spoel ik even door om te kijken wat voor muziek het is.quote:
Dat was gewoon een typoquote:
Vergeven en genoteerd.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:56 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dat was gewoon een typo
Lt.Surge is een baas.
En die TT is nog wel zo uitnodigendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |