So deep.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:13 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Zou het dan niet code geel zijn? Omdat lemon?
Neen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:13 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Zou het dan niet code geel zijn? Omdat lemon?
echter nu wel een vaste relatie dus geen hossels voor mijquote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay, dan ben ik alsnog onder de indruk.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
echter nu wel een vaste relatie dus geen hossels voor mij
HOE HEB JE HAAR AAN DIE KETTING GEKREGEN DAN?!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
echter nu wel een vaste relatie dus geen hossels voor mij
Link mij maar even, want ik ben lui.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Moet je even een topic van gister teruglezen
Verliefd worden enzquote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
HOE HEB JE HAAR AAN DIE KETTING GEKREGEN DAN?!
AHAHAHAHAHAHAHA
Je moeder is bruin.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Neen.
Aan alle comments te merken moet het code bruin zijn.
Zit mobiel. Gewoon de onz-sc, die "Nee." En een klein stukje in t topic ervoor.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Link mij maar even, want ik ben lui.
Beter come je helemaal niet meer back.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:16 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Je moeder is bruin.
Ik ben niet zo goed in comebacks rond dit tijdstip.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze is inderdaad betoverend, Amarantha.
Hahaha, zal ik weer op je grammatica gaan letten?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:17 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Beter come je helemaal niet meer back.
AHAHAHAHAHAHAHA
Ik zou het niet weten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze is inderdaad betoverend, Amarantha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |