Gaarne.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:18 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hahaha, zal ik weer op je grammatica gaan letten?
Speciaal ben je zeker.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:18 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Gaarne.
Dan voel ik me altijd een beetje speciaal.
Hahaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet dan? Elke vrouw met een kitten in de FoBo is betoverend wat mij betreft.
Ik zal eens in je back komen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:17 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Beter come je helemaal niet meer back.
AHAHAHAHAHAHAHA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
owja nu weet ik het weer. was er zelf ook bijquote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zit mobiel. Gewoon de onz-sc, die "Nee." En een klein stukje in t topic ervoor.
Ohquote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
owja nu weet ik het weer. was er zelf ook bij
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zal eens in je back komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
Haha, het is een kat hè dus er moet gewoon netjes open gedaan worden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:20 schreef Amarantha het volgende:
Huisgenoot der kat staat al minstens een half uur bij de deur te blerrenMaar die kat kan gewoon naar baasjes kamer via het raam wat daar open staat (kwam ze ook vandaan)
Speciaal voor je gezocht. Want ik heb geen idee wie het is.quote:
Ach ze kan blijven miauwen, doe de deur toch niet openquote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha, het is een kat hè dus er moet gewoon netjes open gedaan worden.
Candice Swanepoel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Speciaal voor je gezocht. Want ik heb geen idee wie het is.
De mijne liggen hier lekker naast me op de bank te dromenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach ze kan blijven miauwen, doe de deur toch niet openKan ook niet want kat mag hier niet alleen achterblijven
Ik las Lizzie McGuirequote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:24 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ah, ik begrijp dat je een Lizzie Velasquez beter vindt?
En die herken je ook gewoon zo?quote:
Liever een chick met donkerder haar en iets meer vetjes.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:24 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ah, ik begrijp dat je een Lizzie Velasquez beter vindt?
Ja, natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En die herken je ook gewoon zo?
Man, ik ben al blij dat ik mezelf herken in de spiegel elke dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |