https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Dogequote:Op maandag 6 januari 2014 18:32 schreef Stryder het volgende:
LTC / BTC /LTC /BTC ..... ik heb geen idee wat ik moet doen, dus ik laat alles maar staan![]()
quote:
Snel verkoop allesquote:earthcoin:
It's definitely interesting watching the feedback roll in.
Thank you all for your ideas and motivation, the team has far from lost interest, you guys have to realize every day can't be an incline with catalysts exploding forever and ever (and as much as we love this project, we do have real lives, wives, other biz, weekends and commitments to juggle).
The exchange is not going to be complete for at least a few months and I've said this many times already.
We can't force Cryptsy, it will happen when it happens, his twitter hasn't been updated in a while, no coins have been added yet.
People are playing with the price on the small exchanges easily because 90% are small traders and these guys are stacking up on coins/keeping prices low (otherwise you'd just see them clear the book, why mess around for a few extra btc for days on end vs just cashout and build profit elsewhere..).
I'll admit we're sort of 'stuck' for now as we are in limbo with Cryptsy, and some of the dev relies on us being there with aps/next catalysts, and we're competing with a HUGE influx of new coins and will continue to for a while. Our moves will indeed be catalysts, and some won't be announced they will just 'happen' naturally, those that are still there when they do will be rewarded. You guys want to offload your eac I can't/won't stop you as the industry is currently getting diluted like crazy and you might 'make more short term' elsewhere. This just goes to show though that you're here for quick profits, and if it starts to skyrocket you might have sold anyway.
PS: Happy Monday, hope you guys enjoyed your weekend, I was stuck here for most of it, caught a bit of a cold, am grumpy today because of it - still smiling though and still confident, hopefully you guys will see some cool moves in the market and from the team today now that it's back to bizweek.
Het makkelijkste is bitcoins kopen via Bitonic.nl en deze op BTCe verkopen voor LTC's.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:05 schreef A321456 het volgende:
Waar kopen jullie LTC![]()
Hoop tevens dat BTC nog een keer onderuit gaat, denk echter dat de piek die daar aan voorag gaat niet zo hoog/steil als gisteren is
Links is SATA. Die past wel, zie de aansluiting. Als je IDE koopt moet je een verloopstekker erbij nemen.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:09 schreef Stryder het volgende:
[..]
Het makkelijkste is bitcoins kopen via Bitonic.nl en deze op BTCe verkopen voor LTC's.
Hoe is dat relevant?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:16 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Links is SATA. Die past wel, zie de aansluiting. Als je IDE koopt moet je een verloopstekker erbij nemen.
[ afbeelding ]
Allright, kan ik deze in dezelfde wallet (Multibit) als mn BTC houden?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:09 schreef Stryder het volgende:
[..]
Het makkelijkste is bitcoins kopen via Bitonic.nl en deze op BTCe verkopen voor LTC's.
zelf eentje in elkaar zetten is de beste optiequote:Op maandag 6 januari 2014 19:23 schreef GTAnoob het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar ik een Miner/set-up kan kopen die betaalbaar is? Om crapcoins te minen...
Liefst online waar je met bitcoin/litecoin kan betalen. Niet te duur.
(Heb geen verstand van mining, wil het gewoon proberen aangezien het met mijn PC of Mac niet kan).
Nee, litecoins hou je in een litecoin wallet, niet in een bitcoin wallet.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:21 schreef A321456 het volgende:
[..]
Allright, kan ik deze in dezelfde wallet (Multibit) als mn BTC houden?
Nee volgens mij werkt dat nog niet, al zijn ze wel met een alpha bezig.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:21 schreef A321456 het volgende:
[..]
Allright, kan ik deze in dezelfde wallet (Multibit) als mn BTC houden?
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:23 schreef GTAnoob het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar ik een Miner/set-up kan kopen die betaalbaar is? Om crapcoins te minen...
Liefst online waar je met bitcoin/litecoin kan betalen. Niet te duur.
(Heb geen verstand van mining, wil het gewoon proberen aangezien het met mijn PC of Mac niet kan).
Dat dus, en tevens hebben we een heel mooi mining topic: BIT / [MINE] Centraal mining topic #26 Altcoins :')quote:Op maandag 6 januari 2014 19:24 schreef NoWayNL het volgende:
[..]
zelf eentje in elkaar zetten is de beste optie
Op de 1 of andere manier bevalt het toontje van dat bericht me niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:36 schreef Sands het volgende:
h a HUGE influx of new coins and will continue to for a while. Our moves will indeed be catalysts, and some won't be announced they will just 'happen' naturally, those that are still there when they do will
Hij zegt ook dat je eruit moet stappen als je toch geen vertrouwen hebt.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:26 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Op de 1 of andere manier bevalt het toontje van dat bericht me niet.
Even MaGNeT hierheen lokken, dat is de CENT expertquote:Op maandag 6 januari 2014 19:30 schreef wfoes1989 het volgende:
Nog iemand aanwezig die mij kan helpen?
Weet iemand hoe het zit met de piggybank van CENT. Zojuist mijn tweede stake binnengekregen. Kan ik ze nu in de (oudere) wallet laten staan om over 9 dagen nog een keer een stake binnen te krijgen of koppelen ze na 8 januari de oudere wallets (waarop je de stake binnenkrijgt) los van de verbinding en kun je niet meer bij de munten?
Ja, en hij doet er ook niet echt iets aan om het vertrouwen te versterken of op te wekken. Die geërgerde "rot dan maar op houding" van hem vind ik een beetje amateuristisch.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:29 schreef Sands het volgende:
[..]
Hij zegt ook dat je eruit moet stappen als je toch geen vertrouwen hebt.
Het is niet heel professioneel en hij zou zich niet zo moeten laten kennen, maar ik kan het me ergens wel voorstellen. Iedereen zit alleen maar te klagen over waarom er nog geen moon is, zodra de prijs omlaag gaat zijn het allemaal scammers. Veel geklaag over het nog niet op Cryptsy staan waar ze eigenlijk niks aan kunnen doen. Volgens mij kun je het als dev van een nieuwe coin bijna niet goed doen momenteelquote:Op maandag 6 januari 2014 19:32 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja, en hij doet er ook niet echt iets aan om het vertrouwen te versterken of op te wekken. Die geërgerde "rot dan maar op houding" van hem vind ik een beetje amateuristisch.
Ze zijn toch met heel veel dingen bezig? En dit is juist een van de weinige coins met zoveel dev support.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:32 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja, en hij doet er ook niet echt iets aan om het vertrouwen te versterken of op te wekken. Die geërgerde "rot dan maar op houding" van hem vind ik een beetje amateuristisch.
Hij heeft het in eerste instantie tegen mensen die hun geld in zijn coin hebben gestopt, ongeacht wat de verdere intenties zijn. Als ik dit zo lees heb ik dus bij voorbaat al geen zin meer in een (nieuwe) coin van hem of een ander product van hem. Hij wilde mee doen, hij wilde dat mensen er geld in steken, dan kan je verwachten dat men blijft pushen als je coin een duikvlucht maakt. Hij is ook niet de enige die daar mee te maken krijgt dus ik vind het gewoon geen stijl.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:34 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Het is niet heel professioneel en hij zou zich niet zo moeten laten kennen, maar ik kan het me ergens wel voorstellen. Iedereen zit alleen maar te klagen over waarom er nog geen moon is, zodra de prijs omlaag gaat zijn het allemaal scammers. Veel geklaag over het nog niet op Cryptsy staan waar ze eigenlijk niks aan kunnen doen. Volgens mij kun je het als dev van een nieuwe coin bijna niet goed doen momenteel
Ik begrijp jequote:Op maandag 6 januari 2014 19:42 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Hij heeft het in eerste instantie tegen mensen die hun geld in zijn coin hebben gestopt, ongeacht wat de verdere intenties zijn. Als ik dit zo lees heb ik dus bij voorbaat al geen zin meer in een (nieuwe) coin van hem of een ander product van hem. Hij wilde mee doen, hij wilde dat mensen er geld in steken, dan kan je verwachten dat men blijft pushen als je coin een duikvlucht maakt. Hij is ook niet de enige die daar mee te maken krijgt dus ik vind het gewoon geen stijl.
Eigenlijk hoop ik nu dat iedereen als reactie op dat bericht gewoon die coin dumped en dat hij op 1 satoshi in het duister verdwijnt.
en hoe krijg ik hem hierquote:Op maandag 6 januari 2014 19:32 schreef Maxbet het volgende:
Even MaGNeT hierheen lokken, dat is de CENT expert
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:45 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik begrijp jeEn hoewel ik me ergens kan voorstellen dat hij zich zo voelt zou hij zich imo nooit zo moeten uitdrukken naar buiten toe.
Verder heb ik maar een paar eac, dus 0 fucks given verder. Verkoop ze wel een keer als ik hier hoor dat ze richting maan gaan, en anders niet.
hodling Trolletje, hodllingquote:Op maandag 6 januari 2014 19:52 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]![]()
Maargoed, hij moest gewoon zeggen: " Working hard on it !! Don't know when, but it's gonna be good !! Thanks for holding, love you guys keep supporting!! " en dan heel veel kusjes ofzo. Nouja niet zo overdreven dan.
Ik meen gelezen te hebben dat je na de 8ste niet meer met een oude wallet kan connecten.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:30 schreef wfoes1989 het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de piggybank van CENT. Zojuist mijn tweede stake binnengekregen. Kan ik ze nu in de (oudere) wallet laten staan om over 9 dagen nog een keer een stake binnen te krijgen of koppelen ze na 8 januari de oudere wallets (waarop je de stake binnenkrijgt) los van de verbinding en kun je niet meer bij de munten?
Dat is niet liefquote:Op maandag 6 januari 2014 19:42 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Hij heeft het in eerste instantie tegen mensen die hun geld in zijn coin hebben gestopt, ongeacht wat de verdere intenties zijn. Als ik dit zo lees heb ik dus bij voorbaat al geen zin meer in een (nieuwe) coin van hem of een ander product van hem. Hij wilde mee doen, hij wilde dat mensen er geld in steken, dan kan je verwachten dat men blijft pushen als je coin een duikvlucht maakt. Hij is ook niet de enige die daar mee te maken krijgt dus ik vind het gewoon geen stijl.
[quote]Eigenlijk hoop ik nu dat iedereen als reactie op dat bericht gewoon die coin dumped en dat hij op 1 satoshi in het duister verdwijnt.
Het zijn meerdere personen dacht ik, of hij heeft net zoveel last van stemmingswisselingen als robin.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:52 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]![]()
Maargoed, hij moest gewoon zeggen: " Working hard on it !! Don't know when, but it's gonna be good !! Thanks for holding, love you guys keep supporting!! " en dan heel veel kusjes ofzo. Nouja niet zo overdreven dan.
Oude wallets moet je niet gebruiken, oude wallets worden niet gebruikt op exchanges. Je kan dus niet coins uit een deprecated wallet naar een exchange sturen omdat je met een forked blockchain zit.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:30 schreef wfoes1989 het volgende:
Ja dat is ook een beetje de info die ik nu vind op internet! bedankt voor je reactie!quote:Op maandag 6 januari 2014 19:58 schreef Geralt het volgende:
Ik meen gelezen te hebben dat je na de 8ste niet meer met een oude wallet kan connecten.
Tevens zou na de 8ste de stake bug aangepast worden.
Of dat zo is weet ik niet.
Ik heb er gratis 8,29 LTC mee verdientquote:Op maandag 6 januari 2014 20:01 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Oude wallets moet je niet gebruiken, oude wallets worden niet gebruikt op exchanges. Je kan dus niet coins uit een deprecated wallet naar een exchange sturen omdat je met een forked blockchain zit.
Veel plezier met je nutteloze CENT. Ik had jullie gewaarschuwd.
Nee die stake is niet meer rendabel.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:02 schreef wfoes1989 het volgende:
[..]
Ja dat is ook een beetje de info die ik nu vind op internet! bedankt voor je reactie!
Vraag me af of die stake die na 8 januari ingaat nog rendabel is voor mij..
Dus ik kan ze nu al niet meer naar cryptsy sturen?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:01 schreef TimKuik het volgende:
Oude wallets moet je niet gebruiken, oude wallets worden niet gebruikt op exchanges. Je kan dus niet coins uit een deprecated wallet naar een exchange sturen omdat je met een forked blockchain zit.
Dat ten koste van andere mensen hun 8,29 LTC. Kijk het is natuurlijk leuk dat jij er wel iets aan verdiend hebt maar het was bij voorbaat al gedoemd om te falen.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb er gratis 8,29 LTC mee verdient
Jammer dat ik niet alles 2x keer 10 had laten gaan, dan had ik veel meer gehad.
Wat gebeurd er als je de laatste versie van de wallet download? Want daar werkt cryptsy mee. Als je daar niet al je coins in ziet heb je een probleem.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:02 schreef wfoes1989 het volgende:
[..]
Dus ik kan ze nu al niet meer naar cryptsy sturen?
Zeker. Overigens staan CENTS ter waarde van 209LTC's (via CENTS > XPM > LTC) in een sell order en zijn er geen buy orders voor 0,00000001.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:03 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Dat ten koste van andere mensen hun 8,29 LTC. Kijk het is natuurlijk leuk dat jij er wel iets aan verdiend hebt maar het was bij voorbaat al gedoemd om te falen.
De wallet die ik nu hebt maakt nog wel constant verbinding met het netwerk. Maar hiermee lukt het me dus niet om ze te verzenden naar cryptsy? Zo niet.. kan ik dan gewoon de nieuwste versie downloaden en upgrade hij dan automatisch de wallet na de nieuwste versie (inclusief coins..)?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:06 schreef TimKuik het volgende:
Wat gebeurd er als je de laatste versie van de wallet download? Want daar werkt cryptsy mee. Als je daar niet al je coins in ziet heb je een probleem.
Dat ligt er aan hoe ze die wallet gewijzigd hebben. Als ze die stake bug er uit hebben gehaald worden er geen stakes meer uitgedeeld. Als jij met een wallet zit waar die nog wel bij uitgedeeld wordt kan het zijn dat jij met een blockchain verbonden bent die niet meer geaccepteerd word als juiste blockchain. Dus je coins worden dan niet geaccepteerd.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:09 schreef wfoes1989 het volgende:
nstant verbinding met het netwerk. Maar hiermee lukt het me dus niet om ze te verzenden naar cryptsy? Zo niet.. kan ik dan gewoon de nieuwste versie downloaden en upgrade hij dan automatisch de wallet na de nieuwste versie (inclusief coins..)?
Ok, is er een nieuwe wallet uitgekomen?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:14 schreef Geralt het volgende:
Die stake is er niet uitgehaald, die is drastisch verminderd.
Dus zegmaar dat als je 100.000.000.000 cents hebt dan is nu je stake na 9 dagen 100 cent ofzo. Iets in die orde van grootte.
Dus dan heb je nu 100.000.000.100 waar je voorheen na 9 dagen 1.000.000.000.000 had.
Ik kan er een paar nullen naast zitten, maar zoiets zou het worden van wat ik las
Geen idee. Er zouden updates zijn of nieuwe wallets, maar ik heb met die 0,9.6 wallet de laatste stake meegepakt op oudjaarsavond. Ik dacht eigenlijk al dat ik die ging missen, dus ik had niet meer veel cents erin zitten.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:15 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ok, is er een nieuwe wallet uitgekomen?
Ok, kijk. Het werkt zo: Een coin wordt in de blockchain gezet. Als er iets wijzigt aan de structuur van een coin of hoe deze gegenereerd wordt dan wordt de wallet aangepast. Hierdoor krijg je een zgn "fork". Dit betekend dat er eigenlijk 2 soorten wallets zijn die beide andere regels hebben met betrekking tot het genereren van deze coins.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Geen idee. Er zouden updates zijn of nieuwe wallets, maar ik heb met die 0,9.6 wallet de laatste stake meegepakt op oudjaarsavond. Ik dacht eigenlijk al dat ik die ging missen, dus ik had niet meer veel cents erin zitten.
Met die bug had je veel geld kunnen verdienen, maar nu niet meer, zo veel is wel duidelijk. Ik heb er ook niet veel aan verdient, maargoed, ik kwam net kijken en had geen idee hoe en wat dus heb er niet veel ingestopt
Cryptsy haalt de coin van de markt en geeft aan dat de coin geforked is. Cryptsy update de wallet en alles gaat weer verder. Indien je jouw wallet niet update zal je "fake" coins genereren in een valse blockchain. Omdat iedereen overstapt op de nieuwe wallet zullen jouw coins niet geaccepteerd worden op Cryptsy, omdat zij volgens de nieuwe blockchain werken. Waarschijnlijk klopt je saldo tot aan de laatste update van de CENT wallet.twitter:cryptsy twitterde op zaterdag 28-12-2013 om 06:53:28StableCoin market paused while we work through some reversals from a recent fork reageer retweet
Ah ok. Dan is de info voor ieder die zich er in interesseertquote:Op maandag 6 januari 2014 20:29 schreef Geralt het volgende:
Ik ben klaar met CENTS; ik denk dat je die andere user bedoelde
Ik houd ze, kan toch niks andersquote:Op maandag 6 januari 2014 20:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wees een long-term investor. Weet je hoe slecht quark het eerst deed?
Waar kan ik die allernieuwste versie v0.10.0.0 vinden dan?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:24 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ok, kijk. Het werkt zo: Een coin wordt in de blockchain gezet. Als er iets wijzigt aan de structuur van een coin of hoe deze gegenereerd wordt dan wordt de wallet aangepast. Hierdoor krijg je een zgn "fork". Dit betekend dat er eigenlijk 2 soorten wallets zijn die beide andere regels hebben met betrekking tot het genereren van deze coins.
Zodra bekend wordt dat een wallet geforked is gebeurd er dit:Cryptsy haalt de coin van de markt en geeft aan dat de coin geforked is. Cryptsy update de wallet en alles gaat weer verder. Indien je jouw wallet niet update zal je "fake" coins genereren in een valse blockchain. Omdat iedereen overstapt op de nieuwe wallet zullen jouw coins niet geaccepteerd worden op Cryptsy, omdat zij volgens de nieuwe blockchain werken. Waarschijnlijk klopt je saldo tot aan de laatste update van de CENT wallet.twitter:cryptsy twitterde op zaterdag 28-12-2013 om 06:53:28StableCoin market paused while we work through some reversals from a recent fork reageer retweet
Dus update maar lekker en zie wat je overhoud. Vergeet niet voor de zekerheid even je wallet.dat te backuppen.
Edit: Ik zie dat de laatste versie versie v0.10.0.0 is. Suc6 er mee!
Op de GitHub van razorLove:quote:Op maandag 6 januari 2014 20:34 schreef apacalipto het volgende:
[..]
Waar kan ik die allernieuwste versie v0.10.0.0 vinden dan?
thanx manquote:Op maandag 6 januari 2014 20:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op de GitHub van razorLove:
https://github.com/RazorLove/pennies-qt/archive/v0.10.0.0.zip
Alstu.
1 2 3 | Totaal uitgaand vermogen 0.05271705 BTC Vergoedingen 20.14628295 BTC Geschat BTC Transactievolume 0.05271705 BTC |
Yo, wijnbo! Nog Bitzino-stories?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:49 schreef Wijnbo het volgende:
Failhttps://blockchain.info/t(...)a33adad651a604e7caa2
Neequote:Op maandag 6 januari 2014 20:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Yo, wijnbo! Nog Bitzino-stories?
Ik ben ook de Sjaak als het naar 1 satoshi gaat hoor.quote:
quote:Het zijn meerdere personen dacht ik, of hij heeft net zoveel last van stemmingswisselingen als robin.
Hoequote:Op maandag 6 januari 2014 20:55 schreef Sands het volgende:
[..]
Winst gemaakt met TIPS vandaag, jij kan het ook toto.
Snap ik man.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:52 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
NeeIk heb 2.4 BTC en ben te schijterig ze in te zetten
Zeker na de stijging. Verder beetje gelurkt hier.
quote:Op maandag 6 januari 2014 20:55 schreef Sands het volgende:
[..]
Winst gemaakt met TIPS vandaag, jij kan het ook toto.
Dat was gisteren ofzo. Ik hoorde iets positiefs over TIPS dus ik dacht ik koop gewoon 1 LTC aan TIPS en misschien schiet het omhoog.quote:
Ik vind het gewoon heerlijk dat ik maar 1 LTC nodig heb om meer TIPS te hebben dan jijquote:
\quote:Op maandag 6 januari 2014 20:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon heerlijk dat ik maar 1 LTC nodig heb om meer TIPS te hebben dan jij
Je maakt goeie beslissingenquote:Op maandag 6 januari 2014 20:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon heerlijk dat ik maar 1 LTC nodig heb om meer TIPS te hebben dan jij
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:04 schreef Sands het volgende:
[..]
Lager inverkopen, wachten en hoger verinkopen.
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:04 schreef robin007bond het volgende:
Je bent gewoon miljonair Spatie.
En ach, het risico dat het ooit wat wordt was die 1 LTC wel waard.
Hoezo? Ik ga het niet verkopen voor lager hoor, ik houd lekker die TIPS tenzij ik echt wat mee verdien.quote:
Vanwaar?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:05 schreef Cliffie1976 het volgende:
Vergeet TIPS, India gaat weer in de Bitcoins.
Gewoon meer EAC kopen.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ga het niet verkopen voor lager hoor, ik houd lekker die TIPS tenzij ik echt wat mee verdien.
OMG IK HEB ZOJUIST EEN PAYMENT REQUEST GEDAAN VAN 1000 BTC'S!!!!!! IK WIST NIET DAT DAT KON OP DIE MANIER OMGG!!!!!quote:Op maandag 6 januari 2014 20:56 schreef Wijnbo het volgende:
Toffe wallet bro.
https://blockchain.info/a(...)qhNZrECTUb58x3y1AWYN
Je vader is toch thuis?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als ik nu meer BTC had had ik het gedaan.
Hoe weet jij dat?quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als ik nu meer BTC had had ik het gedaan.
1,2mld Indianen, hell yeah!!quote:Op maandag 6 januari 2014 20:57 schreef Cliffie1976 het volgende:
Mensen, ga maar inkopen:
http://www.reddit.com/r/B(...)coin_will_go_live_8/
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?
Ja maar ik heb geen zin om het nu te vragen en te wachten enzo, ik doe het morgen wel!
Dat heb je gisteren verteld.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee serieus hoe weet je dat mijn vader thuis kwam vandaag?!
Of jij wat minder.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jullie hebben te goede geheugens.
Nee dat denken we niet! we weten het zekerquote:Op maandag 6 januari 2014 21:25 schreef Sands het volgende:
En denken we dat bitcoin dit jaar de 10.000 dollar gaat halen?
20.000 minstensquote:Op maandag 6 januari 2014 21:25 schreef Sands het volgende:
3498,89 zegt mijn glazenbolquote:Op maandag 6 januari 2014 21:25 schreef Sands het volgende:
Ik wel. PPC de 600!quote:Op maandag 6 januari 2014 21:25 schreef Sands het volgende:
Oh je zit weer in je positieve moodswing?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:28 schreef robin007bond het volgende:
Wacht, ik moet mijn oor even goed tegen mijn Casio F91W-horloge houden. Ik hoor hem iets fluisteren.
"Psst. Robin. EAC en TIPS zullen over een jaar triljarden euro's waard zijn. Laat ze maar liggen hihihi".
Bedankt, wat zou ik toch zonder je moeten oh terrorist watch.
Mijn greediness zegt dat PPC op 30 biljoen komt.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:26 schreef robin007bond het volgende:
Mijn Casio-horloge voorspelt dat we volgend jaar op 30 miljard per BTC staan!
1000 was ook onwaarschijnlijk vorig jaar, 100 zelfs al.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:28 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat lijkt me onwaarschijnlijk...voor dit jaar
Maar wat is succesvoller, rijker? Maar misschien niet gelukkiger.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:29 schreef robin007bond het volgende:
TIPS is een beetje als die introverte slimme jongen die altijd in de klas zat. Werd altijd gepest, maar was later succesvoller dan zijn klasgenoten.
Hoezo niet?!!quote:Op maandag 6 januari 2014 21:30 schreef Toto69 het volgende:
Nee Ryan ik kom niet voetballen ik ben niet in de stemming rot op!
Daar zit wat in!quote:Op maandag 6 januari 2014 21:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar wat is succesvoller, rijker? Maar misschien niet gelukkiger.
Ook niet ongelukkigerquote:Op maandag 6 januari 2014 21:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar wat is succesvoller, rijker? Maar misschien niet gelukkiger.
Zimbabwaanse dollar zeker?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:26 schreef robin007bond het volgende:
Mijn Casio-horloge voorspelt dat we volgend jaar op 30 miljard per BTC staan!
Ik denk dat we zo halverwege 2014 losgaanquote:Op maandag 6 januari 2014 21:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
1000 was ook onwaarschijnlijk vorig jaar, 100 zelfs al.
Geld kan een mate van vrijheid gevenquote:
Het moet in principe kunnen. Veeeel minder dan 1% van de wereld gebruik al Bitcoins volgens mij, en hoe bekender het is hoe sneller het percentage stijgt en dit jaar komt het vast zovaak in het nieuws en dan denken mensen, hmm misschien moet ik het toch eens opzoeken en zo gaan hondermiljoenen mensen er wat kopen en in investeren en dan denken de rijke elite mensen laten wij toch ook maar wat doen, dit stort echt niet in en dan word het 10duizenden euro's waard.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:31 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik denk dat we zo halverwege 2014 losgaan
Lijkt me lastig omdat er ook een deel in paper wallets zal zitten die gewoon ergens in een kluis liggen.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:33 schreef mike-amersfoort het volgende:
Ik ben benieuwd naar de statistieken van dode wallets.
Uit de blockchain moet te halen zijn hoe lang het gemiddeld duurt voordat een wallet weer wordt gebruikt, aan de hand daarvan moet statistisch te bepalen zijn hoe groot de kans is dat bepaalde wallets niet meer te benaderen zijn en hoeveel BTC er daadwerkelijk nog te gebruiken zijn.
Ligt er ook maar weer aan. Ik bedoel als je het over een gemiddelde van de klas van een introverte slimme jongen hebt (hij is slim dus zal wel havo of vwo doen) dan zal het gemiddelde geld van zijn klas vast wel een stuk boven modaal zitten, en als je een stuk boven modaal zit dan maakt geld niet meer zoveel uit als daaronder. Maar het ligt er ook aan hoe je er mee omgaat, als je onnodig dure luxe spullen koopt zoals veel auto's ofzo dan lijkt me dat je minder gelukkig wordt dan dat je een groot deel aan goeden doelen geeft en je allemaal belevingen mee gaat maken met je geld.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:32 schreef Stryder het volgende:
[..]
Geld kan een mate van vrijheid geven
Ja, bijvoorbeeld de wallet van btc-e, maar daarvan zie je dat er zo nu en dan nog coins naartoe gaan, dus dat het adres nog te gebruiken zal zijn, anders zou het nogal stom zijn.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:35 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Lijkt me lastig omdat er ook een deel in paper wallets zal zitten die gewoon ergens in een kluis liggen.
Dit dus: allemaal belevingen mee gaat maken met je geldquote:Op maandag 6 januari 2014 21:35 schreef Spatieloos het volgende:
allemaal belevingen mee gaat maken met je geld
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:38 schreef Stryder het volgende:
[..]
Dit dus: allemaal belevingen mee gaat maken met je geld
Geloof me, zoveel belangrijker dan ook maar elke bezitting.
Nah, dat zijn afzettersquote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:42 schreef robin007bond het volgende:
Balen.
Ik keek op CoinedUp om te kijken hoe EarthCoin het deed. Zag ik 9500 staan. Bijna was ik van plan een gat in de lucht te springen, maar helaas. Het bleek om 9500 LTC te gaan.
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:46 schreef robin007bond het volgende:
Jullie wel eens bij Silk Road wat gekocht trouwens?
Ze weten dat hij bestaat daar...dat is al ietsquote:Op maandag 6 januari 2014 21:42 schreef robin007bond het volgende:
Balen.
Ik keek op CoinedUp om te kijken hoe EarthCoin het deed. Zag ik 9500 staan. Bijna was ik van plan een gat in de lucht te springen, maar helaas. Het bleek om 9500 LTC te gaan.
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geen zin om een keer heerlijk te hallucineren?
Mij ook niet. Maar stiekem lijkt het me wel een toffe ervaring.quote:
Cannabis ook geprobeerd, niks voor mij. De rest sowieso geen interesse in.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mij ook niet. Maar stiekem lijkt het me wel een toffe ervaring.
Twee keer cannabis geprobeerd en daar houdt het voor mij wel bij op.
Dat kan zo toch ook al?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geen zin om een keer heerlijk te hallucineren?
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:50 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat kan zo toch ook al?
[ afbeelding ]
Ik hoorde er van, dus ging ik kijken op het TOR netwerk. Daar zag ik Silkroad en de prijzen van een onsje MDMA. Toen kwam ik achter het principe van daytraden met bitcoin. Als ik maar lang genoeg zou handelen, zou ik met die ene bitcoin uiteindelijk wel wat grammen molly kunnen bestellen om dat weer om te zetten in geld.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:46 schreef robin007bond het volgende:
Mooi man.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:53 schreef Faazz het volgende:
[..]
Ik hoorde er van, dus ging ik kijken op het TOR netwerk. Daar zag ik Silkroad en de prijzen van een onsje MDMA. Toen kwam ik achter het principe van daytraden met bitcoin. Als ik maar lang genoeg zou handelen, zou ik met die ene bitcoin uiteindelijk wel wat grammen molly kunnen bestellen om dat weer om te zetten in geld.
Het is er nooit van gekomen, maar het daytraden heeft meer goed gemaakt dan een onsje X goed zou kunnen maken
Ach, met de bedragen die jij bij elkaar hark is het niet iets om je zorgen over te maken imoquote:Op maandag 6 januari 2014 21:55 schreef MaGNeT het volgende:
Ben pas in april weer begonnen met minen dus vandaar dat ik "niet zoveel" kwijt ben.
[ afbeelding ]
Voorschotbedrag maar weer omhoog gooien naar 400
Ik klaag nietquote:Op maandag 6 januari 2014 21:57 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ach, met de bedragen die jij bij elkaar hark is het niet iets om je zorgen over te maken imo
Het is weer wat rustiger op de markt dus ik hoef niet zo veel te doen. Ik hou het wel constant in de gaten dus mocht het weer helemaal beserk gaan ben ik er als de kippen bij. Ik kan het iedereen aanbevelen, dit zal niet voor eeuwig door blijven gaan.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mooi man.
Je daytrade nog steeds flink? Ook nog zo veel als eerst? Weet nog uit een ander topic dat je zei dat je er echt heel veel mee bezig was.
Mooi.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:00 schreef Faazz het volgende:
[..]
Het is weer wat rustiger op de markt dus ik hoef niet zo veel te doen. Ik hou het wel constant in de gaten dus mocht het weer helemaal beserk gaan ben ik er als de kippen bij. Ik kan het iedereen aanbevelen, dit zal niet voor eeuwig door blijven gaan.
Juist als je gaat minen stook je véél minder.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:58 schreef Geralt het volgende:
En ik verstook hier 11000kwh per jaar in een appartementje van 65m2 wat me ongeveer 2200 euro kost per jaarEn dan heb ik geen gas in huis. Ook geen wietplantage overigens.
Goeie god dat ik niet aan het minen ben met een aantal machines
Ja daar zit ook wel weer wat in. Ik heb hier elektrische kachelpanelen van 3500w hangen. 2 stuks.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:02 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Juist als je gaat minen stook je véél minder.
Mijn hele bovenverdieping houd ik warm met 3 miners, alleen beneden heb ik de verwarming op een zacht pitje.
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:04 schreef Geralt het volgende:
7000w in totaal dus om de kamer op temp te houden.
Hoeveel miners kan ik daarvoor neerzetten
Silk Road (en TOR) zijn eigenlijk de oorzaak achter mijn 'ontdekking' van bitcoins. Eigenlijk was ik wel nieuwsgierig en wilde ik eens keer gaan hoe Silk Road eruit zag. Toen kwam ik erachter dat er blijkbaar massa's cp op het 'dark/deep web' stondquote:Op maandag 6 januari 2014 21:46 schreef robin007bond het volgende:
Uitstekend geisoleerd hier hoor. Staat niet volcontinu aan natuurlijk, maar als ze allebei op vol vermogen draaien dan verstookt dat 7000w jaquote:Op maandag 6 januari 2014 22:04 schreef TimKuik het volgende:
[..]Jezus
Nog nooit van isolatie gehoord?
Met 7000 Watt kan je minimaal 15,000 Mhash/s genereren.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:04 schreef Geralt het volgende:
7000w in totaal dus om de kamer op temp te houden.
Hoeveel miners kan ik daarvoor neerzetten
En wat zou dat ongeveer opleveren?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:07 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Met 7000 Watt kan je minimaal 15,000 Mhash/s genereren.
Ik heb 4,500 Mhash/s met 3 mining rigs, om het in persepectief te brengen.
Met Litecoin minen zo'n 3800 Dollar per maand bij huidige difficulty/prijs.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:30 schreef Toto69 het volgende:
Nee Ryan ik kom niet voetballen ik ben niet in de stemming rot op!
Eerder minimaal 423quote:Op maandag 6 januari 2014 22:11 schreef Solidberg het volgende:
6970 zal je met intensity op 18 iets van 370k/hash opleveren, zonder overclocken
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:59 schreef MaGNeT het volgende:
Zaterdag hopelijk een testrit in een Volvo V50 2.4 Elan (benzine) met een hele nette kilometerstand van onder de 150,000.
Nog iemand ervaring / tips voor deze auto?
Ik had 0,8 btc in TIPS gestokenquote:Op maandag 6 januari 2014 22:14 schreef robin007bond het volgende:
Wel zuur dat ik gelijk ook zo veel in TIPS en EAC had gestoken. 0.25 BTC in totaal.
Waarom?quote:
Misschien meer vragen voor in het miningtopic, maar aangezien nu toevallig mensen online zijn in dit topic nog 1 vraagje:quote:Op maandag 6 januari 2014 22:14 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Eerder minimaal 423
https://litecoin.info/Mining_hardware_comparison
= 0.126 LTC per dag
Je krijgt betaald voor wat je doetquote:Op maandag 6 januari 2014 22:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Misschien meer vragen voor in het miningtopic, maar aangezien nu toevallig mensen online zijn in dit topic nog 1 vraagje:
Hoe zit dat als ik in een pool ga minen, maar ik laat mn pc bv alleen aan staan als ik thuis ben; deel ik dan voor het gedeelte wat mijn pc berekend heeft mee? Of moet ik continu mee rekenen? Of gaat dat naar rato?
Ik herken het man.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:21 schreef Leafeon672 het volgende:
Had eerst met 66,6% verlies TIPS verkocht, uiteindelijk kon ik dat door te daghandelen met EAC terugbrengen naar ongeveer 35% verlies. Tja, hebberigheid laat een mens domme dingen doen...
quote:
greed is good *wall street* (maar niet voor Leafeon672quote:Op maandag 6 januari 2014 22:21 schreef Leafeon672 het volgende:
Had eerst met 66,6% verlies TIPS verkocht, uiteindelijk kon ik dat door te daghandelen met EAC terugbrengen naar ongeveer 35% verlies. Tja, hebberigheid laat een mens domme dingen doen...
Ik vond zojuist deze link: https://litecointalk.org/index.php?topic=7722.0quote:Op maandag 6 januari 2014 22:19 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Je krijgt betaald voor wat je doet
(Niet altijd 100% hangt van de pool af, maar dan hebben we het meer over als je na 10 minuten gaat pleiten)
Ik heb iets van 1,3 in EAC zitten denk ik.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:14 schreef robin007bond het volgende:
Wel zuur dat ik gelijk ook zo veel in TIPS en EAC had gestoken. 0.25 BTC in totaal.
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:26 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik vond zojuist deze link: https://litecointalk.org/index.php?topic=7722.0
Ik ga daar morgen eens naar kijken. Tijdje terug ook al alle software gedownload, maar verder niks mee gedaan.
Eens zien morgen en dan meld ik me wel in het mining topic denk ik. Als ik 0,1 per dag haal vind ik prima. Die paar euro stroom extra maakt me niet zoveel uit
Wow. Rijkert.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:28 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb iets van 1,3 in EAC zitten denk ik.
In het begin wel, maar dat had toen meer weg van gokken. Als ik eerlijk ben heb ik er ook wel vertrouwen in dat bijvoorbeeld NMC of PPC op termijn meeliften op de koers van BTC, die zijn al redelijk vertegenwoordigd door een grote groep mensen. Coins zoals Doge of CENT is leuk op de korte termijn om te minen en te dumpen of in het begin even mee te liften op de koers, maar eigenlijk kan ik geen van al die munten serieus nemen om er echt in te investeren.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mooi.
Ik vind daytraden toch heel moeilijk als ik eerlijk ben. Het is moeilijk trends te zien en indicatoren heb je vaak weinig aan door de extreme volatiliteit. Daarnaast vind ik het bij stijgingen moeilijk verkopen in de hoop dat het nog meer gaat stijgen en bij dalingen ben ik vaak hoopvol dat het toch nog wel goed komt.
Je handelt niet in alt-coins he?
Heftig allemaal! Bedankt voor je leerzame verhaal.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:36 schreef Faazz het volgende:
[..]
In het begin wel, maar dat had toen meer weg van gokken. Als ik eerlijk ben heb ik er ook wel vertrouwen in dat bijvoorbeeld NMC of PPC op termijn meeliften op de koers van BTC, die zijn al redelijk vertegenwoordigd door een grote groep mensen. Coins zoals Doge of CENT is leuk op de korte termijn om te minen en te dumpen of in het begin even mee te liften op de koers, maar eigenlijk kan ik geen van al die munten serieus nemen om er echt in te investeren.
Wat betreft daytraden draait het heel erg op je eigen zelfvertrouwen en discipline. Als je er maar lang genoeg mee bezig bent begin je op een gegeven moment toch wel een idee te krijgen waar je op moet letten. Je werkt van uit je eigen kijkvenster en ontwikkelt je eigen indicatoren maar haakt vooral in op wat er gebeurt, in plaats van waar je op hoopt.
Op de 3m chart zie je bepaalde patronen en zo ook op de 4h chart. De ene markt volgt de andere maar welke is dominant, etc. Waar ligt de bodem en wat is het nieuws.. Allemaal gegevens waar je 'iets' mee kan. Wat je er mee doet is aan jou, maar niet automatisch 'jouw' schuld zodra je een verkeerde keus maakt. Het gaat zoals het gaat.
Ik kan ook niet zeggen dat ik zelf verantwoordelijk ben voor de winst die ik er heb uitgehaald. Het is voor een groot deel de koers die er voor heeft gezorgd dat die kansen zich hebben voorgedaan. Uiteindelijk kan ik op dit moment net zo veel als de rest in dit topic en daarbuiten, afwachten tot er weer een mooie kans voorbij komt en handelen naar wat je hebt geleerd uit de geschiedenis.
Wil jij ook al met vervroegd pensioen?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:39 schreef Leafeon672 het volgende:
Pff, wat krijg ik het toch warm altijd van deadlines.
Hoeren neuken nooit meer werken toch?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wil jij ook al met vervroegd pensioen?
Jup. Alleen dat zonder het eerste.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:40 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Hoeren neuken nooit meer werken toch?
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Even een crosspost. Die MaGNeT minet helemaal niet, die verkoopt auto's voor crapcoins
[..]
Ha! dat is best een gunstigequote:Op maandag 6 januari 2014 21:55 schreef MaGNeT het volgende:
Ben pas in april weer begonnen met minen dus vandaar dat ik "niet zoveel" kwijt ben.
[ afbeelding ]
Voorschotbedrag maar weer omhoog gooien naar 400
Er zit meer in. Ik haal met een 6950 al 400 op I19.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:11 schreef Solidberg het volgende:
6970 zal je met intensity op 18 iets van 370k/hash opleveren, zonder overclocken
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:46 schreef Stryder het volgende:
Uitrekenen hoeveel x je je bitcoins op zwart moet zetten en winnen bij Bitzino om miljonair te zijn
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:55 schreef Stryder het volgende:
Hahaha, ja ik dacht valt best nog wel mee.
Die streaks heb ik met Ubit nog weleens gehaald :p, maar ben toch liever niet alles kwijt.
Al heb je natuurlijk wel meer dan kans dan met TIPS
Met enkele satoshi's zeg maarquote:Op maandag 6 januari 2014 22:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja.
UBit heb ik nooit van gehoord. Eens naar zoeken. Wel geweldig allemaal. Bij Bitzino heb ik trouwens oprecht het idee dat het een redelijk eerlijk casino is. Of het is toeval dat ik lekker vaak win.
Zat echt net aan je te denkenquote:
Als ik nu verkoop heb ik nog een marginale winst. Misschien maar pakken.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:03 schreef Stryder het volgende:
Sorry Scorpie, ik heb op 0.3115 verkocht.
Weet niet of die buy support wel heel echts is
Nou hopen dat het wat met de koers doet. zit er aan te denken om vanacht fiat te gaan op NMCtwitter:maxkeiser twitterde op maandag 06-01-2014 om 23:06:41As predicted months ago: Zynga's adoption of BTC would boost its stock as we see today in a down market. Netflix/BTC news coming... reageer retweet
En op cryptomeets nemen we allen apparatuur mee voor het bijhouden van koersen en praten we nog steeds via de SC.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:09 schreef Stryder het volgende:
Sociaal leven, dat is zo 2013.
Nu alleen nog maar nummerieke reeksen die waarde hebben/bitcoinwisdom en het social vervangen we met fok!
Fiat op NMC?...quote:Op maandag 6 januari 2014 23:11 schreef apacalipto het volgende:
Nou hopen dat het wat met de koers doet. zit er aan te denken om vanacht fiat te gaan op NMCtwitter:maxkeiser twitterde op maandag 06-01-2014 om 23:06:41As predicted months ago: Zynga's adoption of BTC would boost its stock as we see today in a down market. Netflix/BTC news coming... reageer retweet
Buywall is inderdaad weg nu, vermoed iets op BTC later. Staat nu een 1k sell wall op 950.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als ik nu verkoop heb ik nog een marginale winst. Misschien maar pakken.
En vooral niet naar elkaar kijken, want eng.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En op cryptomeets nemen we allen apparatuur mee voor het bijhouden van koersen en praten we nog steeds via de SC.
Iedereen op mobiel Fokken en een laptop met charts midden op tafelquote:Op maandag 6 januari 2014 23:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En op cryptomeets nemen we allen apparatuur mee voor het bijhouden van koersen en praten we nog steeds via de SC.
quote:Op maandag 6 januari 2014 23:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En vooral niet naar elkaar kijken, want eng.
twitter:maxkeiser twitterde op maandag 06-01-2014 om 23:06:41TIPS is the best investment ever. I'm sorry Quarck, we have a big competitor.P.S. I suck dick. reageer retweet
Jaquote:Op maandag 6 januari 2014 23:13 schreef apacalipto het volgende:
[..]
dat betekend toch gewoon dat je naar usd overstapt?
Laat Toto het maar niet zien.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:13 schreef robin007bond het volgende:
twitter:maxkeiser twitterde op maandag 06-01-2014 om 23:06:41TIPS is the best investment ever. I'm sorry Quarck, we have a big competitor.P.S. I suck dick. reageer retweet
Ik zit er wel aan te denken, maar ik ken mezelf en ben veel te hebberig om wat te gaan missen.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja![]()
Zit je nu in NMC en gaje eruit dan?
Ik zit ook fiat nuquote:Op maandag 6 januari 2014 23:14 schreef apacalipto het volgende:
[..]
Ik zit er wel aan te denken, maar ik ken mezelf en ben veel te hebberig om wat te gaan missen.
Oke xD maar het gaat niet echt of hij de waarheid spreekt, meer over hoeveel mensen hem volgen en dat het misschien voor een verandering in de koers zorgt.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:13 schreef robin007bond het volgende:
quote:
En hij deed het gelukkig tochquote:Op maandag 6 januari 2014 23:15 schreef Stryder het volgende:
Denk dat alleen LTC/BTC de komende 12/24 uur een beetje rendabel is met de nadruk op BTC.
Mja..... ik zei ook tegen Rois dat ie niet in LTC moest stappen gisteren
Yup :quote:
Tja. Ik speel liever als ik zelf mee zit te kijken enzo. Beetje korte termijnspelen. Bij dalingen eruit, bij stijgingen erin en buy- en sellorders zetten enzo. Gaat me vooralsnog niet heel slecht af.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:19 schreef Stryder het volgende:
[..]
Yup :!!
Ik zit lekker in BTC nu, daar verlies je namelijk nooit op.
Stel alles crasht, heb ik nog steeds xxx BTC
Die waarde herstelt zich toch redelijk goed hebben we gezien.
Nja, mocht het echt flink fout gaan in de VS dan zie ik de waarde nog niet snel goed komen. Maar verder heb je wel gelijk. BTC herstelt zich snel, maar het oude niveau van 1100 is bijvoorbeeld nog niet bereikt.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:19 schreef Stryder het volgende:
[..]
Yup :!!
Ik zit lekker in BTC nu, daar verlies je namelijk nooit op.
Stel alles crasht, heb ik nog steeds xxx BTC
Die waarde herstelt zich toch redelijk goed hebben we gezien.
Zonder te kijken: ja ongeveer >9000 keer vandaagquote:Op maandag 6 januari 2014 23:24 schreef cw2cu het volgende:
is deze al voorbij gekomen?
https://twitter.com/MtGox/status/419998200854900736
Heb ik dit hele topic door zitten te lezen... Jullie lullen wat af johquote:Op maandag 6 januari 2014 23:24 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Zonder te kijken: ja ongeveer >9000 keer vandaag
Ik heb hem vanochtend al een keer gepostquote:Op maandag 6 januari 2014 23:25 schreef cw2cu het volgende:
[..]
Heb ik dit hele topic door zitten te lezen... Jullie lullen wat af joh
Denk dat BTC eerst weer moet stijgen voordat LTC gelanceerd wordt.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:27 schreef roislecxe het volgende:
Ik voel een stijging LTC aankomen. Ingestapt 29.1
PPC maakt me altijd boos. Das mijn vriendje niet meer.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:27 schreef ulq het volgende:
[..]
Denk dat BTC eerst weer moet stijgen voordat PPC gelanceerd wordt.
Ik denk dat de bodem van LTC rond de 28 ligt. Zie de 30m chart en trek wat lijntjes.. LTC voorlopig nog richting het oosten. Denk ikquote:Op maandag 6 januari 2014 23:27 schreef roislecxe het volgende:
Ik voel een stijging LTC aankomen. Ingestapt 29.1
Trend is redelijk stabiel, maak me niet zoveel zorgen op het momentquote:Op maandag 6 januari 2014 23:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nja, mocht het echt flink fout gaan in de VS dan zie ik de waarde nog niet snel goed komen. Maar verder heb je wel gelijk. BTC herstelt zich snel, maar het oude niveau van 1100 is bijvoorbeeld nog niet bereikt.
Da's gewoon de all time high toch ? Denk het niet als de situatie onveranderd blijft. Kan natuurlijk altijd een pumpje komen.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:29 schreef robin007bond het volgende:
Sell order voor PPC op 75. Ben benieuwd.
Stilte voor de storm.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nja, mocht het echt flink fout gaan in de VS dan zie ik de waarde nog niet snel goed komen. Maar verder heb je wel gelijk. BTC herstelt zich snel, maar het oude niveau van 1100 is bijvoorbeeld nog niet bereikt.
Exactlyquote:Op maandag 6 januari 2014 23:29 schreef Stryder het volgende:
[..]
Trend is redelijk stabiel, maak me niet zoveel zorgen op het moment
[ afbeelding ]
Dacht ik ook alquote:Op maandag 6 januari 2014 23:30 schreef ulq het volgende:
[..]
Exactly![]()
Lekker veel bitcoinwisdom tabs trouwens
Gewoon holden. Uiteindelijk gaat ie echt nog wel (ruim) over de dertig heen. Ik heb hem vandaag ook ingekocht op 28.8, terwijl ik het ook voor 27.2 had kunnen doenquote:Op maandag 6 januari 2014 23:31 schreef roislecxe het volgende:
Drie kwartier gaat die LTC al zijwaarts, stap ik in, komen de rode lijntjes alweer om de hoek kijken.
Ik weet het, maar ik wil snelle winst makenquote:Op maandag 6 januari 2014 23:33 schreef ulq het volgende:
[..]
Gewoon holden. Uiteindelijk gaat ie echt nog wel (ruim) over de dertig heen. Ik heb hem vandaag ook ingekocht op 28.8, terwijl ik het ook voor 27.2 had kunnen doen
In dat geval moet je ook holdenquote:Op maandag 6 januari 2014 23:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik wil snelle winst maken
Tenzij je vannacht een hartaanval krijgt.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:37 schreef Scorpie het volgende:
Neem een gokje met LTC en ga maar slapen. Morgen weer een dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |