Ik denk dat we zo halverwege 2014 losgaanquote:Op maandag 6 januari 2014 21:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
1000 was ook onwaarschijnlijk vorig jaar, 100 zelfs al.
Geld kan een mate van vrijheid gevenquote:
Het moet in principe kunnen. Veeeel minder dan 1% van de wereld gebruik al Bitcoins volgens mij, en hoe bekender het is hoe sneller het percentage stijgt en dit jaar komt het vast zovaak in het nieuws en dan denken mensen, hmm misschien moet ik het toch eens opzoeken en zo gaan hondermiljoenen mensen er wat kopen en in investeren en dan denken de rijke elite mensen laten wij toch ook maar wat doen, dit stort echt niet in en dan word het 10duizenden euro's waard.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:31 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik denk dat we zo halverwege 2014 losgaan
Lijkt me lastig omdat er ook een deel in paper wallets zal zitten die gewoon ergens in een kluis liggen.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:33 schreef mike-amersfoort het volgende:
Ik ben benieuwd naar de statistieken van dode wallets.
Uit de blockchain moet te halen zijn hoe lang het gemiddeld duurt voordat een wallet weer wordt gebruikt, aan de hand daarvan moet statistisch te bepalen zijn hoe groot de kans is dat bepaalde wallets niet meer te benaderen zijn en hoeveel BTC er daadwerkelijk nog te gebruiken zijn.
Ligt er ook maar weer aan. Ik bedoel als je het over een gemiddelde van de klas van een introverte slimme jongen hebt (hij is slim dus zal wel havo of vwo doen) dan zal het gemiddelde geld van zijn klas vast wel een stuk boven modaal zitten, en als je een stuk boven modaal zit dan maakt geld niet meer zoveel uit als daaronder. Maar het ligt er ook aan hoe je er mee omgaat, als je onnodig dure luxe spullen koopt zoals veel auto's ofzo dan lijkt me dat je minder gelukkig wordt dan dat je een groot deel aan goeden doelen geeft en je allemaal belevingen mee gaat maken met je geld.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:32 schreef Stryder het volgende:
[..]
Geld kan een mate van vrijheid geven
Ja, bijvoorbeeld de wallet van btc-e, maar daarvan zie je dat er zo nu en dan nog coins naartoe gaan, dus dat het adres nog te gebruiken zal zijn, anders zou het nogal stom zijn.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:35 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Lijkt me lastig omdat er ook een deel in paper wallets zal zitten die gewoon ergens in een kluis liggen.
Dit dus: allemaal belevingen mee gaat maken met je geldquote:Op maandag 6 januari 2014 21:35 schreef Spatieloos het volgende:
allemaal belevingen mee gaat maken met je geld
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:38 schreef Stryder het volgende:
[..]
Dit dus: allemaal belevingen mee gaat maken met je geld
Geloof me, zoveel belangrijker dan ook maar elke bezitting.
Nah, dat zijn afzettersquote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:42 schreef robin007bond het volgende:
Balen.
Ik keek op CoinedUp om te kijken hoe EarthCoin het deed. Zag ik 9500 staan. Bijna was ik van plan een gat in de lucht te springen, maar helaas. Het bleek om 9500 LTC te gaan.
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:46 schreef robin007bond het volgende:
Jullie wel eens bij Silk Road wat gekocht trouwens?
Ze weten dat hij bestaat daar...dat is al ietsquote:Op maandag 6 januari 2014 21:42 schreef robin007bond het volgende:
Balen.
Ik keek op CoinedUp om te kijken hoe EarthCoin het deed. Zag ik 9500 staan. Bijna was ik van plan een gat in de lucht te springen, maar helaas. Het bleek om 9500 LTC te gaan.
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geen zin om een keer heerlijk te hallucineren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |