Wat gebeurd er als je de laatste versie van de wallet download? Want daar werkt cryptsy mee. Als je daar niet al je coins in ziet heb je een probleem.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:02 schreef wfoes1989 het volgende:
[..]
Dus ik kan ze nu al niet meer naar cryptsy sturen?
Zeker. Overigens staan CENTS ter waarde van 209LTC's (via CENTS > XPM > LTC) in een sell order en zijn er geen buy orders voor 0,00000001.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:03 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Dat ten koste van andere mensen hun 8,29 LTC. Kijk het is natuurlijk leuk dat jij er wel iets aan verdiend hebt maar het was bij voorbaat al gedoemd om te falen.
De wallet die ik nu hebt maakt nog wel constant verbinding met het netwerk. Maar hiermee lukt het me dus niet om ze te verzenden naar cryptsy? Zo niet.. kan ik dan gewoon de nieuwste versie downloaden en upgrade hij dan automatisch de wallet na de nieuwste versie (inclusief coins..)?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:06 schreef TimKuik het volgende:
Wat gebeurd er als je de laatste versie van de wallet download? Want daar werkt cryptsy mee. Als je daar niet al je coins in ziet heb je een probleem.
Dat ligt er aan hoe ze die wallet gewijzigd hebben. Als ze die stake bug er uit hebben gehaald worden er geen stakes meer uitgedeeld. Als jij met een wallet zit waar die nog wel bij uitgedeeld wordt kan het zijn dat jij met een blockchain verbonden bent die niet meer geaccepteerd word als juiste blockchain. Dus je coins worden dan niet geaccepteerd.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:09 schreef wfoes1989 het volgende:
nstant verbinding met het netwerk. Maar hiermee lukt het me dus niet om ze te verzenden naar cryptsy? Zo niet.. kan ik dan gewoon de nieuwste versie downloaden en upgrade hij dan automatisch de wallet na de nieuwste versie (inclusief coins..)?
Ok, is er een nieuwe wallet uitgekomen?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:14 schreef Geralt het volgende:
Die stake is er niet uitgehaald, die is drastisch verminderd.
Dus zegmaar dat als je 100.000.000.000 cents hebt dan is nu je stake na 9 dagen 100 cent ofzo. Iets in die orde van grootte.
Dus dan heb je nu 100.000.000.100 waar je voorheen na 9 dagen 1.000.000.000.000 had.
Ik kan er een paar nullen naast zitten, maar zoiets zou het worden van wat ik las
Geen idee. Er zouden updates zijn of nieuwe wallets, maar ik heb met die 0,9.6 wallet de laatste stake meegepakt op oudjaarsavond. Ik dacht eigenlijk al dat ik die ging missen, dus ik had niet meer veel cents erin zitten.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:15 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ok, is er een nieuwe wallet uitgekomen?
Ok, kijk. Het werkt zo: Een coin wordt in de blockchain gezet. Als er iets wijzigt aan de structuur van een coin of hoe deze gegenereerd wordt dan wordt de wallet aangepast. Hierdoor krijg je een zgn "fork". Dit betekend dat er eigenlijk 2 soorten wallets zijn die beide andere regels hebben met betrekking tot het genereren van deze coins.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Geen idee. Er zouden updates zijn of nieuwe wallets, maar ik heb met die 0,9.6 wallet de laatste stake meegepakt op oudjaarsavond. Ik dacht eigenlijk al dat ik die ging missen, dus ik had niet meer veel cents erin zitten.
Met die bug had je veel geld kunnen verdienen, maar nu niet meer, zo veel is wel duidelijk. Ik heb er ook niet veel aan verdient, maargoed, ik kwam net kijken en had geen idee hoe en wat dus heb er niet veel ingestopt
Cryptsy haalt de coin van de markt en geeft aan dat de coin geforked is. Cryptsy update de wallet en alles gaat weer verder. Indien je jouw wallet niet update zal je "fake" coins genereren in een valse blockchain. Omdat iedereen overstapt op de nieuwe wallet zullen jouw coins niet geaccepteerd worden op Cryptsy, omdat zij volgens de nieuwe blockchain werken. Waarschijnlijk klopt je saldo tot aan de laatste update van de CENT wallet.twitter:cryptsy twitterde op zaterdag 28-12-2013 om 06:53:28StableCoin market paused while we work through some reversals from a recent fork reageer retweet
Ah ok. Dan is de info voor ieder die zich er in interesseertquote:Op maandag 6 januari 2014 20:29 schreef Geralt het volgende:
Ik ben klaar met CENTS; ik denk dat je die andere user bedoelde
Ik houd ze, kan toch niks andersquote:Op maandag 6 januari 2014 20:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wees een long-term investor. Weet je hoe slecht quark het eerst deed?
Waar kan ik die allernieuwste versie v0.10.0.0 vinden dan?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:24 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ok, kijk. Het werkt zo: Een coin wordt in de blockchain gezet. Als er iets wijzigt aan de structuur van een coin of hoe deze gegenereerd wordt dan wordt de wallet aangepast. Hierdoor krijg je een zgn "fork". Dit betekend dat er eigenlijk 2 soorten wallets zijn die beide andere regels hebben met betrekking tot het genereren van deze coins.
Zodra bekend wordt dat een wallet geforked is gebeurd er dit:Cryptsy haalt de coin van de markt en geeft aan dat de coin geforked is. Cryptsy update de wallet en alles gaat weer verder. Indien je jouw wallet niet update zal je "fake" coins genereren in een valse blockchain. Omdat iedereen overstapt op de nieuwe wallet zullen jouw coins niet geaccepteerd worden op Cryptsy, omdat zij volgens de nieuwe blockchain werken. Waarschijnlijk klopt je saldo tot aan de laatste update van de CENT wallet.twitter:cryptsy twitterde op zaterdag 28-12-2013 om 06:53:28StableCoin market paused while we work through some reversals from a recent fork reageer retweet
Dus update maar lekker en zie wat je overhoud. Vergeet niet voor de zekerheid even je wallet.dat te backuppen.
Edit: Ik zie dat de laatste versie versie v0.10.0.0 is. Suc6 er mee!
Op de GitHub van razorLove:quote:Op maandag 6 januari 2014 20:34 schreef apacalipto het volgende:
[..]
Waar kan ik die allernieuwste versie v0.10.0.0 vinden dan?
thanx manquote:Op maandag 6 januari 2014 20:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op de GitHub van razorLove:
https://github.com/RazorLove/pennies-qt/archive/v0.10.0.0.zip
Alstu.
| 1 2 3 | Totaal uitgaand vermogen 0.05271705 BTC Vergoedingen 20.14628295 BTC Geschat BTC Transactievolume 0.05271705 BTC |
Yo, wijnbo! Nog Bitzino-stories?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:49 schreef Wijnbo het volgende:
Failhttps://blockchain.info/t(...)a33adad651a604e7caa2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |