https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Dogequote:Op maandag 6 januari 2014 18:32 schreef Stryder het volgende:
LTC / BTC /LTC /BTC ..... ik heb geen idee wat ik moet doen, dus ik laat alles maar staan![]()
quote:
Snel verkoop allesquote:earthcoin:
It's definitely interesting watching the feedback roll in.
Thank you all for your ideas and motivation, the team has far from lost interest, you guys have to realize every day can't be an incline with catalysts exploding forever and ever (and as much as we love this project, we do have real lives, wives, other biz, weekends and commitments to juggle).
The exchange is not going to be complete for at least a few months and I've said this many times already.
We can't force Cryptsy, it will happen when it happens, his twitter hasn't been updated in a while, no coins have been added yet.
People are playing with the price on the small exchanges easily because 90% are small traders and these guys are stacking up on coins/keeping prices low (otherwise you'd just see them clear the book, why mess around for a few extra btc for days on end vs just cashout and build profit elsewhere..).
I'll admit we're sort of 'stuck' for now as we are in limbo with Cryptsy, and some of the dev relies on us being there with aps/next catalysts, and we're competing with a HUGE influx of new coins and will continue to for a while. Our moves will indeed be catalysts, and some won't be announced they will just 'happen' naturally, those that are still there when they do will be rewarded. You guys want to offload your eac I can't/won't stop you as the industry is currently getting diluted like crazy and you might 'make more short term' elsewhere. This just goes to show though that you're here for quick profits, and if it starts to skyrocket you might have sold anyway.
PS: Happy Monday, hope you guys enjoyed your weekend, I was stuck here for most of it, caught a bit of a cold, am grumpy today because of it - still smiling though and still confident, hopefully you guys will see some cool moves in the market and from the team today now that it's back to bizweek.
Het makkelijkste is bitcoins kopen via Bitonic.nl en deze op BTCe verkopen voor LTC's.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:05 schreef A321456 het volgende:
Waar kopen jullie LTC![]()
Hoop tevens dat BTC nog een keer onderuit gaat, denk echter dat de piek die daar aan voorag gaat niet zo hoog/steil als gisteren is
Links is SATA. Die past wel, zie de aansluiting. Als je IDE koopt moet je een verloopstekker erbij nemen.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:09 schreef Stryder het volgende:
[..]
Het makkelijkste is bitcoins kopen via Bitonic.nl en deze op BTCe verkopen voor LTC's.
Hoe is dat relevant?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:16 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Links is SATA. Die past wel, zie de aansluiting. Als je IDE koopt moet je een verloopstekker erbij nemen.
[ afbeelding ]
Allright, kan ik deze in dezelfde wallet (Multibit) als mn BTC houden?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:09 schreef Stryder het volgende:
[..]
Het makkelijkste is bitcoins kopen via Bitonic.nl en deze op BTCe verkopen voor LTC's.
zelf eentje in elkaar zetten is de beste optiequote:Op maandag 6 januari 2014 19:23 schreef GTAnoob het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar ik een Miner/set-up kan kopen die betaalbaar is? Om crapcoins te minen...
Liefst online waar je met bitcoin/litecoin kan betalen. Niet te duur.
(Heb geen verstand van mining, wil het gewoon proberen aangezien het met mijn PC of Mac niet kan).
Nee, litecoins hou je in een litecoin wallet, niet in een bitcoin wallet.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:21 schreef A321456 het volgende:
[..]
Allright, kan ik deze in dezelfde wallet (Multibit) als mn BTC houden?
Nee volgens mij werkt dat nog niet, al zijn ze wel met een alpha bezig.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:21 schreef A321456 het volgende:
[..]
Allright, kan ik deze in dezelfde wallet (Multibit) als mn BTC houden?
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:23 schreef GTAnoob het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar ik een Miner/set-up kan kopen die betaalbaar is? Om crapcoins te minen...
Liefst online waar je met bitcoin/litecoin kan betalen. Niet te duur.
(Heb geen verstand van mining, wil het gewoon proberen aangezien het met mijn PC of Mac niet kan).
Dat dus, en tevens hebben we een heel mooi mining topic: BIT / [MINE] Centraal mining topic #26 Altcoins :')quote:Op maandag 6 januari 2014 19:24 schreef NoWayNL het volgende:
[..]
zelf eentje in elkaar zetten is de beste optie
Op de 1 of andere manier bevalt het toontje van dat bericht me niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:36 schreef Sands het volgende:
h a HUGE influx of new coins and will continue to for a while. Our moves will indeed be catalysts, and some won't be announced they will just 'happen' naturally, those that are still there when they do will
Hij zegt ook dat je eruit moet stappen als je toch geen vertrouwen hebt.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:26 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Op de 1 of andere manier bevalt het toontje van dat bericht me niet.
Even MaGNeT hierheen lokken, dat is de CENT expertquote:Op maandag 6 januari 2014 19:30 schreef wfoes1989 het volgende:
Nog iemand aanwezig die mij kan helpen?
Weet iemand hoe het zit met de piggybank van CENT. Zojuist mijn tweede stake binnengekregen. Kan ik ze nu in de (oudere) wallet laten staan om over 9 dagen nog een keer een stake binnen te krijgen of koppelen ze na 8 januari de oudere wallets (waarop je de stake binnenkrijgt) los van de verbinding en kun je niet meer bij de munten?
Ja, en hij doet er ook niet echt iets aan om het vertrouwen te versterken of op te wekken. Die geërgerde "rot dan maar op houding" van hem vind ik een beetje amateuristisch.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:29 schreef Sands het volgende:
[..]
Hij zegt ook dat je eruit moet stappen als je toch geen vertrouwen hebt.
Het is niet heel professioneel en hij zou zich niet zo moeten laten kennen, maar ik kan het me ergens wel voorstellen. Iedereen zit alleen maar te klagen over waarom er nog geen moon is, zodra de prijs omlaag gaat zijn het allemaal scammers. Veel geklaag over het nog niet op Cryptsy staan waar ze eigenlijk niks aan kunnen doen. Volgens mij kun je het als dev van een nieuwe coin bijna niet goed doen momenteelquote:Op maandag 6 januari 2014 19:32 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja, en hij doet er ook niet echt iets aan om het vertrouwen te versterken of op te wekken. Die geërgerde "rot dan maar op houding" van hem vind ik een beetje amateuristisch.
Ze zijn toch met heel veel dingen bezig? En dit is juist een van de weinige coins met zoveel dev support.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:32 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja, en hij doet er ook niet echt iets aan om het vertrouwen te versterken of op te wekken. Die geërgerde "rot dan maar op houding" van hem vind ik een beetje amateuristisch.
Hij heeft het in eerste instantie tegen mensen die hun geld in zijn coin hebben gestopt, ongeacht wat de verdere intenties zijn. Als ik dit zo lees heb ik dus bij voorbaat al geen zin meer in een (nieuwe) coin van hem of een ander product van hem. Hij wilde mee doen, hij wilde dat mensen er geld in steken, dan kan je verwachten dat men blijft pushen als je coin een duikvlucht maakt. Hij is ook niet de enige die daar mee te maken krijgt dus ik vind het gewoon geen stijl.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:34 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Het is niet heel professioneel en hij zou zich niet zo moeten laten kennen, maar ik kan het me ergens wel voorstellen. Iedereen zit alleen maar te klagen over waarom er nog geen moon is, zodra de prijs omlaag gaat zijn het allemaal scammers. Veel geklaag over het nog niet op Cryptsy staan waar ze eigenlijk niks aan kunnen doen. Volgens mij kun je het als dev van een nieuwe coin bijna niet goed doen momenteel
Ik begrijp jequote:Op maandag 6 januari 2014 19:42 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Hij heeft het in eerste instantie tegen mensen die hun geld in zijn coin hebben gestopt, ongeacht wat de verdere intenties zijn. Als ik dit zo lees heb ik dus bij voorbaat al geen zin meer in een (nieuwe) coin van hem of een ander product van hem. Hij wilde mee doen, hij wilde dat mensen er geld in steken, dan kan je verwachten dat men blijft pushen als je coin een duikvlucht maakt. Hij is ook niet de enige die daar mee te maken krijgt dus ik vind het gewoon geen stijl.
Eigenlijk hoop ik nu dat iedereen als reactie op dat bericht gewoon die coin dumped en dat hij op 1 satoshi in het duister verdwijnt.
en hoe krijg ik hem hierquote:Op maandag 6 januari 2014 19:32 schreef Maxbet het volgende:
Even MaGNeT hierheen lokken, dat is de CENT expert
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:45 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik begrijp jeEn hoewel ik me ergens kan voorstellen dat hij zich zo voelt zou hij zich imo nooit zo moeten uitdrukken naar buiten toe.
Verder heb ik maar een paar eac, dus 0 fucks given verder. Verkoop ze wel een keer als ik hier hoor dat ze richting maan gaan, en anders niet.
hodling Trolletje, hodllingquote:Op maandag 6 januari 2014 19:52 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]![]()
Maargoed, hij moest gewoon zeggen: " Working hard on it !! Don't know when, but it's gonna be good !! Thanks for holding, love you guys keep supporting!! " en dan heel veel kusjes ofzo. Nouja niet zo overdreven dan.
Ik meen gelezen te hebben dat je na de 8ste niet meer met een oude wallet kan connecten.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:30 schreef wfoes1989 het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de piggybank van CENT. Zojuist mijn tweede stake binnengekregen. Kan ik ze nu in de (oudere) wallet laten staan om over 9 dagen nog een keer een stake binnen te krijgen of koppelen ze na 8 januari de oudere wallets (waarop je de stake binnenkrijgt) los van de verbinding en kun je niet meer bij de munten?
Dat is niet liefquote:Op maandag 6 januari 2014 19:42 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Hij heeft het in eerste instantie tegen mensen die hun geld in zijn coin hebben gestopt, ongeacht wat de verdere intenties zijn. Als ik dit zo lees heb ik dus bij voorbaat al geen zin meer in een (nieuwe) coin van hem of een ander product van hem. Hij wilde mee doen, hij wilde dat mensen er geld in steken, dan kan je verwachten dat men blijft pushen als je coin een duikvlucht maakt. Hij is ook niet de enige die daar mee te maken krijgt dus ik vind het gewoon geen stijl.
[quote]Eigenlijk hoop ik nu dat iedereen als reactie op dat bericht gewoon die coin dumped en dat hij op 1 satoshi in het duister verdwijnt.
Het zijn meerdere personen dacht ik, of hij heeft net zoveel last van stemmingswisselingen als robin.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:52 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]![]()
Maargoed, hij moest gewoon zeggen: " Working hard on it !! Don't know when, but it's gonna be good !! Thanks for holding, love you guys keep supporting!! " en dan heel veel kusjes ofzo. Nouja niet zo overdreven dan.
Oude wallets moet je niet gebruiken, oude wallets worden niet gebruikt op exchanges. Je kan dus niet coins uit een deprecated wallet naar een exchange sturen omdat je met een forked blockchain zit.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:30 schreef wfoes1989 het volgende:
Ja dat is ook een beetje de info die ik nu vind op internet! bedankt voor je reactie!quote:Op maandag 6 januari 2014 19:58 schreef Geralt het volgende:
Ik meen gelezen te hebben dat je na de 8ste niet meer met een oude wallet kan connecten.
Tevens zou na de 8ste de stake bug aangepast worden.
Of dat zo is weet ik niet.
Ik heb er gratis 8,29 LTC mee verdientquote:Op maandag 6 januari 2014 20:01 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Oude wallets moet je niet gebruiken, oude wallets worden niet gebruikt op exchanges. Je kan dus niet coins uit een deprecated wallet naar een exchange sturen omdat je met een forked blockchain zit.
Veel plezier met je nutteloze CENT. Ik had jullie gewaarschuwd.
Nee die stake is niet meer rendabel.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:02 schreef wfoes1989 het volgende:
[..]
Ja dat is ook een beetje de info die ik nu vind op internet! bedankt voor je reactie!
Vraag me af of die stake die na 8 januari ingaat nog rendabel is voor mij..
Dus ik kan ze nu al niet meer naar cryptsy sturen?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:01 schreef TimKuik het volgende:
Oude wallets moet je niet gebruiken, oude wallets worden niet gebruikt op exchanges. Je kan dus niet coins uit een deprecated wallet naar een exchange sturen omdat je met een forked blockchain zit.
Dat ten koste van andere mensen hun 8,29 LTC. Kijk het is natuurlijk leuk dat jij er wel iets aan verdiend hebt maar het was bij voorbaat al gedoemd om te falen.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb er gratis 8,29 LTC mee verdient
Jammer dat ik niet alles 2x keer 10 had laten gaan, dan had ik veel meer gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |