Nou hopen dat het wat met de koers doet. zit er aan te denken om vanacht fiat te gaan op NMCtwitter:maxkeiser twitterde op maandag 06-01-2014 om 23:06:41As predicted months ago: Zynga's adoption of BTC would boost its stock as we see today in a down market. Netflix/BTC news coming... reageer retweet
En op cryptomeets nemen we allen apparatuur mee voor het bijhouden van koersen en praten we nog steeds via de SC.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:09 schreef Stryder het volgende:
Sociaal leven, dat is zo 2013.
Nu alleen nog maar nummerieke reeksen die waarde hebben/bitcoinwisdom en het social vervangen we met fok!
Fiat op NMC?...quote:Op maandag 6 januari 2014 23:11 schreef apacalipto het volgende:
Nou hopen dat het wat met de koers doet. zit er aan te denken om vanacht fiat te gaan op NMCtwitter:maxkeiser twitterde op maandag 06-01-2014 om 23:06:41As predicted months ago: Zynga's adoption of BTC would boost its stock as we see today in a down market. Netflix/BTC news coming... reageer retweet
Buywall is inderdaad weg nu, vermoed iets op BTC later. Staat nu een 1k sell wall op 950.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als ik nu verkoop heb ik nog een marginale winst. Misschien maar pakken.
En vooral niet naar elkaar kijken, want eng.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En op cryptomeets nemen we allen apparatuur mee voor het bijhouden van koersen en praten we nog steeds via de SC.
Iedereen op mobiel Fokken en een laptop met charts midden op tafelquote:Op maandag 6 januari 2014 23:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En op cryptomeets nemen we allen apparatuur mee voor het bijhouden van koersen en praten we nog steeds via de SC.
quote:Op maandag 6 januari 2014 23:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En vooral niet naar elkaar kijken, want eng.
twitter:maxkeiser twitterde op maandag 06-01-2014 om 23:06:41TIPS is the best investment ever. I'm sorry Quarck, we have a big competitor.P.S. I suck dick. reageer retweet
Jaquote:Op maandag 6 januari 2014 23:13 schreef apacalipto het volgende:
[..]
dat betekend toch gewoon dat je naar usd overstapt?
Laat Toto het maar niet zien.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:13 schreef robin007bond het volgende:
twitter:maxkeiser twitterde op maandag 06-01-2014 om 23:06:41TIPS is the best investment ever. I'm sorry Quarck, we have a big competitor.P.S. I suck dick. reageer retweet
Ik zit er wel aan te denken, maar ik ken mezelf en ben veel te hebberig om wat te gaan missen.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja![]()
Zit je nu in NMC en gaje eruit dan?
Ik zit ook fiat nuquote:Op maandag 6 januari 2014 23:14 schreef apacalipto het volgende:
[..]
Ik zit er wel aan te denken, maar ik ken mezelf en ben veel te hebberig om wat te gaan missen.
Oke xD maar het gaat niet echt of hij de waarheid spreekt, meer over hoeveel mensen hem volgen en dat het misschien voor een verandering in de koers zorgt.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:13 schreef robin007bond het volgende:
quote:
En hij deed het gelukkig tochquote:Op maandag 6 januari 2014 23:15 schreef Stryder het volgende:
Denk dat alleen LTC/BTC de komende 12/24 uur een beetje rendabel is met de nadruk op BTC.
Mja..... ik zei ook tegen Rois dat ie niet in LTC moest stappen gisteren
Yup :quote:
Tja. Ik speel liever als ik zelf mee zit te kijken enzo. Beetje korte termijnspelen. Bij dalingen eruit, bij stijgingen erin en buy- en sellorders zetten enzo. Gaat me vooralsnog niet heel slecht af.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:19 schreef Stryder het volgende:
[..]
Yup :!!
Ik zit lekker in BTC nu, daar verlies je namelijk nooit op.
Stel alles crasht, heb ik nog steeds xxx BTC
Die waarde herstelt zich toch redelijk goed hebben we gezien.
Nja, mocht het echt flink fout gaan in de VS dan zie ik de waarde nog niet snel goed komen. Maar verder heb je wel gelijk. BTC herstelt zich snel, maar het oude niveau van 1100 is bijvoorbeeld nog niet bereikt.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:19 schreef Stryder het volgende:
[..]
Yup :!!
Ik zit lekker in BTC nu, daar verlies je namelijk nooit op.
Stel alles crasht, heb ik nog steeds xxx BTC
Die waarde herstelt zich toch redelijk goed hebben we gezien.
Zonder te kijken: ja ongeveer >9000 keer vandaagquote:Op maandag 6 januari 2014 23:24 schreef cw2cu het volgende:
is deze al voorbij gekomen?
https://twitter.com/MtGox/status/419998200854900736
Heb ik dit hele topic door zitten te lezen... Jullie lullen wat af johquote:Op maandag 6 januari 2014 23:24 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Zonder te kijken: ja ongeveer >9000 keer vandaag
Ik heb hem vanochtend al een keer gepostquote:Op maandag 6 januari 2014 23:25 schreef cw2cu het volgende:
[..]
Heb ik dit hele topic door zitten te lezen... Jullie lullen wat af joh
Denk dat BTC eerst weer moet stijgen voordat LTC gelanceerd wordt.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:27 schreef roislecxe het volgende:
Ik voel een stijging LTC aankomen. Ingestapt 29.1
PPC maakt me altijd boos. Das mijn vriendje niet meer.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:27 schreef ulq het volgende:
[..]
Denk dat BTC eerst weer moet stijgen voordat PPC gelanceerd wordt.
Ik denk dat de bodem van LTC rond de 28 ligt. Zie de 30m chart en trek wat lijntjes.. LTC voorlopig nog richting het oosten. Denk ikquote:Op maandag 6 januari 2014 23:27 schreef roislecxe het volgende:
Ik voel een stijging LTC aankomen. Ingestapt 29.1
Trend is redelijk stabiel, maak me niet zoveel zorgen op het momentquote:Op maandag 6 januari 2014 23:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nja, mocht het echt flink fout gaan in de VS dan zie ik de waarde nog niet snel goed komen. Maar verder heb je wel gelijk. BTC herstelt zich snel, maar het oude niveau van 1100 is bijvoorbeeld nog niet bereikt.
Da's gewoon de all time high toch ? Denk het niet als de situatie onveranderd blijft. Kan natuurlijk altijd een pumpje komen.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:29 schreef robin007bond het volgende:
Sell order voor PPC op 75. Ben benieuwd.
Stilte voor de storm.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nja, mocht het echt flink fout gaan in de VS dan zie ik de waarde nog niet snel goed komen. Maar verder heb je wel gelijk. BTC herstelt zich snel, maar het oude niveau van 1100 is bijvoorbeeld nog niet bereikt.
Exactlyquote:Op maandag 6 januari 2014 23:29 schreef Stryder het volgende:
[..]
Trend is redelijk stabiel, maak me niet zoveel zorgen op het moment
[ afbeelding ]
Dacht ik ook alquote:Op maandag 6 januari 2014 23:30 schreef ulq het volgende:
[..]
Exactly![]()
Lekker veel bitcoinwisdom tabs trouwens
Gewoon holden. Uiteindelijk gaat ie echt nog wel (ruim) over de dertig heen. Ik heb hem vandaag ook ingekocht op 28.8, terwijl ik het ook voor 27.2 had kunnen doenquote:Op maandag 6 januari 2014 23:31 schreef roislecxe het volgende:
Drie kwartier gaat die LTC al zijwaarts, stap ik in, komen de rode lijntjes alweer om de hoek kijken.
Ik weet het, maar ik wil snelle winst makenquote:Op maandag 6 januari 2014 23:33 schreef ulq het volgende:
[..]
Gewoon holden. Uiteindelijk gaat ie echt nog wel (ruim) over de dertig heen. Ik heb hem vandaag ook ingekocht op 28.8, terwijl ik het ook voor 27.2 had kunnen doen
In dat geval moet je ook holdenquote:Op maandag 6 januari 2014 23:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik wil snelle winst maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |