Ik hoorde er van, dus ging ik kijken op het TOR netwerk. Daar zag ik Silkroad en de prijzen van een onsje MDMA. Toen kwam ik achter het principe van daytraden met bitcoin. Als ik maar lang genoeg zou handelen, zou ik met die ene bitcoin uiteindelijk wel wat grammen molly kunnen bestellen om dat weer om te zetten in geld.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:46 schreef robin007bond het volgende:
Jullie wel eens bij Silk Road wat gekocht trouwens?
Mooi man.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:53 schreef Faazz het volgende:
[..]
Ik hoorde er van, dus ging ik kijken op het TOR netwerk. Daar zag ik Silkroad en de prijzen van een onsje MDMA. Toen kwam ik achter het principe van daytraden met bitcoin. Als ik maar lang genoeg zou handelen, zou ik met die ene bitcoin uiteindelijk wel wat grammen molly kunnen bestellen om dat weer om te zetten in geld.
Het is er nooit van gekomen, maar het daytraden heeft meer goed gemaakt dan een onsje X goed zou kunnen maken
Ach, met de bedragen die jij bij elkaar hark is het niet iets om je zorgen over te maken imoquote:Op maandag 6 januari 2014 21:55 schreef MaGNeT het volgende:
Ben pas in april weer begonnen met minen dus vandaar dat ik "niet zoveel" kwijt ben.
[ afbeelding ]
Voorschotbedrag maar weer omhoog gooien naar 400
Ik klaag nietquote:Op maandag 6 januari 2014 21:57 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ach, met de bedragen die jij bij elkaar hark is het niet iets om je zorgen over te maken imo
Het is weer wat rustiger op de markt dus ik hoef niet zo veel te doen. Ik hou het wel constant in de gaten dus mocht het weer helemaal beserk gaan ben ik er als de kippen bij. Ik kan het iedereen aanbevelen, dit zal niet voor eeuwig door blijven gaan.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mooi man.
Je daytrade nog steeds flink? Ook nog zo veel als eerst? Weet nog uit een ander topic dat je zei dat je er echt heel veel mee bezig was.
Mooi.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:00 schreef Faazz het volgende:
[..]
Het is weer wat rustiger op de markt dus ik hoef niet zo veel te doen. Ik hou het wel constant in de gaten dus mocht het weer helemaal beserk gaan ben ik er als de kippen bij. Ik kan het iedereen aanbevelen, dit zal niet voor eeuwig door blijven gaan.
Juist als je gaat minen stook je véél minder.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:58 schreef Geralt het volgende:
En ik verstook hier 11000kwh per jaar in een appartementje van 65m2 wat me ongeveer 2200 euro kost per jaarEn dan heb ik geen gas in huis. Ook geen wietplantage overigens.
Goeie god dat ik niet aan het minen ben met een aantal machines
Ja daar zit ook wel weer wat in. Ik heb hier elektrische kachelpanelen van 3500w hangen. 2 stuks.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:02 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Juist als je gaat minen stook je véél minder.
Mijn hele bovenverdieping houd ik warm met 3 miners, alleen beneden heb ik de verwarming op een zacht pitje.
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:04 schreef Geralt het volgende:
7000w in totaal dus om de kamer op temp te houden.
Hoeveel miners kan ik daarvoor neerzetten
Silk Road (en TOR) zijn eigenlijk de oorzaak achter mijn 'ontdekking' van bitcoins. Eigenlijk was ik wel nieuwsgierig en wilde ik eens keer gaan hoe Silk Road eruit zag. Toen kwam ik erachter dat er blijkbaar massa's cp op het 'dark/deep web' stondquote:Op maandag 6 januari 2014 21:46 schreef robin007bond het volgende:
Jullie wel eens bij Silk Road wat gekocht trouwens?
Uitstekend geisoleerd hier hoor. Staat niet volcontinu aan natuurlijk, maar als ze allebei op vol vermogen draaien dan verstookt dat 7000w jaquote:Op maandag 6 januari 2014 22:04 schreef TimKuik het volgende:
[..]Jezus
Nog nooit van isolatie gehoord?
Met 7000 Watt kan je minimaal 15,000 Mhash/s genereren.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:04 schreef Geralt het volgende:
7000w in totaal dus om de kamer op temp te houden.
Hoeveel miners kan ik daarvoor neerzetten
En wat zou dat ongeveer opleveren?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:07 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Met 7000 Watt kan je minimaal 15,000 Mhash/s genereren.
Ik heb 4,500 Mhash/s met 3 mining rigs, om het in persepectief te brengen.
Met Litecoin minen zo'n 3800 Dollar per maand bij huidige difficulty/prijs.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:30 schreef Toto69 het volgende:
Nee Ryan ik kom niet voetballen ik ben niet in de stemming rot op!
Eerder minimaal 423quote:Op maandag 6 januari 2014 22:11 schreef Solidberg het volgende:
6970 zal je met intensity op 18 iets van 370k/hash opleveren, zonder overclocken
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:59 schreef MaGNeT het volgende:
Zaterdag hopelijk een testrit in een Volvo V50 2.4 Elan (benzine) met een hele nette kilometerstand van onder de 150,000.
Nog iemand ervaring / tips voor deze auto?
Ik had 0,8 btc in TIPS gestokenquote:Op maandag 6 januari 2014 22:14 schreef robin007bond het volgende:
Wel zuur dat ik gelijk ook zo veel in TIPS en EAC had gestoken. 0.25 BTC in totaal.
Waarom?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |