https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Valt er iets te vinden aan zoiets?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:10 schreef ulq het volgende:
Ik vind trouwens dat volume wel is afgenomen op btc-e
Vrij plots ook. Ik gok manipulatie v/d markt door walvissenquote:Op maandag 6 januari 2014 14:10 schreef ulq het volgende:
Ik vind trouwens dat volume wel is afgenomen op btc-e
Haha ja. Dat bedoelde ikquote:Op maandag 6 januari 2014 14:11 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Valt er iets te vinden aan zoiets?Volgens mij is het eerder feitelijk...
hoop dat japan ze snel vangt en afmaakt, hekel aan walvissenquote:Op maandag 6 januari 2014 14:12 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Vrij plots ook. Ik gok manipulatie v/d markt door walvissen.
zeehont bondquote:Op maandag 6 januari 2014 14:13 schreef GTAnoob het volgende:
kut beesten zijn het, vol van zichzelf
[ afbeelding ]
uitroeien die handel, incluis zeehonden
wij mensen hebben zeehond bont nodig
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:13 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Wat moest je ook alweer zeggen als je coins had en er was een daling? "BEAR TRAP!!! PANIC SELLERS!!!!! NOOB TRAP!!!" toch?
quote:
Ja. idd. En iets van 'Obama just bought some bitcoins'quote:Op maandag 6 januari 2014 14:13 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Wat moest je ook alweer zeggen als je coins had en er was een daling? "BEAR TRAP!!! PANIC SELLERS!!!!! NOOB TRAP!!!" toch?
Je kan wel veel Coins verdienen door een aantal keer te verkopen en lager terug te kopen.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:15 schreef Lollertrolle het volgende:
Ik hold gewoon. Een tactische beslissing maken op basis van wat een CC koers doet op 2 uurtjes
Lijkt me sterk, dan heb je eerst veel btc/ltc nodigquote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:16 schreef AlexanderYiyang het volgende:
Nu zal LTC snel weer richting $310 gaan.
En wat weet jij daarvan, jij bent maar een litecoinquote:Op maandag 6 januari 2014 14:16 schreef litecoin het volgende:
[..]
Je kan wel veel Coins verdienen door een aantal keer te verkopen en lager terug te kopen.
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:18 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
En wat weet jij daarvan, jij bent maar een litecoin
Ga weg.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:19 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
safsdg
huh
edit 2
edit 3
LoL
Tom Cruise
Ik wil ook meer coinsquote:Op maandag 6 januari 2014 14:20 schreef Stryder het volgende:
Alles gaat volgens plan![]()
Enige waar ik in geinteresseerd ben is meer BTC vergaren, fiat is irrelevant op dit moment
True. Dat is ook mijn doel. Meer BTC is meer beter.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:20 schreef Stryder het volgende:
Alles gaat volgens plan![]()
Enige waar ik in geinteresseerd ben is meer BTC vergaren, fiat is irrelevant op dit moment
Vandaar dat je zo gefrustreerd bent.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:21 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Ik wil ook meer coins
Ik had veel LTC, maar stuk of 100 verloren helaas, wil dat terug zien te verdienen
jaaaaaaquote:
De waarde van BTC blijft toch wel op en neer gaan, dus daar maar het beste van proberen te maken.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:21 schreef TimKuik het volgende:
[..]
True. Dat is ook mijn doel. Meer BTC is meer beter.
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:23 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
jaaaaaa
Heb wel gelukkig voor 1K gekocht toen ltc 9,5 was paar weken? geleden, dus dat is wel gooed
Ja met PPC had je nu exact niks verdiendquote:Op maandag 6 januari 2014 14:22 schreef ulq het volgende:
Ik hoop nu ook echt dat PPC gaat crashen, terwijl ik er geen enkel belang bij heb (nouja misschien BTC/PPC), alleen om de rede dat ik het net verkocht heb
Heb jij ze al verkocht?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:24 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja met PPC had je nu exact niks verdiend
Wel. Ik had op 6$ gekochtquote:Op maandag 6 januari 2014 14:24 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja met PPC had je nu exact niks verdiend
Storten kreng. Gewoon 50 euro ofzo, kun je iig weer wat doen toch.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:27 schreef Toto69 het volgende:
Ik haat het dat ik niet meer kan handelen door die kutTIPS
Geen geld.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:27 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Storten kreng. Gewoon 50 euro ofzo, kun je iig weer wat doen toch.
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:27 schreef Toto69 het volgende:
Goed zo. Grote jongen. Nu niet meer van die slechte woordjes gebruiken he?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:23 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
jaaaaaa
Heb wel gelukkig voor 1K gekocht toen ltc 9,5 was paar weken? geleden, dus dat is wel gooed
Ik geloof die site nietquote:Op maandag 6 januari 2014 14:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Balen Toto. Anders ga je lekker met je TIPS gokken? http://dice.fedoraco.in/
Oh het is gewoon betrouwbaar hoor. Maar als je die eerste optie doet dan is de kans wel erg klein dat je wint.quote:
Ik zei het nog, alleen nekbaarden kopen TIPSquote:Op maandag 6 januari 2014 14:27 schreef Toto69 het volgende:
Ik las daarstraks dat je ergens TIPS kon omzetten in Doge? Geen idee of dat nuttig is maar goed...quote:
Gelukkig wel, zit alleen in BTC en LTC nu, kan al wel LTC omzetten naar BTC met winst, maar hoop/verwacht dat er nu weer een rally omhoog komt waarbij LTC sneller stijgt.quote:
Okayquote:Op maandag 6 januari 2014 14:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh het is gewoon betrouwbaar hoor. Maar als je die eerste optie doet dan is de kans wel erg klein dat je wint.
Ik zal de hoogste kans eens proberen met 1 TIP voor je om te testen.
DOGE is ook geen drol waard.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:28 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik las daarstraks dat je ergens TIPS kon omzetten in Doge? Geen idee of dat nuttig is maar goed...
Vanavond scheer ik me.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:28 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ik zei het nog, alleen nekbaarden kopen TIPS
https://coinedup.comquote:Op maandag 6 januari 2014 14:28 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik las daarstraks dat je ergens TIPS kon omzetten in Doge? Geen idee of dat nuttig is maar goed...
Hoi Josefien,quote:Op maandag 6 januari 2014 14:30 schreef roislecxe het volgende:
Zit er toch aan te denken m'n LTC met een beetje verlies te verkopen, maar dan zul je zien dat het weer gaat stijgen...
NMC met wat verlies verkocht om LTC te kopen (had de helft nog in NMC) en pas na jou post bedacht ik me dat ik daar gewoon quitte mee heb gespeeld.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:30 schreef roislecxe het volgende:
Zit er toch aan te denken m'n LTC met een beetje verlies te verkopen, maar dan zul je zien dat het weer gaat stijgen...
Hoi jeremy van holdemquote:Op maandag 6 januari 2014 14:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoi Josefien,
Gewoon Holden.
Groetjes,
Jeremy van Holden
KDJ indicator geeft een daling aan, ik heb omgezet naar BTC en mijn winst gepakt.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:30 schreef roislecxe het volgende:
Hoi Annabel,quote:Op maandag 6 januari 2014 14:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoi jeremy van holdem
het is 2014, ik ben Annabel haha.
bedankt voor de tips.
gr gr Annabel.
KDJ indicator?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:32 schreef Stryder het volgende:
[..]
KDJ indicator geeft een daling aan, ik heb omgezet naar BTC en mijn winst gepakt.
Zo snel kan een verwachtingspatroon veranderen
Still waiting for $43quote:Op maandag 6 januari 2014 14:33 schreef AlexanderYiyang het volgende:
Gewoon LTC holdenwacht het desnoods een paar dagen af. Die $31 krijgen we vast snel weer te zien.
Is een trendindicator, maar heeft zeker niet altijd gelijk.quote:
Kan je misschien een linkje sturen?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:36 schreef Stryder het volgende:
[..]
Is een trendindicator, maar heeft zeker niet altijd gelijk.
Dingen lezen het verleden af en als ik 1 ding weet is dat crypto daar zich niet zo druk om maakt en doet wat het zelf wil
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:35 schreef Maxbet het volgende:
[info]Voordat ik verder ga met opschonen: als er iets niet door de beugel kan gelieve TR machen en niet >9000 keer quoten. Ik delete liever niet halve topics maar 3/4 van de posts editen zie ik ook niet zitten.
Verder zou ik het erg fijn vinden als ik niet de kleuterjuf uit hoef te hangen, dus niet onnodig schelden, op de man spelen of bedelen a.u.b.[/info]
Gefeliciteerd. Echt een prestatie om trots op je zijnquote:Op maandag 6 januari 2014 14:36 schreef Toto69 het volgende:
[info][ afbeelding ][/info]
Ik ben de top 500 binnengegaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol, hier heb ik zojuist op ingekocht.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:34 schreef roislecxe het volgende:
Weggedaan op 28.40. Nou zakken mormel...
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:37 schreef ulq het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Echt een prestatie om trots op je zijnErg hé.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb er wel dik 2 jaar over gedaan hoor.
http://ntindicators.com/ninjatrader-indicators/kdj.htmlquote:Op maandag 6 januari 2014 14:36 schreef Stryder het volgende:
[..]
Is een trendindicator, maar heeft zeker niet altijd gelijk.
Dingen lezen het verleden af en als ik 1 ding weet is dat crypto daar zich niet zo druk om maakt en doet wat het zelf wil
Meestal goeie move, als ik eruit ga wil het nogal es stijgen.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:37 schreef TimKuik het volgende:
[..]
lol, hier heb ik zojuist op ingekocht.
Waar zijn die cijfers van dit topic? Heb je me inmiddels ingehaald? Denk het wel...quote:Op maandag 6 januari 2014 14:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Erg hé.
Heb er wel dik 2 jaar over gedaan hoor.
Nee joh, ik post hier juist bijna niet meerquote:Op maandag 6 januari 2014 14:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Waar zijn die cijfers van dit topic? Heb je me inmiddels ingehaald? Denk het wel...
Hij stijgt, ik zie een groen balkjequote:Op maandag 6 januari 2014 14:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Meestal goeie move, als ik eruit ga wil het nogal es stijgen.
Maar ik vind de trend van de laatste 4 uur neerwaarts, dus ik wacht liever even
Op bitcoinwisdom kan je meerdere indicators gebruiken: Macd/KDJ/StochRSIquote:Op maandag 6 januari 2014 14:38 schreef ulq het volgende:
[..]
http://ntindicators.com/ninjatrader-indicators/kdj.html
gewoon dit stukje software neem ik aan?
Die is zo weer roodquote:Op maandag 6 januari 2014 14:40 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Hij stijgt, ik zie een groen balkje
Aha oké, thanks.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:40 schreef Stryder het volgende:
[..]
Op bitcoinwisdom kan je meerdere indicators gebruiken: Macd/KDJ/StochRSI
Ik heb mijn TIPS ontvangen, die met de hoogste kans heb ik gedaan. Mijn 1 tip is nu 1.045.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:36 schreef Toto69 het volgende:
[info][ afbeelding ][/info]
Ik ben de top 500 binnengegaan
1045 of 1.045?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb mijn TIPS ontvangen, die met de hoogste kans heb ik gedaan. Mijn 1 tip is nu 1.045.
Middagquote:Op maandag 6 januari 2014 14:41 schreef Maxbet het volgende:
Zo, volgens mij heb ik nu alles wel. En ik ben thuis van het werk dusallemaal
Hallo MB.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:41 schreef Maxbet het volgende:
Had verkocht op $29.5 dus toch een kleine 4% winstquote:Op maandag 6 januari 2014 14:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Meestal goeie move, als ik eruit ga wil het nogal es stijgen.
Maar ik vind de trend van de laatste 4 uur neerwaarts, dus ik wacht liever even
Middag, je hebt enkel de rise and fall van bitcoin gemist.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:41 schreef Maxbet het volgende:
Hoiquote:
Ik zie net dat die Doges die ik je heb gegeven sindsdien ook onderuit gegaan zijn qua prijsquote:
Niet de eerste keer en ook niet de laatste, ik hodl lekkerquote:Op maandag 6 januari 2014 14:43 schreef Stryder het volgende:
[..]
Middag, je hebt enkel de rise and fall van bitcoin gemist.
Verder niks nieuws
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:44 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Ik zie net dat die Doges die ik je heb gegeven sindsdien ook onderuit gegaan zijn qua prijs
[..]
Niet de eerste keer en ook niet de laatste, ik hodl lekker
Je hebt ook de zogenoemde TBindicator (trollbox indicator)quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:46 schreef roislecxe het volgende:
Godverdorie vervelende LTC, nu weer stijgen zeker![]()
Train je handjes voor strong handsquote:Op maandag 6 januari 2014 14:46 schreef roislecxe het volgende:
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dan zou je dus als je TIPS -> Doge -> BTC doet ongeveer $5 hebben
Gewoon holden die LTC, over 6 maanden heb je schijt aan het dipje van 10 cent op 14:37u op 6 januari....quote:Op maandag 6 januari 2014 14:46 schreef roislecxe het volgende:
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:48 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Heb je alles in tips gemieterd dan?
Lol, ik ben ook al weer inquote:
Lol, much profitquote:Op maandag 6 januari 2014 14:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Komma.Maar logisch bij de hoogste kans.
jamaar ik wil niet 6 maanden vasthouden, ik wil ermee spelen.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:47 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Gewoon holden die LTC, over 6 maanden heb je schijt aan het dipje van 10 cent op 14:37u op 6 januari....
29+quote:Op maandag 6 januari 2014 14:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
jamaar ik niet 6 maanden vasthouden, ik wil ermee spelen.
Gisteren ging het goed op zo'n beetje de best mogelijke momenten, vandaag valt het tegen.
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:00 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
HAHAHAHHA HIJ IS NU AL $29.34!!!!!1!1
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:00 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
HAHAHAHHA HIJ IS NU AL $29.34!!!!!1!1
29.11quote:Op maandag 6 januari 2014 15:00 schreef TimKuik het volgende:
[..]Jij gaat het maken in deze business!
Psies Tim, gewoon de golven meepakken en daarmee je LTC volumes vergroten. En daarmee ook je marges op de volgende golvenquote:Op maandag 6 januari 2014 15:00 schreef TimKuik het volgende:
[..]Jij gaat het maken in deze business!
Trend is nog steeds omhoog, heb mn sellorders nog allemaal open staanquote:Op maandag 6 januari 2014 15:03 schreef ulq het volgende:
Hmm buy order toch maar ff gecanceld. Lijkt erop dat ie nog wel eeen beetje gaat dalen.
Dat is een buy wallquote:Op maandag 6 januari 2014 15:06 schreef ioko het volgende:
Wat zegt die horizontale rode lijn (nu op 940) nu in de grafiek van BTC op bitcoinwisdom?
Je kan toch ook bij Bitonic een halve coin (of nog minder, wat je wil) kopen en overzetten naar BTC-e? Je kan vanaf 0.01BTC traden op BTC-equote:Op maandag 6 januari 2014 15:06 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Als je slechts in kleine volumes handelt, wat zijn dan de beste exchanges voor ltc en btc? Ik heb kraken inmiddels voor ltc, maar iemand een aanrader voor btc? Dus zonder torenhoge transactiekosten of zoals bij btc-e minimaal 500¤ oid?
En in Jip en Janneke taal wil dat zeggen dat er een berg koop orders wachten totdat de koers op 940 staat?quote:
Meeste hier zitten volgens mij bij BTCe, Bitfinex heeft lagere transactie fee's, maar heb ik verder niet zoveel geen ervaring mee.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:06 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Als je slechts in kleine volumes handelt, wat zijn dan de beste exchanges voor ltc en btc? Ik heb kraken inmiddels voor ltc, maar iemand een aanrader voor btc? Dus zonder torenhoge transactiekosten of zoals bij btc-e minimaal 500¤ oid?
Preciesquote:Op maandag 6 januari 2014 15:08 schreef ioko het volgende:
[..]
En in Jip en Janneke taal wil dat zeggen dat er een berg koop orders wachten totdat de koers op 940 staat?
Moeilijk te zeggen. Kan zijn dat ie straks naar $32 gaat maar vanavond weer op $27 staat.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:09 schreef roislecxe het volgende:
Moeilijk dit nu. Is het de ommekeer naar een stijging of is de daling nog niet op z'n end...
En dus ook dat er "support" is rond $940, en dus de prijs "moeilijk" onder de $940 zal zakken. Al stellen die walls vaak weinig voor als er echte chaos isquote:Op maandag 6 januari 2014 15:08 schreef ioko het volgende:
[..]
En in Jip en Janneke taal wil dat zeggen dat er een berg koop orders wachten totdat de koers op 940 staat?
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:07 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Je kan toch ook bij Bitonic een halve coin (of nog minder, wat je wil) kopen en overzetten naar BTC-e? Je kan vanaf 0.01BTC traden op BTC-e
Ik stel de vraag verkeerd.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:08 schreef Stryder het volgende:
[..]
Meeste hier zitten volgens mij bij BTCe, Bitfinex heeft lagere transactie fee's, maar heb ik verder niet zoveel geen ervaring mee.
Of van die walvissen die juist van die fake walls opzetten. Kun je geen knoop meer aan vastknopen danquote:Op maandag 6 januari 2014 15:10 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
En dus ook dat er "support" is rond $940, en dus de prijs "moeilijk" onder de $940 zal zakken. Al stellen die walls vaak weinig voor als er echte chaos is
Idd. Ik heb tijdens paniektijden een wall van $2.000.000,- in 1 maal met mijn ogen knipperen zien omvallen.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:10 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
En dus ook dat er "support" is rond $940, en dus de prijs "moeilijk" onder de $940 zal zakken. Al stellen die walls vaak weinig voor als er echte chaos is
Die is dan gewoon weggehaald.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:11 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Idd. Ik heb tijdens paniektijden een wall van $2.000.000,- in 1 maal met mijn ogen knipperen zien omvallen.
Om hoeveel LTC/BTC gaat het dan?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:11 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
[..]
Ik stel de vraag verkeerd.![]()
Ik heb kleine hoeveelheden LTC en BTC gemined, waar kan ik nu het beste terecht om alles naar ¤ om te zetten?
Nope, meerdere sell orders in de lijst (laatste 150 transacties) van 500 BTC in 1 keer.quote:
Stuk of 5 ltc momenteel en iets van 0.05 BTCquote:
ik geef 12 euro voor een LTC.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:14 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Stuk of 5 ltc momenteel en iets van 0.05 BTC
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:08 schreef Stryder het volgende:
[..]
Meeste hier zitten volgens mij bij BTCe, Bitfinex heeft lagere transactie fee's, maar heb ik verder niet zoveel ervaring mee.
Lees deze site even, wordt het redelijk simpel uitgelegd.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:04 schreef ulq het volgende:
Wat betekenen al die lijntjes bij de KJD indicator? Kan iemand mij een zeer beknopte uitleg geven?
Waarom wil je het omzetten? De prijs gaat alleen maar omhoog.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:14 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
BTC-E.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:14 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:16 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Waarom wil je het omzetten? De prijs gaat alleen maar omhoog.Bitonic, zoiets zocht ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik wil het nu nog niet verkopen, maar in ieder geval wel even duidelijk hebben waar ik terecht kan wanneer ik er vanaf wil.Dit is inderdaad wat het moet worden. Merci allen!quote:Op maandag 6 januari 2014 15:16 schreef Thieske het volgende:
[..]
BTC-E.
LTC omzetten in BTC.
De BTC verkopen op bitonic.nlThis conversation can serve no purpose anymore. Goodbye.
Beste is wel om je BTC eerst naar een offline wallet te sturen (bijv. MultiBit) vanaf BTC-e, en dan vanaf Multibit naar Bitonic.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:24 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Bitonic, zoiets zocht ik.
En ik wil het nu nog niet verkopen, maar in ieder geval wel even duidelijk hebben waar ik terecht kan wanneer ik er vanaf wil.
[..]
Dit is inderdaad wat het moet worden. Merci allen!
Ik heb het vanuit BTC-e regelrecht naar Bitonic verzonden zonder problemen. Gewoon een kwestie van snel via je e-mail de transactie bevestigen. Wel ff eerst Twitter checken om te kijken of BTC-e geen storing heeft.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:25 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Beste is wel om je BTC eerst naar een offline wallet te sturen (bijv. MultiBit) vanaf BTC-e, en dan vanaf Multibit naar Bitonic.
Zie https://bitonic.nl/faq#afgekeurd
Of je hebt geluk gehad met de timing van BTC-equote:Op maandag 6 januari 2014 15:27 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ik heb het vanuit BTC-e regelrecht naar Bitonic verzonden zonder problemen. Gewoon een kwestie van snel via je e-mail de transactie bevestigen. Wel ff eerst Twitter checken om te kijken of BTC-e geen storing heeft.
Ja, i know thanks! Heb wallets e.d. Heb me de laatste tijd in het miningtopic beziggehouden, maar had nauwelijks een idee hoe de boel eigenlijk verhandelt moest worden.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:25 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Beste is wel om je BTC eerst naar een offline wallet te sturen (bijv. MultiBit) vanaf BTC-e, en dan vanaf Multibit naar Bitonic.
Zie https://bitonic.nl/faq#afgekeurd
Volgens mij heb ik je idd in een aantal pools gezienquote:Op maandag 6 januari 2014 15:28 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Ja, i know thanks! Heb wallets e.d. Heb me de laatste tijd in het miningtopic beziggehouden, maar had nauwelijks een idee hoe de boel eigenlijk verhandelt moest worden.
Ik jou ook. Maar ik heb nu dus een heleboel kut coins die dus gewoon geen reet waard zijn en alles wat op een exchange komt heb ik telkens niet. Die 'ik ben nu een week bezig en heb mn kosten er al uit' verhalen zijn niet op mij van toepassing.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:31 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je idd in een aantal pools gezien
Grainquote:Op maandag 6 januari 2014 15:32 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Ik jou ook. Maar ik heb nu dus een heleboel kut coins die dus gewoon geen reet waard zijn en alles wat op een exchange komt heb ik telkens niet. Die 'ik ben nu een week bezig en heb mn kosten er al uit' verhalen zijn niet op mij van toepassing.
Ga anders over op multipool: www.multipool.usquote:Op maandag 6 januari 2014 15:32 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Ik jou ook. Maar ik heb nu dus een heleboel kut coins die dus gewoon geen reet waard zijn en alles wat op een exchange komt heb ik telkens niet. Die 'ik ben nu een week bezig en heb mn kosten er al uit' verhalen zijn niet op mij van toepassing.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This conversation can serve no purpose anymore. Goodbye.
Doe vanaf nu Middlepool. Middlecoinquote:Op maandag 6 januari 2014 15:33 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ga anders over op multipool: www.multipool.us
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:33 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Moon ben ik na een uur mee gestopt, viel niet te minen met 12 Ghash op het netwerk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou prima, kan de boel weer inzakken en pakken we binnenkort een nieuwe extra stijging meequote:Op maandag 6 januari 2014 15:31 schreef Ranjit het volgende:
http://thedailywallet.com(...)uture-correspondance
LTC op MtGox zal dus nog wel een tijd(je) duren...
Heb een half miljoen van die stinkdingen.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:34 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Moon ben ik na een uur mee gestopt, viel niet te minen met 12 Ghash op het netwerk.
Je zit gebakken dusquote:Op maandag 6 januari 2014 15:35 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Heb een half miljoen van die stinkdingen.
Lol ik ben inderdaad maar even overgestapt naar BTC, hopelijk slaat dit nieuws inquote:Op maandag 6 januari 2014 15:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nou prima, kan de boel weer inzakken en pakken we binnenkort een nieuwe extra stijging mee
En dan geld vragen omdat ze jou kennis mogen gebruikenquote:Op maandag 6 januari 2014 15:52 schreef robin007bond het volgende:
Met vrienden gezamenlijk een mine-PC kopen.
En TIPS en EAC minenquote:Op maandag 6 januari 2014 15:53 schreef Stryder het volgende:
[..]
En dan geld vragen omdat ze jou kennis mogen gebruiken
Nee, dat gaat niet gebeuren. Gewoon netjes alles delen door drie.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:53 schreef Stryder het volgende:
[..]
En dan geld vragen omdat ze jou kennis mogen gebruiken
4en?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, dat gaat niet gebeuren. Gewoon netjes alles delen door drie.
Da widde gij heul niequote:Op maandag 6 januari 2014 16:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sorry. Mijn vrienden kennen jou verder niet.
Dus je hebt nu meer winst met gokken dan met traden?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja. 4 mbtc vergokt op bitzino na het winnen van 10.
Welke koop je, zou ik dezelfde kopen ?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:52 schreef robin007bond het volgende:
Met vrienden gezamenlijk een mine-PC kopen.
Dat had ik sowieso al.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:20 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dus je hebt nu meer winst met gokken dan met traden?
Even dat Bitzino bekeken, volgens mij weten ze zelf nog niet precies of ze nu blackjack of poker aanbieden.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja. 4 mbtc vergokt op bitzino na het winnen van 10.
Hmm.. Ach ja.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:28 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Even dat Bitzino bekeken, volgens mij weten ze zelf nog niet precies of ze nu blackjack of poker aanbieden.
[ afbeelding ]
Ziet er uit als blackjack?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:28 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Even dat Bitzino bekeken, volgens mij weten ze zelf nog niet precies of ze nu blackjack of poker aanbieden.
[ afbeelding ]
Hoezo dan? Ken je Double niet? Double hoort ook gewoon bij Blackjack.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:28 schreef Ranjit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zit je in coins of fiat?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:45 schreef roislecxe het volgende:
Nou het is allemaal niet veel soeps meer.
Waarom?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:28 schreef Ranjit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Multi-deck Blackjack is erg standaard.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |