Lol, ik ben ook al weer inquote:
Lol, much profitquote:Op maandag 6 januari 2014 14:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Komma.Maar logisch bij de hoogste kans.
jamaar ik wil niet 6 maanden vasthouden, ik wil ermee spelen.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:47 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Gewoon holden die LTC, over 6 maanden heb je schijt aan het dipje van 10 cent op 14:37u op 6 januari....
29+quote:Op maandag 6 januari 2014 14:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
jamaar ik niet 6 maanden vasthouden, ik wil ermee spelen.
Gisteren ging het goed op zo'n beetje de best mogelijke momenten, vandaag valt het tegen.
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:00 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
HAHAHAHHA HIJ IS NU AL $29.34!!!!!1!1
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:00 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
HAHAHAHHA HIJ IS NU AL $29.34!!!!!1!1
29.11quote:Op maandag 6 januari 2014 15:00 schreef TimKuik het volgende:
[..]Jij gaat het maken in deze business!
Psies Tim, gewoon de golven meepakken en daarmee je LTC volumes vergroten. En daarmee ook je marges op de volgende golvenquote:Op maandag 6 januari 2014 15:00 schreef TimKuik het volgende:
[..]Jij gaat het maken in deze business!
Trend is nog steeds omhoog, heb mn sellorders nog allemaal open staanquote:Op maandag 6 januari 2014 15:03 schreef ulq het volgende:
Hmm buy order toch maar ff gecanceld. Lijkt erop dat ie nog wel eeen beetje gaat dalen.
Dat is een buy wallquote:Op maandag 6 januari 2014 15:06 schreef ioko het volgende:
Wat zegt die horizontale rode lijn (nu op 940) nu in de grafiek van BTC op bitcoinwisdom?
Je kan toch ook bij Bitonic een halve coin (of nog minder, wat je wil) kopen en overzetten naar BTC-e? Je kan vanaf 0.01BTC traden op BTC-equote:Op maandag 6 januari 2014 15:06 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Als je slechts in kleine volumes handelt, wat zijn dan de beste exchanges voor ltc en btc? Ik heb kraken inmiddels voor ltc, maar iemand een aanrader voor btc? Dus zonder torenhoge transactiekosten of zoals bij btc-e minimaal 500¤ oid?
En in Jip en Janneke taal wil dat zeggen dat er een berg koop orders wachten totdat de koers op 940 staat?quote:
Meeste hier zitten volgens mij bij BTCe, Bitfinex heeft lagere transactie fee's, maar heb ik verder niet zoveel geen ervaring mee.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:06 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Als je slechts in kleine volumes handelt, wat zijn dan de beste exchanges voor ltc en btc? Ik heb kraken inmiddels voor ltc, maar iemand een aanrader voor btc? Dus zonder torenhoge transactiekosten of zoals bij btc-e minimaal 500¤ oid?
Preciesquote:Op maandag 6 januari 2014 15:08 schreef ioko het volgende:
[..]
En in Jip en Janneke taal wil dat zeggen dat er een berg koop orders wachten totdat de koers op 940 staat?
Moeilijk te zeggen. Kan zijn dat ie straks naar $32 gaat maar vanavond weer op $27 staat.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:09 schreef roislecxe het volgende:
Moeilijk dit nu. Is het de ommekeer naar een stijging of is de daling nog niet op z'n end...
En dus ook dat er "support" is rond $940, en dus de prijs "moeilijk" onder de $940 zal zakken. Al stellen die walls vaak weinig voor als er echte chaos isquote:Op maandag 6 januari 2014 15:08 schreef ioko het volgende:
[..]
En in Jip en Janneke taal wil dat zeggen dat er een berg koop orders wachten totdat de koers op 940 staat?
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:07 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Je kan toch ook bij Bitonic een halve coin (of nog minder, wat je wil) kopen en overzetten naar BTC-e? Je kan vanaf 0.01BTC traden op BTC-e
Ik stel de vraag verkeerd.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:08 schreef Stryder het volgende:
[..]
Meeste hier zitten volgens mij bij BTCe, Bitfinex heeft lagere transactie fee's, maar heb ik verder niet zoveel geen ervaring mee.
Of van die walvissen die juist van die fake walls opzetten. Kun je geen knoop meer aan vastknopen danquote:Op maandag 6 januari 2014 15:10 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
En dus ook dat er "support" is rond $940, en dus de prijs "moeilijk" onder de $940 zal zakken. Al stellen die walls vaak weinig voor als er echte chaos is
Idd. Ik heb tijdens paniektijden een wall van $2.000.000,- in 1 maal met mijn ogen knipperen zien omvallen.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:10 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
En dus ook dat er "support" is rond $940, en dus de prijs "moeilijk" onder de $940 zal zakken. Al stellen die walls vaak weinig voor als er echte chaos is
Die is dan gewoon weggehaald.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:11 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Idd. Ik heb tijdens paniektijden een wall van $2.000.000,- in 1 maal met mijn ogen knipperen zien omvallen.
Om hoeveel LTC/BTC gaat het dan?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:11 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
[..]
Ik stel de vraag verkeerd.![]()
Ik heb kleine hoeveelheden LTC en BTC gemined, waar kan ik nu het beste terecht om alles naar ¤ om te zetten?
Nope, meerdere sell orders in de lijst (laatste 150 transacties) van 500 BTC in 1 keer.quote:
Stuk of 5 ltc momenteel en iets van 0.05 BTCquote:
ik geef 12 euro voor een LTC.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:14 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Stuk of 5 ltc momenteel en iets van 0.05 BTC
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:08 schreef Stryder het volgende:
[..]
Meeste hier zitten volgens mij bij BTCe, Bitfinex heeft lagere transactie fee's, maar heb ik verder niet zoveel ervaring mee.
Lees deze site even, wordt het redelijk simpel uitgelegd.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:04 schreef ulq het volgende:
Wat betekenen al die lijntjes bij de KJD indicator? Kan iemand mij een zeer beknopte uitleg geven?
Waarom wil je het omzetten? De prijs gaat alleen maar omhoog.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:14 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
BTC-E.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:14 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:16 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Waarom wil je het omzetten? De prijs gaat alleen maar omhoog.Bitonic, zoiets zocht ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik wil het nu nog niet verkopen, maar in ieder geval wel even duidelijk hebben waar ik terecht kan wanneer ik er vanaf wil.Dit is inderdaad wat het moet worden. Merci allen!quote:Op maandag 6 januari 2014 15:16 schreef Thieske het volgende:
[..]
BTC-E.
LTC omzetten in BTC.
De BTC verkopen op bitonic.nlThis conversation can serve no purpose anymore. Goodbye.
Beste is wel om je BTC eerst naar een offline wallet te sturen (bijv. MultiBit) vanaf BTC-e, en dan vanaf Multibit naar Bitonic.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:24 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Bitonic, zoiets zocht ik.
En ik wil het nu nog niet verkopen, maar in ieder geval wel even duidelijk hebben waar ik terecht kan wanneer ik er vanaf wil.
[..]
Dit is inderdaad wat het moet worden. Merci allen!
Ik heb het vanuit BTC-e regelrecht naar Bitonic verzonden zonder problemen. Gewoon een kwestie van snel via je e-mail de transactie bevestigen. Wel ff eerst Twitter checken om te kijken of BTC-e geen storing heeft.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:25 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Beste is wel om je BTC eerst naar een offline wallet te sturen (bijv. MultiBit) vanaf BTC-e, en dan vanaf Multibit naar Bitonic.
Zie https://bitonic.nl/faq#afgekeurd
Of je hebt geluk gehad met de timing van BTC-equote:Op maandag 6 januari 2014 15:27 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ik heb het vanuit BTC-e regelrecht naar Bitonic verzonden zonder problemen. Gewoon een kwestie van snel via je e-mail de transactie bevestigen. Wel ff eerst Twitter checken om te kijken of BTC-e geen storing heeft.
Ja, i know thanks! Heb wallets e.d. Heb me de laatste tijd in het miningtopic beziggehouden, maar had nauwelijks een idee hoe de boel eigenlijk verhandelt moest worden.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:25 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Beste is wel om je BTC eerst naar een offline wallet te sturen (bijv. MultiBit) vanaf BTC-e, en dan vanaf Multibit naar Bitonic.
Zie https://bitonic.nl/faq#afgekeurd
Volgens mij heb ik je idd in een aantal pools gezienquote:Op maandag 6 januari 2014 15:28 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Ja, i know thanks! Heb wallets e.d. Heb me de laatste tijd in het miningtopic beziggehouden, maar had nauwelijks een idee hoe de boel eigenlijk verhandelt moest worden.
Ik jou ook. Maar ik heb nu dus een heleboel kut coins die dus gewoon geen reet waard zijn en alles wat op een exchange komt heb ik telkens niet. Die 'ik ben nu een week bezig en heb mn kosten er al uit' verhalen zijn niet op mij van toepassing.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:31 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je idd in een aantal pools gezien
Grainquote:Op maandag 6 januari 2014 15:32 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Ik jou ook. Maar ik heb nu dus een heleboel kut coins die dus gewoon geen reet waard zijn en alles wat op een exchange komt heb ik telkens niet. Die 'ik ben nu een week bezig en heb mn kosten er al uit' verhalen zijn niet op mij van toepassing.
Ga anders over op multipool: www.multipool.usquote:Op maandag 6 januari 2014 15:32 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Ik jou ook. Maar ik heb nu dus een heleboel kut coins die dus gewoon geen reet waard zijn en alles wat op een exchange komt heb ik telkens niet. Die 'ik ben nu een week bezig en heb mn kosten er al uit' verhalen zijn niet op mij van toepassing.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This conversation can serve no purpose anymore. Goodbye.
Doe vanaf nu Middlepool. Middlecoinquote:Op maandag 6 januari 2014 15:33 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ga anders over op multipool: www.multipool.us
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:33 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Moon ben ik na een uur mee gestopt, viel niet te minen met 12 Ghash op het netwerk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou prima, kan de boel weer inzakken en pakken we binnenkort een nieuwe extra stijging meequote:Op maandag 6 januari 2014 15:31 schreef Ranjit het volgende:
http://thedailywallet.com(...)uture-correspondance
LTC op MtGox zal dus nog wel een tijd(je) duren...
Heb een half miljoen van die stinkdingen.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:34 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Moon ben ik na een uur mee gestopt, viel niet te minen met 12 Ghash op het netwerk.
Je zit gebakken dusquote:Op maandag 6 januari 2014 15:35 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Heb een half miljoen van die stinkdingen.
Lol ik ben inderdaad maar even overgestapt naar BTC, hopelijk slaat dit nieuws inquote:Op maandag 6 januari 2014 15:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nou prima, kan de boel weer inzakken en pakken we binnenkort een nieuwe extra stijging mee
En dan geld vragen omdat ze jou kennis mogen gebruikenquote:Op maandag 6 januari 2014 15:52 schreef robin007bond het volgende:
Met vrienden gezamenlijk een mine-PC kopen.
En TIPS en EAC minenquote:Op maandag 6 januari 2014 15:53 schreef Stryder het volgende:
[..]
En dan geld vragen omdat ze jou kennis mogen gebruiken
Nee, dat gaat niet gebeuren. Gewoon netjes alles delen door drie.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:53 schreef Stryder het volgende:
[..]
En dan geld vragen omdat ze jou kennis mogen gebruiken
4en?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, dat gaat niet gebeuren. Gewoon netjes alles delen door drie.
Da widde gij heul niequote:Op maandag 6 januari 2014 16:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sorry. Mijn vrienden kennen jou verder niet.
Dus je hebt nu meer winst met gokken dan met traden?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja. 4 mbtc vergokt op bitzino na het winnen van 10.
Welke koop je, zou ik dezelfde kopen ?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:52 schreef robin007bond het volgende:
Met vrienden gezamenlijk een mine-PC kopen.
Dat had ik sowieso al.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:20 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dus je hebt nu meer winst met gokken dan met traden?
Even dat Bitzino bekeken, volgens mij weten ze zelf nog niet precies of ze nu blackjack of poker aanbieden.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja. 4 mbtc vergokt op bitzino na het winnen van 10.
Hmm.. Ach ja.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:28 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Even dat Bitzino bekeken, volgens mij weten ze zelf nog niet precies of ze nu blackjack of poker aanbieden.
[ afbeelding ]
Ziet er uit als blackjack?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:28 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Even dat Bitzino bekeken, volgens mij weten ze zelf nog niet precies of ze nu blackjack of poker aanbieden.
[ afbeelding ]
Hoezo dan? Ken je Double niet? Double hoort ook gewoon bij Blackjack.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:28 schreef Ranjit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zit je in coins of fiat?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:45 schreef roislecxe het volgende:
Nou het is allemaal niet veel soeps meer.
Waarom?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:28 schreef Ranjit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Multi-deck Blackjack is erg standaard.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |