Welke koop je, zou ik dezelfde kopen ?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:52 schreef robin007bond het volgende:
Met vrienden gezamenlijk een mine-PC kopen.
Dat had ik sowieso al.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:20 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dus je hebt nu meer winst met gokken dan met traden?
Even dat Bitzino bekeken, volgens mij weten ze zelf nog niet precies of ze nu blackjack of poker aanbieden.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja. 4 mbtc vergokt op bitzino na het winnen van 10.
Hmm.. Ach ja.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:28 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Even dat Bitzino bekeken, volgens mij weten ze zelf nog niet precies of ze nu blackjack of poker aanbieden.
[ afbeelding ]
Ziet er uit als blackjack?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:28 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Even dat Bitzino bekeken, volgens mij weten ze zelf nog niet precies of ze nu blackjack of poker aanbieden.
[ afbeelding ]
Hoezo dan? Ken je Double niet? Double hoort ook gewoon bij Blackjack.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:28 schreef Ranjit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zit je in coins of fiat?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:45 schreef roislecxe het volgende:
Nou het is allemaal niet veel soeps meer.
Waarom?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:28 schreef Ranjit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Multi-deck Blackjack is erg standaard.quote:
Yup, daar zit ik ook inquote:
Ga je eens normaal gedragen...quote:Op maandag 6 januari 2014 17:19 schreef GTAnoob het volgende:
godverdomme, godver, godver, godver...
Ik stond toen LTC 31 was op het punt te verkopen, maar besloot dat niet te doen.
Dat was volgens mij het hoogtepunt van LTC vandaag. Nu is het weer rond de 28.
Ik had gewoon 2K kunnen verdienen in een uur tijd.
GVD dit heb ik nou ALTIJD.
Koop op het hoogtepunt, verkoop op het dieptepunt, twijfel om te verkopen of te kopen, momenten later blijkt dat ik het had moeten doen. Doe ik het wel, blijkt momenten later dat ik het NIET had moeten doen.
AAARG
al doende leert men.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:19 schreef GTAnoob het volgende:
godverdomme, godver, godver, godver...
Ik stond toen LTC 31 was op het punt te verkopen, maar besloot dat niet te doen.
Dat was volgens mij het hoogtepunt van LTC vandaag. Nu is het weer rond de 28.
Ik had gewoon 2K kunnen verdienen in een uur tijd.
GVD dit heb ik nou ALTIJD.
Koop op het hoogtepunt, verkoop op het dieptepunt, twijfel om te verkopen of te kopen, momenten later blijkt dat ik het had moeten doen. Doe ik het wel, blijkt momenten later dat ik het NIET had moeten doen.
AAARG
Nou, dit is al de 10e keer dat dit gebeurtquote:
noob iddquote:Op maandag 6 januari 2014 17:22 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Nou, dit is al de 10e keer dat dit gebeurt
Mag ik vragen wat jouw leeftijd is?quote:Op maandag 6 januari 2014 17:22 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Nou, dit is al de 10e keer dat dit gebeurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |