Da widde gij heul niequote:Op maandag 6 januari 2014 16:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sorry. Mijn vrienden kennen jou verder niet.
Dus je hebt nu meer winst met gokken dan met traden?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja. 4 mbtc vergokt op bitzino na het winnen van 10.
Welke koop je, zou ik dezelfde kopen ?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:52 schreef robin007bond het volgende:
Met vrienden gezamenlijk een mine-PC kopen.
Dat had ik sowieso al.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:20 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dus je hebt nu meer winst met gokken dan met traden?
Even dat Bitzino bekeken, volgens mij weten ze zelf nog niet precies of ze nu blackjack of poker aanbieden.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja. 4 mbtc vergokt op bitzino na het winnen van 10.
Hmm.. Ach ja.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:28 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Even dat Bitzino bekeken, volgens mij weten ze zelf nog niet precies of ze nu blackjack of poker aanbieden.
[ afbeelding ]
Ziet er uit als blackjack?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:28 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Even dat Bitzino bekeken, volgens mij weten ze zelf nog niet precies of ze nu blackjack of poker aanbieden.
[ afbeelding ]
Hoezo dan? Ken je Double niet? Double hoort ook gewoon bij Blackjack.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:28 schreef Ranjit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zit je in coins of fiat?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:45 schreef roislecxe het volgende:
Nou het is allemaal niet veel soeps meer.
Waarom?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:28 schreef Ranjit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Multi-deck Blackjack is erg standaard.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |