Ik heb het vanuit BTC-e regelrecht naar Bitonic verzonden zonder problemen. Gewoon een kwestie van snel via je e-mail de transactie bevestigen. Wel ff eerst Twitter checken om te kijken of BTC-e geen storing heeft.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:25 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Beste is wel om je BTC eerst naar een offline wallet te sturen (bijv. MultiBit) vanaf BTC-e, en dan vanaf Multibit naar Bitonic.
Zie https://bitonic.nl/faq#afgekeurd
Of je hebt geluk gehad met de timing van BTC-equote:Op maandag 6 januari 2014 15:27 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ik heb het vanuit BTC-e regelrecht naar Bitonic verzonden zonder problemen. Gewoon een kwestie van snel via je e-mail de transactie bevestigen. Wel ff eerst Twitter checken om te kijken of BTC-e geen storing heeft.
Ja, i know thanks! Heb wallets e.d. Heb me de laatste tijd in het miningtopic beziggehouden, maar had nauwelijks een idee hoe de boel eigenlijk verhandelt moest worden.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:25 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Beste is wel om je BTC eerst naar een offline wallet te sturen (bijv. MultiBit) vanaf BTC-e, en dan vanaf Multibit naar Bitonic.
Zie https://bitonic.nl/faq#afgekeurd
Volgens mij heb ik je idd in een aantal pools gezienquote:Op maandag 6 januari 2014 15:28 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Ja, i know thanks! Heb wallets e.d. Heb me de laatste tijd in het miningtopic beziggehouden, maar had nauwelijks een idee hoe de boel eigenlijk verhandelt moest worden.
Ik jou ook. Maar ik heb nu dus een heleboel kut coins die dus gewoon geen reet waard zijn en alles wat op een exchange komt heb ik telkens niet. Die 'ik ben nu een week bezig en heb mn kosten er al uit' verhalen zijn niet op mij van toepassing.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:31 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je idd in een aantal pools gezien
Grainquote:Op maandag 6 januari 2014 15:32 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Ik jou ook. Maar ik heb nu dus een heleboel kut coins die dus gewoon geen reet waard zijn en alles wat op een exchange komt heb ik telkens niet. Die 'ik ben nu een week bezig en heb mn kosten er al uit' verhalen zijn niet op mij van toepassing.
Ga anders over op multipool: www.multipool.usquote:Op maandag 6 januari 2014 15:32 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Ik jou ook. Maar ik heb nu dus een heleboel kut coins die dus gewoon geen reet waard zijn en alles wat op een exchange komt heb ik telkens niet. Die 'ik ben nu een week bezig en heb mn kosten er al uit' verhalen zijn niet op mij van toepassing.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This conversation can serve no purpose anymore. Goodbye.
Doe vanaf nu Middlepool. Middlecoinquote:Op maandag 6 januari 2014 15:33 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ga anders over op multipool: www.multipool.us
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:33 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Moon ben ik na een uur mee gestopt, viel niet te minen met 12 Ghash op het netwerk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou prima, kan de boel weer inzakken en pakken we binnenkort een nieuwe extra stijging meequote:Op maandag 6 januari 2014 15:31 schreef Ranjit het volgende:
http://thedailywallet.com(...)uture-correspondance
LTC op MtGox zal dus nog wel een tijd(je) duren...
Heb een half miljoen van die stinkdingen.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:34 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Moon ben ik na een uur mee gestopt, viel niet te minen met 12 Ghash op het netwerk.
Je zit gebakken dusquote:Op maandag 6 januari 2014 15:35 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Heb een half miljoen van die stinkdingen.
Lol ik ben inderdaad maar even overgestapt naar BTC, hopelijk slaat dit nieuws inquote:Op maandag 6 januari 2014 15:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nou prima, kan de boel weer inzakken en pakken we binnenkort een nieuwe extra stijging mee
En dan geld vragen omdat ze jou kennis mogen gebruikenquote:Op maandag 6 januari 2014 15:52 schreef robin007bond het volgende:
Met vrienden gezamenlijk een mine-PC kopen.
En TIPS en EAC minenquote:Op maandag 6 januari 2014 15:53 schreef Stryder het volgende:
[..]
En dan geld vragen omdat ze jou kennis mogen gebruiken
Nee, dat gaat niet gebeuren. Gewoon netjes alles delen door drie.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:53 schreef Stryder het volgende:
[..]
En dan geld vragen omdat ze jou kennis mogen gebruiken
4en?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, dat gaat niet gebeuren. Gewoon netjes alles delen door drie.
Da widde gij heul niequote:Op maandag 6 januari 2014 16:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sorry. Mijn vrienden kennen jou verder niet.
Dus je hebt nu meer winst met gokken dan met traden?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja. 4 mbtc vergokt op bitzino na het winnen van 10.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |