Yup, daar zit ik ook inquote:
Ga je eens normaal gedragen...quote:Op maandag 6 januari 2014 17:19 schreef GTAnoob het volgende:
godverdomme, godver, godver, godver...
Ik stond toen LTC 31 was op het punt te verkopen, maar besloot dat niet te doen.
Dat was volgens mij het hoogtepunt van LTC vandaag. Nu is het weer rond de 28.
Ik had gewoon 2K kunnen verdienen in een uur tijd.
GVD dit heb ik nou ALTIJD.
Koop op het hoogtepunt, verkoop op het dieptepunt, twijfel om te verkopen of te kopen, momenten later blijkt dat ik het had moeten doen. Doe ik het wel, blijkt momenten later dat ik het NIET had moeten doen.
AAARG
al doende leert men.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:19 schreef GTAnoob het volgende:
Ik stond toen LTC 31 was op het punt te verkopen, maar besloot dat niet te doen.
Koop op het hoogtepunt, verkoop op het dieptepunt, twijfel om te verkopen of te kopen, momenten later blijkt dat ik het had moeten doen. Doe ik het wel, blijkt momenten later dat ik het NIET had moeten doen.
AAARG
Nou, dit is al de 10e keer dat dit gebeurtquote:
noob iddquote:Op maandag 6 januari 2014 17:22 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Nou, dit is al de 10e keer dat dit gebeurt
Mag ik vragen wat jouw leeftijd is?quote:Op maandag 6 januari 2014 17:22 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Nou, dit is al de 10e keer dat dit gebeurt
quote:Op maandag 6 januari 2014 17:26 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat jouw leeftijd is?
Uch.... jongquote:
Jij speelt op je 23'e met minimaal 18,600 euro?quote:Op maandag 6 januari 2014 17:19 schreef GTAnoob het volgende:
AAARG
Ach, heer Zeus was pas 19 toen hij kinky Wendy van het secretariaat in haar kutje kneep.quote:
Ach is beter dan niet oud wordenquote:Op maandag 6 januari 2014 17:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Accepteer het nou maar, je wordt oud
Oke nou ik had je aan de hand van je posts een jaar of 14/15 geschat, maar kon het niet rijmen met de bedragen waar je mee speelt. Daarom vroeg ik het.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |