Yup, daar zit ik ook inquote:
Ga je eens normaal gedragen...quote:Op maandag 6 januari 2014 17:19 schreef GTAnoob het volgende:
godverdomme, godver, godver, godver...
Ik stond toen LTC 31 was op het punt te verkopen, maar besloot dat niet te doen.
Dat was volgens mij het hoogtepunt van LTC vandaag. Nu is het weer rond de 28.
Ik had gewoon 2K kunnen verdienen in een uur tijd.
GVD dit heb ik nou ALTIJD.
Koop op het hoogtepunt, verkoop op het dieptepunt, twijfel om te verkopen of te kopen, momenten later blijkt dat ik het had moeten doen. Doe ik het wel, blijkt momenten later dat ik het NIET had moeten doen.
AAARG
al doende leert men.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:19 schreef GTAnoob het volgende:
Ik stond toen LTC 31 was op het punt te verkopen, maar besloot dat niet te doen.
Koop op het hoogtepunt, verkoop op het dieptepunt, twijfel om te verkopen of te kopen, momenten later blijkt dat ik het had moeten doen. Doe ik het wel, blijkt momenten later dat ik het NIET had moeten doen.
AAARG
Nou, dit is al de 10e keer dat dit gebeurtquote:
noob iddquote:Op maandag 6 januari 2014 17:22 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Nou, dit is al de 10e keer dat dit gebeurt
Mag ik vragen wat jouw leeftijd is?quote:Op maandag 6 januari 2014 17:22 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Nou, dit is al de 10e keer dat dit gebeurt
quote:Op maandag 6 januari 2014 17:26 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat jouw leeftijd is?
Uch.... jongquote:
Jij speelt op je 23'e met minimaal 18,600 euro?quote:Op maandag 6 januari 2014 17:19 schreef GTAnoob het volgende:
AAARG
Ach, heer Zeus was pas 19 toen hij kinky Wendy van het secretariaat in haar kutje kneep.quote:
Ach is beter dan niet oud wordenquote:Op maandag 6 januari 2014 17:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Accepteer het nou maar, je wordt oud
Oke nou ik had je aan de hand van je posts een jaar of 14/15 geschat, maar kon het niet rijmen met de bedragen waar je mee speelt. Daarom vroeg ik het.quote:
Hoe gebruik ik daar zo een stukje software?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:40 schreef Stryder het volgende:
[..]
Op bitcoinwisdom kan je meerdere indicators gebruiken: Macd/KDJ/StochRSI
Ik zie 3 lijnen daar. Wat is K, wat is J en wat is die derde?quote:How it works
When the oscillator surpasses 80 it`s considered to be overbought. When it goes down 20 it`s considered to be oversold.
Buy signal when J goes under 0 when K and J are in oversold area.
Sell signal when J goes above 100 when K and J are in overbought area..
Niks?quote:Op maandag 6 januari 2014 17:42 schreef Toto69 het volgende:
Mensen druk eens het volgende in op je toetsenbord met dit topic open:
Pijltje naar boven, naar boven, naar beneden, beneden, links, rechts, links, rechts, B, A
Hoe zet je het terug?...quote:Op maandag 6 januari 2014 17:42 schreef Toto69 het volgende:
Mensen druk eens het volgende in op je toetsenbord met dit topic open:
Pijltje naar boven, naar boven, naar beneden, beneden, links, rechts, links, rechts, B, A
gewoon nog een keer invoerenquote:Op maandag 6 januari 2014 17:49 schreef Stryder het volgende:
Nou ik weet in ieder geval dat ik nu niet vrolijk word van mijn lettertype TOTO KLOON![]()
Faken van bedragen kan ook, hoeft ook nog niet uitgesloten te worden.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:39 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Oke nou ik had je aan de hand van je posts een jaar of 14/15 geschat, maar kon het niet rijmen met de bedragen waar je mee speelt. Daarom vroeg ik het.![]()
Nu niet meteen boos worden en schelden en vloeken oke. Please ?![]()
quote:
Dat was mijn vraagquote:Op maandag 6 januari 2014 17:41 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hoe gebruik ik daar zo een stukje software?
=edit=
Bij settings KDJ aantikken en dan zie ik onder een grafiekje.
_______
How it works
When the oscillator surpasses 80 it`s considered to be overbought. When it goes down 20 it`s considered to be oversold.
Buy signal when J goes under 0 when K and J are in oversold area.
Sell signal when J goes above 100 when K and J are in overbought area..
______
Ik zie 3 lijnen daar. Wat is K, wat is J en wat is die derde?
Oh, daar heb ik sowieso geen verstand van, je zoekt iemand die bekend is met trading enzo. Al in AEX geweest?quote:
Nee iemand zei net dat je bij bitcoinwisdom.com meerdere indicatoren te gebruiken waren waaronder KDJ.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:54 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik sowieso geen verstand van, je zoekt iemand die bekend is met trading enzo. Al in AEX geweest?
Netjes man.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:25 schreef Stryder het volgende:
Hahaha, heb 7 ltc'tjes winst over de afgelopen 24 uur
En wat ik er bij vertelde, het blijft TA en dat is misschien nog wel erger speculeren dan op je gevoel af gaan.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:55 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee iemand zei net dat je bij bitcoinwisdom.com meerdere indicatoren te gebruiken waren waaronder KDJ.
Zo'n geintje had ik met billion. Was 0064 nu 0015quote:Op maandag 6 januari 2014 17:56 schreef MissionPhailed het volgende:
Dacht gisteravond LTC's te vermeerderen door te handelen in Mooncoin (ja, écht). Kooporder gezet op 75 LTC-satoshi (ik noem het maar even zo) en dat terwijl de koers de voorafgaande 24 uur veelal tussen 70 en 120 zat. Zag vanmorgen tot mijn afgrijzen dat de koers gekelderd was tot rondom 10-20. EAC en Mooncoin máken of bréken mijn handel in cryptocurrencies deze week denk ik ... !
Dat was me al duidelijk; ik wilde echter gewoon even kijken en proberenquote:Op maandag 6 januari 2014 17:59 schreef Stryder het volgende:
[..]
En wat ik er bij vertelde, het blijft TA en dat is misschien nog wel erger speculeren dan op je gevoel af gaan.
Het is enkel een patroon uit het verleden en enkel de KDJ gebruiken is zeker geen garantie voor juiste aankopen/verkopen.
Je kunt je TIPS nu ook verkopen voor DOGE hč?quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 18:00 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Je kunt je TIPS nu ook verkopen voor DOGE hč?
dit is geen risk, gewoon domquote:Op maandag 6 januari 2014 18:02 schreef robin007bond het volgende:
Weet je Toto. De echte risk-takers zullen beloond worden
Groeten van mijn onderbuik.
Denk niet dat hij nog heel veel gaat zakken hoor.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:00 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik zie nu een lichte crash? Gelukkig zat ik nog in fiat.
quote:Op maandag 6 januari 2014 18:02 schreef MaGNeT het volgende:
Lekker snel die Bitonic, geld stond er vandaag al op
Yup wat dat betreft zijn ze geweldig, ik heb er nog nooit problemen mee gehadquote:Op maandag 6 januari 2014 18:02 schreef MaGNeT het volgende:
En welke auto gaat het worden?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:02 schreef MaGNeT het volgende:
Jawel joh, hodlen!!quote:
Jep. Vind het echter wel onlogisch dat ie ook echt onder de 900 is geschoten. Had eerder een correctie richting de 940 verwacht.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:07 schreef Leafeon672 het volgende:
Was natuurlijk wel te verwachten, deze correctie. Er waren mensen die al sinds het begin van december zaten te wachten op een prijs van rond de 1000.
Mooiquote:Op maandag 6 januari 2014 18:13 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
V50 ofzoiets.
http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr
Koop geen auto man. Koop iets nuttigsquote:Op maandag 6 januari 2014 18:15 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het budget heb ik op 15,000 gezet, niet op 150,000
Voor 18k heb je een nieuwe Renault Zoet en een gebruikte Nissan Leaf.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:15 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het budget heb ik op 15,000 gezet, niet op 150,000
Ja, of pump TIPS.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:16 schreef ulq het volgende:
[..]
Koop geen auto man. Koop iets nuttigs
Meer bitcoins bijvoorbeeld
Was ook geen correctie, was een dumpquote:Op maandag 6 januari 2014 18:13 schreef ulq het volgende:
[..]
Jep. Vind het echter wel onlogisch dat ie ook echt onder de 900 is geschoten. Had eerder een correctie richting de 940 verwacht.
Volvoquote:Op maandag 6 januari 2014 18:13 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
V50 ofzoiets.
http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |