Hoi jeremy van holdemquote:Op maandag 6 januari 2014 14:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoi Josefien,
Gewoon Holden.
Groetjes,
Jeremy van Holden
KDJ indicator geeft een daling aan, ik heb omgezet naar BTC en mijn winst gepakt.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:30 schreef roislecxe het volgende:
Zit er toch aan te denken m'n LTC met een beetje verlies te verkopen, maar dan zul je zien dat het weer gaat stijgen...
Hoi Annabel,quote:Op maandag 6 januari 2014 14:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoi jeremy van holdem
het is 2014, ik ben Annabel haha.
bedankt voor de tips.
gr gr Annabel.
KDJ indicator?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:32 schreef Stryder het volgende:
[..]
KDJ indicator geeft een daling aan, ik heb omgezet naar BTC en mijn winst gepakt.
Zo snel kan een verwachtingspatroon veranderen
Still waiting for $43quote:Op maandag 6 januari 2014 14:33 schreef AlexanderYiyang het volgende:
Gewoon LTC holdenwacht het desnoods een paar dagen af. Die $31 krijgen we vast snel weer te zien.
Is een trendindicator, maar heeft zeker niet altijd gelijk.quote:
Kan je misschien een linkje sturen?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:36 schreef Stryder het volgende:
[..]
Is een trendindicator, maar heeft zeker niet altijd gelijk.
Dingen lezen het verleden af en als ik 1 ding weet is dat crypto daar zich niet zo druk om maakt en doet wat het zelf wil
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:35 schreef Maxbet het volgende:
[info]Voordat ik verder ga met opschonen: als er iets niet door de beugel kan gelieve TR machen en niet >9000 keer quoten. Ik delete liever niet halve topics maar 3/4 van de posts editen zie ik ook niet zitten.
Verder zou ik het erg fijn vinden als ik niet de kleuterjuf uit hoef te hangen, dus niet onnodig schelden, op de man spelen of bedelen a.u.b.[/info]
Gefeliciteerd. Echt een prestatie om trots op je zijnquote:Op maandag 6 januari 2014 14:36 schreef Toto69 het volgende:
[info][ afbeelding ][/info]
Ik ben de top 500 binnengegaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol, hier heb ik zojuist op ingekocht.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:34 schreef roislecxe het volgende:
Weggedaan op 28.40. Nou zakken mormel...
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:37 schreef ulq het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Echt een prestatie om trots op je zijnErg hé.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb er wel dik 2 jaar over gedaan hoor.
http://ntindicators.com/ninjatrader-indicators/kdj.htmlquote:Op maandag 6 januari 2014 14:36 schreef Stryder het volgende:
[..]
Is een trendindicator, maar heeft zeker niet altijd gelijk.
Dingen lezen het verleden af en als ik 1 ding weet is dat crypto daar zich niet zo druk om maakt en doet wat het zelf wil
Meestal goeie move, als ik eruit ga wil het nogal es stijgen.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:37 schreef TimKuik het volgende:
[..]
lol, hier heb ik zojuist op ingekocht.
Waar zijn die cijfers van dit topic? Heb je me inmiddels ingehaald? Denk het wel...quote:Op maandag 6 januari 2014 14:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Erg hé.
Heb er wel dik 2 jaar over gedaan hoor.
Nee joh, ik post hier juist bijna niet meerquote:Op maandag 6 januari 2014 14:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Waar zijn die cijfers van dit topic? Heb je me inmiddels ingehaald? Denk het wel...
Hij stijgt, ik zie een groen balkjequote:Op maandag 6 januari 2014 14:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Meestal goeie move, als ik eruit ga wil het nogal es stijgen.
Maar ik vind de trend van de laatste 4 uur neerwaarts, dus ik wacht liever even
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |