quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:17 schreef Max23 het volgende:
Leuke groepswedstrijd nu gaande bij de vrouwen tussen Zwitserland en Finland. Staat verrassend 2-2, nadat Finland op 0-2 kwam. Bij Zwitserland is er net eentje uit de wedstrijd gestuurd omdat ze haar tegenstander (die haar overigens wel als eerste duwde), probeerde te trappen met haar schaats
quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:25 schreef TheVulture het volgende:
Hoe zit dat schema bij de dames in elkaar, zitten de toplanden in groep A (en gaan zij allemaal door?) en plaatsen enkel de eerste twee uit B zich voor de volgende ronde
quote:Bij het vrouwentoernooi wordt een nieuwe opzet geīntroduceerd. De vier hoogst geklasseerde teams zullen in groep A spelen en de andere vier teams komen uit in groep B. De winnaar en nummer twee van groep A plaatsen zich direct voor de halve finale. De nummers drie en vier van groep A spelen in de kwartfinale tegen de winnaar en nummer twee uit groep B. De twee winnaars van de kwartfinales zullen doorstromen naar de halve finale. Vervolgens wordt er verder gespeeld volgens het knock-outsysteem.
THanks!quote:
USA Quicksquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:43 schreef Katth het volgende:
Starting goalies voor Canada en USA zijn Price en Quick.
Pak je toch gewoon een Duitse of Engelse zender? Of voor mij part de BRT als die het uitzend.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:30 schreef LMLucky het volgende:
Jammer, volgens mij is er genoeg animo voor
Zat net te kijken, welke zendt het uit dan?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:03 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Pak je toch gewoon een Duitse of Engelse zender? Of voor mij part de BRT als die het uitzend.
Wat dacht je van www.nos.nlquote:
http://sporza.be/cm/sporza/Sotsji/Sotsji_Livequote:Op woensdag 12 februari 2014 18:06 schreef Saviola het volgende:
Kan ik die stream vanuit België ook zien?
Met Hola (.org) voor NL commentaar.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:06 schreef Saviola het volgende:
Kan ik die stream vanuit België ook zien?
Voor Jagr ook.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:09 schreef Karina het volgende:
VIjfde Olympische spelen Alfredson, wat een baas.
Haha ik dacht al die gast heeft zijn mic uitstaanquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:20 schreef emokid het volgende:
Zie nu pas dat de NOS ook een stream heeft zonder commentaar.
Is het weer met Jeroen Grueter? Die vond ik op de vorige OS echt heel goed als commentator.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:20 schreef emokid het volgende:
Zie nu pas dat de NOS ook een stream heeft zonder commentaar.
Yup.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:21 schreef Saviola het volgende:
[..]
Is het weer met Jeroen Grueter? Die vond ik op de vorige OS echt heel goed als commentator.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |