Haha ik dacht al die gast heeft zijn mic uitstaanquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:20 schreef emokid het volgende:
Zie nu pas dat de NOS ook een stream heeft zonder commentaar.
Is het weer met Jeroen Grueter? Die vond ik op de vorige OS echt heel goed als commentator.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:20 schreef emokid het volgende:
Zie nu pas dat de NOS ook een stream heeft zonder commentaar.
Yup.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:21 schreef Saviola het volgende:
[..]
Is het weer met Jeroen Grueter? Die vond ik op de vorige OS echt heel goed als commentator.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:21 schreef Katth het volgende:
[..]
Speciaal voor jou
http://www.tumblr.com/tagged/erik-karlsson
http://www.sochi2014.com/en/athlete-jakub-kovarquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:25 schreef Saviola het volgende:
Wie is die Tsjechische goalie eigenlijk?
Petr Cechquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:25 schreef Saviola het volgende:
Wie is die Tsjechische goalie eigenlijk?
Ja, het is ook wel een goeie hoor.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:21 schreef Saviola het volgende:
[..]
Is het weer met Jeroen Grueter? Die vond ik op de vorige OS echt heel goed als commentator.
Selanne, Jagr?quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:09 schreef Karina het volgende:
VIjfde Olympische spelen Alfredson, wat een baas.
Selanne nummer 6, Jagr nummer 5?quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Heeej ik ben een noob heBen al blij dat ik sommige dingen weet.
Ik hoorde net dat Alfredson al 41 is. Zeker knap als je dan nog mee kunt doen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Selanne nummer 6, Jagr nummer 5?
Nu kunnen topspelers tot halverwege 40 door maar zelfs dan in een top ijshockeyland de selectie halen is erg knap
Bij Tsjechie-Zweden zie ik alleen maar lelijke mensen met rare mutsenquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:40 schreef Nielsch het volgende:
Zo die Letse chicks op de tribune waren wel lekker...
Kan ik me wat bij voorstellen. Als je toch in Sochi bent kun je net zo goed wedstrijden van andere landen gaan kijken, zou ik ook doen. Als ik fan was van Zweden had ik ook een petje oid. meegenomen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:44 schreef Nielsch het volgende:
Al die supporters lijken wel verdacht veel op russen met petjes van zweden of tsjechie
Ja. Wat staat 't?quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:03 schreef AldoTheApache het volgende:
Ben ik dan de enige die Zwitserland kijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |