https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op maandag 6 januari 2014 00:01 schreef robin007bond het volgende:
Mensen proberen echt steeds verbanden met dipjes te zien, maar die zijn er echt niet jongens.
nope. Toen ze het er net op zetten was hetquote:Op zondag 5 januari 2014 23:47 schreef daankes het volgende:
[..]
Grens was altijd 500 - 1500 - 4000 hoor
Naamtopics zijn vervelenderquote:Op maandag 6 januari 2014 00:01 schreef robin007bond het volgende:
Mensen proberen echt steeds verbanden met dipjes te zien, maar die zijn er echt niet jongens.
Beetje aan de late kant gekochtquote:Op maandag 6 januari 2014 00:01 schreef Stryder het volgende:
Glazen bol wist alleen te voorspellen dat PPC weer boven de 7 zou komen, maar dat was dan ook al 1800 keer gebeurd vandaag
BTC, geen idee. Op internet zeggen ze naar beneden, dus dan zal het wel omhoog gaan.
Ik blijf voorlopig hodlen op mijn 915 buy order.
zondagnacht=midden in de week?quote:Op maandag 6 januari 2014 00:00 schreef Stryder het volgende:
Hahahaha midden in de week dip, hope not
tuurlijk wel, het is allemaal psychologiequote:Op maandag 6 januari 2014 00:01 schreef robin007bond het volgende:
Oke dat laatste valt reuze meequote:Op maandag 6 januari 2014 00:04 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Vooruitziende blik, i.c.m. glazen bol en een heks als vriendin.
Even wat Enlighten gaan doen.quote:Op maandag 6 januari 2014 00:01 schreef robin007bond het volgende:
Ah excuus, dat heb ik nooit gezien.quote:Op maandag 6 januari 2014 00:02 schreef ulq het volgende:
[..]
nope. Toen ze het er net op zetten was het
0.5 % korting bij 1500 BTC
1% korting bij 3000 BTC
1.5% korting bij 6000 BTC
is restricteren een woord trouwens?quote:Op maandag 6 januari 2014 00:06 schreef ulq het volgende:
Trouwens een vraagje: als je geband wordt op btc-e, dan kan je nog wel gewoon traden? Het enige wat ze je restricteren is het chatten toch? Zat gisteren een paar berichtjes te typen die een beetje op het randje waren en schrok naderhand een beetje toen ik bedacht dat ze ook mensen kunnen bannen.
Moet jij zeggen met je gebedel om een naamtopicquote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 00:04 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Vooruitziende blik, i.c.m. glazen bol en een heks als vriendin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
Haha maar ik ben natuurlijk speciaal hequote:Op maandag 6 januari 2014 00:08 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Moet jij zeggen met je gebedel om een naamtopic![]()
Je hebt lekker getrade vandaag zie ik. Ik ben een beetje jou geworden, zit weer helemaal vast.
quote:Op maandag 6 januari 2014 00:09 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forcefield City Bewoner
Goed ideequote:Op maandag 6 januari 2014 00:10 schreef Leafeon672 het volgende:
De 'prognose eind 2013' mag onderhand ook wel uit de OP.
Nee.quote:
Wutquote:Op maandag 6 januari 2014 00:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Volgens mij moet het reconstrictualiseren zijn.
doge ( 69 ) & eac ( 552 )quote:Op maandag 6 januari 2014 00:11 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Haha maar ik ben natuurlijk speciaal he
En vandaag ging een keer lekker ja! Hoe erg zit je vast nu?
Ik reconstrictualiseer,quote:
Je kan zo door naar groep 7quote:Op maandag 6 januari 2014 00:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik reconstrictualiseer,
Hij reconstrictualiseert,
Wij reconstrictualiseren,
Ik heb gereconstrictualiseerd.
Al die dramacoins, ik blijf trouw aan BTCe na de Bter-ellende.quote:
EAC komt goed als het op criptsy komt, maar doge weet ik even niet hoorquote:Op maandag 6 januari 2014 00:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Al die dramacoins, ik blijf trouw aan BTCe na de Bter-ellende.
Succes met loskomenZit je muurvast of gaan ze die hoogte nog halen? (ja ik weet, glazen bol etc)
Ik wilde eigenlijk het engelse 'to restrict' gebruiken, maar in het Nederlands bestaat er niet echt een lekker synoniem.quote:
Hoeveel is een CENT momenteel waard?quote:Op maandag 6 januari 2014 00:21 schreef wfoes1989 het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de piggybank van CENT. Zojuist mijn tweede stake binnengekregen. Kan ik ze nu in de (oudere) wallet laten staan om over 9 dagen nog een keer een stake binnen te krijgen of koppelen ze na 8 januari de oudere wallets (waarop je de stake binnenkrijgt) los van de verbinding en kun je niet meer bij de munten?
Je kunt beter de hele zin herschrijven.quote:Op maandag 6 januari 2014 00:21 schreef ulq het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk het engelse 'to restrict' gebruiken, maar in het Nederlands bestaat er niet echt een lekker synoniem.
Zou wel kut zijn voor Magnet als ie ff een paar procent van z'n BTC's wil cashen om een nieuwe lamborghini te kopen.quote:Op maandag 6 januari 2014 00:21 schreef Stryder het volgende:
Helaas, er zijn onvoldoende euros beschikbaar. We kunnen op dit moment maximaal 137,70740553 bitcoins inkopen. Neem voor grotere hoeveelheden contact op. Klik hier voor meer informatie
1e wereldproblemen
Wil jij een herziening posten?quote:Op maandag 6 januari 2014 00:23 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Je kunt beter de hele zin herschrijven.
Ik zit nu in TIPS, YOLOquote:Op maandag 6 januari 2014 00:21 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
EAC komt goed als het op criptsy komt, maar doge weet ik even niet hoorzodra er een pump is gaan ze er uit
Is dit wat?quote:Trouwens een vraagje: als je verbannen wordt op btc-e, dan kan je nog wel gewoon traden? Het enige waarvan je uitgesloten wordt is het chatten toch?
All in?quote:
Maar mooncoin is niks waardquote:Op maandag 6 januari 2014 00:27 schreef roislecxe het volgende:
Crashcoin wordt de nieuwste munt. Gegarandeerd succes.
Mooncoin opperde ik ook al weken voordat ie bestond, dus Crashcoin, hou het in de gaten!
Kwebbelkontquote:Op maandag 6 januari 2014 00:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Komt vanzelf, ik zou volle bak erin gaan
quote:
Was je maar een kloon, had je niet in Tips gezetenquote:
Inderdaadquote:Op maandag 6 januari 2014 00:55 schreef Stryder het volgende:
[..]
Was je maar een kloon, had je niet in Tips gezeten
Geen idee, hoop voor hem dat ie het niet meentquote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 00:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Geen idee, hoop voor hem dat ie het niet meent
Of hij weet iets wat wij niet weten en binnenkort ben je alsnog miljonair.
Ik zou gillen.quote:Op maandag 6 januari 2014 01:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat zou toch lekker wakker worden zijn
quote:
Eerste miljonairskloon van NLquote:
quote:earthcoin:
Seems we're getting close to one of the aps being finished
Not the android wallet (need to wait on cryptsy), but something else - don't wanna spoil it as the vendor worked hard on it and will probably want to post this all himself..
Nee, mooi zoquote:
Ze zijn erg actief bezig om van EAC een succes te maken.quote:
Dat zullen we deze week wel achter komen denk ik zo.quote:
Actieve devsquote:Op maandag 6 januari 2014 01:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is er nog wat bijzonders aan of is het de zoveelste nutteloze kutcoin?
Tipsquote:Op maandag 6 januari 2014 01:01 schreef Stryder het volgende:
Tips gaat niemand meer rijk mee worden vermoed ik zo.
Wacht even hoor, dat is ¤1025....quote:Op maandag 6 januari 2014 02:21 schreef ZetaOS het volgende:
Vandaag is een goede dag.
1.51Bitcoins gemined
Zetacoin is van hem he.quote:Op maandag 6 januari 2014 02:30 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Wacht even hoor, dat is ¤1025....
Koop TIPS.quote:Op maandag 6 januari 2014 02:34 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Heb nog ergens 200 zetacoins staan.. wordt em ook niet meer
Gewoon een 20k lening afsluiten en alle Tips kopen, schaarste. Iedereen wil opeens tips en jij verkoopt ze voor 1 bitcoin per stuk.quote:
Dit dus.quote:Op maandag 6 januari 2014 02:50 schreef Stryder het volgende:
[..]
Gewoon een 20k lening afsluiten en alle Tips kopen, schaarste. Iedereen wil opeens tips en jij verkoopt ze voor 1 bitcoin per stuk.
Echt gaat werken
Je gaat er helemaal raar van pratenquote:
Ik zie niks geksquote:Op maandag 6 januari 2014 03:12 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Je gaat er helemaal raar van praten
Dan schrijf jij niet alleen lui/scheef, maar lees je ook nog eens zoquote:
Omdat ik er nog steeds in zitquote:Op maandag 6 januari 2014 03:16 schreef roislecxe het volgende:
Waarom gaat BTC omhoog en volgt LTC niet?
INKOPUUUHHH
Exactquote:Op maandag 6 januari 2014 03:17 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dan schrijf jij niet alleen lui/scheef, maar lees je ook nog eens zo
LTC schrikt ervan, kijk spontaan die rode lijnquote:Op maandag 6 januari 2014 03:18 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Omdat ik er nog steeds in zit
Haha grappig, ik zat net te denken stel je koopt ze met wat forum vrienden op, gewoon in 1x 1/3 van alle Tipsquote:Op maandag 6 januari 2014 02:50 schreef Stryder het volgende:
[..]
Gewoon een 20k lening afsluiten en alle Tips kopen, schaarste. Iedereen wil opeens tips en jij verkoopt ze voor 1 bitcoin per stuk.
Echt gaat werken
Hahaha ik moet ook serieus gaan slapen. Lig ik eindelijk in bed, heb ik nog een telefoon en een tablet bij de hand om alles in de gaten te houdenquote:Op maandag 6 januari 2014 03:12 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Je gaat er helemaal raar van praten
Ik heb mijn hele laptop mee naar bed genomenquote:Op maandag 6 januari 2014 03:23 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha ik moet ook serieus gaan slapen. Lig ik eindelijk in bed, heb ik nog een telefoon en een tablet bij de hand om alles in de gaten te houden
Waarschijnlijk nog een tijdje zijwaarts. Ik blijf lekker in BTC zittenquote:Op maandag 6 januari 2014 03:47 schreef roislecxe het volgende:
Nou, nog even snel op 25.70 gekocht en 25.80 weggedaan maar dat schiet ook niet op. Er zit gewoon te weinig beweging in op het moment.
Morgen verder
Hahaha ach ja, moet kunnen. Morgen toch vrijquote:Op maandag 6 januari 2014 03:55 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele laptop mee naar bed genomen
Nee je had op btc moeten inzetten.quote:Op maandag 6 januari 2014 04:08 schreef roislecxe het volgende:
Voor een deel ingegaan op 26.1.
Geen zin om morgen wakker te worden als de trein naar 28 is gegaan...
Nu echt even een keer slapen
Ik lag in bedquote:Op maandag 6 januari 2014 04:31 schreef ikwiltrolletje het volgende:
oh oh die wordt morgen wakker en dan is ltc 23
Nee ik bedoelde Rois, die heeft net op 26 gekocht omdat hij bang is dat ltc naar 28 gaatquote:Op maandag 6 januari 2014 04:40 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ik lag in bed, dit kan wel weer eens helemaal uit de hand gaan lopen
Zet die laptop eens uit johquote:
E 28 is een feit.quote:Op maandag 6 januari 2014 04:50 schreef Stryder het volgende:
Hahaha LTC naar 28, kans is net zo groot als dat TIPS een succes wordt
mja, toch maar terug op fiat tot ik op werk zit, dan kijk ik wel weer verder.quote:
Oh dus TIPS gaat een succes worden?quote:Op maandag 6 januari 2014 04:50 schreef Stryder het volgende:
Hahaha LTC naar 28, kans is net zo groot als dat TIPS een succes wordt
Goed nieuws, je kan nu TIPS kopen met je DOGE.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 09:11 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Goed nieuws, je kan nu TIPS kopen met je DOGE.![]()
https://coinedup.com/OrderBook?market=TIPS&base=DOGE
Plaatjes van personen met quotesquote:
quote:
CRASH!!! SELL!!quote:Op maandag 6 januari 2014 09:39 schreef Zith het volgende:
LTC van 0.05132 BTC naar 0.02982 gegaan in 1 maand
Hij zit nog in een opwaardse trend. Dus ik zou zeggen dat je nu nog wel kan kopen.quote:Op maandag 6 januari 2014 09:40 schreef AlexanderYiyang het volgende:
richting $29 alweer... weer inkopen? Of wachten op de dip?
dippahquote:Op maandag 6 januari 2014 09:40 schreef AlexanderYiyang het volgende:
richting $29 alweer... weer inkopen? Of wachten op de dip?
altijd je bericht waarin je gelijk had quoten.quote:Op maandag 6 januari 2014 09:48 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi.
Ik had gelijk over LTC
Vind het wel stom dat al die nieuwere altcoins zoals EAC juist meer dalen
Ik zocht hem, kon hem niet vindenquote:Op maandag 6 januari 2014 09:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
altijd je bericht waarin je gelijk had quoten.
Hier dan. Ging over LTC in euro's.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik zie ze wel 123 zie schieten boven de 20! ik zou 1 dag wachten.
quote:Op maandag 6 januari 2014 09:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hier dan. Ging over LTC in euro's.
vanmorgen verkocht op iets boven de 28. Nu spijt natuurlijk, maar wanneer ik niet in de buurt ben van een PC wil ik heel zeker zijn van mijn zaak, of in fiat zitten.quote:Op maandag 6 januari 2014 09:49 schreef AlexanderYiyang het volgende:
Wekenlang niets gedaan en gisteren ineens denken dat het voorlopige toppunt bereikt is op 24.7 en dan alles verkopenEn nu maar even afwachten voordat ik weer inkoop met verlies. Zucht..
PPC zal minder stijgen omdat ze zijn gestegen voordat BTC steeg.quote:
Ja zit wat in inderdaad. Mag ook niet klagen, heb op 6 ingekocht. Maar ik wil meer!quote:Op maandag 6 januari 2014 09:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
PPC zal minder stijgen omdat ze zijn gestegen voordat BTC steeg.
GA SNEL IN LTC, gaat sowieso naar 34+
Ja maar toen was hij al verdubbeld, ik had op 3 ingekocht (stukje na de China crash). En op nieuwjaar werd hij volgens mij ineens 6, terwijl BTC veel minder steeg.quote:Op maandag 6 januari 2014 09:55 schreef ulq het volgende:
[..]
Ga zit wat in inderdaad. Mag ook niet klagen, heb op 6 ingekocht. Maar ik wil meer!
Naja we zullen zienquote:Op maandag 6 januari 2014 09:56 schreef ulq het volgende:
Dat over LTC naar 34+ betwijfel ik. Die stijging nu is al heel erg intens. Zie daar niet nog eens 20% bovenop komen.
Dit. denk dat er eerst weer een flinke dip zal komen.quote:Op maandag 6 januari 2014 09:56 schreef ulq het volgende:
Dat over LTC naar 34+ betwijfel ik. Die stijging nu is al heel erg intens. Zie daar niet nog eens 20% bovenop komen.
Op 5 ingekocht.quote:Op maandag 6 januari 2014 09:55 schreef ulq het volgende:
[..]
Ja zit wat in inderdaad. Mag ook niet klagen, heb op 6 ingekocht. Maar ik wil meer!
keep me posted, dit keer stap ik in met jou.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:05 schreef Scorpie het volgende:
Buy order ging op 8.1 af op NMC, maar ja, natuurlijk stijgt hij daarna weer als een mallenu zit ik in fiat maar af te wachten.
ppc is dood paard, daar moet je niet aan trekken.quote:
Kijk je wel een beetje uit spatie? Ik weet dat je het kan missen maar een paar k verliezen zou alsnog erg zuur voor je zijn.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:04 schreef Spatieloos het volgende:
Ik moet echt gewoon geld bij de hand hebben. Ik ga denk ik 2000 euro op BTC-e zetten zodat ik gewoon altijd kan kopen wanneer nodig.
Je weet dat je het dan ook allemaal gaat gebruiken he..quote:Op maandag 6 januari 2014 10:04 schreef Spatieloos het volgende:
Ik moet echt gewoon geld bij de hand hebben. Ik ga denk ik 2000 euro op BTC-e zetten zodat ik gewoon altijd kan kopen wanneer nodig.
Of dit is de correctie naar boven toe.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:18 schreef AlexanderYiyang het volgende:
LTC gaat echt naar de moonik vewacht dat de val erg steil naar beneden gaat later.
Ik verwacht dit dus. LTC bleef erg achter tov BTCquote:Op maandag 6 januari 2014 10:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Of dit is de correctie naar boven toe.
quote:Op maandag 6 januari 2014 10:20 schreef ulq het volgende:
En dan hoeren-PPC blijft gewoon stil staan.
Dat nieuws had ik nodig om mijn overgebleven fiat om te zetten in LTC, mijn dank is groot.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:22 schreef ulq het volgende:
https://twitter.com/MtGox/status/419998200854900736
No problemo. Ik blijf lekker zitten met mijn PPC's.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:25 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Dat nieuws had ik nodig om mijn overgebleven fiat om te zetten in LTC, mijn dank is groot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You must be new here..quote:Op maandag 6 januari 2014 10:25 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Dat nieuws had ik nodig om mijn overgebleven fiat om te zetten in LTC, mijn dank is groot.
LTC naar de $100 !quote:Op maandag 6 januari 2014 10:26 schreef roislecxe het volgende:
GOEIEmorgen
Wat heerlijk om toch op de laatste nip midden in de nacht nog te besluiten in LTC te springen.
Wat is het nieuws danquote:Op maandag 6 januari 2014 10:25 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Hier ook, 50 stuks gekocht op 26.1quote:Op maandag 6 januari 2014 10:26 schreef roislecxe het volgende:
GOEIEmorgen
Wat heerlijk om toch op de laatste nip midden in de nacht nog te besluiten in LTC te springen.
Dat snap ik, maar is er een aanleiding? ;pquote:Op maandag 6 januari 2014 10:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
http://bitcoinwisdom.com/markets/btce/ltcusd
https://twitter.com/MtGox/status/419998200854900736quote:Op maandag 6 januari 2014 10:29 schreef knep het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar is er een aanleiding? ;p
Dat MtGox bezig is met LTC naar hun exchange te zetten. Of in ieder geval plannen heeft dat te doen. Getweet door hun officiele accountquote:
Nicequote:Op maandag 6 januari 2014 10:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
https://twitter.com/MtGox/status/419998200854900736
Mwah. Waren alleen geruchten volgens mij. Had nergens een link gezien naar hun officiele twitteraccountquote:Op maandag 6 januari 2014 10:29 schreef tralalala het volgende:
Maar het was toch al iets van 2 maanden bekend dat Mt.Gox LTC zou toevoegen in de toekomst?
ja. maar nu weer, dus iedereen psyched. Kan wel gewoon nog maanden duren, maar dat deert niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:29 schreef tralalala het volgende:
Maar het was toch al iets van 2 maanden bekend dat Mt.Gox LTC zou toevoegen in de toekomst?
Ik kan het missen en ik geloof erg in een stijging. Ik durf iig het risico te nemen.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je weet dat je het dan ook allemaal gaat gebruiken he..
Wanneer gekocht?quote:Op maandag 6 januari 2014 10:31 schreef ulq het volgende:
Zelfs NMC gaat naar de maan. De enige die achterblijft is dat verdomde PPC
Ik heb hetzelfde gedaan met 1000 hoor, als je het kan missen is het geen probleem, maar zodra het er op staat ben je precies hetzelfde aan het doen maar dan met een groter volume.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik kan het missen en ik geloof erg in een stijging. Ik durf iig het risico te nemen.
Ja het is gewoon hetzelfde. En elke keer als ik winst heb denk ik, waarom heb ik niet meer geïnvesteerd. En ik geloof er heilig in dat ik nog winst kan maken en dat ik nog lang niet te laat ben.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde gedaan met 1000 hoor, als je het kan missen is het geen probleem, maar zodra het er op staat ben je precies hetzelfde aan het doen maar dan met een groter volume.
Geen gelul over met 100 spelen en de rest voor noodgevallen.
Ik wil zo'n zeepje trouwensquote:Op maandag 6 januari 2014 10:19 schreef SosuaCafe het volgende:
Vrouwen hebben ook crypto ontdekt..
![]()
[ afbeelding ]
bitsoap ofzo.quote:
hehe, ik heb 1000 geinvesteerd in het weekend voor de chinacrash.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja het is gewoon hetzelfde. En elke keer als ik winst heb denk ik, waarom heb ik niet meer geïnvesteerd. En ik geloof er heilig in dat ik nog winst kan maken en dat ik nog lang niet te laat ben.
Maar ik laat er echt wel een deel opstaan voor noodgevallen. Als er een crash is moet ik daarna zoveel mogelijk kopen!
Welk model Lamborghini ga je kopen?quote:Op maandag 6 januari 2014 10:36 schreef roislecxe het volgende:
Zit nu met 75% van m'n centen op BTC-e in LTC en 25% in PPC omdat dat de enige is die op het moment achterblijft. Hopelijk krijgt die ook nog even een groen kaarsje vandaag
Lijkt dit de 2e succesvolle dag op rij te worden, bizar zeg.
Gox heeft het al sinds maart/april 2013 via hun officiële kanalen over ltc toevoegenquote:Op maandag 6 januari 2014 10:30 schreef ulq het volgende:
[..]
Mwah. Waren alleen geruchten volgens mij. Had nergens een link gezien naar hun officiele twitteraccount
quote:
Lachen jullie maar kinderenquote:Op maandag 6 januari 2014 04:31 schreef ikwiltrolletje het volgende:
oh oh die wordt morgen wakker en dan is ltc 23
hoeveel is all in?quote:Op maandag 6 januari 2014 10:39 schreef Mortaxx het volgende:
Alle stijgingen gemistnu maar all-in op NMC op 8,3
![]()
quote:Op maandag 2 juli 2012 02:33 schreef Fanta-stick het volgende:
GoDVERRETYFUS WAT KAN IK ME DAAR AAN IRRITEREN MAN MAN MAN EINZ MAN MAN.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:36 schreef Perrin het volgende:
wil de rechter koe zich melden bij de fotograaf?
Ik ben uit PPC gestapt en heb alles in LTC gegooid.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:31 schreef ulq het volgende:
Zelfs NMC gaat naar de maan. De enige die achterblijft is dat verdomde PPC
8376692quote:Op maandag 6 januari 2014 10:43 schreef GTAnoob het volgende:
WAT DENKEN JULLIE DAT LTC WAARD WORDT WANNEER HET AAN MTGOX TOEGEVOEGD WORDT
Oops, caps.
En nee, butt hurt autisten die staan te trappelen om te zeggen ''ff mijn glazen bol erbij pakken''... NEE NEE NEE NEE NEE NEE NIET DOEN. Braaf autistje, houd je in.
Lees goed: wat DENKEN jullie. Doe een voorspelling. Doe lekker gek!!
Even mn bol pakken, moment.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:43 schreef GTAnoob het volgende:
Oops, caps.
En nee, butt hurt autisten die staan te trappelen om te zeggen ''ff mijn glazen bol erbij pakken''... NEE NEE NEE NEE NEE NEE NIET DOEN. Braaf autistje, houd je in.
koffiequote:Op maandag 6 januari 2014 10:43 schreef GTAnoob het volgende:
Oops, caps.
Dat is 3 maanden geen World of Warcraft voor jequote:
43quote:Op maandag 6 januari 2014 10:43 schreef GTAnoob het volgende:
Oops, caps.
quote:Op maandag 6 januari 2014 10:44 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Dat is 3 maanden geen World of Warcraft voor je.
En membership kosten. Kun je die in LTC investeren.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]![]()
Ach, het scheelt me trouwens weer een account aanmaken...
Oh ik ga nu juist bijkopen.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:45 schreef Leafeon672 het volgende:
Gelukkig heb ik gisteren geen EAC meer gekocht, wat een flopcoin
quote:Op maandag 6 januari 2014 10:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik begin langzaam het vertrouwen in Earth te verliezen, kut cryptsy
Ik heb er 107k gekocht toen ze 115 warenquote:Op maandag 6 januari 2014 10:46 schreef GTAnoob het volgende:
Ik heb trouwens nog 150,000 dogecoins. Gekocht toen ze .50 waren, nu .34 of zo.
Edit: .26.
Ach, het had erger gekunt. Ken mensen die ze kochten op 1.5.
Denk je dat dat nog lang vrienden van je zullen zijn dan?quote:Op maandag 6 januari 2014 10:48 schreef robin007bond het volgende:
Ik had zelfs vrienden helemaal overtuigd die nu EAC hebben.
Ik hoop het stiekem. 500 nieuwe coins per week maken me ook gek, aan de normale coins is genoeg te beleven en er is weinig vernieuwends aan die domme altcoins vaak.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:48 schreef ulq het volgende:
Ik denk dat al die vage 5de generatie coins zoals nu Earthcoin alleen profitabel kan zijn voor de first first movers. Denk dat je er nu alleen nog maar verlies mee kan maken.
Dat wel.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:49 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Denk je dat dat nog lang vrienden van je zullen zijn dan?
quote:Op maandag 6 januari 2014 10:48 schreef robin007bond het volgende:
Nog een keer postenquote:Op maandag 6 januari 2014 10:48 schreef Spatieloos het volgende:
Enige domme investering die ik tot nu heb gemaakt is in EAC.
Maar van zulke fouten leer je.
Investeer niet in altcoins die niet echt iets nieuw te brengen hebben.
Wat ik ook nog moet leren is dat ik gewoon op 400 moet verkopen als ik weet dat het weer naar 300 gaat.
.quote:earthcoin:
Seems we're getting close to one of the aps being finished
Not the android wallet (need to wait on cryptsy), but something else - don't wanna spoil it as the vendor worked hard on it and will probably want to post this all himself.
Hoe veel goed nieuws er ook komt, eac komt nooit terug op de koers waar mijn sellorder nog steeds staat: 900.quote:
GLAZEN BOL.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:43 schreef GTAnoob het volgende:
Oops, caps.
Omdat als je het premined je het minder goed kan adverteren en pumpen en dumpen.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:50 schreef GTAnoob het volgende:
Waarom maken we op FOK! niet gewoon een coin, preminen, verdelen de coins, en dan keihard adverteren en pump & dumpen?
Ik ben net voor de stijging uit btc/ltc gestapt dus je kan beter wachten tot ik nmc ook opgeefquote:
Maar alle coins zijn toch premined?quote:Op maandag 6 januari 2014 10:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat als je het premined je het minder goed kan adverteren en pumpen en dumpen.
neh, karma zal goed voor je zijn.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben net voor de stijging uit btc/ltc gestapt dus je kan beter wachten tot ik nmc ook opgeef![]()
nee.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:53 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Maar alle coins zijn toch premined?
Is al lang over de 1000quote:
De meesten die het nu goed doen. LTC & BTC zijn bijv premined.quote:
Ik geloof er nog steeds in, niet zo snel laten leiden door mensen die EAC met opzet laag houden.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 10:54 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik geloof er nog steeds in, niet zo snel laten leiden door mensen die EAC met opzet laag houden.
Strong handsquote:Op maandag 6 januari 2014 10:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
hehe, ik heb 1000 geinvesteerd in het weekend voor de chinacrash.![]()
ben er nu net pas uit met quitte.
Nice!quote:Op maandag 6 januari 2014 10:56 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb zelfs wat winst gemaakt met TIPS en nu met LTC
YOLO
quote:Op maandag 6 januari 2014 10:54 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
De meesten die het nu goed doen. LTC & BTC zijn bijv premined.
quote:Op maandag 6 januari 2014 10:54 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
De meesten die het nu goed doen. LTC & BTC zijn bijv premined.
Dat heeft niks met een premine te maken. Hal Finney heeft bijvoorbeeld BTC gemined vanaf ongeveer block 70..quote:Op maandag 6 januari 2014 10:56 schreef ulq het volgende:
[..]
'Satoshi Nakamoto' heeft/hebben zo'n 1 miljoen BTC's
quote:Op maandag 6 januari 2014 10:58 schreef doo. het volgende:
Het holden heeft geholpen. Drie weken ltc behouden op inkoop 30usd.
Nu kunnen we weer los.
Weet je wel waar je het over hebt?quote:Op maandag 6 januari 2014 11:03 schreef GTAnoob het volgende:
btc en ltc zijn premined hoor, bewijs maar dat het niet zo is
quote:Op maandag 6 januari 2014 10:48 schreef robin007bond het volgende:
pas maar op dat jij niet gepremined raakt.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:03 schreef GTAnoob het volgende:
btc en ltc zijn premined hoor, bewijs maar dat het niet zo is
Overdrijven is ook een vakquote:Op maandag 6 januari 2014 11:03 schreef Zith het volgende:
[..]![]()
Er zijn 500.000 altcoins man. Laat je niet leiden door hypes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |