quote:Op maandag 6 januari 2014 00:09 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forcefield City Bewoner
Goed ideequote:Op maandag 6 januari 2014 00:10 schreef Leafeon672 het volgende:
De 'prognose eind 2013' mag onderhand ook wel uit de OP.
Nee.quote:
Wutquote:Op maandag 6 januari 2014 00:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Volgens mij moet het reconstrictualiseren zijn.
doge ( 69 ) & eac ( 552 )quote:Op maandag 6 januari 2014 00:11 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Haha maar ik ben natuurlijk speciaal he
En vandaag ging een keer lekker ja! Hoe erg zit je vast nu?
Ik reconstrictualiseer,quote:
Je kan zo door naar groep 7quote:Op maandag 6 januari 2014 00:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik reconstrictualiseer,
Hij reconstrictualiseert,
Wij reconstrictualiseren,
Ik heb gereconstrictualiseerd.
Al die dramacoins, ik blijf trouw aan BTCe na de Bter-ellende.quote:
EAC komt goed als het op criptsy komt, maar doge weet ik even niet hoorquote:Op maandag 6 januari 2014 00:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Al die dramacoins, ik blijf trouw aan BTCe na de Bter-ellende.
Succes met loskomenZit je muurvast of gaan ze die hoogte nog halen? (ja ik weet, glazen bol etc)
Ik wilde eigenlijk het engelse 'to restrict' gebruiken, maar in het Nederlands bestaat er niet echt een lekker synoniem.quote:
Hoeveel is een CENT momenteel waard?quote:Op maandag 6 januari 2014 00:21 schreef wfoes1989 het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de piggybank van CENT. Zojuist mijn tweede stake binnengekregen. Kan ik ze nu in de (oudere) wallet laten staan om over 9 dagen nog een keer een stake binnen te krijgen of koppelen ze na 8 januari de oudere wallets (waarop je de stake binnenkrijgt) los van de verbinding en kun je niet meer bij de munten?
Je kunt beter de hele zin herschrijven.quote:Op maandag 6 januari 2014 00:21 schreef ulq het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk het engelse 'to restrict' gebruiken, maar in het Nederlands bestaat er niet echt een lekker synoniem.
Zou wel kut zijn voor Magnet als ie ff een paar procent van z'n BTC's wil cashen om een nieuwe lamborghini te kopen.quote:Op maandag 6 januari 2014 00:21 schreef Stryder het volgende:
Helaas, er zijn onvoldoende euros beschikbaar. We kunnen op dit moment maximaal 137,70740553 bitcoins inkopen. Neem voor grotere hoeveelheden contact op. Klik hier voor meer informatie
1e wereldproblemen
Wil jij een herziening posten?quote:Op maandag 6 januari 2014 00:23 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Je kunt beter de hele zin herschrijven.
Ik zit nu in TIPS, YOLOquote:Op maandag 6 januari 2014 00:21 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
EAC komt goed als het op criptsy komt, maar doge weet ik even niet hoorzodra er een pump is gaan ze er uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |