Ja maar toen was hij al verdubbeld, ik had op 3 ingekocht (stukje na de China crash). En op nieuwjaar werd hij volgens mij ineens 6, terwijl BTC veel minder steeg.quote:Op maandag 6 januari 2014 09:55 schreef ulq het volgende:
[..]
Ga zit wat in inderdaad. Mag ook niet klagen, heb op 6 ingekocht. Maar ik wil meer!
Naja we zullen zienquote:Op maandag 6 januari 2014 09:56 schreef ulq het volgende:
Dat over LTC naar 34+ betwijfel ik. Die stijging nu is al heel erg intens. Zie daar niet nog eens 20% bovenop komen.
Dit. denk dat er eerst weer een flinke dip zal komen.quote:Op maandag 6 januari 2014 09:56 schreef ulq het volgende:
Dat over LTC naar 34+ betwijfel ik. Die stijging nu is al heel erg intens. Zie daar niet nog eens 20% bovenop komen.
Op 5 ingekocht.quote:Op maandag 6 januari 2014 09:55 schreef ulq het volgende:
[..]
Ja zit wat in inderdaad. Mag ook niet klagen, heb op 6 ingekocht. Maar ik wil meer!
keep me posted, dit keer stap ik in met jou.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:05 schreef Scorpie het volgende:
Buy order ging op 8.1 af op NMC, maar ja, natuurlijk stijgt hij daarna weer als een mallenu zit ik in fiat maar af te wachten.
ppc is dood paard, daar moet je niet aan trekken.quote:
Kijk je wel een beetje uit spatie? Ik weet dat je het kan missen maar een paar k verliezen zou alsnog erg zuur voor je zijn.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:04 schreef Spatieloos het volgende:
Ik moet echt gewoon geld bij de hand hebben. Ik ga denk ik 2000 euro op BTC-e zetten zodat ik gewoon altijd kan kopen wanneer nodig.
Je weet dat je het dan ook allemaal gaat gebruiken he..quote:Op maandag 6 januari 2014 10:04 schreef Spatieloos het volgende:
Ik moet echt gewoon geld bij de hand hebben. Ik ga denk ik 2000 euro op BTC-e zetten zodat ik gewoon altijd kan kopen wanneer nodig.
Of dit is de correctie naar boven toe.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:18 schreef AlexanderYiyang het volgende:
LTC gaat echt naar de moonik vewacht dat de val erg steil naar beneden gaat later.
Ik verwacht dit dus. LTC bleef erg achter tov BTCquote:Op maandag 6 januari 2014 10:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Of dit is de correctie naar boven toe.
quote:Op maandag 6 januari 2014 10:20 schreef ulq het volgende:
En dan hoeren-PPC blijft gewoon stil staan.
Dat nieuws had ik nodig om mijn overgebleven fiat om te zetten in LTC, mijn dank is groot.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:22 schreef ulq het volgende:
https://twitter.com/MtGox/status/419998200854900736
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |