Oh ik ga nu juist bijkopen.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:45 schreef Leafeon672 het volgende:
Gelukkig heb ik gisteren geen EAC meer gekocht, wat een flopcoin
quote:Op maandag 6 januari 2014 10:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik begin langzaam het vertrouwen in Earth te verliezen, kut cryptsy
Ik heb er 107k gekocht toen ze 115 warenquote:Op maandag 6 januari 2014 10:46 schreef GTAnoob het volgende:
Ik heb trouwens nog 150,000 dogecoins. Gekocht toen ze .50 waren, nu .34 of zo.
Edit: .26.
Ach, het had erger gekunt. Ken mensen die ze kochten op 1.5.
Denk je dat dat nog lang vrienden van je zullen zijn dan?quote:Op maandag 6 januari 2014 10:48 schreef robin007bond het volgende:
Ik had zelfs vrienden helemaal overtuigd die nu EAC hebben.
Ik hoop het stiekem. 500 nieuwe coins per week maken me ook gek, aan de normale coins is genoeg te beleven en er is weinig vernieuwends aan die domme altcoins vaak.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:48 schreef ulq het volgende:
Ik denk dat al die vage 5de generatie coins zoals nu Earthcoin alleen profitabel kan zijn voor de first first movers. Denk dat je er nu alleen nog maar verlies mee kan maken.
Dat wel.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:49 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Denk je dat dat nog lang vrienden van je zullen zijn dan?
quote:Op maandag 6 januari 2014 10:48 schreef robin007bond het volgende:
Ik had zelfs vrienden helemaal overtuigd die nu EAC hebben.
Nog een keer postenquote:Op maandag 6 januari 2014 10:48 schreef Spatieloos het volgende:
Enige domme investering die ik tot nu heb gemaakt is in EAC.
Maar van zulke fouten leer je.
Investeer niet in altcoins die niet echt iets nieuw te brengen hebben.
Wat ik ook nog moet leren is dat ik gewoon op 400 moet verkopen als ik weet dat het weer naar 300 gaat.
.quote:earthcoin:
Seems we're getting close to one of the aps being finished
Not the android wallet (need to wait on cryptsy), but something else - don't wanna spoil it as the vendor worked hard on it and will probably want to post this all himself.
Hoe veel goed nieuws er ook komt, eac komt nooit terug op de koers waar mijn sellorder nog steeds staat: 900.quote:
GLAZEN BOL.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:43 schreef GTAnoob het volgende:
WAT DENKEN JULLIE DAT LTC WAARD WORDT WANNEER HET AAN MTGOX TOEGEVOEGD WORDT
Oops, caps.
En nee, butt hurt autisten die staan te trappelen om te zeggen ''ff mijn glazen bol erbij pakken''... NEE NEE NEE NEE NEE NEE NIET DOEN. Braaf autistje, houd je in.
Lees goed: wat DENKEN jullie. Doe een voorspelling. Doe lekker gek!!
Omdat als je het premined je het minder goed kan adverteren en pumpen en dumpen.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:50 schreef GTAnoob het volgende:
Waarom maken we op FOK! niet gewoon een coin, preminen, verdelen de coins, en dan keihard adverteren en pump & dumpen?
Ik ben net voor de stijging uit btc/ltc gestapt dus je kan beter wachten tot ik nmc ook opgeefquote:
Maar alle coins zijn toch premined?quote:Op maandag 6 januari 2014 10:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat als je het premined je het minder goed kan adverteren en pumpen en dumpen.
neh, karma zal goed voor je zijn.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben net voor de stijging uit btc/ltc gestapt dus je kan beter wachten tot ik nmc ook opgeef![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |