abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135121799
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.

Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
Babananana, hiker regio Breda (Autoreset)
dery1990, hiker regio Groningen
Dalenbart, hiker regio Amersfoort
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Hojdhopper,hiker regio Utrecht
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset)
irritatie100, hiker regio Rotterdam
Jieuwst, hiker regio Nijmegen (Autoreset)
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
MG_13, hiker regio Amsterdam
MuurStraat, hiker regio Nijmegen
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset)
QuiCk01, hiker regio Leiden
RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Rubenr3, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
Viezze, hiker regio Eindhoven
Wave103, hiker regio Utrecht
zazzel, hiker regio Breda
Zuunigerd, hiker regio Zwolle
Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset)
Amoeba, brokkenpiloot regio Eindhoven (Autoreset)
Solidberg, hiker regio Groningen
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
trolley, hiker regio Leeuwarden
qua111, hiker regio Leiden
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)

joppie_saus, ex-hiker regio Groningen
Mallet, ex-hiker regio Doetinchem
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Enpe, ex-hiker regio Eindhoven

Privéchauffeurs
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
RTS91, Kamikaze regio Utrecht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda
Warchaser44, privéchauffeur regio Breda

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
SPOILER
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
pi_135121873
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:09 schreef Pizzabodem het volgende:
Ik vind dat soort spul ook wel interessant, om op internet over te lezen. Zou er geen 250 km voor willen rijden.

En dit kwam ik net tegen:
Lijkt me niet zo prettig parkeren daar :P
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:10 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Je hebt steenfabriek Winsum, maar die word vbermoedelijk gesloopt.
Ook is er vlakbij de grensovergang bij nieuweschans een hotel wat er erg leeg uitziet, al vermoed ik dat er een paar polen inzitten(staan steeds een paar auto's..)
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:14 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Wij stonden ook een keer in een Spaanse parkeergarage, daar stonden alle auto's in rijtjes. Vervolgens moest je een kastje met slot halen om je autosleutel in te doen, en wanneer iemand achter jouw auto weg wilde kon die man jouw auto even aan de kant rijden :')
quote:
2s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:16 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dus in feite kan je auto daar gewoon easy gejat worden?
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:18 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ik heb altijd een spannend leven, dus ook een spannend weekend. Maar ja, ik voel me dan ook niet aangesproken want ik had ook geen kritiek :*
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:19 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Kwam er wel op neer ja, maar dan moest je de sleutel voor de kluisjes hebben die alleen de eigenaar had :')
Oftewel, je legt een knuppel in die man zn nek en je hebt gratiesch auto's
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:19 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Zoiets heb je in Groningehn ook, moet je 2x steken met een C8 om de bocht naar de uitgang te kunnen maken.
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:20 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

Dat kan eigenlijk ook overal gebeuren waar valetparking is. Vraag me af hoe het zit met je autoverzekering in zulke gevallen.
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:20 schreef PogoSticK het volgende:
Jeetje, al dat insemineren en menstrueren over vakanties en wiskunde....
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:25 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Tuttut. Wij gedogen jou ook.
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:26 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Dat was toch de Naberpassage? Die is nu gesloopt.
quote:
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:27 schreef DrSnuggle het volgende:
Jongens, doe eens ff rustig met die topics, ik kan het niet meer volgen. :'(

Jammer dat ik niet bij het karten was, mochten we naar duitsland gaan dan wil ik misschien wel mee. Als we dan met een paar volle auto's die kant op kunnen dan scheelt dat ook weer in de kosten. :)

Dat kasteel lijkt mij ook mooi, Chernobyl lijkt mij ook mooi om mee te maken, puur omdat het zo leeg en verlaten is. :D al was ik liever gaan karten. ^^

En als laatste, doe eens een keer een beetje lief tegen Amoeba. O-) hij is hier een beetje het pispaaltje geworden lijkt mij, en iemand weg 'pesten' op een forum lijkt mij ook niet tof. Hij kan er ook niks aan doen dat hij niet zo geweldig en tof is als ons. B-)
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
pi_135121934
Ah, merkte net pas dat ik de laatste reactie had geplaatst.
Zegt ook weer dat wat ik in mn laatste reactie heb gezegt dat het mij allemaal te snel gaat... :'(
  zondag 5 januari 2014 @ 21:32:33 #4
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135121981
TT is nogal overbodig, kart overtreft de Jaaaaaaaag :s)
  zondag 5 januari 2014 @ 21:32:58 #5
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135122013
Kart!
#26 || Luciano da Silva
pi_135122084
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:27 schreef DrSnuggle het volgende:
Jongens, doe eens ff rustig met die topics, ik kan het niet meer volgen. :'(

Jammer dat ik niet bij het karten was, mochten we naar duitsland gaan dan wil ik misschien wel mee. Als we dan met een paar volle auto's die kant op kunnen dan scheelt dat ook weer in de kosten. :)

Dat kasteel lijkt mij ook mooi, Chernobyl lijkt mij ook mooi om mee te maken, puur omdat het zo leeg en verlaten is. :D al was ik liever gaan karten. ^^

En als laatste, doe eens een keer een beetje lief tegen Amoeba. O-) hij is hier een beetje het pispaaltje geworden lijkt mij, en iemand weg 'pesten' op een forum lijkt mij ook niet tof. Hij kan er ook niks aan doen dat hij niet zo geweldig en tof is als ons. B-)
Chernobyl? U fucking serious? _O-

Vettttt.
pi_135122148
Maar die shit is in een straal van 30km hermetisch afgesloten man. Als je daar binnen komt zou ik wel je driewieler meenemen, wil je daar binnen afzienbare tijd komen. Is dat verder niet vol met beton gestort?
pi_135122199
quote:
15s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:35 schreef Amoeba het volgende:
Maar die shit is in een straal van 30km hermetisch afgesloten man. Als je daar binnen komt zou ik wel je driewieler meenemen, wil je daar binnen afzienbare tijd komen. Is dat verder niet vol met beton gestort?
Je kunt daar gewoon een rondleiding krijgen.

Zie: http://www.losapos.com/nl/tsjernobyl

Lijkt mij ook wel vet.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2014 21:36:35 ]
pi_135122225
Chernobyl/Pripyat lijkt me zo vet om een keer heen te gaan. Of gewoon in Berlijn, allemaal van die vage ondergrondse oorlogsshit opzoeken.
.
pi_135122277
Is niet hermetisch afgesloten, gaan verschillende trips heen, kun je gewoon boeken vanuit Kiev.
pi_135122349
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:35 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Je kunt daar gewoon een rondleiding krijgen.

Zie: http://www.losapos.com/nl/tsjernobyl

Lijkt mij ook wel vet.
Ja maar dan is er voor urbex geen fuck aan.
  zondag 5 januari 2014 @ 21:38:09 #12
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_135122377
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:36 schreef RTS91 het volgende:
Is niet hermetisch afgesloten, gaan verschillende trips heen, kun je gewoon boeken vanuit Kiev.
Dit inderdaad.

Mij niet gezien, die straling is mij te link :{w
pi_135122381
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:36 schreef RTS91 het volgende:
Ah, niet meer. Eerst wel.
pi_135122412
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:38 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Dit inderdaad.

Mij niet gezien, die straling is mij te link :{w
27 jaar na dato valt dat mee. Gezond is het natuurlijk niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2014 21:39:05 ]
pi_135122541
Ik wil er sowieso nog eens heen, fascinerende dingen. Straling durf ik wel aan voor een korte tijd. Het bos daarnaast is trouwens niet bereikbaar, daar is de straling zo verschrikkelijk hoog.
pi_135122616
Als je daar gaat urbexen heb je echt balls

De vervreemdingszone

Pas nadat een sovjet onderzoeksteam vanuit Kiev de site van de ramp had bereikt en ze zeer hoge stralingsniveaus vaststelden werden de inwoners van Pripyat geïnformeerd over het ongeval. De evacuatie begon op 27 april om 14u. Om de evacuatie te versnellen werd de bewoners verteld dat alles maar tijdelijk was en ze na drie dagen al zouden kunnen terugkeren. Als gevolg daarvan is het merendeel van de bewoners vertrokken zonder enige persoonlijke bezittingen, alles werd in de stad achtergelaten. Een verboden zone van 30 km rondom de kerncentrale is nog altijd van toepassing.

De zone wordt gecontroleerd door speciale eenheden van het Oekraïense ministerie van Binnenlandse Zaken. Ze is gedeeltelijk uitgesloten van de reguliere wetgeving, hier gelden militaire wetten. Het uitoefenen van residentiële, maatschappelijke of zakelijke activiteiten in de zone is verboden en strafbaar. De enige uitzonderingen hierop zijn de werking van de kerncentrale van Tsjernobyl en wetenschappelijke installaties in verband nucleaire veiligheid. Iedereen werkzaam binnen de zone wordt gecontroleerd op interne bioaccumulatie van radioactieve elementen. Toegang tot de zone voor korte bezoeken is mogelijk via begeleide dagtochten die voor het publiek beschikbaar zijn vanuit Kiev of door rechtstreeks contact op te nemen met ChernobylInterInform, de overheidsadministratie die de vervreemdingszone beheert.

Militaire wetten in de voormalig Sovjet-Unie. Als je dan gepakt wordt... _O_
pi_135122712
Ik snap het einde van je reactie even niet :P Je vind het mooi dat je dan dik gestraft wordt ofzo :P ?
Nee, toch niet
  zondag 5 januari 2014 @ 21:44:38 #18
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135122760
Zullen we de volgende keer gewoon ipv karten naar de botsauto's in Tsjernobyl gaan? ^O^
pi_135122859
Even vragen aan EW of ze ritten van Groningen naar Tsjernobyl hebben :Y
Nee, toch niet
pi_135122888
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:43 schreef Solidberg het volgende:
Ik snap het einde van je reactie even niet :P Je vind het mooi dat je dan dik gestraft wordt ofzo :P ?
Nee, de kick die het geeft om ali illigali op dat terrein te zijn. _O_

Gepakt worden, dan ben je echt nat. Zeker als buitenlander zit je daar gewoon lang in een cel denk ik.
pi_135122971
quote:
~O>
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  zondag 5 januari 2014 @ 21:48:38 #22
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135122985
quote:
Amoeba houdt blijkbaar van onderdanigheid.
#26 || Luciano da Silva
pi_135123038
quote:
2s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:34 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Chernobyl? U fucking serious? _O-

Vettttt.
Lijkt mij wel supergaaf om daar een keer een paar dagen rond te lopen. Het schijnt dat je tegenwoordig ook vlak bij reactor nummer 9 (de ontplofte reactor) kunt komen..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  zondag 5 januari 2014 @ 21:49:48 #24
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135123053
Overigens lijkt Tsjernobyl mij ook echt ongelooflijk vet. Helaas krijg ik mijn vrienden niet mee :')
#26 || Luciano da Silva
pi_135123095
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:46 schreef Solidberg het volgende:
Even vragen aan EW of ze ritten van Groningen naar Tsjernobyl hebben :Y
Heb AR al gebeld. Ze zochten nog mensen voor een wisselrit Eindhoven - Tsjernobyl, Jaguar XFR heen en als getaway car heb ik een Jaguar XJ220.
pi_135123110
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:49 schreef joppie_saus het volgende:
Overigens lijkt Tsjernobyl mij ook echt ongelooflijk vet. Helaas krijg ik mijn vrienden niet mee :')
Hier net zo. Allemaal te scheiterig.
pi_135123134
De documentaire 'The battle of Chernobyl' is echt de moeite waard om te kijken. Geeft een goed beeld hoe men handelde toen het fout ging.
  zondag 5 januari 2014 @ 21:51:05 #28
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135123144
quote:
2s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:50 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Heb AR al gebeld. Ze zochten nog mensen voor een wisselrit Eindhoven - Tsjernobyl, Jaguar XFR heen en als getaway car heb ik een Jaguar XJ220.
Schone onderbroek weer aan knul?
#26 || Luciano da Silva
  zondag 5 januari 2014 @ 21:51:50 #29
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_135123184
Als het meezit ga ik dit jaar nog erlangs, maar wil dat ook minimaal een keer gezien hebben ;)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_135123186
quote:
2s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:50 schreef Amoeba het volgende:

[..]

En dan krijg ik wss iets van een Citroen C1 of Ford Eco'Boost'
Nee, toch niet
pi_135123205
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:51 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Schone onderbroek weer aan knul?
:')

Liever een XJ dan zo'n Veyron. Ja.
pi_135123262
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:50 schreef Babananana het volgende:
De documentaire 'The battle of Chernobyl' is echt de moeite waard om te kijken. Geeft een goed beeld hoe men handelde toen het fout ging.
Je hebt ook eenj 3 uur durende horrormovie over Chernobyl. Ook erg gaaf!
pi_135123268
quote:
7s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:51 schreef bokkepoot het volgende:
Als het meezit ga ik dit jaar nog erlangs, maar wil dat ook minimaal een keer gezien hebben ;)
Ik hoor hier al een paar mensen die wel willen gaan. I smell a fellowship.
pi_135123297
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:51 schreef Solidberg het volgende:

[..]

En dan krijg ik wss iets van een Citroen C1 of Ford Eco'Boost'
Mwah, een F150 Ecoboost zou daar best geschikt zijn. :)
pi_135123348
quote:
2s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:52 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Als je er niet heen gaat is de kans dat je sterft aan kanker al groot genoeg. Nee, bedankt :{w
  zondag 5 januari 2014 @ 21:54:33 #36
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_135123372
quote:

[..]

Ik vind fokkende EW'ers en AR ' ers best leuk maar dat tripje dat is me wat te gek
pi_135123396
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:54 schreef Babananana het volgende:

[..]

Als je er niet heen gaat is de kans dat je sterft aan kanker al groot genoeg. Nee, bedankt :{w
De straling die je daar binnenkrijgt is gelijk aan de straling die je hier binnen zou krijgen in een jaar tijd.
  zondag 5 januari 2014 @ 21:55:14 #38
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135123416
quote:

[..]

Liever een XJ dan zo'n Veyron. Ja.
Hoeveel betaalt Jaaaaaag jou om steeds sluikreclame te maken? Ik kan me namelijk niet echt voorstellen dat iemand helemaal opgewonden wordt van Jaaaaaaaags
pi_135123427
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:54 schreef Marco001 het volgende:

[..]

De straling die je daar binnenkrijgt is gelijk aan de straling die je hier binnen zou krijgen in een jaar tijd.
Als je het zo bekijkt kost zo'n tripje dus een levensjaar.
  zondag 5 januari 2014 @ 21:55:29 #40
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_135123430
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:54 schreef Babananana het volgende:

[..]

Dood gaan we allemaal 8-)
pi_135123431
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:50 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Hier net zo. Allemaal te scheiterig.
Same ;( mietjes.

Zo heb ik ook al geprobeerd ze mee te krijgen naar Noord-Korea, want daar kun je ook gewoon reizen. Helaas zonder succes.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_135123676
quote:
7s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:54 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Ik vind fokkende EW'ers en AR ' ers best leuk maar dat tripje dat is me wat te gek
Haha, okay.
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:55 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Hoeveel betaalt Jaaaaaag jou om steeds sluikreclame te maken? Ik kan me namelijk niet echt voorstellen dat iemand helemaal opgewonden wordt van Jaaaaaaaags
Waarom is het steeds nodig om Jaaaaag te zeggen? Ik vind een Jaguar een elegante wagen/merk, exclusief maar niet zo exclusief dat je een stinkende patser bent.
  zondag 5 januari 2014 @ 22:00:57 #43
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135123753
quote:
2s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:59 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Haha, okay.

[..]

Waarom is het steeds nodig om Jaaaaag te zeggen? Ik vind een Jaguar een elegante wagen/merk, exclusief maar niet zo exclusief dat je een stinkende patser bent.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
  zondag 5 januari 2014 @ 22:02:04 #44
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135123809
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:55 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Same ;( mietjes.

Zo heb ik ook al geprobeerd ze mee te krijgen naar Noord-Korea, want daar kun je ook gewoon reizen. Helaas zonder succes.
Ik zou graag naar Macedonië of Albanië gaan. Vriendinlief zegt alleen nee :(
#26 || Luciano da Silva
pi_135123861
Anders Nurburgring :P?
Nee, toch niet
  zondag 5 januari 2014 @ 22:03:22 #46
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135123891
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:02 schreef Solidberg het volgende:
Anders Nurburgring :P?
Dan wel met de ringtaxi en zelf achter het stuur :D
pi_135123909
Moderne Jaguars *O*

SPOILER
De mooiste auto van 2013. Vind ik.

[ Bericht 13% gewijzigd door Pizzabodem op 05-01-2014 22:15:29 ]
.
  zondag 5 januari 2014 @ 22:06:46 #48
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135124097
Alleen zo jammer dat ze de kont ervan verneukt hebben |:(
pi_135124157
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:06 schreef Kiprollade het volgende:
Alleen zo jammer dat ze de kont ervan verneukt hebben |:(
Die met 4 uitlaatjes is wat overdreven. En dat klapspoilertje is lelijk maar nodig.
.
  zondag 5 januari 2014 @ 22:08:29 #50
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135124197
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:07 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

Die met 4 uitlaatjes is wat overdreven. En dat klapspoilertje is lelijk maar nodig.
Ik vind het lijken op: de achterkant is te lang, dus we hakken er een stuk vanaf.
pi_135124748
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Ik ga weer verders met lachen
  zondag 5 januari 2014 @ 22:20:36 #52
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135124887
Nemen jullie de Jaaaaaaaaaaaag's maar. Ik ga voor deze:

Maar een oldie kan ik ook wel waarderen:

SPOILER
#26 || Luciano da Silva
pi_135125107
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:20 schreef joppie_saus het volgende:
Nemen jullie de Jaaaaaaaaaaaag's maar. Ik ga voor deze:

[ afbeelding ]

Maar een oldie kan ik ook wel waarderen:

SPOILER
Vind die deuren zo lelijk man. :N
  zondag 5 januari 2014 @ 22:25:36 #54
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135125204
quote:
2s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:24 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Vind die deuren zo lelijk man. :N
Vind je het goed als ik discussies met jou over smaak oversla? 'Jaaaaaaaaaaaaag'. :{w
#26 || Luciano da Silva
pi_135125231
Die deuren zijn alleen goed voor een drive-by.

Vind hem wel vet. Een beetje de muscle-car onder de Europese sportwagens.
.
  zondag 5 januari 2014 @ 22:35:27 #56
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135125837
Het is in ieder geval de enige Benz die ik zou rijden
#26 || Luciano da Silva
pi_135125963
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:25 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Vind je het goed als ik discussies met jou over smaak oversla? 'Jaaaaaaaaaaaaag'. :{w
Jaguar _O_
  zondag 5 januari 2014 @ 22:39:00 #58
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135126048
quote:
2s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:37 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Jaguar _O_
Kijk, daarom dus. Je bent inmiddels een langspeelplaat aan het worden. Nogal vervelend.
#26 || Luciano da Silva
pi_135126280
quote:
15s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:39 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Kijk, daarom dus. Je bent inmiddels een langspeelplaat aan het worden. Nogal vervelend.
Langspeelplaten _O_
  zondag 5 januari 2014 @ 23:00:40 #60
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135127383
:|W
pi_135127956
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:00 schreef Kiprollade het volgende:
:|W
Wat? Ik heb een Marlux MX-66 in mijn huiskamer staan. Volautomaat, klasse A versterker en pakweg 300 LP's. Hobby man.

Net als Jaguar, gewoon stijl heeft dat.
  zondag 5 januari 2014 @ 23:14:02 #62
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135128108
quote:
2s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:10 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Wat? Ik heb een Marlux MX-66 in mijn huiskamer staan. Volautomaat, klasse A versterker en pakweg 300 LP's. Hobby man.

Net als Jaguar, gewoon stijl heeft dat.
Ik heb een leven.
pi_135128206
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:14 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Ik heb een leven.
Nee, toch niet
pi_135128744
Zullen we een studentchauffeur slowchat beginnen en een topic voor alles omtrent autotransporten?
  zondag 5 januari 2014 @ 23:31:38 #65
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135129075
Achjoh, weekend is bijna voorbij. Morgen gaat iedereen weer slap ouwehoeren over hoe kut de auto reed die ze moesten afleveren :')
  zondag 5 januari 2014 @ 23:32:21 #66
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135129120
Gasten, doe eens rustig. Hebben jullie geen vriendin ofzo? Tsjernodinges lijkt me serieus heel vet. Dan maar een jaar korter leven.

1 ding ben ik wel eens met Amoeba, Lp's zijn baas. Ik heb gewoon een simpele jvc platenspeler en versterker staan uit '71. Koste me pa destijds 2 maandsalarissen :o.

Enigste jag die ik zou willen hebben is die nieuwe F-type.

*nurt modus on*
Ik zou veel liever een C6 willen hebben in de XJ klasse. Of een oude CX Turbo 2.*nurt modus off*
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_135129224
Hoe zit het bij jullie eigenlijk met betrekking tot de dresscode? Ik zie eigenlijk alleen maar chauffeurs keurig in pantalon. Als ik een busje moet rijden ben ik vaak al op het ergste voorbereid en ga ik maar in een nette donkere spijkerbroek. Trek nog wel af en toe mijn pantalon aan, maar betrap mezelf er wel op dat ik makkelijk een donkere spijkerbroek aantrek. Wel in combinatie met een overhemd, colbert en nette schoenen. Hoe zit dat bij jullie?
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
pi_135129464
Chernobyl, awesome, maar eerst kinderen krijgen. Daarna praten we verder. :')

Efteling was geweldig! *; Sprookjes! O+

Morgen weer hard aan de studie en als ik goed doorwerk kan ik vrijdag m'n beschikbaarheid nog even open gooien voor AR. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_135129665
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:34 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Hoe zit het bij jullie eigenlijk met betrekking tot de dresscode? Ik zie eigenlijk alleen maar chauffeurs keurig in pantalon. Als ik een busje moet rijden ben ik vaak al op het ergste voorbereid en ga ik maar in een nette donkere spijkerbroek. Trek nog wel af en toe mijn pantalon aan, maar betrap mezelf er wel op dat ik makkelijk een donkere spijkerbroek aantrek. Wel in combinatie met een overhemd, colbert en nette schoenen. Hoe zit dat bij jullie?
Nette, donkere spijkerbroek, leren sneakers en daarbovenop een blouse/overhemd zonder teksten/poespas. Zo doe ik eigenlijk al mijn ritten. Ik vind een representatieve houding meer doen dan een C&A-pantalon die niet past.

Bij de sollicitatie bij AR had ik me ook zo gekleed, en daar werd niks van gezegd. Een ander in een T-shirtje van de markt kreeg wel het verzoek iets beter gekleed aan het werk te gaan.

[ Bericht 8% gewijzigd door Babananana op 05-01-2014 23:48:28 ]
pi_135129797
Ik draag deze petje altijd, lijkt me wel tamelijk representatief:

Nee, toch niet
  zondag 5 januari 2014 @ 23:47:47 #71
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135129877
En ik ga altijd zo, gewoon omdat het zo lekker zit
pi_135129943
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:34 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Ik heb altijd of een nette blauwe of beige chino aan. Daarboven varieert het van een lekkere warme trui tot een overhemd. In de winter zien ze je trui toch niet omdat je jas eroverheen zit. En ik heb altijd nette schoenen aan, no matter what, maar die heb ik ook vaak aan als ik niet werk.
Pantalon doe ik niet aan, dan voel ik me net een aap en is veeeel te koud bij het eerste beste zuchtje wind.
  zondag 5 januari 2014 @ 23:50:02 #73
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_135129977
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:47 schreef Kiprollade het volgende:
SPOILER
_O-
pi_135129988
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:47 schreef Kiprollade het volgende:
[ afbeelding ]
Zo voldoe je wel aan de voorschriften!!!1!

Maar serieus, die regels zijn gewoon een krampachtige manier om een drempel te hebben om niet-representatieve studenten aan te spreken volgens mij.
pi_135132655
Ligt eraan of ik naar particulieren of bedrijven moet. Voor LM naar klant? Strak in pak. Anders trek ik simpel een spijkerbroek aan.
pi_135132815
Ik heb een donkere, bijna zwarte spijkerbroek, bruin of blauw leren sneakers en ik draag sowieso altijd een overhemd dus dat zit ook wel prima. Probeer meestal wel een effen overhemd te zoeken als ik moet werken.

Daar overheen trouwens een leren jas wat eigenlijk niet mag maar waarvan ik vind dat het prima kan, een net afwerkte splitlederen jas is prima representatief. }:|
pi_135134704
Ik draag altijd gewoon een pantalon, nette schoenen en een net overhemd. Sinds de chino is toegestaan draag ik dat vaker, zit toch een stuk comfortabeler.

In februari is mijn stage voorbij en ben ik dus weer beschikbaar. Ik zit alleen te twijfelen of ik als privéchauffeur of gewoon weer als hiker zal terugkeren. Hiken vind ik echt relaxed werk, lekker zelfstandig en veel autorijden. Ik vind het wel cool om te kunnen zeggen dat je chauffeur bent (geweest) maar vraag me af of je bij de functie privéchauffeur meer wacht dan dat je daadwerkelijk autorijdt?
Mensen hier die zowel hiker als privéchauffeur zijn geweest? Ik zou graag jullie ervaringen horen. Ik woon trouwens in Almere, is dat een gunstige regio voor privéchauffeurs? Voor hiken in ieder geval wel.
pi_135134815
Ik heb gewoon pantalon + zwart t-shirt + hemd van C&A en een colbert aan. Mij boeit het niet zoveel hoe ik eruit zie.

Moet iemand anders nog in Assen vandaag zijn?

[ Bericht 20% gewijzigd door Solidberg op 06-01-2014 07:48:24 ]
Nee, toch niet
pi_135134890
Goh, het gaat weer over werk.

Today:
Haren - Lisse in Audi A6
Lisse - Amersfoort

^O^
  maandag 6 januari 2014 @ 08:37:48 #80
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135135186
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 07:56 schreef S-RS het volgende:
Goh, het gaat weer over werk.

Spuitelf
#26 || Luciano da Silva
pi_135135490
Ik heb in principe altijd een chino aan met overhemd en nette schoenen.

Ligt er ook een beetje aan wat je moet vervoeren natuurlijk. Afgelopen zomer had ik een BMW 640d Gran Coupe van 1.5 ton nieuwwaarde, dan pak ik wel even een pantalon erbij. Als ik zie staan dat het een Caddy ophalen bij een of ander bouwbedrijf is, dan ga ik iets minder netjes.

Verder staat mijn metro nu stil, dus ik hoop dat ik mijn overstap naar de bus nog haal :(
pi_135135817
quote:
15s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:23 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Wie the fuck ben jij nu weer
Ben je nou zelfs prikkelbaar naar mij? Jeetje, dat blijft wel hangen. Zal ik dan maar even reageren op een manier die me gepast lijkt?

Ik ben Pogo, staat er zelfs bij. Wist niet dat het jouw topic was, had ik me voor moeten stellen? Sorry. Excuses. Ik zal me niet meer met jouw zaken bemoeien, ook al gaat het om een loze discussie op een vrij toegankelijk internetforum.

Mogge!
  maandag 6 januari 2014 @ 09:38:09 #83
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135135955
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 09:29 schreef PogoSticK het volgende:

[..]

Ben je nou zelfs prikkelbaar naar mij? Jeetje, dat blijft wel hangen. Zal ik dan maar even reageren op een manier die me gepast lijkt?

Ik ben Pogo, staat er zelfs bij. Wist niet dat het jouw topic was, had ik me voor moeten stellen? Sorry. Excuses. Ik zal me niet meer met jouw zaken bemoeien, ook al gaat het om een loze discussie op een vrij toegankelijk internetforum.

Mogge!
Manier van Reageren keur ik niet echt goed van Amaffa, Maareh wie ben jij en wat doe jij? :P
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_135136022
Ik kom d'r ook zomaar in, dus snap de vraag ook wel, maar de manier waarop hij hem stelt was een beetje jammer.

Heb me kort ff voorgesteld (zonder naam weliswaar) in pagina 6 oid van vorige topic.
Ik rijd nog niet als studentchauffeur maar ben enthousiast aan het solliciteren. Studeer daarnaast autotechniek in arnhem, woon in utrecht en rij motor.
  maandag 6 januari 2014 @ 09:45:26 #85
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135136077
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 09:41 schreef PogoSticK het volgende:
Ik kom d'r ook zomaar in, dus snap de vraag ook wel, maar de manier waarop hij hem stelt was een beetje jammer.

Heb me kort ff voorgesteld (zonder naam weliswaar) in pagina 6 oid van vorige topic.
Ik rijd nog niet als studentchauffeur maar ben enthousiast aan het solliciteren. Studeer daarnaast autotechniek in arnhem, woon in utrecht en rij motor.
Ah op die manier, welkom en hopelijk vind je iets naar je zin ^O^
  maandag 6 januari 2014 @ 09:50:47 #86
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_135136164
quote:

Goeie studie ^O^
pi_135136569
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 09:38 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Manier van Reageren keur ik niet echt goed van Amaffa, Maareh wie ben jij en wat doe jij? :P
Om eerlijk te zijn, hij heeft zich netjes voorgesteld in het vorige topic of die daarvoor. Nu kan ik het me goed voorstellen dat je het hebt gemist gezien de snelheid van de topics op dit moment. ^^

Reactie van Amoeba is ook niet gepast, hij komt zelf ook pas om de hoek kijken. ;)
pi_135136698
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 10:10 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Reactie van Amoeba is ook niet gepast, hij komt zelf ook pas om de hoek kijken. ;)
Wie is die Amoeba waar het steeds over gaat? ;)
  maandag 6 januari 2014 @ 10:25:52 #89
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135136879
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 10:16 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Wie is die Amoeba waar het steeds over gaat? ;)
Dat merk je vanzelf wel, of je moet even dit en een aantal vorige topics doorlezen :')
  maandag 6 januari 2014 @ 10:51:19 #90
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135137432
quote:

[..]

Om eerlijk te zijn, hij heeft zich netjes voorgesteld in het vorige topic of die daarvoor. Nu kan ik het me goed voorstellen dat je het hebt gemist gezien de snelheid van de topics op dit moment. ^^

Dat heb ik dan gemist! Moi Excusé
  maandag 6 januari 2014 @ 11:24:47 #91
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135138286
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 10:25 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Dat merk je vanzelf wel, of je moet even dit en een aantal vorige topics doorlezen :')
Sarcasme niet snappen..
#26 || Luciano da Silva
pi_135138325
Sinds wanneer ben je verplicht om je voor te stellen in een topic? :')
  maandag 6 januari 2014 @ 11:27:33 #93
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135138376
Mag ik nog heel even spammen trouwens?

Deze foto van het Skoda forum afgetrokken. Jammer dat er een 1.4 TSI in ligt, maar man wat is dit een heerlijke auto. Skoda Superb 1.4 TSI in Rosso Brunelli, KW Streetcomfort set op 18" Turbine's bekend van de Passat CC en Scirocco.

Ik zou de velgen één maatje groter doen en gaan voor een twee liter, liefst 3,6 V6 FSI. Maar ja, dat kost ook wat :+

_O_

#26 || Luciano da Silva
  maandag 6 januari 2014 @ 11:27:45 #94
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135138384
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:26 schreef BlackLining het volgende:
Niet. Maar is wel zo netjes.
#26 || Luciano da Silva
  maandag 6 januari 2014 @ 11:29:08 #95
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135138429
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:26 schreef BlackLining het volgende:
Neuh niet verplicht, maar het is toch wel grappig om te weten waar iemand werkt bv.
pi_135138708
Wat een drukte bij de grote in Almere. Tevens is er iemand van EW, denk voor kledingcontrole. Ik heb geen opmerkingen gekregen, dus zal wel goed zijn :P

Wel een nieuw klembord gehad en dit is er eentje die niet van dat cheape plastic is _O_
pi_135138714
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:27 schreef joppie_saus het volgende:

Deze foto van het Skoda forum afgetrokken. Jammer dat er een 1.4 TSI in ligt, maar man wat is dit een heerlijke auto. Skoda Superb 1.4 TSI in Rosso Brunelli, KW Streetcomfort set op 18" Turbine's bekend van de Passat CC en Scirocco.

Ik zou de velgen één maatje groter doen en gaan voor een twee liter, liefst 3,6 V6 FSI. Maar ja, dat kost ook wat :+

_O_

[ afbeelding ]
Erg fijne bakken en bizar ruim achterin, van achter en van voren mooi om te zien, maar lijkt vanaf de zijkant op een of andere manier een beetje uit proportie ofzo..

@Irritatie, de grote draait in deze maand als een malle :P Zoals ik al zei, januari is gekkenhuis. (Ik werkte specifiek voor hun ;) )
pi_135139324
quote:

Deze foto van het Skoda forum afgetrokken. Jammer dat er een 1.4 TSI in ligt, maar man wat is dit een heerlijke auto.
[ afbeelding ]
Het front vindt ik nog redelijk geslaagd, maar die achterkant ziet er naar mijn mening niet uit. De station is een stuk beter gelijnd. Kleur is wel echt top trouwens!
Voor EW een keer een 1.8TSI gereden. Zou 160pk moeten hebben, maar op snelweg even terug naar '4' en dat ding ging er echt rap vandoor. Kan ook maar zo dat die een anabolenkuurtje heeft gehad, is bij die 1.8 vrij eenvoudig dacht ik.
Maar dat dashboard, met z'n groene verlichting vindt ik weer helemaal niks :r

Zo, nu toch maar eens voor school aan de slag...
  maandag 6 januari 2014 @ 12:25:09 #99
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135140281
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:57 schreef gehaktstaaf123 het volgende:

[..]

Het front vindt ik nog redelijk geslaagd, maar die achterkant ziet er naar mijn mening niet uit. De station is een stuk beter gelijnd. Kleur is wel echt top trouwens!
Ik vind station's überhaupt altijd beter gelijnd, maar bij deze vind ik het als totaalplaatje best geslaagd.

quote:
Maar dat dashboard, met z'n groene verlichting vindt ik weer helemaal niks :r

Kun je allemaal aanpassen. Nieuwe lampjes inzetten of soms geloof ik zelfs via de VAGcom.
#26 || Luciano da Silva
pi_135140318
De klant heeft het leasecontract van de BMW X5 verlengd ;( Moet ik helemaal met OV van Zaandam naar Assen terug.
Heb klant nog even 20 minuten auto voorgesteld, die adaptieve cruise control is wel fijn, maar om nou 20m afstand te houden is ook overdreven.
Nee, toch niet
pi_135140957
Dat kan je instellen, of is 20m de minimale afstand?
pi_135141144
quote:

De manier waarop je met pakweg 6 posts op dit forum dit topic binnen komt vallen is netjes bedoel je? Het was niet jouw discussie, en je voegde er ook bar weinig aan toe.
pi_135141222
quote:

[..]

Ik heb 15.000 posts op dit forum. :')
pi_135141527
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:55 schreef Amoeba het volgende:

[..]

De manier waarop je met pakweg 6 posts op dit forum dit topic binnen komt vallen is netjes bedoel je? Het was niet jouw discussie, en je voegde er ook bar weinig aan toe.
Als je een discussie met een persoon wil voeren moet je dat maar via PB doen, zolang je hier typt kan iedereen die daar trek in heeft daar lekker op reageren.
  maandag 6 januari 2014 @ 13:07:49 #105
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135141565
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:57 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Wauw hé, echt wauw. Dikke respect voor die posts van jou.Stoere boy. :|W
  maandag 6 januari 2014 @ 13:12:58 #106
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135141743
quote:

[..]

Wil je nou een koekje?

Ik heb er 8700, maar wel het meeste in dit onderwerp. En doordat ik langzaam met respect naar de 'vaste kern' in dit topic ben binnen gekomen, wordt ik hier nu nog serieus genomen. En dat geldt ook voor vele anderen die hier nu posten.

Was jij op dezelfde manier binnen gekomen, werd je ook anders bejegend. Maar je post nu 3, 4 topics mee en je denkt dat je koning Amoeba bent die weet hoe het moet. Nou jongen, succes daarmee.
#26 || Luciano da Silva
  maandag 6 januari 2014 @ 13:23:54 #107
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135142115
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:12 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ik heb er 8700, maar wel het meeste in dit onderwerp. En doordat ik langzaam met respect naar de 'vaste kern' in dit topic ben binnen gekomen, wordt ik hier nu nog serieus genomen. En dat geldt ook voor vele anderen die hier nu posten.

Ghe Ghe dat denk jij :P
  maandag 6 januari 2014 @ 13:25:01 #108
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135142144
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:23 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Ghe Ghe dat denk jij :P
Kom dan jonguh

Het was ook te voorspellen natuurlijk :'(
#26 || Luciano da Silva
pi_135142150
quote:

[..]

wordt ik hier nu nog serieus genomen.

Joppie, wakker worden :6

Oh en het is "ik word" ~O>

Amoeba ga ik maar niet op in, iemand met 15.000 posts win ik het toch nooit van ;(
pi_135142172
quote:

[..]

Wil je nou een koekje?

Was jij op dezelfde manier binnen gekomen, werd je ook anders bejegend. Maar je post nu 3, 4 topics mee en je denkt dat je koning Amoeba bent die weet hoe het moet. Nou jongen, succes daarmee.
Punt is dat eerlijk toegeven dat je een rijtest verneukt heb en een akkefietje met een kast leidt tot aanhoudend treiteren. Volwassen man. En met name jij ja.

quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:07 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Wauw hé, echt wauw. Dikke respect voor die posts van jou.Stoere boy. :|W
Ik wil aangeven dat ik op dit forum niet pas om de hoek kom kijken. In dit topic is iets anders, alhoewel ik hier niet de nieuwste user ben.
pi_135142265
Je blijft ook maar happen, dan blijft het leuk natuurlijk. Beetje zelfspot zou je misschien beter staan.
pi_135142279
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:28 schreef Sarasi het volgende:
Je blijft ook maar happen, dan blijft het leuk natuurlijk. Beetje zelfspot zou je misschien beter staan.
Ik had het niet beter kunnen verwoorden ^O^
pi_135142281
quote:
Precies. :) Het zou mij echt niet boeien als ze af en toe eens mijn botsingen noemen.. Laat ze lekker. ;)
pi_135142319
quote:
Als je niet serieuze posts wil deponeren zijn daarvoor PI's uitgevonden. 12.gif
10.gif
pi_135142327
Als we nou met ingang van de volgende pagina weer allemaal normaal en aardig tegen elkaar doen en het over auto's gaan hebben
  maandag 6 januari 2014 @ 13:31:08 #116
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135142338
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:26 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Punt is dat eerlijk toegeven dat je een rijtest verneukt heb en een akkefietje met een kast leidt tot aanhoudend treiteren. Volwassen man. En met name jij ja.

[..]

Ik wil aangeven dat ik op dit forum niet pas om de hoek kom kijken. In dit topic is iets anders, alhoewel ik hier niet de nieuwste user ben.
Nee, jouw attitude hier en je manier van reageren op dingen lijdt tot de manier waar op je behandeld wordt.

En wat boeit het dat je op dit forum niet net om de hoek komt kijken? In dit topic wel, dus gedraag je daar naar.
#26 || Luciano da Silva
pi_135142381
Gaat dit topic nou zo hard omdat we net gekart hebben of zit iedereen gewoon te soggen in zijn/haar tentamenweek (zoals ik :+ ) ?
  maandag 6 januari 2014 @ 13:32:20 #118
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135142383
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:30 schreef Viezze het volgende:
Als we nou met ingang van de volgende pagina weer allemaal normaal en aardig tegen elkaar doen en het over auto's gaan hebben
Ik ga nog even een geile Superb posten:

#26 || Luciano da Silva
pi_135142390
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:31 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Nee, jouw attitude hier en je manier van reageren op dingen lijdt tot de manier waar op je behandeld wordt.

En wat boeit het dat je op dit forum niet net om de hoek komt kijken? In dit topic wel, dus gedraag je daar naar.
Ik ben het helemaal met Joppie eens. En het feit dat Amoeba's binnenkomst nou niet bepaald vlekkeloos verliep doet daar helemaal niets aan af, aangezien hij daarvoor ook al met veel bombarie rond banjerde.
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_135142396
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:31 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Wat is net? Ik post hier al zeker 2 maanden mee man. Jij als harde kern houdt dat bij toch?

Tevens: lijdt :')

Ik dacht dat je voor hiker/pc minimaal hbo moest hebben. :')

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2014 13:33:31 ]
pi_135142399
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:32 schreef Babananana het volgende:
Gaat dit topic nou zo hard omdat we net gekart hebben of zit iedereen gewoon te soggen in zijn/haar tentamenweek (zoals ik :+ ) ?
Soggen for life!
pi_135142406
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:32 schreef Kevindinhinho het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met Joppie eens. En het feit dat Amoeba's binnenkomst nou niet bepaald vlekkeloos verliep doet daar helemaal niets aan af, aangezien hij daarvoor ook al met veel bombarie rond banjerde.
Wat? :')
pi_135142410
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:32 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Wat is net? Ik post hier al zeker 2 maanden mee man. Jij als harde kern houdt dat bij toch?

Ik dacht dat je voor hiker/pc minimaal hbo moest hebben. :")
En op spelling is nog niemand aangenomen bij EW of AR
pi_135142454
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:25 schreef Viezze het volgende:

[..]

Joppie, wakker worden :6

Oh en het is "ik word" ~O>

Amoeba ga ik maar niet op in, iemand met 15.000 posts win ik het toch nooit van ;(
Zie onderschrift :Y
pi_135142458
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:32 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ik ga nog even een geile Superb posten:

[ afbeelding ]
Sowieso altijd de station uitvoering van de Superb _O_

Ook al heb je de ruimte niet nodig, een station kan je altijd hebben :9
pi_135142491
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:32 schreef Babananana het volgende:
Herinner me er nou niet aan. ;(

Tevens praktische vraag. Ik heb lenzen (zachte) en op dagen zoals gisteren heb ik graag de verwarming in de auto vol aan en de blower op standje 1 want lekker. O+ Maar dan wordt de lucht erg droog en krijg ik last van mijn ogen. Als ik de blower uit zet is het probleem aanzienlijk minder, maar dan krijg ik het weer koudjes. Heeft iemand DE oplossing voor me?
pi_135142524
Ik kwam net dit ding tegen. Stiekem zou ik zo'n hok best wel eens willen proberen :P
pi_135142530
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:35 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Tevens praktische vraag. Ik heb lenzen (zachte) en op dagen zoals gisteren heb ik graag de verwarming in de auto vol aan en de blower op standje 1 want lekker. O+ Maar dan wordt de lucht erg droog en krijg ik last van mijn ogen. Als ik de blower uit zet is het probleem aanzienlijk minder, maar dan krijg ik het weer koudjes. Heeft iemand DE oplossing voor me?
Trek een jas aan.

Tevens:

De heater op je voeten zetten _O_
pi_135142537
quote:

[..]

Zonnebril? Ik rij tegenwoordig met m'n gewone bril, dus heb daar niet zoveel last van eerlijk gezegd.

Tevens, vers van de pers, weer een nieuwe 14%-knaller?
http://www.autowereld.com(...)ef-de-peugeot-308-sw
pi_135142538
quote:

[..]

Als de auto airco heeft helpt het volgens mij al om die uit te zetten. Ook al verwarmt de auto heeft de airco nog steeds effect.
pi_135142577
quote:

[..]

Blower naar voeten richten?

Doe ik sowieso altijd. Warme voetjes O+
  maandag 6 januari 2014 @ 13:39:50 #132
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135142625
quote:

[..]

Wow, al twee maanden!

Oh, en ik heb mijn HBO diploma al op zak, nu bezig met een universitaire studie. Dus met dat niveau zit het wel goed :*
#26 || Luciano da Silva
pi_135142626
Jas aan is onprettig, want ik heb een lange jas en dan gaat 'ie oprollen in mijn onderrug en dat doet zeer. Airco is al uit, zonnebril is misschien een goed idee. Ik neem altijd al lenzenspul en bril mee voor als ik het echt niet kan hebben, maar het is gewoon vervelend.
  maandag 6 januari 2014 @ 13:40:26 #134
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135142649
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:34 schreef Viezze het volgende:

[..]

Sowieso altijd de station uitvoering van de Superb _O_

Ook al heb je de ruimte niet nodig, een station kan je altijd hebben :9
Achterbank plat, kleedje er in. En dan heb je die ruimte na negen maanden heel snel nodig :(
#26 || Luciano da Silva
pi_135142667
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:38 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Blower naar voeten richten?

Doe ik sowieso altijd. Warme voetjes O+
Heerlijk idd. :D Ik zet 'm meestal op voeten en raam, en alle ventjes zijn standaard van mee weg gedraaid.
pi_135142678
quote:

[..]

Nope, Niks te doen op het moment, of nouja, eigenlijk wel, maar school wil nu dat ik een nieuwe stageplek zoek, wat ik niet wil doen omdat ik de stageopdracht al voor 75% af heb, terwijl mijn stage begeleider van school dit verslag nog niet eens heeft gelezen. :')

edit: Doh! verkeerde post gequote. |:(
pi_135142760
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:39 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Wow, al twee maanden!

Oh, en ik heb mijn HBO diploma al op zak, nu bezig met een universitaire studie. Dus met dat niveau zit het wel goed :*
M.i. ben je met twee maanden geen total noob meer. Gefeliciteerd, ik ook. :*
Maar eens naar de instructie gaan om te gaan mierenneuken om bewijsjes.
  maandag 6 januari 2014 @ 13:43:45 #138
414827 Wave103
It's not pop music
pi_135142778
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:37 schreef Kevindinhinho het volgende:

[..]

Zonnebril? Ik rij tegenwoordig met m'n gewone bril, dus heb daar niet zoveel last van eerlijk gezegd.

Tevens, vers van de pers, weer een nieuwe 14%-knaller?
http://www.autowereld.com(...)ef-de-peugeot-308-sw
Mooi ding
pi_135142827
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:40 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Heerlijk idd. :D Ik zet 'm meestal op voeten en raam, en alle ventjes zijn standaard van mee weg gedraaid.
Ja, ik ook _O_

Ik heb ook verwarmde motorlaarzen :@ _O_
pi_135142880
Ik ben toevallig aan het leren over attributies, zelfbeeld en narcisme. Saai as hell. En dan vanavond een drie uur durend interview, om zes uur. Mijn dag kan niet meer stuk joh. :{
pi_135142933
Over verwarmings- en aircostanden, ik hoor ook vaak dat mensen in de zomer de airco op zijn koudst hebben en dan de stoelverwarming aan 8)7
pi_135142942
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:45 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ja, ik ook _O_

Comfort! O+ Ik vind het zo akelig om het koud te hebben. Ik heb nu heel fijne panterpootslofjes aan. :P
pi_135142982
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:45 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ja, ik ook _O_

Ik had op de sneeuwscooter verwarmde handvaten en ventilatortjes bij de gaten waar je je voeten in moest steken. :D
pi_135143017
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Over verwarmings- en aircostanden, ik hoor ook vaak dat mensen in de zomer de airco op zijn koudst hebben en dan de stoelverwarming aan 8)7
quote:
Wat ik wel altijd leuk vindt is bij mensen die het niet merken de stoelverwarming op zijn hoogst zetten in de zomer :')
pi_135143026
quote:
Mijn airco doet het niet eens, laat staan de gewone verwarming. _O-
(kan wel gefixed worden, want bekend kwaaltje, maar het hele dash moet er dan uit.. geen zin in/geld voor.)
pi_135143081
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:50 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

[..]

Wat ik wel altijd leuk vindt is bij mensen die het niet merken de stoelverwarming op zijn hoogst zetten in de zomer :')
The Perfect Roadtrip van Top Gear gezien? James en Jeremy moesten op een bepaald moment in 1 auto, ook de hele tijd de stoelverwarming van de ander vol aan zetten :')
pi_135143083
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:48 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Comfort! O+ Ik vind het zo akelig om het koud te hebben. Ik heb nu heel fijne panterpootslofjes aan. :P
Omg :') ik heb koeiensloffen aan _O-

In my defense, nee, ik heb die net zelf :D Zit bij mijn vriendin thuis, maar ze is er niet dus ik heb haar sloffen even gejat :6

Stoelverwarming kan wel lekker zijn. Had laatst een Mégane waar het in zat, maar toen was het veel te warm en ik kon niet vinden hoe je die ellende uit moest zetten :') kwam met een compleet bezweette anus bij de LM aan :N
pi_135143085
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:50 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

[..]

Bij mijn vorig werk hadden we Transits met stoelverwarming. Toen deze net nieuw waren vroegen veel mensen(waaronder ik) zich steeds af waarom ze soms zo'n hete kont kregen.. _O- Bleek er stoelverwarming in de bestuurdersstoelen te zitten. Het knopje zat echter onder de stoel. |:(
  maandag 6 januari 2014 @ 13:52:23 #149
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135143115
quote:
Jonge. Dat is zulke heerlijkheid. O+
#26 || Luciano da Silva
pi_135143232
quote:
Airco op een graad of 18, stoelverwarming aan. Dat is zóó fijn O+
pi_135143264
Zal wel aan mij liggen dan :') Airco is voldoende :P
pi_135143284
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:51 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Omg :') ik heb koeiensloffen aan _O-

In my defense, nee, ik heb die net zelf :D Zit bij mijn vriendin thuis, maar ze is er niet dus ik heb haar sloffen even gejat :6
:') Ik jat bij mijn ouders vaak mijn moeders sloffen, maar ik was hier afgelopen vakantie zo vaak dat ik mijn eigen slofjes heb meegenomen. Heerlijk. O+

Stoelverwarming lijkt me een godsgeschenk. :P
pi_135143366
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Zal wel aan mij liggen dan :') Airco is voldoende :P
Dit, Stoelverwarming vind ik niks. Zal ook nooit bewust die optie aanvinken op het bestelformulier.. (I.t.t. panoramadak/sunroof. :D (Heb in de Seat zelfs nooit de Airco aan, ook al zou die het doen.. Gewoon als het maar een beetje lekker weer is de sunroof open. Soms zelfs al in Februari.
pi_135143411
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:58 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Dit, Stoelverwarming vind ik niks. Zal ook nooit bewust die optie aanvinken op het bestelformulier.. (I.t.t. panoramadak/sunroof. :D
Stoelverwarming op zich vind ik wel prima. In de winter als het koud is that is.
pi_135143447
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:00 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Stoelverwarming op zich vind ik wel prima. In de winter als het koud is that is.
Nah, Als het koud zou zijn zoals in Finland( -30 celcius tijdens het stappen) okay, maar hier in NL absoluut overbodig.
  maandag 6 januari 2014 @ 14:03:18 #156
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_135143531
quote:

_O_

[ afbeelding ]
Aah die lijkt een beetje op een auto die ik is voor EW meehad. Heerlijke kleur idd!

Deze velgen vind ik ook al heel mooi.
pi_135143571
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:01 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Nah, Als het koud zou zijn zoals in Finland( -30 celcius tijdens het stappen) okay, maar hier in NL absoluut overbodig.
Ik mis het niet als het er niet is, maar indien aanwezig gebruik ik het regelmatig 's winters.

Alleen airco en in mindere mate cruise control mis ik.
pi_135143573
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:01 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Op dit moment wel ja, airco kan bijna weer aan :+
  maandag 6 januari 2014 @ 14:04:40 #159
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135143586
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:03 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Aah die lijkt een beetje op een auto die ik is voor EW meehad. Heerlijke kleur idd!

[ afbeelding ]

Deze velgen vind ik ook al heel mooi.
Goftedomme :( Ik wil ik wil!!

Die velgen zijn inderdaad zo ongeveer de mooiste originele Skoda velgen die er zijn. Ik ben niet echt van aftermarket, maar die VW Turbina's kan ik wel waarderen onder de Sup!
#26 || Luciano da Silva
  maandag 6 januari 2014 @ 14:05:37 #160
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135143620
Mijn lijstje wat ik sowieso aan zou klikken, mocht het binnen het budget passen:

1. Cruise control
2. Airco, liefst climate control
3. Xenon
4. Panoramadak
5. Stoelverwarming
#26 || Luciano da Silva
  maandag 6 januari 2014 @ 14:05:53 #161
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135143631
quote:

[..]

Jup en je moet ook de rijtest halen :X

En nu is het weer genoeg kinders.
  maandag 6 januari 2014 @ 14:06:42 #162
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135143664
Nou, nog één keer dan.

Skoda Superb Combi met Range Rover Overfinch velgen O+

#26 || Luciano da Silva
  maandag 6 januari 2014 @ 14:07:35 #163
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_135143711
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:04 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Goftedomme :( Ik wil ik wil!!

Die velgen zijn inderdaad zo ongeveer de mooiste originele Skoda velgen die er zijn. Ik ben niet echt van aftermarket, maar die VW Turbina's kan ik wel waarderen onder de Sup!
Ik ook wel inderdaad. Dit was trouwens een 1.8TSI met dsg zie ik nu. Acceleratie was prima alleen bij het snel nemen van bochten merkte je wel dat hij dat echt niet fijn vond. Maarja, daar is het ook de auto niet voor.

Hahaha die overfinch velgen staan wel gruwelijk. _O-
pi_135143738
RR velgen onder een Skoda :')
pi_135143742
Airco sowieso, dat vind ik echt heel prettig. Zonder kan ook wel (lang leve de kussenslopen), maar liever nooit meer. Verder ben ik niet zoveel gewend. Cruise control is wel geinig maar vergeet ik ook vaak zat. :P
  maandag 6 januari 2014 @ 14:08:27 #166
414827 Wave103
It's not pop music
pi_135143751
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:06 schreef joppie_saus het volgende:
Nou, nog één keer dan.

[ afbeelding ]
Prachtige wagen, maar van die velgen krijg ik wel een hele slappe piemel
pi_135143784
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:05 schreef joppie_saus het volgende:
Mijn lijstje wat ik sowieso aan zou klikken, mocht het binnen het budget passen:

1. Cruise control
3. Xenon
4. Panoramadak
5. Stoelverwarming
1)) Cruise Control
2) Panoramadak
3) navigatie en goede soundsystem met stuurbediening
4) Airco
5) Xenon/LED
Mijn lijstje. ;)
pi_135143898
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:09 schreef Marco001 het volgende:

[..]

1)) Cruise Control
2) Panoramadak
3) navigatie en goede soundsystem met stuurbediening
4) Airco
5) Xenon/LED
Mijn lijstje. ;)
Je mist een middenarmsteun, dat vind ik echt een van de beste opties ooit.

Stoelverwarming moet ik ook niks van hebben, doe mij maar stoelventilatie, dat is echt goddelijk in de zomer!
  maandag 6 januari 2014 @ 14:11:57 #169
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135143927
Hmm:
1. Airco
2. Cruise Control
3. Bluetooth
4. ingebouwde navigatie + booming stereo
5. Xenon/LED
pi_135143985
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:11 schreef Rubenr3 het volgende:

[..]

Juist! Ik heb er bij mijn ouders op aan gedrongen dat ze die namen, en ze zijn er nu zelf ook heel enthousiast over.

Sowieso volautomatische airco, anders is het altijd of te warm of te koud, nooit goed. En cruise control.
  maandag 6 januari 2014 @ 14:13:43 #171
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135143995
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:07 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Ik ook wel inderdaad. Dit was trouwens een 1.8TSI met dsg zie ik nu. Acceleratie was prima alleen bij het snel nemen van bochten merkte je wel dat hij dat echt niet fijn vond. Maarja, daar is het ook de auto niet voor.

Hahaha die overfinch velgen staan wel gruwelijk. _O-
1.8TSI is dikke prima met 160pk. Sportonderstel zou ik wel altijd bij de Superb nemen, kun je die bochtjes nét even lekkerder doorkomen.

quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:08 schreef RTS91 het volgende:
RR velgen onder een Skoda :')
Ach, het is wel lef hebben :7

quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:05 schreef joppie_saus het volgende:

1. Cruise control
3. Xenon
4. Panoramadak
5. Stoelverwarming
Daar horen inderdaad nog navigatiesysteem met goed geluid bij en de middenarmsteun. Hoewel die laatste bij wat rijk uitgeruster pakketten standaard is.
#26 || Luciano da Silva
pi_135144003
Ik was ook wel fan van SRS' panoramadak trouwens.

Wat ik nooit meer wil is een snelheidsmeter in het midden van het dashboard. Dat had mijn lesauto. Akelig, stop dat ding gewoon achter het stuur.
pi_135144015
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:11 schreef Rubenr3 het volgende:

[..]

Stoelverwarming moet ik ook niks van hebben, doe mij maar stoelventilatie, dat is echt goddelijk in de zomer!
Neuh, heb ik in de Seat ook niet, is een Nice-to-have maar niets meer als dat.
pi_135144033
Een heads-up display is trouwens ook erg fijn. Maar geen must.
  maandag 6 januari 2014 @ 14:14:44 #175
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_135144038
Ik snap echt niet dat jullie cruise control boven airco verkiezen. Maar misschien komt dat omdat ik in de randstad woon.

Verder vind ik een dimmende binnenspiegel echt een musthave.
Er zijn premium merken waar dat gewoon een optie is :|W

Oh en inklappende spiegels bij het parkeren, ook altijd lekker.
  maandag 6 januari 2014 @ 14:15:04 #176
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135144052
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:14 schreef Viezze het volgende:
Een heads-up display is trouwens ook erg fijn. Maar geen must.
Die mogen ze van mij daar stoppen waar de zon niet schijnt. Kreeg altijd koppijn van die kleredingen :')
#26 || Luciano da Silva
pi_135144077
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:13 schreef Sarasi het volgende:

Wat ik nooit meer wil is een snelheidsmeter in het midden van het dashboard. Dat had mijn lesauto. Akelig, stop dat ding gewoon achter het stuur.
Precies, dat had de C8 waar ik regelmatig voor ander werk in reed ook. Kloteding. Was ook nog eens best een klein schermpje. :') (maar de handrem zat bij die auto ook tussen de deur en stoel in... )
pi_135144086
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:15 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Die mogen ze van mij daar stoppen waar de zon niet schijnt. Kreeg altijd koppijn van die kleredingen :')
Met mijn Polaroid zonnebril zijn die dingen de helft van de tijd niet te lezen, kansloze dingen...
  maandag 6 januari 2014 @ 14:16:00 #179
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135144091
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:14 schreef QuiCk01 het volgende:
Ik snap echt niet dat jullie cruise control boven airco verkiezen. Maar misschien komt dat omdat ik in de randstad woon.

Dat zal het zijn. Dit weekend weer even in de polder geweest. Alleen bij Joure van de cruise af voor de rotonde, en bij het eindpunt :) Voor de rest deed de cc zijn werk.
#26 || Luciano da Silva
  maandag 6 januari 2014 @ 14:16:03 #180
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_135144094
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:13 schreef Sarasi het volgende:

Wat had je voor lesauto dan? Mini, Scenic, C4 welke heeft dat nog meer?
pi_135144112
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:16 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Onze Twingo
pi_135144121
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:16 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Dat zal het zijn. Dit weekend weer even in de polder geweest. Alleen bij Joure van de cruise af voor de rotonde, en bij het eindpunt :) Voor de rest deed de cc zijn werk.
Echte bazen nemen de rotonde bij Joure gewoon met de cruise op 130.
pi_135144131
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:14 schreef QuiCk01 het volgende:

Verder vind ik een dimmende binnenspiegel echt een musthave.
Er zijn premium merken waar dat gewoon een optie is :|W

Oh en inklappende spiegels bij het parkeren, ook altijd lekker.
Zal het aan liggen inderdaad, Hier is ruimte zat.. Inklapbare buitenspiegels is hier ook echt niet nodig, Het is sowieso haast nooit nodig om hier langs een smalle straat te parkeren.Over het algemeen is er plek zat. Alleen in Groningen zou het handig zijn, maar niet meer dan dat.
pi_135144136
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:16 schreef Viezze het volgende:

[..]

Dat wil ik nog wel eens zien dan :P
pi_135144156
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:17 schreef Rubenr3 het volgende:

[..]

Dat wil ik nog wel eens zien dan :P
80 wil sowieso. :P (Net als de bocht op de ringweg Groningen bij Driebond.)
pi_135144176
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:17 schreef Marco001 het volgende:

[..]

80 wil sowieso. :P
In theorie wel ja. In de praktijk rijdt er altijd wel een halve gare voor je te slingeren.

Welke bocht bedoel je?
  maandag 6 januari 2014 @ 14:19:21 #187
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_135144203
quote:
17s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:16 schreef Rubenr3 het volgende:

[..]

Onze Twingo
Owja stom m'n zus heeft ook zo'n ding :D

Opzich best prima vind ik in die Twingo's
pi_135144221
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:16 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Toyota Yaris diesel. De Yaris die ik laatst voor werk reed, had 'm wel gewoon achter het stuur zitten.
  maandag 6 januari 2014 @ 14:19:57 #189
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135144231
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:18 schreef Viezze het volgende:

[..]

In theorie wel ja. In de praktijk rijdt er altijd wel een halve gare voor je te slingeren.
Vaak als het druk is, loopt vanuit Drachten komende de linkerbaan naar Emmeloord vol. Dan pak ik altijd de rechterbaan richting Sneek, rij ik het rijtje auto's voorbij en druk ik hem op de rotonde weer baantje naar links.
#26 || Luciano da Silva
pi_135144238
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:17 schreef Marco001 het volgende:

[..]

80 wil sowieso. :P (Net als de bocht op de ringweg Groningen bij Driebond.)
Haha ja idd. :D
pi_135144282
Sowieso adviessnelheid maal 2 in Nederland :')

Ik ben met de motor aan het proberen om dat overal te doen, vooralsnog ben ik serieus niets tegengekomen wat niet met twee keer de adviessnelheid kan. Alleen de verbinding tussen A59 en A2 boven Den Bosch is wat tricky met 180 :D maar het kan wel
pi_135144291
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:18 schreef Viezze het volgende:

[..]

Welke bocht bedoel je?
De 270 graden bocht op het enige 50stukje van de ringweg, dus vanaf Julianaplein richting Beijum. Zelfs met een verlengde en verhoogde Sprinter kan je die bocht met 70 nemen. Wel heel goed vasthouden dan. :P
pi_135144322
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:21 schreef Marco001 het volgende:

[..]

De 270 graden bocht op het enige 50stukje van de ringweg, dus vanaf Julianaplein richting Beijum. Zelfs met een verlengde en verhoogde Sprinter kan je die bocht met 70 nemen. Wel heel goed vasthouden dan. :P
Oh ja die. Die nam ik wel vrij rustig met de bus, wij konden lading niet vastzetten dus dan vliegt alles door de bus heen. Niet zo leuk met dozen wijn :+
pi_135144348
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:20 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Haha ja idd. :D
De Seat vind het met z'n Chinese rubber alleen niet zo fijn. :P 80 is wel de max daar voor die bandjes.
pi_135144422
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:22 schreef Viezze het volgende:

[..]

Oh ja die. Die nam ik wel vrij rustig met de bus, wij konden lading niet vastzetten dus dan vliegt alles door de bus heen. Niet zo leuk met dozen wijn :+
Heb het 1x met die snelheid met een oud type Sprinter gedaan, ding helde zo erg over dat ik dusdanig tegen ging hangen waardoor ik haast bij de passagiersdeur zat.. :o (rolstoelbus met maar 1 stoel voorin. )
pi_135144641
Ben ik trouwens de enige die die 308SW een lelijk ding vind? Lijkt net een gewone 308, die een beetje uit elkaar is getrokken. |:(
  maandag 6 januari 2014 @ 14:30:48 #197
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135144659
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:23 schreef Marco001 het volgende:

[..]

De Seat vind het met z'n Chinese rubber alleen niet zo fijn. :P 80 is wel de max daar voor die bandjes.
Tering. Levensmoe ofzo? Investeren in goede banden ga je altijd profijt van krijgen.
#26 || Luciano da Silva
pi_135144694
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:30 schreef Marco001 het volgende:
Ben ik trouwens de enige die die 308SW een lelijk ding vind? Lijkt net een gewone 308, die een beetje uit elkaar is getrokken. |:(
Ik vind hem echt bloedmooi. Niet zo mooi als de Superb Combi, maarja, appels en peren
  maandag 6 januari 2014 @ 14:35:09 #199
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135144850
Wat trouwens ook een hele toffe optie is zijn spiegels die automagisch naar beneden draaien als je de bak in de achteruit zet. Kun je fijn de stoeprandjes in de gaten houden.
pi_135144868
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:30 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Tering. Levensmoe ofzo? Investeren in goede banden ga je altijd profijt van krijgen.
Neuh, Ding vreet banden, zeker met mijn rijstijl. Heb er ook GT Radials e.d. onder gehad, maar zitten nu Hifly's onder die me qua grip niet eens tegenvallen qua zomerbanden. Kan best hard de bocht om, en zeker op droog plakken ze goed aan de weg, pas als ik echt forceer krijg ik onderstuur met die dingen.
Winterbanden achter zijn ook HiFly geloof ik, voor zit Maxxis ofzo, maar dat zijn echt kutbanden als je door wilt rijden, bakken onderstuur en wielspin in de regen. Wel goed voor mijn verbruik, want ik rij door dat wielspin nu een stuk rustiger. :P
pi_135144946
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:35 schreef Fiorano het volgende:
Wat trouwens ook een hele toffe optie is zijn spiegels die automagisch naar beneden draaien als je de bak in de achteruit zet. Kun je fijn de stoeprandjes in de gaten houden.
Dat zou wel tof zijn voor mij: 17" + getrokken bandjes + stoeprand is geen goede combinatie

Joppie, weet je trouwens dat de bandjes die ik er eerst om had alleen maar werden gefabriceerd door NanKing (maat 205/35/17 was dat zo uit mijn hoofd) De Nankings die ik had in 205/40/17 waren ook prima bandjes, deden amper onder voor de GT Radial sports.
  maandag 6 januari 2014 @ 14:38:35 #202
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135145008
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:35 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Neuh, Ding vreet banden, zeker met mijn rijstijl. Heb er ook GT Radials e.d. onder gehad, maar zitten nu Hifly's onder die me qua grip niet eens tegenvallen qua zomerbanden. Kan best hard de bocht om, en zeker op droog plakken ze goed aan de weg, pas als ik echt forceer krijg ik onderstuur met die dingen.
Winterbanden achter zijn ook HiFly geloof ik, voor zit Maxxis ofzo, maar dat zijn echt kutbanden als je door wilt rijden, bakken onderstuur en wielspin in de regen. Wel goed voor mijn verbruik, want ik rij door dat wielspin nu een stuk rustiger. :P
Gewoon keihard Falken winterbanden hier, waren destrijd de goedkoopste en komen best aardig mee. Wel onderstuur als een malle, zeker met regen... Inmiddels weet ik dat dus daar kan ik dan wel weer rekening meehouden :P.

In de zomer Michelin Energy Savers, dat blijven ook prettige bandjes.
  maandag 6 januari 2014 @ 14:39:14 #203
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135145037
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:37 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Dat zou wel tof zijn voor mij: 17" + getrokken bandjes + stoeprand is geen goede combinatie

Joppie, weet je trouwens dat de bandjes die ik er eerst om had alleen maar werden gefabriceerd door NanKing (maat 205/35/17 was dat zo uit mijn hoofd) De Nankings die ik had in 205/40/17 waren ook prima bandjes, deden amper onder voor de GT Radial sports.
Onze C4 Picasso Exclusive had dat, de C5 dan weer niet :N
pi_135145103
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:38 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Gewoon keihard Falken winterbanden hier, waren destrijd de goedkoopste en komen best aardig mee. Wel onderstuur als een malle, zeker met regen... Inmiddels weet ik dat dus daar kan ik dan wel weer rekening meehouden :P.

Deze zomerbandjes heb ik gehad.
http://www.autobandenmark(...)e&wt_t=1389015505000
Verder steeds Hifly en Nanking. Zowel zomer als winter. Bevielen, op de slijtage na, prima. Slijtage was eigen schuld, want ik ben nou niet echt zuinig met de banden(17" gaan bij mij ongeveer 25.000km mee op de voorwielen)
pi_135145163
quote:

[..]

Falken is trouwens ook lekker hard rubber. ;)
onder de 206 hadden we altijd GT3 Sports, ik geloof dat dat ook Michelin's waren. Topbandjes! had eerder dat de achterkant uitbrak als de voorkant met die dingen..
pi_135145219
quote:

[..]

Brr.. Energy savers.. Had m'n vader eerst ook als zomerbanden. Zo af en toe in de 3e versnelling nog aandrijfreacties in het stuur :') . Nu Dunlop Sportmaxx (ofzo), die krijgen tenminste vanaf de 2e versnelling al het vermogen op de weg. En ook in regen doen ze het perfect.
  maandag 6 januari 2014 @ 14:44:13 #207
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135145247
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:43 schreef gehaktstaaf123 het volgende:

[..]

Brr.. Energy savers.. Had m'n vader eerst ook als zomerbanden. Zo af en toe in de 3e versnelling nog aandrijfreacties in het stuur :') . Nu Dunlop Sportmaxx (ofzo), die krijgen tenminste vanaf de 2e versnelling al het vermogen op de weg. En ook in regen doen ze het perfect.
Ach voor die 90pk van mij maak ik mij niet druk, die Falken's krijg ik in z'n 2 bij nat nog wel slippend :P
  maandag 6 januari 2014 @ 14:44:50 #208
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135145267
Ik heb het niet zo op B-merken. Nu als winterband Vredestein Snowtrack 2 er onder, zomerbandjes zijn Michelin's. Geen EnergySavers.
#26 || Luciano da Silva
pi_135145345
Energysavers in de sneeuw :X
  maandag 6 januari 2014 @ 14:47:33 #210
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_135145395
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:46 schreef MuurStraat het volgende:
Sowieso zomerbanden in de sneeuw, das gewoon glijden ohne ende...
  maandag 6 januari 2014 @ 14:47:51 #211
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135145411
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:46 schreef MuurStraat het volgende:
Ah joh, als je maar een smalle versie hebt. Bovendien is hoe je rijd in de sneeuw misschien wel veel belangrijker als met welke banden. Gewoon rustig koppelen, niet gelijk gas bij en heeeeel chillll rijden.
pi_135145443
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:44 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb het niet zo op B-merken. Nu als winterband Vredestein Snowtrack 2 er onder, zomerbandjes zijn Michelin's. Geen EnergySavers.
Je hebt waarschijnlijk niet eens energysavers in mijn zomermaat(205/40/17)
A-merken kosten in die maat zo ook 50-100,- meer per band. Heb ik er niet voor over. Doe mij maar weer Nankings of die uit de link, prima banden voor een nette prijs.
pi_135145445
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:16 schreef Viezze het volgende:

[..]

Dat is onmogelijk :')
pi_135145467
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:48 schreef Babananana het volgende:

[..]

Dat is onmogelijk :')
Niets is onmogelijk...
  maandag 6 januari 2014 @ 14:49:48 #215
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_135145507
Ik ken de rotonde niet. Iemand ff een link naar streetview? Dan kan ik daarna m'n geld inzetten :7
pi_135145524
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:47 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Sowieso zomerbanden in de sneeuw, das gewoon glijden ohne ende...
Zeker waar. Maar die Energy Savers zijn, om de rolweerstand te beperken, echt knetterhard. Zelfs in de zomer. Een 'zachtere' zomerband zal het daarom vaak in winterse omstandigheden beter doen.
  maandag 6 januari 2014 @ 14:51:02 #217
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135145551
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:49 schreef QuiCk01 het volgende:
Ik ken de rotonde niet. Iemand ff een link naar streetview? Dan kan ik daarna m'n geld inzetten :7
http://goo.gl/maps/Lx2MH
#26 || Luciano da Silva
pi_135145552
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:49 schreef QuiCk01 het volgende:
maps.google.nl --> Joure en dan bij de snelweg kijken... ;)
(Zit op heel traag internet nu)
pi_135145561
Hoe lang het wel niet duurde voordat ik mijn ouders zover had om überhaupt winterbanden te nemen :X

Nu willen ze niet meer anders, weet niet precies wat er momenteel onder ligt overigens.
  maandag 6 januari 2014 @ 14:51:35 #220
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135145573
quote:
A6 -->A7 moet toch met 130 lukken
  maandag 6 januari 2014 @ 14:51:46 #221
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_135145576
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:50 schreef gehaktstaaf123 het volgende:

[..]

Zeker waar. Maar die Energy Savers zijn, om de rolweerstand te beperken, echt knetterhard. Zelfs in de zomer. Een 'zachtere' zomerband zal het daarom vaak in winterse omstandigheden beter doen.
Klopt maar een zachtere zomerband slijt natuurlijk veel sneller ;)
Ik vind het wel prettige banden, liever die Michelin dan Viking meukbanden die ik ook ergens heb slingeren..
pi_135145607
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:06 schreef joppie_saus het volgende:
Nou, nog één keer dan.

[ afbeelding ]
:9~
  maandag 6 januari 2014 @ 14:52:41 #223
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135145613
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:51 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Zit een hele lelijke knik in de bocht waar je je geheid op verkijkt ;)
#26 || Luciano da Silva
  maandag 6 januari 2014 @ 14:53:01 #224
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135145621
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:52 schreef Amoeba het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Tering, proletenbak :{w
#26 || Luciano da Silva
  maandag 6 januari 2014 @ 14:53:15 #225
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_135145627
quote:
Ow die..

Daar kom je met een normale auto niet met 130 over, of je hebt alle rijbanen nodig...
Of je moet zonder afslaan rondjes rijden
pi_135145639
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:51 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Denk het niet. Vorige week een Peugeot 5008 (sowieso een dweil op de weg), dan is 80 hard zat.
  maandag 6 januari 2014 @ 14:53:55 #227
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135145643
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:52 schreef Amoeba het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik ga je reporten voor spam.
  maandag 6 januari 2014 @ 14:54:33 #228
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_135145666
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:52 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Zit een hele lelijke knik in de bocht waar je je geheid op verkijkt ;)
Door die verhoging gaat het je niet lukken. anders had je van rechterbaan naar linkerbaan op rotonde om vervolgens weer strak in te snijden. Maar je kan niet over die stenen heen met 130 :P
pi_135145704
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:53 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Tering, proletenbak :{w
Precies, dan liever een mooie lage Superb met een leuk setje lichtmetaal.
  maandag 6 januari 2014 @ 14:56:46 #230
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135145751
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:54 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Door die verhoging gaat het je niet lukken. anders had je van rechterbaan naar linkerbaan op rotonde om vervolgens weer strak in te snijden. Maar je kan niet over die stenen heen met 130 :P
Hmm te weinig daar geweest voor dit soort theorieen...
  maandag 6 januari 2014 @ 14:59:50 #231
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_135145868
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:56 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Haha mijn theorie is ook gebaseerd op streetview hoor :D
pi_135145888
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:53 schreef gehaktstaaf123 het volgende:

[..]

Denk het niet. Vorige week een Peugeot 5008 (sowieso een dweil op de weg), dan is 80 hard zat.
met een oude(2002) Touran kan 80 met gemak op winterbanden in de zomer..
pi_135145919
In de categorie bijzondere bakken kwam m'n pa een tijdje terug de Volkswagen Lavida tegen, voor de Chinese markt, soort kruising tussen de Jetta en een Passat

Passat heet overigens Magotan in China

Ook een subtiel kopietje, ook wel geinig. De Shuanghuan SCEO

pi_135145937
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:56 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Mijn eerste ervaring met dat knooppunt was vorig jaar in de winter met een Transit toen het zo sneeuwde. Ik had de bocht langs de rotonde van A6 naar A7 richting Groningen, maar onder die omstandigheden moet je daar echt voor in de ankers. Ik dacht dus dat het gewoon zo'n flauwe bocht was waar je de cruise gewoon aan kan laten staan. Toen moest ik toch wel doorremmen :P
pi_135145980
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:00 schreef Marco001 het volgende:

[..]

met een oude(2002) Touran kan 80 met gemak op winterbanden in de zomer..
Maar een Touran heeft ook wel een andere wegligging als een 5008. Ongetwijfeld dat het hok er harder overheen kon. Maar ook nog iets met vertrouwen, veiligheid etc ;)
pi_135146026
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:02 schreef gehaktstaaf123 het volgende:

[..]

Maar een Touran heeft ook wel een andere wegligging als een 5008. Ongetwijfeld dat het hok er harder overheen kon. Maar ook nog iets met vertrouwen, veiligheid etc ;)
True, maar om nou te zeggen dat een Touran een goede wegligging heeft vind ik ook weer te...
  maandag 6 januari 2014 @ 15:04:18 #237
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135146033
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:01 schreef MuurStraat het volgende:
In de categorie bijzondere bakken kwam m'n pa een tijdje terug de Volkswagen Lavida tegen, voor de Chinese markt, soort kruising tussen de Jetta en een Passat

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Haal dat VW logo weg en die Lavida is net een Toyota :X
#26 || Luciano da Silva
pi_135146108
Vond ik ook al idd, dat wordt opgelost in de nieuwe overigens ;)

pi_135146201
quote:

[..]

Ik bedoel dan natuurlijk in dit topic. ;)
  maandag 6 januari 2014 @ 15:08:47 #240
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_135146211
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:01 schreef MuurStraat het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Is meestal gewoon afgedankte zooi waar we in Europa dankzij voorschriften niet meer in nieuwe auto's willen hebben...

Zoals het ontbreken van allerlei veiligheidsmaatregelen en dingen op de uitlaat etc ;)
pi_135146253
We stevenen af op alweer een record voor dit topic trouwens :+
  maandag 6 januari 2014 @ 15:10:14 #242
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135146263
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:06 schreef MuurStraat het volgende:
Vond ik ook al idd, dat wordt opgelost in de nieuwe overigens ;)

[ afbeelding ]
Haal maar naar Europa _O_
#26 || Luciano da Silva
pi_135146278
Maken nog wel meer modellen die we hier niet kennen :P

Santana Vista.

De Bora bestaat daar nog steeds, en die zien er samen met de nieuwe Lavida en de Jetta allemaal exact hetzelfde uit :')
  maandag 6 januari 2014 @ 15:11:10 #244
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_135146298
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:10 schreef MuurStraat het volgende:

[ afbeelding ]

Santana Vista.

De Bora bestaat daar nog steeds, en die zien er samen met de nieuwe Lavida en de Jetta allemaal exact hetzelfde uit :')
Die vind ik echt gaaf, zo lekker ouderwets vierkant :9
pi_135146327
Doet een beetje denken aan een oude Volvo ofzo :P
  maandag 6 januari 2014 @ 15:14:33 #246
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_135146433
Ja de 740, vooral met die achterkant

pi_135146539
quote:

[ afbeelding ]

Santana Vista.

Ik vind hem meer op een lancia lijken, weet ff niet welk type.
pi_135146643
Sowieso wel lachen die verschillen. Ik heb een hele tijd in Australië gezeten, dat zie je ook echt compleet andere modellen.

Wel mooi in Azië en Oceanië, is dat Subaru er gewoon echt groot is, wat een bazenbakken zeg.

Al vind ik dat schakelen met links helemaal niks :+ gelukkig is bijna alles automaat daar. En dan nog ga je constant met je ruitenwissers aan de bocht om.
  maandag 6 januari 2014 @ 15:20:48 #249
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_135146696
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:17 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Ik vind hem meer op een lancia lijken, weet ff niet welk type.
[?

De oude thema?
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:19 schreef BlackLining het volgende:
Sowieso wel lachen die verschillen. Ik heb een hele tijd in Australië gezeten, dat zie je ook echt compleet andere modellen.

Wel mooi in Azië en Oceanië, is dat Subaru er gewoon echt groot is, wat een bazenbakken zeg.
Subaru verliest gewoon de strijd van het Co2 knijpen wat de Duitsers en Fransen haarfijn doen.
Daarom zie je ze hier zelden, omdat ze fors wat kosten en lease niet voordelig zijn.
pi_135146731
Ons pap heeft nog geen meter gereden in China :P Buiten het feit dat het druk is en ze rijden als idioten kan hij daar niet zoveel over zeggen :P
  maandag 6 januari 2014 @ 15:22:18 #251
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135146751
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:20 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

[ afbeelding ][?

De oude thema?

[..]

Subaru verliest gewoon de strijd van het Co2 knijpen wat de Duitsers en Fransen haarfijn doen.
Wat dat betreft is Afrika wel echt een soort van heaven. Prachtig man, al die oude zooi. Mooiste wat ik daar gezien heb waren de vrachtwagens.

Daf Cabine, MAN Motor allemaal op een Mercedes Benz chassis
pi_135146844
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:20 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

[ afbeelding ][?

De oude thema?

[..]

Daarom zie je ze hier zelden, omdat ze fors wat kosten en lease niet voordelig zijn.
Klopt, jammer wat het zijn heerlijke wagens. Ik heb ermee van Sydney naar Cairns gereden, een goeie 2500km, maar in ultiem comfort.

Rijden in China valt ook wel mee. Ze houden zich absoluut niet aan de regels maar rijden volgens het principe van opletten een elkaar de ruimte geven. Gaat prima. Doen ze trouwens in Zuid Europa ook zo maar dat is een stuk rustiger.
  maandag 6 januari 2014 @ 15:28:37 #253
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_135147001
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:22 schreef Fiorano het volgende:
Wat dat betreft is Afrika wel echt een soort van heaven. Prachtig man, al die oude zooi. Mooiste wat ik daar gezien heb waren de vrachtwagens.

Daf Cabine, MAN Motor allemaal op een Mercedes Benz chassis
Toch mooi, dat de manuren goedkoper zijn dan nieuwe onderdelen :)...
Hoezo belde je me net trouwens ?
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:24 schreef BlackLining het volgende:
Klopt, jammer wat het zijn heerlijke wagens. Ik heb ermee van Sydney naar Cairns gereden, een goeie 2500km, maar in ultiem comfort.

Rijden in China valt ook wel mee. Ze houden zich absoluut niet aan de regels maar rijden volgens het principe van opletten een elkaar de ruimte geven. Gaat prima. Doen ze trouwens in Zuid Europa ook zo maar dat is een stuk rustiger.
Ik zou serieus daar nooit achter het stuur stappen, voor je het weet rijd je iemand aan en heb je een probleem voor de rest van je leven..
  maandag 6 januari 2014 @ 15:29:26 #254
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135147040
Ik wist niet beter dan dat je als niet Chinees niet in China mag rijden. Is dat weer veranderd ofzo?
#26 || Luciano da Silva
pi_135147073
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:28 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Ik zou serieus daar nooit achter het stuur stappen, voor je het weet rijd je iemand aan en heb je een probleem voor de rest van je leven..
Dat is ook de reden dat hij een chauffeur heeft :P Luxeprobleem zeg maar.. ;) Kost daar overigens niks, veel grote bedrijven hebben de hele dag chauffeurs klaar staan om klanten en personeel overal heen te laten rijden..

@Joppie mag wel, maar dat is een beetje een omslachtig proces ;)
  maandag 6 januari 2014 @ 15:32:23 #256
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135147176
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:28 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Toch mooi, dat de manuren goedkoper zijn dan nieuwe onderdelen :)...
Hoezo belde je me net trouwens ?

[..]

Verkeerde nr. aangetikt :').

Ja is echt geweldig daar, ben nu 2x in Ghana geweest en 1x Oeganda. Ghana heb je wel wat vaker europese auto's veel meer dan in Oeganda. Soms zie je auto's rijden waarbij je denkt dat het uberhaupt niet mogelijk dat ze 3m rijden...
pi_135147223
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:29 schreef joppie_saus het volgende:
Ik wist niet beter dan dat je als niet Chinees niet in China mag rijden. Is dat weer veranderd ofzo?
Neup, al kun je in theorie een Chinees rijbewijs aanvragen. In de praktijk echter onmogelijk.

In Hong Kong en Macau mag je gewoon rijden, zelfs zonder internationaal rijbewijs.

Of je dat wilt is inderdaad een tweede :D
pi_135148245
Nou, dat was mijn werkdag, uiteindelijk maar 1 rit van 3 gedaan :') 2de auto bleef nog bij de klant en 3de auto kan pas woensdag getransporteerd worden.
EW heeft overigens 2de week op rij al foute beschikbaarheden bij mij, iemand anders ook last van?
Nee, toch niet
pi_135148525
quote:

[ afbeelding ]

Santana Vista.

Vrijwel alle (goedkope) taxi's in China zijn VW Santana's. Afgelopen zomer talloze keren met 3 personen die zeiknat waren van het zweet achterin zo'n bak gezeten :').

Twee prima ritten voor morgen: Heerlen - Amersfoort in een Qashqai en Amersfoort - Born in een 320d.
pi_135148572
En weer klaar. In Breda kwam precies de bus voorrijden toen ik aan kwam lopen, timing _O_

En ondanks dat de pagina's hard zijn gegaan, dit zou mijn lijstje van opties zijn

1) airco
2) cruise control
3) ingebouwd radio/navigatiesysteem met beetje mooie boxen (en het liefst ook bluetooth zodat je je dashboard niet hoeft te verneuken met een parrot)
4) dikkere motor
5) automaat (mits op niveau DSG ed, anders schakel ik zelf wel en wil ik hier stoelverwarming :9)
pi_135148608
oja, Bluetooth vergeten.. :P
pi_135148640
quote:

[ afbeelding ]

Santana Vista.

Best wel mooi ding, is zeker de luxe Passat daar?
Nee, toch niet
  maandag 6 januari 2014 @ 16:02:45 #263
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135148716
Ik zou ook sowieso US running lights inbouwen. Dan blijven je knipperlichten altijd lichtjes branden zodra je je verlichting ingeschakeld.
#26 || Luciano da Silva
  maandag 6 januari 2014 @ 16:03:56 #264
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_135148772
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:02 schreef joppie_saus het volgende:
Ik zou ook sowieso US running lights inbouwen. Dan blijven je knipperlichten altijd lichtjes branden zodra je je verlichting ingeschakeld.
Wat is daar het praktisch nut van? Ik heb dat nog nooit begrepen
pi_135148803
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:01 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Best wel mooi ding, is zeker de luxe Passat daar?
Nee hoor, er rijden behoorlijk veel Passat's (zoals wij ze kennen) rond daar :)
  maandag 6 januari 2014 @ 16:06:48 #266
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135148927
quote:
7s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:03 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Wat is daar het praktisch nut van? Ik heb dat nog nooit begrepen

Wat is het praktisch nut van lichtmetaal, van een verlagingsset, van een dikke uitlaat?

Gewoon optisch mooi :)
#26 || Luciano da Silva
  maandag 6 januari 2014 @ 16:09:13 #267
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_135149021
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:06 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Wat is het praktisch nut van lichtmetaal, van een verlagingsset, van een dikke uitlaat?

Gewoon optisch mooi :)
Juist, vroeg me het af..

Het nut van lichtmetaal ? Dat ze lichter zijn dan stalen en daardoor een lager onafgeveerd gewicht in je onderstel

Verlagingsset, minder inveren van je veerpoten en daardoor blijft je auto stabieler in de bochten en kun je harder door de bochten.

Dikke uitlaat is meestal wat pk winst

:') Niet alles is optisch :P
pi_135149260
quote:
7s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:09 schreef bokkepoot het volgende:

[..]
Het nut van lichtmetaal ? Dat ze lichter zijn dan stalen en daardoor een lager onafgeveerd gewicht in
Heb je wel eens een lichtmetalen velg in handen gehad? Die zijn stukken zwaarder dan een simpele stalen velg met wieldop.
pi_135149293
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:04 schreef meneer_valk het volgende:

[..]

Nee hoor, er rijden behoorlijk veel Passat's (zoals wij ze kennen) rond daar :)
Idd, die heeft pap een paar maanden gehad ook, gewoon hetzelfde als hier :)
  maandag 6 januari 2014 @ 16:14:47 #270
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_135149308
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:13 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Heb je wel eens een lichtmetalen velg in handen gehad? Die zijn stukken zwaarder dan een simpele stalen velg met wieldop.
Dat ligt aan de constructie van die lichtmetalen velg ;) Vooral in de wat grotere maten zoals 17 inch

Mijn steelies zijn 100% zwaarder dan mijn lichtmetallo's
  maandag 6 januari 2014 @ 16:22:02 #271
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135149665
quote:
7s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:09 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Dikke uitlaat is meestal wat pk winst

:') Niet alles is optisch :P
Meestal niet, getuige wat sjonnies er onder hangen. Het levert alleen wat op als je het van voor tot achter aanpakt.
#26 || Luciano da Silva
pi_135149787
Is dat in Nederland wel legaal dan, die US running lights?
  maandag 6 januari 2014 @ 16:25:25 #273
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_135149816
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:22 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Meestal niet, getuige wat sjonnies er onder hangen. Het levert alleen wat op als je het van voor tot achter aanpakt.
Heel erg afhankelijk wat je eronder hangt. En of je auto een atmosfeer of een turbo is..

Wat de meeste inderdaad sjonnies doen is er een andere demper erachter flatsen en de rest laten voor wat het is.

quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Nope, al beweert iedereen wel dat het zo veilig is omdat je dan beter zichtbaar van word :')
  maandag 6 januari 2014 @ 16:30:04 #274
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135150037
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Nee, maar ook de politie weet niet wat ze er mee aan moeten, dus laten ze het maar lopen. Voor de APK moet je even de stekker eruit trekken.
#26 || Luciano da Silva
  maandag 6 januari 2014 @ 16:33:32 #275
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135150227
Ik vind het best vet:

#26 || Luciano da Silva
pi_135150366
Mwoah, dan vind ik DRL er beter uitzien (mits LED).
  maandag 6 januari 2014 @ 16:37:35 #277
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_135150396
Ik zie het toch niet als ik in de auto zit, enige wat echt een beetje nut heeft is Xenon imho....
pi_135150463
quote:
7s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:37 schreef bokkepoot het volgende:
Ik zie het toch niet als ik in de auto zit, enige wat echt een beetje nut heeft is Xenon imho....
Jup, maar stel het in godsnaam goed af.

Op verkeerd afgestelde Xenon mag wat mij betreft de doodstraf staan.
  maandag 6 januari 2014 @ 16:40:32 #279
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135150546
quote:
7s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:37 schreef bokkepoot het volgende:
Lichtmetaal zie ik ook niet als ik in de auto zit _O-
#26 || Luciano da Silva
  maandag 6 januari 2014 @ 16:40:35 #280
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_135150547
Dat komt omdat je Xenon ook gewoon met projectors moet hebben...
Niet in een gewone normale reflector, dat betekent echt een shitload aan strooilicht
  maandag 6 januari 2014 @ 16:41:10 #281
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_135150568
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:40 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

:@ :D , Wel als ik naar mijn auto toeloop :P

Ik ga niet mijn lampies aandoen en een stukje verderop kijk hoe tof het eruit ziet
pi_135150629
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Mwoah, dan vind ik DRL er beter uitzien (mits LED).
Zeker weten?

Echt een gevalletje van 'shit, we zijn de DRL vergeten..'
pi_135150697
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:40 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Kan nog wel toegevoegde waarde hebben als we kijken naar onafgeveerde massa, beter voor de wegligging.
  maandag 6 januari 2014 @ 16:44:43 #284
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135150739
Ik vind DRL op geen enkele auto mooi. Bij VAG branden er lampjes naast de mistlampen, bij Audi krijg je scheve smoel als je je richtingaanwijzer aan zet en bij PSA plaatsen ze die dingen op de meest onmogelijke plaatsen :')

quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:43 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Kan nog wel toegevoegde waarde hebben als we kijken naar onafgeveerde massa, beter voor de wegligging.
Het ging nu over wat je wel en niet zag ín de auto.
#26 || Luciano da Silva
pi_135150865
Morgen een ritje van utrecht naar kampen, in, hoe verrassend ook, een BMW 5-Serie. Ik moet alleen de m5 nog rijden, dan heb ik ze toch wel allemaal gehad. ^^
  maandag 6 januari 2014 @ 16:48:09 #286
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_135150889
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:47 schreef DrSnuggle het volgende:
Morgen een ritje van utrecht naar kampen, in, hoe verrassend ook, een BMW 5-Serie. Ik moet alleen de m5 nog rijden, dan heb ik ze toch wel allemaal gehad. ^^
Ook de 550i ?
pi_135150955
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:44 schreef joppie_saus het volgende:
Ik vind DRL op geen enkele auto mooi. Bij VAG branden er lampjes naast de mistlampen, bij Audi krijg je scheve smoel als je je richtingaanwijzer aan zet en bij PSA plaatsen ze die dingen op de meest onmogelijke plaatsen :')

[..]

Kan wel wezen maar dat is visueel, lichte velgen heeft ook nog een andere functie. Die running lights niet.
pi_135151001
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:44 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Bij VAG (en dus ook Audi) vind ik het altijd wel prima, mits je xenon/led-DRL hebt, anders ziet het er vrij goedkoop uit idd.

Die Clio hierboven hadden ze ook een iets betere plek voor kunnen bedenken ja :D
Maar dat US running lights vind ik er niet echt top uitzien eigenlijk. Volgende stap als je dat hebt is zeker xenon onder je auto?
  maandag 6 januari 2014 @ 16:51:01 #289
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_135151010
quote:
7s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:48 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Ook de 550i ?
M550D wat een kanon! :9~
  maandag 6 januari 2014 @ 16:51:33 #290
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_135151023
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:51 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Liever die 550i, das tenminste een V8 :)

En benzine wint het in funfactor van een diesel
pi_135151055
Gewoon altijd met mistlicht, groot licht en alarmlicht rijden :Y
pi_135151097
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:51 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Lijkt me echt een koningsdiesel! Alleen jammer dat hij direct weer aan X-drive gekoppeld zit. Een 4-wiel drift gaat je denk ik nog niet lukken met dat vermogen. Al heeft hij natuurlijk wel een vrachtwagenlading koppel O+
  maandag 6 januari 2014 @ 16:54:09 #293
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135151128
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:49 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Kan wel wezen maar dat is visueel, lichte velgen heeft ook nog een andere functie. Die running lights niet.
Jaaaaaaaaa. Maar bokkepoot zei dat hij geen US lights wil omdat hij het niet ziet vanuit de auto. Daarop zeg ik dat ik lichtmetaal óók niet zie vanuit de auto. Heeft op dat punt dus niks met functionaliteit te maken, puur visueel. Gewoon alleen om wat je ziet in de auto.

#26 || Luciano da Silva
pi_135151411
Kan je ook een Prius kopen, die lelijke carrosserie zie je ook niet als je er in zit :7

Maar ik ben het wel met Joppie eens, het oog wil ook wat. Mijn oog dan niet die running lights, maar dat is een ander verhaal :P
  maandag 6 januari 2014 @ 17:02:28 #295
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_135151448
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:01 schreef Irritatie100 het volgende:
het oog wil ook wat
Is jammer genoeg alleen een dure hobby, je auto verfraaien ;(
pi_135151493
quote:
Kan je ook een Prius kopen, die lelijke carrosserie zie je ook niet als je er in zit :7

Gelukkig is de binnenkant van een Prius ook lelijk
pi_135151584
In ander nieuws: mijn gesprek van vrijdag was een succes, donderdag mag ik voor een tweede gesprek komen *O*
quote:
6s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:04 schreef Viezze het volgende:

[..]

Gelukkig is de binnenkant van een Prius ook lelijk
Dat is waar _O-
pi_135151606
jeetje wat veel posts man! :o
  maandag 6 januari 2014 @ 17:08:12 #299
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135151623
quote:

Maar ik ben het wel met Joppie eens, het oog wil ook wat. Mijn oog dan niet die running lights, maar dat is een ander verhaal :P
Prius vind ik zo slecht nog niet
#26 || Luciano da Silva
  maandag 6 januari 2014 @ 17:08:22 #300
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135151629
Deze doe maar
#26 || Luciano da Silva
  maandag 6 januari 2014 @ 17:08:33 #301
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135151634