abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135140957
Dat kan je instellen, of is 20m de minimale afstand?
pi_135141144
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 09:41 schreef PogoSticK het volgende:
Ik kom d'r ook zomaar in, dus snap de vraag ook wel, maar de manier waarop hij hem stelt was een beetje jammer.

Heb me kort ff voorgesteld (zonder naam weliswaar) in pagina 6 oid van vorige topic.
Ik rijd nog niet als studentchauffeur maar ben enthousiast aan het solliciteren. Studeer daarnaast autotechniek in arnhem, woon in utrecht en rij motor.
De manier waarop je met pakweg 6 posts op dit forum dit topic binnen komt vallen is netjes bedoel je? Het was niet jouw discussie, en je voegde er ook bar weinig aan toe.
pi_135141222
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 10:10 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn, hij heeft zich netjes voorgesteld in het vorige topic of die daarvoor. Nu kan ik het me goed voorstellen dat je het hebt gemist gezien de snelheid van de topics op dit moment. ^^

Reactie van Amoeba is ook niet gepast, hij komt zelf ook pas om de hoek kijken. ;)
Ik heb 15.000 posts op dit forum. :')
pi_135141527
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:55 schreef Amoeba het volgende:

[..]

De manier waarop je met pakweg 6 posts op dit forum dit topic binnen komt vallen is netjes bedoel je? Het was niet jouw discussie, en je voegde er ook bar weinig aan toe.
Als je een discussie met een persoon wil voeren moet je dat maar via PB doen, zolang je hier typt kan iedereen die daar trek in heeft daar lekker op reageren.
  maandag 6 januari 2014 @ 13:07:49 #105
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135141565
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:57 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Wauw hé, echt wauw. Dikke respect voor die posts van jou.Stoere boy. :|W
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  maandag 6 januari 2014 @ 13:12:58 #106
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135141743
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:57 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Wil je nou een koekje?

Ik heb er 8700, maar wel het meeste in dit onderwerp. En doordat ik langzaam met respect naar de 'vaste kern' in dit topic ben binnen gekomen, wordt ik hier nu nog serieus genomen. En dat geldt ook voor vele anderen die hier nu posten.

Was jij op dezelfde manier binnen gekomen, werd je ook anders bejegend. Maar je post nu 3, 4 topics mee en je denkt dat je koning Amoeba bent die weet hoe het moet. Nou jongen, succes daarmee.
#26 || Luciano da Silva
  maandag 6 januari 2014 @ 13:23:54 #107
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135142115
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:12 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ik heb er 8700, maar wel het meeste in dit onderwerp. En doordat ik langzaam met respect naar de 'vaste kern' in dit topic ben binnen gekomen, wordt ik hier nu nog serieus genomen. En dat geldt ook voor vele anderen die hier nu posten.

Ghe Ghe dat denk jij :P
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  maandag 6 januari 2014 @ 13:25:01 #108
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135142144
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:23 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Ghe Ghe dat denk jij :P
Kom dan jonguh

Het was ook te voorspellen natuurlijk :'(
#26 || Luciano da Silva
pi_135142150
quote:

[..]

wordt ik hier nu nog serieus genomen.

Joppie, wakker worden :6

Oh en het is "ik word" ~O>

Amoeba ga ik maar niet op in, iemand met 15.000 posts win ik het toch nooit van ;(
pi_135142172
quote:

[..]

Wil je nou een koekje?

Was jij op dezelfde manier binnen gekomen, werd je ook anders bejegend. Maar je post nu 3, 4 topics mee en je denkt dat je koning Amoeba bent die weet hoe het moet. Nou jongen, succes daarmee.
Punt is dat eerlijk toegeven dat je een rijtest verneukt heb en een akkefietje met een kast leidt tot aanhoudend treiteren. Volwassen man. En met name jij ja.

quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:07 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Wauw hé, echt wauw. Dikke respect voor die posts van jou.Stoere boy. :|W
Ik wil aangeven dat ik op dit forum niet pas om de hoek kom kijken. In dit topic is iets anders, alhoewel ik hier niet de nieuwste user ben.
pi_135142265
Je blijft ook maar happen, dan blijft het leuk natuurlijk. Beetje zelfspot zou je misschien beter staan.
Your opinion of me is none of my business.
pi_135142279
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:28 schreef Sarasi het volgende:
Je blijft ook maar happen, dan blijft het leuk natuurlijk. Beetje zelfspot zou je misschien beter staan.
Ik had het niet beter kunnen verwoorden ^O^
pi_135142281
quote:
Precies. :) Het zou mij echt niet boeien als ze af en toe eens mijn botsingen noemen.. Laat ze lekker. ;)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_135142319
quote:
Als je niet serieuze posts wil deponeren zijn daarvoor PI's uitgevonden. 12.gif
10.gif
pi_135142327
Als we nou met ingang van de volgende pagina weer allemaal normaal en aardig tegen elkaar doen en het over auto's gaan hebben
  maandag 6 januari 2014 @ 13:31:08 #116
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135142338
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:26 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Punt is dat eerlijk toegeven dat je een rijtest verneukt heb en een akkefietje met een kast leidt tot aanhoudend treiteren. Volwassen man. En met name jij ja.

[..]

Ik wil aangeven dat ik op dit forum niet pas om de hoek kom kijken. In dit topic is iets anders, alhoewel ik hier niet de nieuwste user ben.
Nee, jouw attitude hier en je manier van reageren op dingen lijdt tot de manier waar op je behandeld wordt.

En wat boeit het dat je op dit forum niet net om de hoek komt kijken? In dit topic wel, dus gedraag je daar naar.
#26 || Luciano da Silva
pi_135142381
Gaat dit topic nou zo hard omdat we net gekart hebben of zit iedereen gewoon te soggen in zijn/haar tentamenweek (zoals ik :+ ) ?
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
  maandag 6 januari 2014 @ 13:32:20 #118
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135142383
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:30 schreef Viezze het volgende:
Als we nou met ingang van de volgende pagina weer allemaal normaal en aardig tegen elkaar doen en het over auto's gaan hebben
Ik ga nog even een geile Superb posten:

#26 || Luciano da Silva
pi_135142390
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:31 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Nee, jouw attitude hier en je manier van reageren op dingen lijdt tot de manier waar op je behandeld wordt.

En wat boeit het dat je op dit forum niet net om de hoek komt kijken? In dit topic wel, dus gedraag je daar naar.
Ik ben het helemaal met Joppie eens. En het feit dat Amoeba's binnenkomst nou niet bepaald vlekkeloos verliep doet daar helemaal niets aan af, aangezien hij daarvoor ook al met veel bombarie rond banjerde.
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_135142396
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:31 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Wat is net? Ik post hier al zeker 2 maanden mee man. Jij als harde kern houdt dat bij toch?

Tevens: lijdt :')

Ik dacht dat je voor hiker/pc minimaal hbo moest hebben. :')

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2014 13:33:31 ]
pi_135142399
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:32 schreef Babananana het volgende:
Gaat dit topic nou zo hard omdat we net gekart hebben of zit iedereen gewoon te soggen in zijn/haar tentamenweek (zoals ik :+ ) ?
Soggen for life!
pi_135142406
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:32 schreef Kevindinhinho het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met Joppie eens. En het feit dat Amoeba's binnenkomst nou niet bepaald vlekkeloos verliep doet daar helemaal niets aan af, aangezien hij daarvoor ook al met veel bombarie rond banjerde.
Wat? :')
pi_135142410
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:32 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Wat is net? Ik post hier al zeker 2 maanden mee man. Jij als harde kern houdt dat bij toch?

Ik dacht dat je voor hiker/pc minimaal hbo moest hebben. :")
En op spelling is nog niemand aangenomen bij EW of AR
pi_135142454
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:25 schreef Viezze het volgende:

[..]

Joppie, wakker worden :6

Oh en het is "ik word" ~O>

Amoeba ga ik maar niet op in, iemand met 15.000 posts win ik het toch nooit van ;(
Zie onderschrift :Y
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_135142458
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:32 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ik ga nog even een geile Superb posten:

[ afbeelding ]
Sowieso altijd de station uitvoering van de Superb _O_

Ook al heb je de ruimte niet nodig, een station kan je altijd hebben :9
pi_135142491
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:32 schreef Babananana het volgende:
Herinner me er nou niet aan. ;(

Tevens praktische vraag. Ik heb lenzen (zachte) en op dagen zoals gisteren heb ik graag de verwarming in de auto vol aan en de blower op standje 1 want lekker. O+ Maar dan wordt de lucht erg droog en krijg ik last van mijn ogen. Als ik de blower uit zet is het probleem aanzienlijk minder, maar dan krijg ik het weer koudjes. Heeft iemand DE oplossing voor me?
pi_135142524
Ik kwam net dit ding tegen. Stiekem zou ik zo'n hok best wel eens willen proberen :P
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
pi_135142530
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:35 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Tevens praktische vraag. Ik heb lenzen (zachte) en op dagen zoals gisteren heb ik graag de verwarming in de auto vol aan en de blower op standje 1 want lekker. O+ Maar dan wordt de lucht erg droog en krijg ik last van mijn ogen. Als ik de blower uit zet is het probleem aanzienlijk minder, maar dan krijg ik het weer koudjes. Heeft iemand DE oplossing voor me?
Trek een jas aan.

Tevens:

De heater op je voeten zetten _O_
pi_135142537
quote:

[..]

Zonnebril? Ik rij tegenwoordig met m'n gewone bril, dus heb daar niet zoveel last van eerlijk gezegd.

Tevens, vers van de pers, weer een nieuwe 14%-knaller?
http://www.autowereld.com(...)ef-de-peugeot-308-sw
pi_135142538
quote:

[..]

Als de auto airco heeft helpt het volgens mij al om die uit te zetten. Ook al verwarmt de auto heeft de airco nog steeds effect.
pi_135142577
quote:

[..]

Blower naar voeten richten?

Doe ik sowieso altijd. Warme voetjes O+
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  maandag 6 januari 2014 @ 13:39:50 #132
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135142625
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:32 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik dacht dat je voor hiker/pc minimaal hbo moest hebben. :')
Wow, al twee maanden!

Oh, en ik heb mijn HBO diploma al op zak, nu bezig met een universitaire studie. Dus met dat niveau zit het wel goed :*
#26 || Luciano da Silva
pi_135142626
Jas aan is onprettig, want ik heb een lange jas en dan gaat 'ie oprollen in mijn onderrug en dat doet zeer. Airco is al uit, zonnebril is misschien een goed idee. Ik neem altijd al lenzenspul en bril mee voor als ik het echt niet kan hebben, maar het is gewoon vervelend.
  maandag 6 januari 2014 @ 13:40:26 #134
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135142649
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:34 schreef Viezze het volgende:

[..]

Sowieso altijd de station uitvoering van de Superb _O_

Ook al heb je de ruimte niet nodig, een station kan je altijd hebben :9
Achterbank plat, kleedje er in. En dan heb je die ruimte na negen maanden heel snel nodig :(
#26 || Luciano da Silva
pi_135142667
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:38 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Blower naar voeten richten?

Doe ik sowieso altijd. Warme voetjes O+
Heerlijk idd. :D Ik zet 'm meestal op voeten en raam, en alle ventjes zijn standaard van mee weg gedraaid.
pi_135142678
quote:

[..]

Nope, Niks te doen op het moment, of nouja, eigenlijk wel, maar school wil nu dat ik een nieuwe stageplek zoek, wat ik niet wil doen omdat ik de stageopdracht al voor 75% af heb, terwijl mijn stage begeleider van school dit verslag nog niet eens heeft gelezen. :')

edit: Doh! verkeerde post gequote. |:(
pi_135142760
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:39 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Wow, al twee maanden!

Oh, en ik heb mijn HBO diploma al op zak, nu bezig met een universitaire studie. Dus met dat niveau zit het wel goed :*
M.i. ben je met twee maanden geen total noob meer. Gefeliciteerd, ik ook. :*
Maar eens naar de instructie gaan om te gaan mierenneuken om bewijsjes.
  maandag 6 januari 2014 @ 13:43:45 #138
414827 Wave103
It's not pop music
pi_135142778
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:37 schreef Kevindinhinho het volgende:

[..]

Zonnebril? Ik rij tegenwoordig met m'n gewone bril, dus heb daar niet zoveel last van eerlijk gezegd.

Tevens, vers van de pers, weer een nieuwe 14%-knaller?
http://www.autowereld.com(...)ef-de-peugeot-308-sw
Mooi ding
pi_135142827
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:40 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Heerlijk idd. :D Ik zet 'm meestal op voeten en raam, en alle ventjes zijn standaard van mee weg gedraaid.
Ja, ik ook _O_

Ik heb ook verwarmde motorlaarzen :@ _O_
pi_135142880
Ik ben toevallig aan het leren over attributies, zelfbeeld en narcisme. Saai as hell. En dan vanavond een drie uur durend interview, om zes uur. Mijn dag kan niet meer stuk joh. :{
pi_135142933
Over verwarmings- en aircostanden, ik hoor ook vaak dat mensen in de zomer de airco op zijn koudst hebben en dan de stoelverwarming aan 8)7
pi_135142942
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:45 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ja, ik ook _O_

Comfort! O+ Ik vind het zo akelig om het koud te hebben. Ik heb nu heel fijne panterpootslofjes aan. :P
pi_135142982
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:45 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ja, ik ook _O_

Ik had op de sneeuwscooter verwarmde handvaten en ventilatortjes bij de gaten waar je je voeten in moest steken. :D
pi_135143017
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Over verwarmings- en aircostanden, ik hoor ook vaak dat mensen in de zomer de airco op zijn koudst hebben en dan de stoelverwarming aan 8)7
quote:
Wat ik wel altijd leuk vindt is bij mensen die het niet merken de stoelverwarming op zijn hoogst zetten in de zomer :')
pi_135143026
quote:
Mijn airco doet het niet eens, laat staan de gewone verwarming. _O-
(kan wel gefixed worden, want bekend kwaaltje, maar het hele dash moet er dan uit.. geen zin in/geld voor.)
pi_135143081
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:50 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

[..]

Wat ik wel altijd leuk vindt is bij mensen die het niet merken de stoelverwarming op zijn hoogst zetten in de zomer :')
The Perfect Roadtrip van Top Gear gezien? James en Jeremy moesten op een bepaald moment in 1 auto, ook de hele tijd de stoelverwarming van de ander vol aan zetten :')
pi_135143083
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:48 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Comfort! O+ Ik vind het zo akelig om het koud te hebben. Ik heb nu heel fijne panterpootslofjes aan. :P
Omg :') ik heb koeiensloffen aan _O-

In my defense, nee, ik heb die net zelf :D Zit bij mijn vriendin thuis, maar ze is er niet dus ik heb haar sloffen even gejat :6

Stoelverwarming kan wel lekker zijn. Had laatst een Mégane waar het in zat, maar toen was het veel te warm en ik kon niet vinden hoe je die ellende uit moest zetten :') kwam met een compleet bezweette anus bij de LM aan :N
pi_135143085
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:50 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

[..]

Bij mijn vorig werk hadden we Transits met stoelverwarming. Toen deze net nieuw waren vroegen veel mensen(waaronder ik) zich steeds af waarom ze soms zo'n hete kont kregen.. _O- Bleek er stoelverwarming in de bestuurdersstoelen te zitten. Het knopje zat echter onder de stoel. |:(
  maandag 6 januari 2014 @ 13:52:23 #149
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135143115
quote:
Jonge. Dat is zulke heerlijkheid. O+
#26 || Luciano da Silva
pi_135143232
quote:
Airco op een graad of 18, stoelverwarming aan. Dat is zóó fijn O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')