Ben je nou zelfs prikkelbaar naar mij? Jeetje, dat blijft wel hangen. Zal ik dan maar even reageren op een manier die me gepast lijkt?quote:
Manier van Reageren keur ik niet echt goed van Amaffa, Maareh wie ben jij en wat doe jij?quote:Op maandag 6 januari 2014 09:29 schreef PogoSticK het volgende:
[..]
Ben je nou zelfs prikkelbaar naar mij? Jeetje, dat blijft wel hangen. Zal ik dan maar even reageren op een manier die me gepast lijkt?
Ik ben Pogo, staat er zelfs bij. Wist niet dat het jouw topic was, had ik me voor moeten stellen? Sorry. Excuses. Ik zal me niet meer met jouw zaken bemoeien, ook al gaat het om een loze discussie op een vrij toegankelijk internetforum.
Mogge!
Ah op die manier, welkom en hopelijk vind je iets naar je zinquote:Op maandag 6 januari 2014 09:41 schreef PogoSticK het volgende:
Ik kom d'r ook zomaar in, dus snap de vraag ook wel, maar de manier waarop hij hem stelt was een beetje jammer.
Heb me kort ff voorgesteld (zonder naam weliswaar) in pagina 6 oid van vorige topic.
Ik rijd nog niet als studentchauffeur maar ben enthousiast aan het solliciteren. Studeer daarnaast autotechniek in arnhem, woon in utrecht en rij motor.
Goeie studiequote:Op maandag 6 januari 2014 09:41 schreef PogoSticK het volgende:
Ik kom d'r ook zomaar in, dus snap de vraag ook wel, maar de manier waarop hij hem stelt was een beetje jammer.
Heb me kort ff voorgesteld (zonder naam weliswaar) in pagina 6 oid van vorige topic.
Ik rijd nog niet als studentchauffeur maar ben enthousiast aan het solliciteren. Studeer daarnaast autotechniek in arnhem, woon in utrecht en rij motor.
Om eerlijk te zijn, hij heeft zich netjes voorgesteld in het vorige topic of die daarvoor. Nu kan ik het me goed voorstellen dat je het hebt gemist gezien de snelheid van de topics op dit moment. ^^quote:Op maandag 6 januari 2014 09:38 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Manier van Reageren keur ik niet echt goed van Amaffa, Maareh wie ben jij en wat doe jij?
Wie is die Amoeba waar het steeds over gaat?quote:Op maandag 6 januari 2014 10:10 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Reactie van Amoeba is ook niet gepast, hij komt zelf ook pas om de hoek kijken.
Dat merk je vanzelf wel, of je moet even dit en een aantal vorige topics doorlezenquote:Op maandag 6 januari 2014 10:16 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Wie is die Amoeba waar het steeds over gaat?
Dat heb ik dan gemist! Moi Excuséquote:Op maandag 6 januari 2014 10:10 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, hij heeft zich netjes voorgesteld in het vorige topic of die daarvoor. Nu kan ik het me goed voorstellen dat je het hebt gemist gezien de snelheid van de topics op dit moment. ^^
Reactie van Amoeba is ook niet gepast, hij komt zelf ook pas om de hoek kijken.
Sarcasme niet snappen..quote:Op maandag 6 januari 2014 10:25 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Dat merk je vanzelf wel, of je moet even dit en een aantal vorige topics doorlezen
Niet. Maar is wel zo netjes.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:26 schreef BlackLining het volgende:
Sinds wanneer ben je verplicht om je voor te stellen in een topic?
Neuh niet verplicht, maar het is toch wel grappig om te weten waar iemand werkt bv.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:26 schreef BlackLining het volgende:
Sinds wanneer ben je verplicht om je voor te stellen in een topic?
Erg fijne bakken en bizar ruim achterin, van achter en van voren mooi om te zien, maar lijkt vanaf de zijkant op een of andere manier een beetje uit proportie ofzo..quote:Op maandag 6 januari 2014 11:27 schreef joppie_saus het volgende:
Mag ik nog heel even spammen trouwens?
Deze foto van het Skoda forum afgetrokken. Jammer dat er een 1.4 TSI in ligt, maar man wat is dit een heerlijke auto. Skoda Superb 1.4 TSI in Rosso Brunelli, KW Streetcomfort set op 18" Turbine's bekend van de Passat CC en Scirocco.
Ik zou de velgen één maatje groter doen en gaan voor een twee liter, liefst 3,6 V6 FSI. Maar ja, dat kost ook wat
[ afbeelding ]
Het front vindt ik nog redelijk geslaagd, maar die achterkant ziet er naar mijn mening niet uit. De station is een stuk beter gelijnd. Kleur is wel echt top trouwens!quote:Op maandag 6 januari 2014 11:27 schreef joppie_saus het volgende:
Mag ik nog heel even spammen trouwens?
Deze foto van het Skoda forum afgetrokken. Jammer dat er een 1.4 TSI in ligt, maar man wat is dit een heerlijke auto.
[ afbeelding ]
Ik vind station's überhaupt altijd beter gelijnd, maar bij deze vind ik het als totaalplaatje best geslaagd.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:57 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
[..]
Het front vindt ik nog redelijk geslaagd, maar die achterkant ziet er naar mijn mening niet uit. De station is een stuk beter gelijnd. Kleur is wel echt top trouwens!
Kun je allemaal aanpassen. Nieuwe lampjes inzetten of soms geloof ik zelfs via de VAGcom.quote:Maar dat dashboard, met z'n groene verlichting vindt ik weer helemaal niks![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |