abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135132815
Ik heb een donkere, bijna zwarte spijkerbroek, bruin of blauw leren sneakers en ik draag sowieso altijd een overhemd dus dat zit ook wel prima. Probeer meestal wel een effen overhemd te zoeken als ik moet werken.

Daar overheen trouwens een leren jas wat eigenlijk niet mag maar waarvan ik vind dat het prima kan, een net afwerkte splitlederen jas is prima representatief. }:|
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_135134704
Ik draag altijd gewoon een pantalon, nette schoenen en een net overhemd. Sinds de chino is toegestaan draag ik dat vaker, zit toch een stuk comfortabeler.

In februari is mijn stage voorbij en ben ik dus weer beschikbaar. Ik zit alleen te twijfelen of ik als privéchauffeur of gewoon weer als hiker zal terugkeren. Hiken vind ik echt relaxed werk, lekker zelfstandig en veel autorijden. Ik vind het wel cool om te kunnen zeggen dat je chauffeur bent (geweest) maar vraag me af of je bij de functie privéchauffeur meer wacht dan dat je daadwerkelijk autorijdt?
Mensen hier die zowel hiker als privéchauffeur zijn geweest? Ik zou graag jullie ervaringen horen. Ik woon trouwens in Almere, is dat een gunstige regio voor privéchauffeurs? Voor hiken in ieder geval wel.
pi_135134815
Ik heb gewoon pantalon + zwart t-shirt + hemd van C&A en een colbert aan. Mij boeit het niet zoveel hoe ik eruit zie.

Moet iemand anders nog in Assen vandaag zijn?

[ Bericht 20% gewijzigd door Solidberg op 06-01-2014 07:48:24 ]
Nee, toch niet
pi_135134890
Goh, het gaat weer over werk.

Today:
Haren - Lisse in Audi A6
Lisse - Amersfoort

^O^
  maandag 6 januari 2014 @ 08:37:48 #80
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135135186
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 07:56 schreef S-RS het volgende:
Goh, het gaat weer over werk.

Spuitelf
#26 || Luciano da Silva
pi_135135490
Ik heb in principe altijd een chino aan met overhemd en nette schoenen.

Ligt er ook een beetje aan wat je moet vervoeren natuurlijk. Afgelopen zomer had ik een BMW 640d Gran Coupe van 1.5 ton nieuwwaarde, dan pak ik wel even een pantalon erbij. Als ik zie staan dat het een Caddy ophalen bij een of ander bouwbedrijf is, dan ga ik iets minder netjes.

Verder staat mijn metro nu stil, dus ik hoop dat ik mijn overstap naar de bus nog haal :(
pi_135135817
quote:
15s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:23 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Wie the fuck ben jij nu weer
Ben je nou zelfs prikkelbaar naar mij? Jeetje, dat blijft wel hangen. Zal ik dan maar even reageren op een manier die me gepast lijkt?

Ik ben Pogo, staat er zelfs bij. Wist niet dat het jouw topic was, had ik me voor moeten stellen? Sorry. Excuses. Ik zal me niet meer met jouw zaken bemoeien, ook al gaat het om een loze discussie op een vrij toegankelijk internetforum.

Mogge!
  maandag 6 januari 2014 @ 09:38:09 #83
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135135955
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 09:29 schreef PogoSticK het volgende:

[..]

Ben je nou zelfs prikkelbaar naar mij? Jeetje, dat blijft wel hangen. Zal ik dan maar even reageren op een manier die me gepast lijkt?

Ik ben Pogo, staat er zelfs bij. Wist niet dat het jouw topic was, had ik me voor moeten stellen? Sorry. Excuses. Ik zal me niet meer met jouw zaken bemoeien, ook al gaat het om een loze discussie op een vrij toegankelijk internetforum.

Mogge!
Manier van Reageren keur ik niet echt goed van Amaffa, Maareh wie ben jij en wat doe jij? :P
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_135136022
Ik kom d'r ook zomaar in, dus snap de vraag ook wel, maar de manier waarop hij hem stelt was een beetje jammer.

Heb me kort ff voorgesteld (zonder naam weliswaar) in pagina 6 oid van vorige topic.
Ik rijd nog niet als studentchauffeur maar ben enthousiast aan het solliciteren. Studeer daarnaast autotechniek in arnhem, woon in utrecht en rij motor.
  maandag 6 januari 2014 @ 09:45:26 #85
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135136077
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 09:41 schreef PogoSticK het volgende:
Ik kom d'r ook zomaar in, dus snap de vraag ook wel, maar de manier waarop hij hem stelt was een beetje jammer.

Heb me kort ff voorgesteld (zonder naam weliswaar) in pagina 6 oid van vorige topic.
Ik rijd nog niet als studentchauffeur maar ben enthousiast aan het solliciteren. Studeer daarnaast autotechniek in arnhem, woon in utrecht en rij motor.
Ah op die manier, welkom en hopelijk vind je iets naar je zin ^O^
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  maandag 6 januari 2014 @ 09:50:47 #86
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_135136164
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 09:41 schreef PogoSticK het volgende:

Goeie studie ^O^
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_135136569
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 09:38 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Manier van Reageren keur ik niet echt goed van Amaffa, Maareh wie ben jij en wat doe jij? :P
Om eerlijk te zijn, hij heeft zich netjes voorgesteld in het vorige topic of die daarvoor. Nu kan ik het me goed voorstellen dat je het hebt gemist gezien de snelheid van de topics op dit moment. ^^

Reactie van Amoeba is ook niet gepast, hij komt zelf ook pas om de hoek kijken. ;)
pi_135136698
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 10:10 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Reactie van Amoeba is ook niet gepast, hij komt zelf ook pas om de hoek kijken. ;)
Wie is die Amoeba waar het steeds over gaat? ;)
  maandag 6 januari 2014 @ 10:25:52 #89
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135136879
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 10:16 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Wie is die Amoeba waar het steeds over gaat? ;)
Dat merk je vanzelf wel, of je moet even dit en een aantal vorige topics doorlezen :')
  maandag 6 januari 2014 @ 10:51:19 #90
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135137432
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 10:10 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn, hij heeft zich netjes voorgesteld in het vorige topic of die daarvoor. Nu kan ik het me goed voorstellen dat je het hebt gemist gezien de snelheid van de topics op dit moment. ^^

Dat heb ik dan gemist! Moi Excusé
  maandag 6 januari 2014 @ 11:24:47 #91
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135138286
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 10:25 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Dat merk je vanzelf wel, of je moet even dit en een aantal vorige topics doorlezen :')
Sarcasme niet snappen..
#26 || Luciano da Silva
pi_135138325
Sinds wanneer ben je verplicht om je voor te stellen in een topic? :')
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  maandag 6 januari 2014 @ 11:27:33 #93
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135138376
Mag ik nog heel even spammen trouwens?

Deze foto van het Skoda forum afgetrokken. Jammer dat er een 1.4 TSI in ligt, maar man wat is dit een heerlijke auto. Skoda Superb 1.4 TSI in Rosso Brunelli, KW Streetcomfort set op 18" Turbine's bekend van de Passat CC en Scirocco.

Ik zou de velgen één maatje groter doen en gaan voor een twee liter, liefst 3,6 V6 FSI. Maar ja, dat kost ook wat :+

_O_

#26 || Luciano da Silva
  maandag 6 januari 2014 @ 11:27:45 #94
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135138384
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:26 schreef BlackLining het volgende:
Niet. Maar is wel zo netjes.
#26 || Luciano da Silva
  maandag 6 januari 2014 @ 11:29:08 #95
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135138429
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:26 schreef BlackLining het volgende:
Neuh niet verplicht, maar het is toch wel grappig om te weten waar iemand werkt bv.
pi_135138708
Wat een drukte bij de grote in Almere. Tevens is er iemand van EW, denk voor kledingcontrole. Ik heb geen opmerkingen gekregen, dus zal wel goed zijn :P

Wel een nieuw klembord gehad en dit is er eentje die niet van dat cheape plastic is _O_
pi_135138714
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:27 schreef joppie_saus het volgende:

Deze foto van het Skoda forum afgetrokken. Jammer dat er een 1.4 TSI in ligt, maar man wat is dit een heerlijke auto. Skoda Superb 1.4 TSI in Rosso Brunelli, KW Streetcomfort set op 18" Turbine's bekend van de Passat CC en Scirocco.

Ik zou de velgen één maatje groter doen en gaan voor een twee liter, liefst 3,6 V6 FSI. Maar ja, dat kost ook wat :+

_O_

[ afbeelding ]
Erg fijne bakken en bizar ruim achterin, van achter en van voren mooi om te zien, maar lijkt vanaf de zijkant op een of andere manier een beetje uit proportie ofzo..

@Irritatie, de grote draait in deze maand als een malle :P Zoals ik al zei, januari is gekkenhuis. (Ik werkte specifiek voor hun ;) )
pi_135139324
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:27 schreef joppie_saus het volgende:

Deze foto van het Skoda forum afgetrokken. Jammer dat er een 1.4 TSI in ligt, maar man wat is dit een heerlijke auto.
[ afbeelding ]
Het front vindt ik nog redelijk geslaagd, maar die achterkant ziet er naar mijn mening niet uit. De station is een stuk beter gelijnd. Kleur is wel echt top trouwens!
Voor EW een keer een 1.8TSI gereden. Zou 160pk moeten hebben, maar op snelweg even terug naar '4' en dat ding ging er echt rap vandoor. Kan ook maar zo dat die een anabolenkuurtje heeft gehad, is bij die 1.8 vrij eenvoudig dacht ik.
Maar dat dashboard, met z'n groene verlichting vindt ik weer helemaal niks :r

Zo, nu toch maar eens voor school aan de slag...
  maandag 6 januari 2014 @ 12:25:09 #99
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135140281
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:57 schreef gehaktstaaf123 het volgende:

[..]

Het front vindt ik nog redelijk geslaagd, maar die achterkant ziet er naar mijn mening niet uit. De station is een stuk beter gelijnd. Kleur is wel echt top trouwens!
Ik vind station's überhaupt altijd beter gelijnd, maar bij deze vind ik het als totaalplaatje best geslaagd.

quote:
Maar dat dashboard, met z'n groene verlichting vindt ik weer helemaal niks :r

Kun je allemaal aanpassen. Nieuwe lampjes inzetten of soms geloof ik zelfs via de VAGcom.
#26 || Luciano da Silva
pi_135140318
De klant heeft het leasecontract van de BMW X5 verlengd ;( Moet ik helemaal met OV van Zaandam naar Assen terug.
Heb klant nog even 20 minuten auto voorgesteld, die adaptieve cruise control is wel fijn, maar om nou 20m afstand te houden is ook overdreven.
Nee, toch niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')