Herinner me er nou niet aan.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:32 schreef Babananana het volgende:
Gaat dit topic nou zo hard omdat we net gekart hebben of zit iedereen gewoon te soggen in zijn/haar tentamenweek (zoals ik) ?
Trek een jas aan.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:35 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Herinner me er nou niet aan.![]()
Tevens praktische vraag. Ik heb lenzen (zachte) en op dagen zoals gisteren heb ik graag de verwarming in de auto vol aan en de blower op standje 1 want lekker.Maar dan wordt de lucht erg droog en krijg ik last van mijn ogen. Als ik de blower uit zet is het probleem aanzienlijk minder, maar dan krijg ik het weer koudjes. Heeft iemand DE oplossing voor me?
Zonnebril? Ik rij tegenwoordig met m'n gewone bril, dus heb daar niet zoveel last van eerlijk gezegd.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:35 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Tevens praktische vraag. Ik heb lenzen (zachte) en op dagen zoals gisteren heb ik graag de verwarming in de auto vol aan en de blower op standje 1 want lekker.Maar dan wordt de lucht erg droog en krijg ik last van mijn ogen. Als ik de blower uit zet is het probleem aanzienlijk minder, maar dan krijg ik het weer koudjes. Heeft iemand DE oplossing voor me?
Als de auto airco heeft helpt het volgens mij al om die uit te zetten. Ook al verwarmt de auto heeft de airco nog steeds effect.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:35 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Blower naar voeten richten?quote:Op maandag 6 januari 2014 13:35 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Wow, al twee maanden!quote:Op maandag 6 januari 2014 13:32 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wat is net? Ik post hier al zeker 2 maanden mee man. Jij als harde kern houdt dat bij toch?
Tevens: lijdt
Ik dacht dat je voor hiker/pc minimaal hbo moest hebben.
Achterbank plat, kleedje er in. En dan heb je die ruimte na negen maanden heel snel nodigquote:Op maandag 6 januari 2014 13:34 schreef Viezze het volgende:
[..]
Sowieso altijd de station uitvoering van de Superb
Ook al heb je de ruimte niet nodig, een station kan je altijd hebben
Heerlijk idd.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:38 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Blower naar voeten richten?
Doe ik sowieso altijd. Warme voetjes
Nope, Niks te doen op het moment, of nouja, eigenlijk wel, maar school wil nu dat ik een nieuwe stageplek zoek, wat ik niet wil doen omdat ik de stageopdracht al voor 75% af heb, terwijl mijn stage begeleider van school dit verslag nog niet eens heeft gelezen.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:35 schreef Sarasi het volgende:
[..]
M.i. ben je met twee maanden geen total noob meer. Gefeliciteerd, ik ook.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:39 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Wow, al twee maanden!
Oh, en ik heb mijn HBO diploma al op zak, nu bezig met een universitaire studie. Dus met dat niveau zit het wel goed
Mooi dingquote:Op maandag 6 januari 2014 13:37 schreef Kevindinhinho het volgende:
[..]
Zonnebril? Ik rij tegenwoordig met m'n gewone bril, dus heb daar niet zoveel last van eerlijk gezegd.
Tevens, vers van de pers, weer een nieuwe 14%-knaller?
http://www.autowereld.com(...)ef-de-peugeot-308-sw
Ja, ik ookquote:Op maandag 6 januari 2014 13:40 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Heerlijk idd.Ik zet 'm meestal op voeten en raam, en alle ventjes zijn standaard van mee weg gedraaid.
Comfort!quote:Op maandag 6 januari 2014 13:45 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, ik ook
Ik heb ook verwarmde motorlaarzen![]()
Ik had op de sneeuwscooter verwarmde handvaten en ventilatortjes bij de gaten waar je je voeten in moest steken.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:45 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, ik ook
Ik heb ook verwarmde motorlaarzen![]()
quote:Op maandag 6 januari 2014 13:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Over verwarmings- en aircostanden, ik hoor ook vaak dat mensen in de zomer de airco op zijn koudst hebben en dan de stoelverwarming aan
Wat ik wel altijd leuk vindt is bij mensen die het niet merken de stoelverwarming op zijn hoogst zetten in de zomerquote:Op maandag 6 januari 2014 13:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Over verwarmings- en aircostanden, ik hoor ook vaak dat mensen in de zomer de airco op zijn koudst hebben en dan de stoelverwarming aan
Mijn airco doet het niet eens, laat staan de gewone verwarming.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:47 schreef Irritatie100 het volgende:
The Perfect Roadtrip van Top Gear gezien? James en Jeremy moesten op een bepaald moment in 1 auto, ook de hele tijd de stoelverwarming van de ander vol aan zettenquote:Op maandag 6 januari 2014 13:50 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
[..]
Wat ik wel altijd leuk vindt is bij mensen die het niet merken de stoelverwarming op zijn hoogst zetten in de zomer
Omgquote:Op maandag 6 januari 2014 13:48 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Comfort!Ik vind het zo akelig om het koud te hebben. Ik heb nu heel fijne panterpootslofjes aan.
Bij mijn vorig werk hadden we Transits met stoelverwarming. Toen deze net nieuw waren vroegen veel mensen(waaronder ik) zich steeds af waarom ze soms zo'n hete kont kregen..quote:Op maandag 6 januari 2014 13:50 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
[..]
Wat ik wel altijd leuk vindt is bij mensen die het niet merken de stoelverwarming op zijn hoogst zetten in de zomer
Jonge. Dat is zulke heerlijkheid.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Airco op een graad of 18, stoelverwarming aan. Dat is zóó fijnquote:Op maandag 6 januari 2014 13:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |