Wat dat betreft is Afrika wel echt een soort van heaven. Prachtig man, al die oude zooi. Mooiste wat ik daar gezien heb waren de vrachtwagens.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:20 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
[ afbeelding ][?
De oude thema?
[..]
Subaru verliest gewoon de strijd van het Co2 knijpen wat de Duitsers en Fransen haarfijn doen.
Klopt, jammer wat het zijn heerlijke wagens. Ik heb ermee van Sydney naar Cairns gereden, een goeie 2500km, maar in ultiem comfort.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:20 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
[ afbeelding ][?
De oude thema?
[..]
Subaru verliest gewoon de strijd van het Co2 knijpen wat de Duitsers en Fransen haarfijn doen.
Daarom zie je ze hier zelden, omdat ze fors wat kosten en lease niet voordelig zijn.
Toch mooi, dat de manuren goedkoper zijn dan nieuwe onderdelenquote:Op maandag 6 januari 2014 15:22 schreef Fiorano het volgende:
Wat dat betreft is Afrika wel echt een soort van heaven. Prachtig man, al die oude zooi. Mooiste wat ik daar gezien heb waren de vrachtwagens.
Daf Cabine, MAN Motor allemaal op een Mercedes Benz chassis
Ik zou serieus daar nooit achter het stuur stappen, voor je het weet rijd je iemand aan en heb je een probleem voor de rest van je leven..quote:Op maandag 6 januari 2014 15:24 schreef BlackLining het volgende:
Klopt, jammer wat het zijn heerlijke wagens. Ik heb ermee van Sydney naar Cairns gereden, een goeie 2500km, maar in ultiem comfort.
Rijden in China valt ook wel mee. Ze houden zich absoluut niet aan de regels maar rijden volgens het principe van opletten een elkaar de ruimte geven. Gaat prima. Doen ze trouwens in Zuid Europa ook zo maar dat is een stuk rustiger.
Dat is ook de reden dat hij een chauffeur heeftquote:Op maandag 6 januari 2014 15:28 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik zou serieus daar nooit achter het stuur stappen, voor je het weet rijd je iemand aan en heb je een probleem voor de rest van je leven..
Verkeerde nr. aangetiktquote:Op maandag 6 januari 2014 15:28 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Toch mooi, dat de manuren goedkoper zijn dan nieuwe onderdelen...
Hoezo belde je me net trouwens ?
[..]
Ik zou serieus daar nooit achter het stuur stappen, voor je het weet rijd je iemand aan en heb je een probleem voor de rest van je leven..
Neup, al kun je in theorie een Chinees rijbewijs aanvragen. In de praktijk echter onmogelijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:29 schreef joppie_saus het volgende:
Ik wist niet beter dan dat je als niet Chinees niet in China mag rijden. Is dat weer veranderd ofzo?
Vrijwel alle (goedkope) taxi's in China zijn VW Santana's. Afgelopen zomer talloze keren met 3 personen die zeiknat waren van het zweet achterin zo'n bak gezetenquote:Op maandag 6 januari 2014 15:10 schreef MuurStraat het volgende:
Maken nog wel meer modellen die we hier niet kennen
[ afbeelding ]
Santana Vista.
De Bora bestaat daar nog steeds, en die zien er samen met de nieuwe Lavida en de Jetta allemaal exact hetzelfde uit
Best wel mooi ding, is zeker de luxe Passat daar?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:10 schreef MuurStraat het volgende:
Maken nog wel meer modellen die we hier niet kennen
[ afbeelding ]
Santana Vista.
De Bora bestaat daar nog steeds, en die zien er samen met de nieuwe Lavida en de Jetta allemaal exact hetzelfde uit
Wat is daar het praktisch nut van? Ik heb dat nog nooit begrepenquote:Op maandag 6 januari 2014 16:02 schreef joppie_saus het volgende:
Ik zou ook sowieso US running lights inbouwen. Dan blijven je knipperlichten altijd lichtjes branden zodra je je verlichting ingeschakeld.
Nee hoor, er rijden behoorlijk veel Passat's (zoals wij ze kennen) rond daarquote:Op maandag 6 januari 2014 16:01 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Best wel mooi ding, is zeker de luxe Passat daar?
quote:Op maandag 6 januari 2014 16:03 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Wat is daar het praktisch nut van? Ik heb dat nog nooit begrepen
Juist, vroeg me het af..quote:Op maandag 6 januari 2014 16:06 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is het praktisch nut van lichtmetaal, van een verlagingsset, van een dikke uitlaat?
Gewoon optisch mooi
Heb je wel eens een lichtmetalen velg in handen gehad? Die zijn stukken zwaarder dan een simpele stalen velg met wieldop.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:09 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Het nut van lichtmetaal ? Dat ze lichter zijn dan stalen en daardoor een lager onafgeveerd gewicht in
Idd, die heeft pap een paar maanden gehad ook, gewoon hetzelfde als hierquote:Op maandag 6 januari 2014 16:04 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Nee hoor, er rijden behoorlijk veel Passat's (zoals wij ze kennen) rond daar
Dat ligt aan de constructie van die lichtmetalen velgquote:Op maandag 6 januari 2014 16:13 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Heb je wel eens een lichtmetalen velg in handen gehad? Die zijn stukken zwaarder dan een simpele stalen velg met wieldop.
Meestal niet, getuige wat sjonnies er onder hangen. Het levert alleen wat op als je het van voor tot achter aanpakt.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:09 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Dikke uitlaat is meestal wat pk winstNiet alles is optisch
![]()
Heel erg afhankelijk wat je eronder hangt. En of je auto een atmosfeer of een turbo is..quote:Op maandag 6 januari 2014 16:22 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Meestal niet, getuige wat sjonnies er onder hangen. Het levert alleen wat op als je het van voor tot achter aanpakt.
Nope, al beweert iedereen wel dat het zo veilig is omdat je dan beter zichtbaar van wordquote:Op maandag 6 januari 2014 16:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Is dat in Nederland wel legaal dan, die US running lights?
Nee, maar ook de politie weet niet wat ze er mee aan moeten, dus laten ze het maar lopen. Voor de APK moet je even de stekker eruit trekken.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Is dat in Nederland wel legaal dan, die US running lights?
Jup, maar stel het in godsnaam goed af.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:37 schreef bokkepoot het volgende:
Ik zie het toch niet als ik in de auto zit, enige wat echt een beetje nut heeft is Xenon imho....
Lichtmetaal zie ik ook niet als ik in de auto zitquote:Op maandag 6 januari 2014 16:37 schreef bokkepoot het volgende:
Ik zie het toch niet als ik in de auto zit, enige wat echt een beetje nut heeft is Xenon imho....
quote:Op maandag 6 januari 2014 16:40 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Lichtmetaal zie ik ook niet als ik in de auto zit
Zeker weten?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Mwoah, dan vind ik DRL er beter uitzien (mits LED).
Kan nog wel toegevoegde waarde hebben als we kijken naar onafgeveerde massa, beter voor de wegligging.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:40 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Lichtmetaal zie ik ook niet als ik in de auto zit
Het ging nu over wat je wel en niet zag ín de auto.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:43 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Kan nog wel toegevoegde waarde hebben als we kijken naar onafgeveerde massa, beter voor de wegligging.
Ook de 550i ?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:47 schreef DrSnuggle het volgende:
Morgen een ritje van utrecht naar kampen, in, hoe verrassend ook, een BMW 5-Serie. Ik moet alleen de m5 nog rijden, dan heb ik ze toch wel allemaal gehad. ^^
Kan wel wezen maar dat is visueel, lichte velgen heeft ook nog een andere functie. Die running lights niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:44 schreef joppie_saus het volgende:
Ik vind DRL op geen enkele auto mooi. Bij VAG branden er lampjes naast de mistlampen, bij Audi krijg je scheve smoel als je je richtingaanwijzer aan zet en bij PSA plaatsen ze die dingen op de meest onmogelijke plaatsen
[..]
Het ging nu over wat je wel en niet zag ín de auto.
Bij VAG (en dus ook Audi) vind ik het altijd wel prima, mits je xenon/led-DRL hebt, anders ziet het er vrij goedkoop uit idd.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:44 schreef joppie_saus het volgende:
Ik vind DRL op geen enkele auto mooi. Bij VAG branden er lampjes naast de mistlampen, bij Audi krijg je scheve smoel als je je richtingaanwijzer aan zet en bij PSA plaatsen ze die dingen op de meest onmogelijke plaatsen
[..]
Het ging nu over wat je wel en niet zag ín de auto.
Liever die 550i, das tenminste een V8quote:
Lijkt me echt een koningsdiesel! Alleen jammer dat hij direct weer aan X-drive gekoppeld zit. Een 4-wiel drift gaat je denk ik nog niet lukken met dat vermogen. Al heeft hij natuurlijk wel een vrachtwagenlading koppelquote:
Jaaaaaaaaa. Maar bokkepoot zei dat hij geen US lights wil omdat hij het niet ziet vanuit de auto. Daarop zeg ik dat ik lichtmetaal óók niet zie vanuit de auto. Heeft op dat punt dus niks met functionaliteit te maken, puur visueel. Gewoon alleen om wat je ziet in de auto.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:49 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Kan wel wezen maar dat is visueel, lichte velgen heeft ook nog een andere functie. Die running lights niet.
Is jammer genoeg alleen een dure hobby, je auto verfraaienquote:
Gelukkig is de binnenkant van een Prius ook lelijkquote:Op maandag 6 januari 2014 17:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Kan je ook een Prius kopen, die lelijke carrosserie zie je ook niet als je er in zit
Dat is waarquote:Op maandag 6 januari 2014 17:04 schreef Viezze het volgende:
[..]
Gelukkig is de binnenkant van een Prius ook lelijk
Prius vind ik zo slecht nog nietquote:Op maandag 6 januari 2014 17:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Kan je ook een Prius kopen, die lelijke carrosserie zie je ook niet als je er in zit
Maar ik ben het wel met Joppie eens, het oog wil ook wat. Mijn oog dan niet die running lights, maar dat is een ander verhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |