Jup, maar stel het in godsnaam goed af.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:37 schreef bokkepoot het volgende:
Ik zie het toch niet als ik in de auto zit, enige wat echt een beetje nut heeft is Xenon imho....
Lichtmetaal zie ik ook niet als ik in de auto zitquote:Op maandag 6 januari 2014 16:37 schreef bokkepoot het volgende:
Ik zie het toch niet als ik in de auto zit, enige wat echt een beetje nut heeft is Xenon imho....
quote:Op maandag 6 januari 2014 16:40 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Lichtmetaal zie ik ook niet als ik in de auto zit
Zeker weten?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Mwoah, dan vind ik DRL er beter uitzien (mits LED).
Kan nog wel toegevoegde waarde hebben als we kijken naar onafgeveerde massa, beter voor de wegligging.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:40 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Lichtmetaal zie ik ook niet als ik in de auto zit
Het ging nu over wat je wel en niet zag ín de auto.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:43 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Kan nog wel toegevoegde waarde hebben als we kijken naar onafgeveerde massa, beter voor de wegligging.
Ook de 550i ?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:47 schreef DrSnuggle het volgende:
Morgen een ritje van utrecht naar kampen, in, hoe verrassend ook, een BMW 5-Serie. Ik moet alleen de m5 nog rijden, dan heb ik ze toch wel allemaal gehad. ^^
Kan wel wezen maar dat is visueel, lichte velgen heeft ook nog een andere functie. Die running lights niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:44 schreef joppie_saus het volgende:
Ik vind DRL op geen enkele auto mooi. Bij VAG branden er lampjes naast de mistlampen, bij Audi krijg je scheve smoel als je je richtingaanwijzer aan zet en bij PSA plaatsen ze die dingen op de meest onmogelijke plaatsen
[..]
Het ging nu over wat je wel en niet zag ín de auto.
Bij VAG (en dus ook Audi) vind ik het altijd wel prima, mits je xenon/led-DRL hebt, anders ziet het er vrij goedkoop uit idd.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:44 schreef joppie_saus het volgende:
Ik vind DRL op geen enkele auto mooi. Bij VAG branden er lampjes naast de mistlampen, bij Audi krijg je scheve smoel als je je richtingaanwijzer aan zet en bij PSA plaatsen ze die dingen op de meest onmogelijke plaatsen
[..]
Het ging nu over wat je wel en niet zag ín de auto.
Liever die 550i, das tenminste een V8quote:
Lijkt me echt een koningsdiesel! Alleen jammer dat hij direct weer aan X-drive gekoppeld zit. Een 4-wiel drift gaat je denk ik nog niet lukken met dat vermogen. Al heeft hij natuurlijk wel een vrachtwagenlading koppelquote:
Jaaaaaaaaa. Maar bokkepoot zei dat hij geen US lights wil omdat hij het niet ziet vanuit de auto. Daarop zeg ik dat ik lichtmetaal óók niet zie vanuit de auto. Heeft op dat punt dus niks met functionaliteit te maken, puur visueel. Gewoon alleen om wat je ziet in de auto.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:49 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Kan wel wezen maar dat is visueel, lichte velgen heeft ook nog een andere functie. Die running lights niet.
Is jammer genoeg alleen een dure hobby, je auto verfraaienquote:
Gelukkig is de binnenkant van een Prius ook lelijkquote:Op maandag 6 januari 2014 17:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Kan je ook een Prius kopen, die lelijke carrosserie zie je ook niet als je er in zit
Dat is waarquote:Op maandag 6 januari 2014 17:04 schreef Viezze het volgende:
[..]
Gelukkig is de binnenkant van een Prius ook lelijk
Prius vind ik zo slecht nog nietquote:Op maandag 6 januari 2014 17:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Kan je ook een Prius kopen, die lelijke carrosserie zie je ook niet als je er in zit
Maar ik ben het wel met Joppie eens, het oog wil ook wat. Mijn oog dan niet die running lights, maar dat is een ander verhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |