Ik heb nog nooit een frituurpan gebruikt. Maar ik ga wel eens naar de frituur, friet en kaassoufléquote:
watquote:Op zondag 5 januari 2014 19:08 schreef sp3c het volgende:
dat hugocoolhomoautistenverhaal gaat me pas echt te diep hoor
Ik vond het maar een raar verhaal.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:08 schreef sp3c het volgende:
Een parkiet of iets dergelijks.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:10 schreef Uccie het volgende:
Dat hugoverhaal?
Ik heb een mini frituurpan. Gaat 2ltr olie in. Net voor iets kleins.
Punt is dat hij zo onsamenhangend en onduidelijk schrijft, ik volg het ook niet. Volgens mij komt het er op neer dat hij een perfecte maatschappij zou willen waarin niemand een 'afwijking' heeft (het woord afwijking wordt nogal breed opgevat door hem geloof ik).quote:Op zondag 5 januari 2014 19:08 schreef sp3c het volgende:
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:12 schreef sp3c het volgende:
nou ik snap hem wel denk ik, we zouden niet overal een afwijking van moeten willen maken maar het leest alsof we iedereen met afwijkingen af moeten maken
Ja zoiets, maar als ze ermee te koop gaan lopen moeten ze wel dood.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:12 schreef sp3c het volgende:
nou ik snap hem wel denk ik, we zouden niet overal een afwijking van moeten willen maken maar het leest alsof we iedereen met afwijkingen af moeten maken
Ja, zo wordt het opgevatquote:Op zondag 5 januari 2014 19:12 schreef sp3c het volgende:
Hoe moet je dat verhelpen dan?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, zo wordt het opgevat
Wat ik bedoel is dat het blijkbaar 'normaal' is dat mensen met dit soort afwijkingen er op latere leeftijd aan behandeld mogen worden, maar waarom zou je het niet een stap voor zijn en het, indien mogelijk, voor de geboorte al 'verhelpen'?
En ik schrijf het ook expres wat vaag/onsamenhangend/provocerend
Voorschurft doet dit gewoon 1x in de 3 maanden.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:22 schreef sp3c het volgende:
voor mijn part laat iemand die zich 'gewoon' man voelt zich voor een weekje vrouw maken zodat hij met zijn tetten kan spelen, boeit mij dat nou?
ik zit er nietmee
Mag andersom ook dan? Kan ik een weekje met mijn pik spelenquote:Op zondag 5 januari 2014 19:22 schreef sp3c het volgende:
voor mijn part laat iemand die zich 'gewoon' man voelt zich voor een weekje vrouw maken zodat hij met zijn tetten kan spelen, boeit mij dat nou?
ik zit er nietmee
net zoals je keihard zou schrikken van foto's zou je net zo hard schrikken als ik opeens ja zou zeggenquote:Op zondag 5 januari 2014 19:24 schreef sp3c het volgende:
nee jij mag met die van mij spelen en dat wil je ook niet
Iedereen schept behagen in de achteruitgang van iemand anders.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:24 schreef arjan1112 het volgende:
hij liep te beweren dat hetero's het wel lekker vinden om door een vrouw met een voorbinddildo in hun reet geneukt te worden, dus iedereen is homo
wtfquote:Op zondag 5 januari 2014 19:24 schreef arjan1112 het volgende:
hij liep te beweren dat hetero's het wel lekker vinden om door een vrouw met een voorbinddildo in hun reet geneukt te worden, dus iedereen is homo
gewoon proberenquote:Op zondag 5 januari 2014 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
net zoals je keihard zou schrikken van foto's zou je net zo hard schrikken als ik opeens ja zou zeggen
En hoe moet je dat gaan vaststellen bij een ongeboren kind?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gentherapie etc
beetje shit aanpassen
Dat is niet het enige criterium hequote:Op zondag 5 januari 2014 19:20 schreef Specularium het volgende:
Kinderen al een ADHD diagnose geven is natuurlijk ook wel raar.
Die zijn altijd druk.
Heb je de docu over Valentijn wel eens gezien?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:28 schreef sp3c het volgende:
het gaat me nog steeds te diep
je kunt toch niet aan een kind zien of hij voor zijn gevoel in het verkeerde lichaam zit?
dat is nog helemaal niet ontwikkeld op dat moment
Alleen dikke?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:20 schreef sp3c het volgende:
ik zie het probleem op niet, als er dikke tetten opzitten ga ik er gewoon overheen
ok tetten zijn tettenquote:
nopequote:Op zondag 5 januari 2014 19:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
Heb je de docu over Valentijn wel eens gezien?
Die vond ik best verhelderend.
Wauw, ik zou dit publiceren als ik jou was.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gentherapie etc
beetje shit aanpassen
gewoon roken verbieden, dan lost het probleem zich vanzelf opquote:Op zondag 5 januari 2014 19:30 schreef arjan1112 het volgende:
in de POL SC word het probleem arjan1112 besproken. Hoe dienen we dat gevaar te neutraliseren.
Benk wat te laat mee tochquote:Op zondag 5 januari 2014 19:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wauw, ik zou dit publiceren als ik jou was.
Weet ik nietquote:Op zondag 5 januari 2014 19:36 schreef arjan1112 het volgende:
in welke 4 landen is het niet verboden dan?
Maar dan moet je wel eerst weten met welke genen genderdysforie, homoseksualiteit, autisme en wat je nog meer noemde te maken hebben he. Daarnaast spelen omgevingsfactoren vaak ook een rol dus dan los je het alsnog niet op.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Benk wat te laat mee toch
http://www.gewoon-nieuws.(...)nipulatie-op-mensen/
Ja goed, maar je moet ergens beginnenquote:Op zondag 5 januari 2014 19:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel eerst weten met welke genen genderdysforie, homoseksualiteit, autisme en wat je nog meer noemde te maken hebben he.
Juan met zijn screeners.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Wie gaat er zo boer zoekt vrouw kijken?
Gewoon alles aborteren. Weet je het tenminste zeker.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:58 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja goed, maar je moet ergens beginnen
Ik denkquote:Op zondag 5 januari 2014 19:57 schreef Njosnavelin het volgende:
ik, al vind ik het dit jaar saai.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:57 schreef Njosnavelin het volgende:
quote:
Gezellie. Ik vind het dit jaar ook saaier dan normaal.quote:
Gewoon safe sex dan.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon alles aborteren. Weet je het tenminste zeker.
Ik ook..quote:Op zondag 5 januari 2014 20:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
[..]
Gezellie. Ik vind het dit jaar ook saaier dan normaal.
gelukkig, ligt dus niet aan mij.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
[..]
Gezellie. Ik vind het dit jaar ook saaier dan normaal.
Ik vind het ook raar in elkaar gezet door de KRO, we zien de boeren steeds maar heel eventjes, gaat allemaal zo snel. Je leert ze niet goed 'kennen' ofzoquote:
Ik vind het allemaal wat afstandelijker en mis de kneuterigheid die er normaal wel is.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik vind het ook raar in elkaar gezet door de KRO, we zien de boeren steeds maar heel eventjes, gaat allemaal zo snel. Je leert ze niet goed 'kennen' ofzo
Volg ik ook niet. Lijkt me echt supersaai. Ik check morgen de 1e op tv wel even om te kijken of het was is.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Nog erger, Boer zoekt vrouw en op de achtergrond de streams van Utopia
Geen screeners van Utopia?quote:Op zondag 5 januari 2014 20:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Nog erger, Boer zoekt vrouw en op de achtergrond de streams van Utopia
Als het net zo gaat als bij DGK, dan zie je op TV niet of het wat is, daar krijg je alleen te zien wat Sjon wil dat je zietquote:Op zondag 5 januari 2014 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Volg ik ook niet. Lijkt me echt supersaai. Ik check morgen de 1e op tv wel even om te kijken of het was is.
Toch geen zin in om streams te kijkenquote:Op zondag 5 januari 2014 20:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Als het net zo gaat als bij DGK, dan zie je op TV niet of het wat is, daar krijg je alleen te zien wat Sjon wil dat je ziet![]()
Gisteren was de eerste clash al, schreeuwen, schelden niet te kort, een goed begin
Joh, ik heb vandaag denk alles bij elkaar een kwartier gezien, ik vind dat geouwehoer in het Utopia topic het leukst ...quote:Op zondag 5 januari 2014 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Toch geen zin in om streams te kijkenZitten wachten tot er wat gebeurt, bleh.
Ja natuurlijk, maar als je daar al in geloofde is dat je eigen schuld, beetje naïef.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:45 schreef Specularium het volgende:
Sjon heeft gewoon zitten liegen over die wetteloosheid he?
Met zijn gare zoon.
Tokkie galore.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Joh, ik heb vandaag denk alles bij elkaar een kwartier gezien, ik vind dat geouwehoer in het Utopia topic het leukst ...
Deze is wel leuk; Aardbeiengate:
Inderdaad, het lijkt een beetje op screeners kijken.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar als je daar al in geloofde is dat je eigen schuld, beetje naïef.
ja, ha ha ha.........quote:Op zondag 5 januari 2014 20:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inderdaad, het lijkt een beetje op screeners kijken.
Ik gok dat je het nu niet over de playoffs van Utopia hebt...quote:Op zondag 5 januari 2014 21:04 schreef sp3c het volgende:
nee dat lijkt me niet heel erg waarschijnlijk
maar als het goed is koop ik misschien tickets voor de playoffs
Ow ja nogal vergezocht inderdaad johquote:Op zondag 5 januari 2014 21:08 schreef sp3c het volgende:
het was sarcastisch
want er zijn toch geen utopia playoffs dus hoef ik sowieso geen tickets
snap je?
Ow je hebt dus wel gekeken. Dat wist ik niet van die spelletjes. Ja dat is gewoon stom. ze moeten geen moer te doen hebben en geen sigaretten en zo.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:13 schreef sp3c het volgende:
vond het ook jammer dat ze ineens allemaal spelletjes en opdrachten moesten doen voor hun eten ofzo
ik wil dat die gasten zich de hele dag stierlijk zitten te vervelen omdat ze niets maar dan ook niets anderrs te doen hebben dan elkaar treiteren
ja en dan gewoon een paar dagen de kraan uitquote:Op zondag 5 januari 2014 21:15 schreef Specularium het volgende:
Er moet een Bear Grylls type bij die de hele dag zijn eigen urine drinkt.
that's what she said btwquote:Op zondag 5 januari 2014 21:18 schreef sp3c het volgende:
rijd je met je dinky toy tegen mijn schoenen aan zeker
Ik mag tegenwoordig in een echte auto....al ruilde ik die in tegen een hybride.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:18 schreef sp3c het volgende:
of wat anders?
rijd je met je dinky toy tegen mijn schoenen aan zeker
I think I'll live
Vanwege de hybride...die ik overigens zelf heb uitgekozen en waar ik met heel veel plezier in rijd hoor. Moet je allemaal niet zo letterlijk nemen.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:23 schreef Karina het volgende:
Hoezo dan in een hoekje liggen?
Alsof je je wat van sp3c moet aantrekken
Doe ik ook niet...moet ik hem toch minimaal een keer voor in het echt hebben gezienquote:Op zondag 5 januari 2014 21:26 schreef Karina het volgende:
Je moet sp3c ook niet letterlijk nemen natuurlijk.
Een Toyota Auris.quote:
Oja, dat had je een keer verteld, met foto erbij.quote:
Ja heb hem nu een paar maanden.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja, dat had je een keer verteld, met foto erbij.
Klopt. Dat was tenminste kwaliteit.quote:
Ik moet niks.quote:Op maandag 6 januari 2014 09:16 schreef Specularium het volgende:
En jullie moeten de nieuwe Family Guy kijken.
Utopia niet maar dat is de reden waarom ik afgehaakt ben van al dat Real Life gedoequote:Op zondag 5 januari 2014 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow je hebt dus wel gekeken. Dat wist ik niet van die spelletjes. Ja dat is gewoon stom. ze moeten geen moer te doen hebben en geen sigaretten en zo.
er was een keten bouwmarkten die 'de beuker' heette.. die zaken zijn nu Gammaquote:
dat soort onthullingen moet je niet doen in de NWS SC Arniequote:Op maandag 6 januari 2014 13:13 schreef arjan1112 het volgende:
en me vader heette arie. en please noem me niet arnie.. vervelende herrineringen aan
Is het verboden om dit op youtube te zetten dan? Je weet niet of diegene ook de dader is.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:55 schreef arjan1112 het volgende:
Moet toch wel makkelijk terug te vinden wie dit op youtube heeft geplaatst huh?
Wat was er gebeurt als die fietsers daar net waren als die bom afging huh
Kattenkwaad.quote:
er is wel een buurthuis.. maar dat sluit om 1 uur ..quote:Op maandag 6 januari 2014 18:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kattenkwaad.
Dat krijg je als de jeugd geen buurthuis heeft.
Zinloos geweldig.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kattenkwaad.
Dat krijg je als de jeugd geen buurthuis heeft.
In zo'n preview zag ik al een kneus die opperde om alcohol te verbieden in Utopiaquote:Op maandag 6 januari 2014 20:05 schreef Specularium het volgende:
Juan zit nu Utopia te kijken op SBS.
Pik in hand, alles.
Deze gezien?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:07 schreef Latert het volgende:
[..]
In zo'n preview zag ik al een kneus die opperde om alcohol te verbieden in Utopia.
Zeker die hippie met blote voetenquote:Op maandag 6 januari 2014 20:07 schreef Latert het volgende:
[..]
In zo'n preview zag ik al een kneus die opperde om alcohol te verbieden in Utopia.
quote:Op maandag 6 januari 2014 20:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze gezien?
NWS / [SC] Gefrituurde apenaids.
Ik las linke jood.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:17 schreef arjan1112 het volgende:
Hij is toch een zogenaamde linkse jood ?
niet echt een likoed stemmer ofzo die barend
Vitesse altijdquote:Op maandag 6 januari 2014 20:20 schreef Specularium het volgende:
Hij gaat het over die Vitesse speler hebben die niet in de zandbak mocht spelen.
Laat maar...ik weet wel weer wat dit voor plaatje oplevertquote:Op maandag 6 januari 2014 20:25 schreef sp3c het volgende:
wie wil er uberhaupt voetb0llen in Abu fucking Dhabi
dan ga je toch na 10 minuten dood van de zongebakken apenaids of wat?
moeten we echt niet willen met zijn allen
Hoe warm is het daar nu danquote:Op maandag 6 januari 2014 20:25 schreef sp3c het volgende:
wie wil er uberhaupt voetb0llen in Abu fucking Dhabi
dan ga je toch na 10 minuten dood van de zongebakken apenaids of wat?
moeten we echt niet willen met zijn allen
Nee, post eens.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Laat maar...ik weet wel weer wat dit voor plaatje oplevert
Dat ik liever met de F-jes in de zandbak zou gaan zitten dan naar Abu Dhabi...quote:
is al best veel uitverkocht manquote:Op maandag 6 januari 2014 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk hier effe
http://www.decoolstebaanvannederland.nl/programma/
http://www.decoolstebaanvannederland.nl/tickets/
Uh alleen die ene vrijdag is helemaal uitverkocht johquote:Op maandag 6 januari 2014 20:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
is al best veel uitverkocht man
welke dag wil jij?
In de winter? Gemiddeld 20 à 25 graden.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe warm is het daar nu danIk heb echt geen idee.
ja ik bedoelde nu. Oh dat valt wel mee.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:56 schreef Ferdo het volgende:
[..]
In de winter? Gemiddeld 20 à 25 graden.
In de zomer: verdubbelen die hap.
nou als je doorklikt zijn er al best veel uurtjes uitverkocht hoorquote:Op maandag 6 januari 2014 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh alleen die ene vrijdag is helemaal uitverkocht johMij maakt het niks uit. Ik heb toch vrij
zaterdagavond zou wel leuk zijn jaquote:Op maandag 6 januari 2014 20:57 schreef Karina het volgende:
Zaterdagavond is denk ik wel het leukst.
Of dinsdag maar dat is voor jou niet zo handig denk ik.
ja toch hoef je ook geen vrij te nemen en dan is het discoquote:
Zaad waarschijnlijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
En we weten allemaal hoe dat komt.
Je wat?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga morgen even boeken, heb mijn reader en zo niet bij de hand nu.
Oh zo'n inlogding.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja hoe heet dat ding, voor je bankpas
ja dat. Waar je een geheimzinnige code mee krijgt die altijd klopt, snap er niks van hoe dat werkt.quote:
Laatste tijd gaat het wel goed, weinig storing of onderhoud.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:35 schreef sp3c het volgende:
nu heb ik ING, dat werkt de helft van de tijd niet
Was ook veel te vroeg.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:44 schreef sp3c het volgende:
ik ga slapen gek
ik ben nog steeds kapot, liep echt als een zombie op het werk vanaag
zondag is voortaan offlimits hoor ... Parkpop is de enige uitzondering
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:40 schreef Karina het volgende:
Bij de Rabo heb ik volgens mij nog nooit een storing gehad.
In elk geval Frits Barend.quote:
Ik wil eigenlijk ook nog homeland, family guy en/of american dad kijken.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:49 schreef Karina het volgende:
Zo geen zin in eigenlijk. Maar ik heb toch niks anders te doen behalve naar bed gaan dan.
Doe je dat toch. AD download ik eigenlijk niet, ik keek het vroeger op tv. Misschien maar weer eens doen.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:50 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook nog homeland, family guy en/of american dad kijken.
FG was goed. Ik zou dat na Knevel en Tijs gaan kijken.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:50 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook nog homeland, family guy en/of american dad kijken.
Ik vind AD een leuker dan fg.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe je dat toch. AD download ik eigenlijk niet, ik keek het vroeger op tv. Misschien maar weer eens doen.
10 Ekkiesquote:Op maandag 6 januari 2014 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk hier effe
http://www.decoolstebaanvannederland.nl/tickets/
ja, dus? Op een bankje.zitten in het vondelpark is goedkoperquote:Op maandag 6 januari 2014 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Krent. Voor die ene keer. Naar de kroeg kost meer.
Ja lekker in de kou joh. Ga mee anders.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:59 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja, dus? Op een bankje.zitten in het vondelpark is goedkoper
ik kan niet schaatsenquote:Op maandag 6 januari 2014 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja lekker in de kou joh. Ga mee anders.
Goed geraden dat laatste. Met paypal betalen kostte nog meer trouwens dus maar met ideal betaald, stelletje schoften zijn het.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:47 schreef sp3c het volgende:
schaatsen is net zo makkelijk als lopen, gewoon de ene voet voor de ander en soms val je op je hoofd
lol @ 3 euro servicekosten trouwens
moet je het zelf nog uitprinten ook zeker![]()
Wat stoerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat trek ik ook niet nee, zeker niet met mijn huidige conditie (plus dat ik er na een half uur drie kwartier ook wel genoeg van heb).quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:19 schreef sp3c het volgende:
maar anderhalf uur gaat hem niet worden vrees ik
Nee helemaal vergeten. Was het wat?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:50 schreef Njosnavelin het volgende:
Karina, heb je 24 uur met Ali B gezien?
ik ben er denk ik na 12 minuten al klaar mee, laat staan 24 uurquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:50 schreef Njosnavelin het volgende:
Karina, heb je 24 uur met Ali B gezien?
Klinkt bekend: ongeveer 90% van de users op FOK! doet precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:24 schreef Specularium het volgende:
Ali B. kan echt helemaal niks.
Gaat ie net doen of ie ontwikkeld is.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Klinkt bekend: ongeveer 90% van de users op FOK! doet precies hetzelfde.
Niet persoonlijk bedoeld overigens
Denk niet dat 90% van de Fokkers er steeds een mes bij gaat pakken als ze zich wat bedreigd voelen in hun persoonlijke sfeer doordat er kritische vragen gesteld worden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Klinkt bekend: ongeveer 90% van de users op FOK! doet precies hetzelfde.
Niet persoonlijk bedoeld overigens
Doet hij dat bij 24 uur met? Terwijl hij toch wel zijn woordje klaar heeft.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Denk niet dat 90% van de Fokkers er steeds een mes bij gaat pakken als ze zich wat bedreigd voelen in hun persoonlijke sfeer doordat er kritische vragen gesteld worden.
Het blijft gewoon een agressieve Marokkaan van die pleintje.
Moet je maar terugkijken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Doet hij dat bij 24 uur met? Terwijl hij toch wel zijn woordje klaar heeft.
Vooruit dan maar als jij het zegt kijk ik wel even morgen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je maar terugkijken.
Deed ie 3x ofzo tijdens een discussie, ging ie zogenaamd dreigen.
Ali is gewoon een lege aap.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:31 schreef Specularium het volgende:
Ali vond het ook heel bijzonder dat je er altijd voor je kinderen moest zijn terwijl Theo vond dat dat de normaalste zaak van de wereld is.
Kon Ali ook weer niet hebben.
Theo werd al snel niet goed van hem had ik het idee. Hij zet zichzelf steeds ongegeneerd op een voetstuk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met een ontzettend kromme neus.
Terecht.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Theo werd al snel niet goed van hem had ik het idee. Hij zet zichzelf steeds ongegeneerd op een voetstuk.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Terecht.
Hij had ook gelijk.
"Jij wilt kinderen een stuk van hun lul snijden en dan noem je mij een extremist?"
Toen zat de sfeer er gelijk in.
Nee dat weet ik, daarom heb ik ook geschreven 'omdat het hoort' en niet iets over religie. Wordt nu nog altijd veel gedaan in de VS toch?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:52 schreef arjan1112 het volgende:
in Amerika werd dat tot de jaren 60 ook gedaan, het is dus niet iets exclusief voor moslims of joden
Dat aanraken kwam door Ali. Die kwam steeds iets te dichtbij.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:49 schreef Kentoet het volgende:
Theo was echt een baas inderdaad. Steeds aanraken en iets te dichtbij komen.
En hij stelde voor om penissen te vergelijken
Ali van Nazareth durfde niet, ws bang dat hij er gevoelens bij krijgt ofzo.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:56 schreef Specularium het volgende:
Niks mis met peners vergelijken.
Zouden mensen vaker moeten doen.
Dit zijn de foute redenen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:57 schreef Karina het volgende:
Ik dacht ook dat het nog steeds gebeurde. Wat ik niet wist is waarom het ooit is begonnen, dat las ik net pas:
Secular circumcision began as a "cure" for masturbation late in the 19th century in England.
Dat begrijp ik. Maar blijkbaar is het in Engeland en Amerika in eerste instantie daarom gedaan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit zijn de foute redenen.
Als je het doet omdat je voorhuid wat strak is is er niks mis mee.
Voorschrift heeft trouwens nu een erectie.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Maar blijkbaar is het in Engeland en Amerika in eerste instantie daarom gedaan.
En tevens pics van VS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |