Ik heb nog nooit een frituurpan gebruikt. Maar ik ga wel eens naar de frituur, friet en kaassoufléquote:
watquote:Op zondag 5 januari 2014 19:08 schreef sp3c het volgende:
dat hugocoolhomoautistenverhaal gaat me pas echt te diep hoor
Ik vond het maar een raar verhaal.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:08 schreef sp3c het volgende:
Een parkiet of iets dergelijks.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:10 schreef Uccie het volgende:
Dat hugoverhaal?
Ik heb een mini frituurpan. Gaat 2ltr olie in. Net voor iets kleins.
Punt is dat hij zo onsamenhangend en onduidelijk schrijft, ik volg het ook niet. Volgens mij komt het er op neer dat hij een perfecte maatschappij zou willen waarin niemand een 'afwijking' heeft (het woord afwijking wordt nogal breed opgevat door hem geloof ik).quote:Op zondag 5 januari 2014 19:08 schreef sp3c het volgende:
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:12 schreef sp3c het volgende:
nou ik snap hem wel denk ik, we zouden niet overal een afwijking van moeten willen maken maar het leest alsof we iedereen met afwijkingen af moeten maken
Ja zoiets, maar als ze ermee te koop gaan lopen moeten ze wel dood.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:12 schreef sp3c het volgende:
nou ik snap hem wel denk ik, we zouden niet overal een afwijking van moeten willen maken maar het leest alsof we iedereen met afwijkingen af moeten maken
Ja, zo wordt het opgevatquote:Op zondag 5 januari 2014 19:12 schreef sp3c het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |