Ik heb nog nooit een frituurpan gebruikt. Maar ik ga wel eens naar de frituur, friet en kaassoufléquote:
watquote:Op zondag 5 januari 2014 19:08 schreef sp3c het volgende:
dat hugocoolhomoautistenverhaal gaat me pas echt te diep hoor
Ik vond het maar een raar verhaal.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:08 schreef sp3c het volgende:
Een parkiet of iets dergelijks.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:10 schreef Uccie het volgende:
Dat hugoverhaal?
Ik heb een mini frituurpan. Gaat 2ltr olie in. Net voor iets kleins.
Punt is dat hij zo onsamenhangend en onduidelijk schrijft, ik volg het ook niet. Volgens mij komt het er op neer dat hij een perfecte maatschappij zou willen waarin niemand een 'afwijking' heeft (het woord afwijking wordt nogal breed opgevat door hem geloof ik).quote:Op zondag 5 januari 2014 19:08 schreef sp3c het volgende:
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:12 schreef sp3c het volgende:
nou ik snap hem wel denk ik, we zouden niet overal een afwijking van moeten willen maken maar het leest alsof we iedereen met afwijkingen af moeten maken
Ja zoiets, maar als ze ermee te koop gaan lopen moeten ze wel dood.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:12 schreef sp3c het volgende:
nou ik snap hem wel denk ik, we zouden niet overal een afwijking van moeten willen maken maar het leest alsof we iedereen met afwijkingen af moeten maken
Ja, zo wordt het opgevatquote:Op zondag 5 januari 2014 19:12 schreef sp3c het volgende:
Hoe moet je dat verhelpen dan?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, zo wordt het opgevat
Wat ik bedoel is dat het blijkbaar 'normaal' is dat mensen met dit soort afwijkingen er op latere leeftijd aan behandeld mogen worden, maar waarom zou je het niet een stap voor zijn en het, indien mogelijk, voor de geboorte al 'verhelpen'?
En ik schrijf het ook expres wat vaag/onsamenhangend/provocerend
Voorschurft doet dit gewoon 1x in de 3 maanden.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:22 schreef sp3c het volgende:
voor mijn part laat iemand die zich 'gewoon' man voelt zich voor een weekje vrouw maken zodat hij met zijn tetten kan spelen, boeit mij dat nou?
ik zit er nietmee
Mag andersom ook dan? Kan ik een weekje met mijn pik spelenquote:Op zondag 5 januari 2014 19:22 schreef sp3c het volgende:
voor mijn part laat iemand die zich 'gewoon' man voelt zich voor een weekje vrouw maken zodat hij met zijn tetten kan spelen, boeit mij dat nou?
ik zit er nietmee
net zoals je keihard zou schrikken van foto's zou je net zo hard schrikken als ik opeens ja zou zeggenquote:Op zondag 5 januari 2014 19:24 schreef sp3c het volgende:
nee jij mag met die van mij spelen en dat wil je ook niet
Iedereen schept behagen in de achteruitgang van iemand anders.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:24 schreef arjan1112 het volgende:
hij liep te beweren dat hetero's het wel lekker vinden om door een vrouw met een voorbinddildo in hun reet geneukt te worden, dus iedereen is homo
wtfquote:Op zondag 5 januari 2014 19:24 schreef arjan1112 het volgende:
hij liep te beweren dat hetero's het wel lekker vinden om door een vrouw met een voorbinddildo in hun reet geneukt te worden, dus iedereen is homo
gewoon proberenquote:Op zondag 5 januari 2014 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
net zoals je keihard zou schrikken van foto's zou je net zo hard schrikken als ik opeens ja zou zeggen
En hoe moet je dat gaan vaststellen bij een ongeboren kind?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gentherapie etc
beetje shit aanpassen
Dat is niet het enige criterium hequote:Op zondag 5 januari 2014 19:20 schreef Specularium het volgende:
Kinderen al een ADHD diagnose geven is natuurlijk ook wel raar.
Die zijn altijd druk.
Heb je de docu over Valentijn wel eens gezien?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:28 schreef sp3c het volgende:
het gaat me nog steeds te diep
je kunt toch niet aan een kind zien of hij voor zijn gevoel in het verkeerde lichaam zit?
dat is nog helemaal niet ontwikkeld op dat moment
Alleen dikke?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:20 schreef sp3c het volgende:
ik zie het probleem op niet, als er dikke tetten opzitten ga ik er gewoon overheen
ok tetten zijn tettenquote:
nopequote:Op zondag 5 januari 2014 19:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
Heb je de docu over Valentijn wel eens gezien?
Die vond ik best verhelderend.
Wauw, ik zou dit publiceren als ik jou was.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gentherapie etc
beetje shit aanpassen
gewoon roken verbieden, dan lost het probleem zich vanzelf opquote:Op zondag 5 januari 2014 19:30 schreef arjan1112 het volgende:
in de POL SC word het probleem arjan1112 besproken. Hoe dienen we dat gevaar te neutraliseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |