idd. Hopen de relayquote:Op zondag 5 januari 2014 16:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Zou mooi zijn als "we" hier een medaille winnen.
Dat zou echt de meest zure situatie ooit zijnquote:Op maandag 6 januari 2014 08:09 schreef Pino112 het volgende:
Vd Wart heeft z'n schouder uit de kom gehad, dus dat is nog maar afwachten of hij erbij is.
Mooi zoquote:Op maandag 6 januari 2014 17:13 schreef Pino112 het volgende:
Blessure shorttracker Van der Wart valt meeGelukkig maar.
Medaille voor de vrouwen op de relay lijkt me zeer klein. Denk dat een finaleplaats echt het hoogst haalbare is, ook al weet je in het shorttrack nooit. Bij de mannen is zelfs goud op een dag waarop alles meezit mogelijk. Maar ze kunnen ook zomaar 8e worden.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sowieso medailles bij de relay, hopelijk kan Knegt nog voor een verrassing zorgen
http://www.nusport.nl/sot(...)om-bij-van-wart.htmlquote:Wederom schouder uit de kom bij Van der Wart
Freek van der Wart heeft bij de Europese kampioenschappen shorttrack in het Duitse Dresden wederom een blessure aan zijn schouder opgelopen.
Bij een valpartij schoot zijn schouder voor de tweede keer binnen twee weken uit de kom.
Tijdens de Nederlandse kampioenschappen shorttrack op de Amsterdamse Jaap Edenbaan overkwam Van der Wart hetzelfde.
Toen sprak de arts van de schaatsbond KNSB al de vrees uit dat de schouder van de shorttracker bij een volgende val wederom uit de kom zou schieten.
In Dresden kwam Van der Wart in zijn heat op de 500 meter ten val, waarna hij op het ijs bleef liggen. De race werd daarop stilgelegd en de verzorgers van het Nederlandse team haalden hem van het ijs. Daarbij greep de shorttracker wederom naar zijn schouder.
Aderlating
Arie Koops, de directeur sport van de KNSB, bevestigde tegenover NUsport dat de schouder van Van der Wart wederom uit de kom is.
Het wegvallen van Van der Wart betekent een flinke aderlating voor het Nederlandse team. Vrijdag op de 1500 meter eindigde de Europees kampioen van 2013 nog als derde.
het is standaard vier per finale. Verder afhankelijk van eventuele valpartijen in halve finales. Een gehinderde kan dus extra worden toegevoegd. Soms zelfs meer dan 1quote:Op maandag 3 februari 2014 02:26 schreef heywoodu het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het aantal deelnemers per finale? In Vancouver scheelde dat per geslacht per afstand, maar niet op een manier dat ik er echt iets duidelijks uit kon halen
http://en.wikipedia.org/w(...)_Men%27s_1500_metresquote:Op maandag 3 februari 2014 06:39 schreef franklop het volgende:
[..]
het is standaard vier per finale. Verder afhankelijk van eventuele valpartijen in halve finales. Een gehinderde kan dus extra worden toegevoegd. Soms zelfs meer dan 1
Ow, dan zit ik weer misquote:Op maandag 3 februari 2014 08:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)_Men%27s_1500_metres
Maar als je dat ziet gingen er dus gewoon standaard 2 door van alle drie halve finales toch? En er werd er maar 1 toegevoegd, waardoor er 7 in de finale stonden..
Nog even beter gekeken naar de uitslagen van Vancouver, en volgens mij is de 1500m inderdaad de uitzondering met 6 plekken in de finale (+ dus mensen die worden toegevoegd). 500, 1000 en relay is allemaal standaard 4quote:Op maandag 3 februari 2014 08:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Ow, dan zit ik weer mismisschien dat de 1500 dan weer de uitzondering is?
Bij de dames waren het er 8.quote:Op maandag 3 februari 2014 09:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nog even beter gekeken naar de uitslagen van Vancouver, en volgens mij is de 1500m inderdaad de uitzondering met 6 plekken in de finale (+ dus mensen die worden toegevoegd). 500, 1000 en relay is allemaal standaard 4
Ja vooral daar kwam in eerste instantie mijn verwarring vandaanquote:
Ja alleen uiteindelijk zat er maar een groot gat tussen 1 ------> en 2 en 3 en ---------> 4 en de restquote:Op maandag 3 februari 2014 09:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja vooral daar kwam in eerste instantie mijn verwarring vandaan
Wel een lekker hectische finale dan
quote:De Nederlandse shorttracksters zijn woensdag tijdens de lunch verrast door een bezoek van Vladimir Poetin. De Russische president maakte indruk op Sanne en Yara van Kerkhof en Lara van Ruijven.
"Een lunch wordt ineens spannend als Poetin naast je tafel staat", twitterde Yara over de ontmoeting. Ook voor zus Sanne was het een opvallend moment. "Een normale dag...handjes schudden met Poetin", zei ze met een kwinkslag.
Saillant detail: Sanne van Kerkhof had enkele jaren geleden nog een liefdesrelatie met Ireen Wüst.
De shorttracksters komen maandag voor het eerst in actie op de 3.000 meter aflossing.
Mooi om te horen van de relay dames. Want als ze de halve finales doorkomen is de kans op een medaille gelijk ook heel groot. In principe zijn ze dan nog wel een maatje te klein voor de rest, maar de kans op een diskwalificatie of val is groot.quote:Op zondag 9 februari 2014 09:42 schreef TheArt het volgende:
Goede loting voor de relaydames! Zitten in de 2e halve finale met China, Italië en Japan. Tweede halve finale is met Canada, Zuid-Korea, Rusland en Hongarije wel wat sterker.
Zware loting voor Kerstholt trouwens in de series van de 1500. Zit in een heat met Francois Hamelin en Fauconnet.
Ik ben ook benieuwd. Maar vrees dat het bij het shorttrack een beetje wordt zoals een aantal jaar geleden het baanwielrennen bij de Zomerspelen. Daar waren de verwachtingen ook heel hoog, doordat ze al jaren heel goed presteerden (weliswaar relatief wel nog een stuk beter dan de shorttrackers), maar vielen uiteindelijk heel erg tegen. Alleen Bos die zilver won (en eigenlijk nog goud had moeten winnen). Uiteraard hoop ik dat ze natuurlijk wel gaan presteren, zodat ze voor henzelf mooie uitslagen gaan behalenquote:Op maandag 10 februari 2014 00:09 schreef marcodej het volgende:
Ben benieuwd naar het shorttracktoernooi. Alles minder dan een medaille voor de relayheren is tegenvallend denk ik.
Kloptquote:Op maandag 10 februari 2014 08:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
de Chinezen missen toch hun beste vrouw?
Mwah, het zou eerder verrassend zijn.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:09 schreef marcodej het volgende:
Ben benieuwd naar het shorttracktoernooi. Alles minder dan een medaille voor de relayheren is tegenvallend denk ik.
Nu al die vergelijkingen makenquote:Op maandag 10 februari 2014 00:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd. Maar vrees dat het bij het shorttrack een beetje wordt zoals een aantal jaar geleden het baanwielrennen bij de Zomerspelen. Daar waren de verwachtingen ook heel hoog, doordat ze al jaren heel goed presteerden (weliswaar relatief wel nog een stuk beter dan de shorttrackers), maar vielen uiteindelijk heel erg tegen. Alleen Bos die zilver won (en eigenlijk nog goud had moeten winnen). Uiteraard hoop ik dat ze natuurlijk wel gaan presteren, zodat ze voor henzelf mooie uitslagen gaan behalen
Daarom staat er ik vrees, dat is iets wat je vooraf doet niet erna.quote:
Nou ja, de kans op pech is natuurlijk wat groter dan bij langebaanschaatsen, maar het is ook gewoon belangrijk om je goed te positioneren. In het wielrennen kan het ook gebeuren dat iemand voor je onderuit gaat, niks aan te doen dan..quote:Op maandag 10 februari 2014 09:00 schreef alors het volgende:
Ik heb altijd het idee dat je zo afhankelijk bent van anderen, of je daar omheen kunt, of ze jou meeslepen in hun val...
Ik zie vooraf weinig overeenkomsten, maar goed, je mag het uiteraard vrezen. Ik verwacht er niet heel veel van. Een van de relay-ploegen zie ik een medaille pakken.quote:Op maandag 10 februari 2014 09:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom staat er ik vrees, dat is iets wat je vooraf doet niet erna. Maar ja lezen is moeilijk.
Er zijn ook heel weinig overeenkomsten. Maar ik doel puur op dat wat er door de pers omheen gecreëerd wordt. Alsof ze wel even een paar medailles gaan binnenhalen. Vooral de soort van hype rondom Ter Mors vind ik overdreven (prachtig dat ze twee sporten doet, maar medailles winnen valt nog te bezien bij haar individuele onderdelen).quote:Op maandag 10 februari 2014 09:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zie vooraf weinig overeenkomsten, maar goed, je mag het uiteraard vrezen. Ik verwacht er niet heel veel van. Een van de relay-ploegen zie ik een medaille pakken.
Han Bin Lee, Charles Hamelin, JR Celski en Viktor An.quote:Op maandag 10 februari 2014 09:23 schreef Slobeend het volgende:
Wie zijn de favorieten op de 1500m vandaag?
De laatste 3 WK's is er altijd minstens een medaille gehaald, dus lijkt mij een prima doel.quote:Op maandag 10 februari 2014 09:11 schreef heywoodu het volgende:
Alles bij elkaar 1 medaille bij het shorttrack lijkt me een prima en realistisch doel.
+ Sin Da-Woon en Knegt (en eventueel Francois Hamelin), dan heb je de groep wel waar de kans groot is dat de medailles vallen.quote:Op maandag 10 februari 2014 09:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Han Bin Lee, Charles Hamelin, JR Celski en Viktor An.
10:45 begint het dacht ik.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:20 schreef TheArt het volgende:
We gaan beginnen en de NOS gaat naar de reclame
EDIT: Oh we beginnen iets later.
Begint kwart voor elf zover ik weet.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:20 schreef TheArt het volgende:
We gaan beginnen en de NOS gaat naar de reclame
EDIT: Oh we beginnen iets later.
Zal wel weer een HH van Vancouver zijnquote:Op maandag 10 februari 2014 10:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie er wel een paar op nos.nl maar is dat niet live?
Oh ja nu zie ik het ookquote:Op maandag 10 februari 2014 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal wel weer een HH van Vancouver zijn
Is idd een herhaling van 4 jaar geledenquote:Op maandag 10 februari 2014 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal wel weer een HH van Vancouver zijn
Ik post dagelijks het programma en nog weet je niet dat de shorttrack om 10:45 begint met Sjinkie en Niels?quote:Op maandag 10 februari 2014 10:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie er wel een paar op nos.nl maar is dat niet live?
Dat topic heb ik dan even gemist.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik post dagelijks het programma en nog weet je niet dat de shorttrack om 10:45 begint met Sjinkie en Niels?
Knegt is dan ook een echte sjinkie.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat Sjinkie zijn middelvingers gaat opsteken als hij niet wint.
Kun jij je UI weer herstellen, ik kan niet aan deze wennen.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
De sport wordt nu even uitgelegd door de NOS
Over een weekje ouwe pikkenbaas. Ik moet nu door het stof na de smadelijke nederlaag van FC Groningen.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:33 schreef Nober het volgende:
Even in de sfeer komen.
[..]
Kun jij je UI weer herstellen, ik kan niet aan deze wennen.
Ze zullen wel opnieuw vergeten te finishen.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:33 schreef alors het volgende:
Ik heb het idee dat dit zo'n anticlimax gaat worden.
Sjinkie sloopt dat hele stadion, zin in!quote:Op maandag 10 februari 2014 10:33 schreef alors het volgende:
Een Maasje?quote:Op maandag 10 februari 2014 10:33 schreef alors het volgende:
Wel als je meerdere medailles verwacht waarschijnlijkquote:Op maandag 10 februari 2014 10:33 schreef alors het volgende:
De soort onderwerpen die de buitenlandse pers over het langebaanschaatsen maakt.quote:
Mogelijk dat hij commentaar doet voor de Aussies.quote:
Mooiquote:Op maandag 10 februari 2014 10:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mogelijk dat hij commentaar doet voor de Aussies.
Dat absoluut. Maar Bradbury was toen al oud, dus die is nadien ook gestopt.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
MooiDat is toch wel het meest legendarische Shorttrack moment ooit.
Had in 1994 natuurlijk al brons gewonnenquote:Op maandag 10 februari 2014 10:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat absoluut. Maar Bradbury was toen al oud, dus die is nadien ook gestopt.
Hij is nu 40, in anderen sporten win je nog makkelijk goud.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat absoluut. Maar Bradbury was toen al oud, dus die is nadien ook gestopt.
Ja. Dat maakte het dubbel zo mooi.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had in 1994 natuurlijk al brons gewonnen
Zoals?quote:Op maandag 10 februari 2014 10:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij is nu 40, in anderen sporten win je nog makkelijk goud.
Biatlon bijvoorbeeld.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij is nu 40, in anderen sporten win je nog makkelijk goud.
Nou dat viel wel mee met schijtlolligquote:Op maandag 10 februari 2014 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, een schijtlollig filmpje over Koreanen
En bij het rodelen zilver en brons.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zoals?
Edit: Bjoerndalen natuurlijk![]()
![]()
Vind ik geen slechte notering.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:41 schreef Muto het volgende:
Sinkie staat ook maar 5e bij de bookies.
Ja, en BMX is anders dan Baanwielrennen. Gohquote:Op maandag 10 februari 2014 10:42 schreef Jovatov het volgende:
Shorttrack is veel wisselvalliger naar mijn gevoel. Je kan vandaag drie Nederlanders in de finale of geen een.
Schaatsen is wel weer heel anders wat dat betreft.
Voor deze kwalificatierit of over alle deelnemers?quote:Op maandag 10 februari 2014 10:41 schreef Muto het volgende:
Sinkie staat ook maar 5e bij de bookies.
Ja, maar das geen goudquote:Op maandag 10 februari 2014 10:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
En bij het rodelen zilver en brons.
Allequote:Op maandag 10 februari 2014 10:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Voor deze kwalificatierit of over alle deelnemers?
Over alles.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Voor deze kwalificatierit of over alle deelnemers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drie Nederlanders lijkt mij knap, of je moet ook de vrouwen bedoelen. Voor de rest heb je gelijk.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:42 schreef Jovatov het volgende:
Shorttrack is veel wisselvalliger naar mijn gevoel. Je kan vandaag drie Nederlanders in de finale of geen een.
Schaatsen is wel weer heel anders wat dat betreft.
Ik hoop dat je een punt uitloopt want ik heb 0quote:Op maandag 10 februari 2014 10:45 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb echt lang getwijfeld of ik 1 Nederlander in de finale voorspel of 0. Ik ben er nu alweer onzeker over
Gewoon 2quote:Op maandag 10 februari 2014 10:45 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb echt lang getwijfeld of ik 1 Nederlander in de finale voorspel of 0. Ik ben er nu alweer onzeker over
Hou maar op , jij jinxt de boel, ga die Duitser maar voorspellenquote:Op maandag 10 februari 2014 10:45 schreef Mansjester het volgende:
quote:Op maandag 10 februari 2014 10:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Over alles.Hamelin? Da's geen Koreaan of Chinees, opvallend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm niet echt, hij heeft wel hele mooie ogen.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:45 schreef Mansjester het volgende:
Sjinkie is aantrekkelijk
Ben je het hiermee eens Alors?
Walgelijke man idd. Hoop dat ie onderuit gaat.quote:
Weinig opvallendquote:Op maandag 10 februari 2014 10:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Hamelin? Da's geen Koreaan of Chinees, opvallend.
Het is ook een echte Fries héquote:Op maandag 10 februari 2014 10:47 schreef alors het volgende:
[..]
Hmm niet echt, hij heeft wel hele mooie ogen.
Ik luister het op de radio, dat is al spannend genoeg.quote:
Hmm...quote:Op maandag 10 februari 2014 10:33 schreef alors het volgende:
*Freekquote:Op maandag 10 februari 2014 10:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Cees gaat ons nu uitleggen waarom dit is gebeurd.
Dan moet je maar niet zover naar achter gaan zitten.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:49 schreef Redefine het volgende:
Hij had ook wel erg veel last van die val voor hem. Daardoor verloor die de aansluting.
Altijd, zoals wanneer verder behalve nu?quote:Op maandag 10 februari 2014 10:49 schreef -0- het volgende:
Knegt is echt zo´n man die volgens mij altijd faalt als het erom gaat?
Misschien haalt Kerstholt de finale welquote:
Dit is pas voor het eerst dat het erom gaat, die EK's/WK's die hij eerder deed daar keek geen hond naar.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Altijd, zoals wanneer verder behalve nu?
quote:Op maandag 10 februari 2014 10:50 schreef tralalala het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAA GOAAAAAAAAAAAAAAL KOEKOEK
quote:Op maandag 10 februari 2014 10:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Dit is pas voor het eerst dat het erom gaat, die EK's/WK's die hij eerder deed daar keek geen hond naar.
Het totale aandeel in de kijkcijfers van heel Europa op die momenten is hier niet van belang.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Dit is pas voor het eerst dat het erom gaat, die EK's/WK's die hij eerder deed daar keek geen hond naar.
quote:Op maandag 10 februari 2014 10:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb het niet op jurysporten.
Sjinkie had natuurlijk allang gezien dat die andere een DSQ zou krijgenquote:Op maandag 10 februari 2014 10:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Freek gaat ons nu uitleggen waarom dit is gebeurd.
Energie sparen heet dat...slim van hemquote:Op maandag 10 februari 2014 10:52 schreef tralalala het volgende:
Volgens wist hij gewoon al dat diegene gediskwalificeerd zou worden, hij deed wel heel erg rustig aan.
Dat zou wel geniaal zijnquote:Op maandag 10 februari 2014 10:52 schreef tralalala het volgende:
Volgens wist hij gewoon al dat diegene gediskwalificeerd zou worden, hij deed wel heel erg rustig aan.
Krachten sparen voor de volgende rondequote:Op maandag 10 februari 2014 10:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sjinkie had natuurlijk allang gezien dat die andere een DSQ zou krijgen
Vooral uit antipathie jegens zijn eigen land.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:52 schreef Mansjester het volgende:
Ahn is vast voor Rusland gaan schaatsen uit liefde voor dat land
Ahn was toch vroeger een Zuid-Koreaan en doet het nu voor Rusland?quote:
Als zo iemand aan je deur staatquote:Op maandag 10 februari 2014 10:54 schreef alors het volgende:
Wat een verhaal van die Annaam veranderen omdat Poetin het wil
Boeien, als je dan weer naar de Spelen kunt en vooral Zuid-Korea een stok in de wielen kunt steken nadat ze je gewoon schaamteloos gedumpt hebben.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:54 schreef alors het volgende:
Wat een verhaal van die Annaam veranderen omdat Poetin het wil
Sowieso gewoon aan het begin volgas en de rest zo op 3 ronden achterstand zettenquote:Op maandag 10 februari 2014 10:53 schreef Montov het volgende:
Sjinkie wachtte te lang. En dan verlies je de aansluiting bij een valpartij.
Ik noemde hem al meteen Knegtgod.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:55 schreef kurk_droog het volgende:
Knegtgod...van mongool naar god in 1 minuut
Van God>mongool>Godquote:Op maandag 10 februari 2014 10:55 schreef kurk_droog het volgende:
quote:Op maandag 10 februari 2014 10:55 schreef kurk_droog het volgende:
Hij combineert langlaufen met schieten, dat noemen ze cross country. Zou Hans van Zetten zeggen.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Putin was daar trouwens aan het trainen voor de biatlon.
Hans denkt dat de staande schietpose de Endo spreiding heet.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij combineert langlaufen met schieten, dat noemen ze cross country. Zou Hans van Zetten zeggen.
Die wordt straks neergeschoten. Moeten we daarna drie maanden wachten om te weten wie het gedaan heeft.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:57 schreef Zorro het volgende:
Nu rijdt er een Amerikaan die J.R. heet. Als die niet wint, indien nodig met wat slinkse praktijken...
quote:
Sannequote:Op maandag 10 februari 2014 11:00 schreef Mansjester het volgende:
Van Kerkhof, dat was de chick van Wust. Ik weet alleen niet welke van de 2
Sanne was de vriendinquote:Op maandag 10 februari 2014 11:00 schreef Mansjester het volgende:
Van Kerkhof, dat was de chick van Wust. Ik weet alleen niet welke van de 2
Heineken.quote:
Karma heeft allang bepaald dat hij door deze actie niks gaat winnen. Henkie 1000xquote:Op maandag 10 februari 2014 10:58 schreef Mani89 het volgende:
Goud voor deze baas graag
[ afbeelding ]
Ja nu, Niels Kerstholt.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
Erg leuk om te zien, maar ik snap er niks vanKomen nog Nederlanders in actie vandaag?
Je schaatst 1500 meter en de snelste wintquote:Op maandag 10 februari 2014 11:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
Erg leuk om te zien, maar ik snap er niks vanKomen nog Nederlanders in actie vandaag?
Niels nu. Wat snap je er niet aan?quote:Op maandag 10 februari 2014 11:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
Kerstholt nuquote:Op maandag 10 februari 2014 11:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
Eerste over de lijn wint.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik hoorde net penalties etc, dus je moet met zn alle in zon kleine baan en je mag niet duwen???quote:Op maandag 10 februari 2014 11:04 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Niels nu. Wat snap je er niet aan?
Ja, je moet wel normaal doenquote:Op maandag 10 februari 2014 11:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik hoorde net penalties etc, dus je moet met zn alle in zon kleine baan en je mag niet duwen???
Tuurlijk wel.quote:
Essquote:Op maandag 10 februari 2014 11:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Beetje positiviteit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |