Kloptquote:Op maandag 10 februari 2014 08:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
de Chinezen missen toch hun beste vrouw?
Mwah, het zou eerder verrassend zijn.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:09 schreef marcodej het volgende:
Ben benieuwd naar het shorttracktoernooi. Alles minder dan een medaille voor de relayheren is tegenvallend denk ik.
Nu al die vergelijkingen makenquote:Op maandag 10 februari 2014 00:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd. Maar vrees dat het bij het shorttrack een beetje wordt zoals een aantal jaar geleden het baanwielrennen bij de Zomerspelen. Daar waren de verwachtingen ook heel hoog, doordat ze al jaren heel goed presteerden (weliswaar relatief wel nog een stuk beter dan de shorttrackers), maar vielen uiteindelijk heel erg tegen. Alleen Bos die zilver won (en eigenlijk nog goud had moeten winnen). Uiteraard hoop ik dat ze natuurlijk wel gaan presteren, zodat ze voor henzelf mooie uitslagen gaan behalen
Daarom staat er ik vrees, dat is iets wat je vooraf doet niet erna.quote:
Nou ja, de kans op pech is natuurlijk wat groter dan bij langebaanschaatsen, maar het is ook gewoon belangrijk om je goed te positioneren. In het wielrennen kan het ook gebeuren dat iemand voor je onderuit gaat, niks aan te doen dan..quote:Op maandag 10 februari 2014 09:00 schreef alors het volgende:
Ik heb altijd het idee dat je zo afhankelijk bent van anderen, of je daar omheen kunt, of ze jou meeslepen in hun val...
Ik zie vooraf weinig overeenkomsten, maar goed, je mag het uiteraard vrezen. Ik verwacht er niet heel veel van. Een van de relay-ploegen zie ik een medaille pakken.quote:Op maandag 10 februari 2014 09:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom staat er ik vrees, dat is iets wat je vooraf doet niet erna. Maar ja lezen is moeilijk.
Er zijn ook heel weinig overeenkomsten. Maar ik doel puur op dat wat er door de pers omheen gecreëerd wordt. Alsof ze wel even een paar medailles gaan binnenhalen. Vooral de soort van hype rondom Ter Mors vind ik overdreven (prachtig dat ze twee sporten doet, maar medailles winnen valt nog te bezien bij haar individuele onderdelen).quote:Op maandag 10 februari 2014 09:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zie vooraf weinig overeenkomsten, maar goed, je mag het uiteraard vrezen. Ik verwacht er niet heel veel van. Een van de relay-ploegen zie ik een medaille pakken.
Han Bin Lee, Charles Hamelin, JR Celski en Viktor An.quote:Op maandag 10 februari 2014 09:23 schreef Slobeend het volgende:
Wie zijn de favorieten op de 1500m vandaag?
De laatste 3 WK's is er altijd minstens een medaille gehaald, dus lijkt mij een prima doel.quote:Op maandag 10 februari 2014 09:11 schreef heywoodu het volgende:
Alles bij elkaar 1 medaille bij het shorttrack lijkt me een prima en realistisch doel.
+ Sin Da-Woon en Knegt (en eventueel Francois Hamelin), dan heb je de groep wel waar de kans groot is dat de medailles vallen.quote:Op maandag 10 februari 2014 09:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Han Bin Lee, Charles Hamelin, JR Celski en Viktor An.
10:45 begint het dacht ik.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:20 schreef TheArt het volgende:
We gaan beginnen en de NOS gaat naar de reclame
EDIT: Oh we beginnen iets later.
Begint kwart voor elf zover ik weet.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:20 schreef TheArt het volgende:
We gaan beginnen en de NOS gaat naar de reclame
EDIT: Oh we beginnen iets later.
Zal wel weer een HH van Vancouver zijnquote:Op maandag 10 februari 2014 10:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie er wel een paar op nos.nl maar is dat niet live?
Oh ja nu zie ik het ookquote:Op maandag 10 februari 2014 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal wel weer een HH van Vancouver zijn
Is idd een herhaling van 4 jaar geledenquote:Op maandag 10 februari 2014 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal wel weer een HH van Vancouver zijn
Ik post dagelijks het programma en nog weet je niet dat de shorttrack om 10:45 begint met Sjinkie en Niels?quote:Op maandag 10 februari 2014 10:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie er wel een paar op nos.nl maar is dat niet live?
Dat topic heb ik dan even gemist.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik post dagelijks het programma en nog weet je niet dat de shorttrack om 10:45 begint met Sjinkie en Niels?
Knegt is dan ook een echte sjinkie.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat Sjinkie zijn middelvingers gaat opsteken als hij niet wint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |