Zal wel weer een HH van Vancouver zijnquote:Op maandag 10 februari 2014 10:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie er wel een paar op nos.nl maar is dat niet live?
Oh ja nu zie ik het ookquote:Op maandag 10 februari 2014 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal wel weer een HH van Vancouver zijn
Is idd een herhaling van 4 jaar geledenquote:Op maandag 10 februari 2014 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal wel weer een HH van Vancouver zijn
Ik post dagelijks het programma en nog weet je niet dat de shorttrack om 10:45 begint met Sjinkie en Niels?quote:Op maandag 10 februari 2014 10:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie er wel een paar op nos.nl maar is dat niet live?
Dat topic heb ik dan even gemist.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik post dagelijks het programma en nog weet je niet dat de shorttrack om 10:45 begint met Sjinkie en Niels?
Knegt is dan ook een echte sjinkie.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat Sjinkie zijn middelvingers gaat opsteken als hij niet wint.
Kun jij je UI weer herstellen, ik kan niet aan deze wennen.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
De sport wordt nu even uitgelegd door de NOS
Over een weekje ouwe pikkenbaas. Ik moet nu door het stof na de smadelijke nederlaag van FC Groningen.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:33 schreef Nober het volgende:
Even in de sfeer komen.
[..]
Kun jij je UI weer herstellen, ik kan niet aan deze wennen.
Ze zullen wel opnieuw vergeten te finishen.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:33 schreef alors het volgende:
Ik heb het idee dat dit zo'n anticlimax gaat worden.
Sjinkie sloopt dat hele stadion, zin in!quote:Op maandag 10 februari 2014 10:33 schreef alors het volgende:
Een Maasje?quote:Op maandag 10 februari 2014 10:33 schreef alors het volgende:
Wel als je meerdere medailles verwacht waarschijnlijkquote:Op maandag 10 februari 2014 10:33 schreef alors het volgende:
De soort onderwerpen die de buitenlandse pers over het langebaanschaatsen maakt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |